Eens m.b.t. Iran. Weet je wat daarbij een behoorlijk grote rol speelt? Iranirs zijn over het algemeen helemaal niet zo religieus. Dat maakt hen meteen een stuk prettiger in de omgang.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het een prachtig volk qua uiterlijk dus hopelijk worden die een keer vrijgelaten op de wereld.
De islam maakt zich lichtelijk zwaar onmogelijk in Frankrijk momenteel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:51 schreef Tekaschi het volgende:
En weer een terroristische aanval in Frankrijk.
Het is dan ook de hoogste tijd dat die bejaarde ayatollah's "the way of the dodo" gaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja die zijn meestal gevlucht voor dat fijne regime daar.
Dat is wel een beetje waar. "thuis" lukt het allemaal niet en krijg je niet eens de support die nodig is bij studeren. Dan woon je in het niet islamitische westen en je begrijpt je studie en omgeving niet. Moeilijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat heel goed. In het Westen profiteren zij van de voorzieningen, onderwijs en welvaart. Het zijn parasieten, die zich nooit Nederlands zullen voelen. Een enkeling daargelaten.
Winnen andere landen binnenkort ook weer eens van ze met voetjebal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De islam maakt zich lichtelijk zwaar onmogelijk in Frankrijk momenteel.
Regenboog onzin?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een stukje pragmatisme. Je hebt hier toch je ouders en familie zitten. Het is ook een economisch verhaal. Zelfs qua religieuze vrijheid was het hier fijn. Maar de kant die we nu op gaan met regenboog onzin e.d.
De laatste keer dat een VS marineship schade opliep door Iran, werd de gehele Iraanse marine tot zinken gebrachtquote:
Opgevoed worden als de prins en de herrezen God thuis heb je niet zo heel veel aan als je moet gaan solliciteren voor je eerste baantje als pizzakoerier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar. "thuis" lukt het allemaal niet en krijg je niet eens de support die nodig is bij studeren. Dan woon je in het niet islamitische westen en je begrijpt je studie en omgeving niet. Moeilijk.
Ik hou wel van mensen die met een hamer en een spijker kunnen omgaan in deze wereld van excelsheetvullersquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Regenboog onzin?
De reden dat jij hier religieuze vrijheid kunt genieten is omdat andere mensen ook van hun vrijheid mogen genieten.
Maar dat is te hoog gegrepen voor jou.
Weer typisch ja. Ik wil wel mijn vrijheid, maar andere groepen mogen niet hun vrijheid hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Regenboog onzin?
De reden dat jij hier religieuze vrijheid kunt genieten is omdat andere mensen ook van hun vrijheid mogen genieten.
Maar dat is te hoog gegrepen voor jou.
Met debiel patser gedrag uit het midden oosten. Je kan als landen ook werkelijk iets veranderen en beter maken. Het maakt niet uit. Je bent een patser zonder kennis.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Winnen andere landen binnenkort ook weer eens van ze met voetjebal.
Tja ik zei het vanmiddag, het is geen wensdenken maar gewoon een feit, ze zijn hun eigen graf aan het graven (spreekwoordelijk).quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De islam maakt zich lichtelijk zwaar onmogelijk in Frankrijk momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
Ik sluit niet uit dat je IRL een vriendelijk persoon bent. Overigens trap ik niet graag tegen je aan, het is hooguit je schrijfstijl die wat irritatie wekt soms. Dat mensen andere denkbeelden hebben maakt niet uit, daar is een forum voor..dan tref je andersdenkenden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta met mijn vadsige body midden in de samenleving man. Je trapt graag tegen mij aan maar je zou willen dat iedereen zo'n modelburger was. Ik ben beleefd, betaal belasting, geen contact met de politie en ben niet vies van heerlijke spijzen.
Voor kinderen van 4/5? "Ahmed gaat douchen met Ali. Ali krijgt een klein stijfje. Dat mag best!"quote:
Niet uit naam, hij was wel moslim. Net zoals.jij feyenoordfan ben en er zijn veel getikte feyenoordfansquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wederom uit naam van een intolerante religie...
