Je klinkt als een familielid van me.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het is nooit genoeg. Zolang Palestina verder en verder in een hoekje worden gedrukt en Israël doorgaat met hun uiteindelijke doel (alle Palestijnen volledig uitgemoord en een 100 % Israëlische staat) dan mag de wereld nooit stoppen met protesteren. Mensen moeten zich bewust blijven van het feit dat Israël niet uit is op vrede.
Gecondoleerd man.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je klinkt als een familielid van me.
Tik-tok , Facebook , Insta > Een boek lezen of leren klokkijken .quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Man man man, gewoon een genocide kreet ook.
Ergens nadat Hamas alle gijzelaars heeft vrijgelaten, stopt met schieten op burgerdoelen in Israël, de verantwoordelijken voor de misdaden van 7 oktober overlevert voor berechting en ondubbelzinnig het bestaansrecht van Israël erkent. Ja dat klinkt als een redelijk moment om te stoppen Hamas aan gort te schieten.quote:
Of misschien wel de kreet "scheer ze".quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnenkort weer zullen zien waar de uitspraak "Naar de Filistijnen" vandaan komt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het dr. Frankensteinprojectje heeft ook zijn statement aangepast zie ik
https://www.rtlnieuws.nl/(...)israel-motie-van-sgp
Er dreigden teveel extreem rechtse splinters te splinteren denk ik
quote:Het was beter geweest als we zelf een motie hadden ingediend met onze eigen bewoordingen, en deze motie niet hadden gesteund.
Eh, tijdelijke bezetting it is.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ergens nadat Hamas alle gijzelaars heeft vrijgelaten, stopt met schieten op burgerdoelen in Israël, de verantwoordelijken voor de misdaden van 7 oktober overlevert voor berechting en ondubbelzinnig het bestaansrecht van Israël erkent. Ja dat klinkt als een redelijk moment om te stoppen Hamas aan gort te schieten.
IDF heeft het geluidsfragment verspreid en tot op heden niet ontkent dat ze het hebben verspreid. Ik ken de betrouwbaarheid van channel4 niet en ik kan het fragment of duidelijk inhoud van het fragment niet vinden dus totdat andere partijen het bevestigen is uiterste voorzichtigheid geboden. Ook bij channel4 kunnen ze fouten maken en als het echt zo ongelofelijk obvious nep is dan hadden we ook andere partijen gehoord?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet gefabriceerd te zijn natuurlijk.
Kan net zo goed een staaltje Palestijnse propaganda zijn. Misschien is dit wel een doorhun in elkaar geflanst filmpje om Israël in een kwaad daglicht te stellen. Weet jij het.
Wie spreekt er Arabisch en heeft er verstand van de verschillende dialecten?
En, o ja: even een eye-opener. De "Palestijn" komt oorspronkelijk overal en nergens vandaan. Uit alle windstreken rondom het Middellandse-Zeegebied.
Over dialecten gesproken.
Just sayin'.
Origin of the Palestinians
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:51 schreef capricia het volgende:
'Tot hun frustratie bleven de ambassademedewerkers het maar over Israël hebben. „Terwijl: het is Palestina. Dat ze zelfs dat niet kunnen erkennen, zegt alles. '
[ twitter ]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20231018
Ik hou heel wijselijk mijn mond.quote:Het ministerie van Buitenlandse Zaken wijst er op dat Gaza ook vóór de aanval van Hamas al ‘rood gebied’ was, wat wil zeggen dat het alle reizen naar de strook ontraadt en aangeeft vermoedelijk geen consulaire bijstand te kunnen verlenen (zie kader). Maar dat het ‘code Rood’ was, was Abed niet bekend. „Als we dat hadden geweten, waren we natuurlijk niet gegaan.
Het feit dat Palestina niet bestaat hebben de Palestijnen helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:51 schreef capricia het volgende:
'Tot hun frustratie bleven de ambassademedewerkers het maar over Israël hebben. „Terwijl: het is Palestina. Dat ze zelfs dat niet kunnen erkennen, zegt alles. '
[ twitter ]
dat was niet de opmerking waar ik op reageerdequote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou; de kans dat israel nokt is groter, als er geen waterleidingen meer afgeschoten worden, dan wanneer dat wel gebeurt.
Dat zei ik niet, Hamas kan al die dingen vandaag nog doen. Hoeft er geen Israëlische soldaat naar de andere kant van het hek.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eh, tijdelijke bezetting it is.
Nja, ze zitten wat dat betreft wel precies op de juiste plekquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnenkort weer zullen zien waar de uitspraak "Naar de Filistijnen" vandaan komt.
Zolang de “experts” die claimen dat dit fake is nog niet bij naam genoemd zijn mag je het hele argument dat het fake is met een korrel zout nemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IDF heeft het geluidsfragment verspreid en tot op heden niet ontkent dat ze het hebben verspreid. Ik ken de betrouwbaarheid van channel4 niet en