Wil jij je zieke fantasietjes voor je houden, echt hoor, moet ik ookquote:
Ze willen hun stem laten horen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger wel meer is mijn indruk. Tegenwoordig zijn de mensen die iets te verliezen hebben er niet zo happig op om met hun kop op social media te verschijnen. Pas als veel mensen financieel het een stuk slechter krijgen, wordt de drang om te protesteren groter. Overigens vind ik het wel wonderlijk dat zoveel medelanders van islamitische huize de neiging hebben om op straat te gaan lopen blren. Wat boeit hen die Palestijnen en joden nou, zou je denken. Het is nutteloos.
Zal Willem Engel wel wijten aan covid19-injectiequote:
Dat is het bijzondere. Waarom in bijv. London gaan studeren?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgevoed worden als de prins en de herrezen God thuis heb je niet zo heel veel aan als je moet gaan solliciteren voor je eerste baantje als pizzakoerier.
Gelijk seksualiseren, manmanman.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor kinderen van 4/5? "Ahmed gaat douchen met Ali. Ali krijgt een klein stijfje. Dat mag best!"
Dit is toch onzin?
Typische reactie weer hoor. Leg verband met pedofilie wat er niet is, maar bijvoorbeeld wel in zoveel religieuze boeken staat. Is dit je eigen fantasie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor kinderen van 4/5? "Ahmed gaat douchen met Ali. Ali krijgt een klein stijfje. Dat mag best!"
Dit is toch onzin?
En wat zeg ik in mijn post, Iranirs verdienen een vrij land. Dat was het ooit ook, Perziquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja die zijn meestal gevlucht voor dat fijne regime daar.
Ho eens even. Dit lezen ze voor op school. Wacht ik zoek het op.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gelijk seksualiseren, manmanman.
Vreemde literatuurkeuze hou je er op na...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho eens even. Dit lezen ze voor op school. Wacht ik zoek het op.
Hopelijk zijn ze op een dag wel sterk genoeg om die gekken eruit te pleuren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat zeg ik in mijn post, Iranirs verdienen een vrij land. Dat was het ooit ook, PerziNa decennia zijn er nog steeds protesten tegen het beleid dat met geweld de kop ingeslagen is. Maar ze blijven strijden voor vrijheid die Iranirs. Tot ergens in de jaren 70 als mijn oude geheugen me niet in de steek laat was het echt een heel vrij land. Look at it now.. Dit is niet wat de bevolking wil, en ze blijven het proberen. Dat tekent de mentaliteit van de Iranirs. Never give up. En dat siert ze. Iran zal ook nooit genoeg leger kunnen verzamelen om een echte oorlog tegen het westen te beginnen, de bevolking wil dat niet.
Jawel. Het was slechts een voorbeeld. Uiteraard kan ik er meer geven. Als die voorkeur er is laat maar weten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mannen hoeven niet kuis te zijn?
Die Lot.... wat een toestand was dat jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Typische reactie weer hoor. Leg verband met pedofilie wat er niet is, maar bijvoorbeeld wel in zoveel religieuze boeken staat. Is dit je eigen fantasie?
Je bent Iranees? Wanneer en hoe ga je de zaak daar echt omkeren? Het moet kunnen met zoveel jonge mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat zeg ik in mijn post, Iranirs verdienen een vrij land. Dat was het ooit ook, PerziNa decennia zijn er nog steeds protesten tegen het beleid dat met geweld de kop ingeslagen is. Maar ze blijven strijden voor vrijheid die Iranirs. Tot ergens in de jaren 70 als mijn oude geheugen me niet in de steek laat was het echt een heel vrij land. Look at it now.. Dit is niet wat de bevolking wil, en ze blijven het proberen. Dat tekent de mentaliteit van de Iranirs. Never give up. En dat siert ze. Iran zal ook nooit genoeg leger kunnen verzamelen om een echte oorlog tegen het westen te beginnen, de bevolking wil dat niet.
Ik ben altijd al zeer verheugd als ik denkenden trefquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat je IRL een vriendelijk persoon bent. Overigens trap ik niet graag tegen je aan, het is hooguit je schrijfstijl die wat irritatie wekt soms. Dat mensen andere denkbeelden hebben maakt niet uit, daar is een forum voor..dan tref je andersdenkenden.
Het is ook wel een vaag tijdstip voor zoiets om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:02 schreef Richestorags het volgende:
Die aanval in Frankrijk is mogelijk fake. Kan er verder ook weinig over vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |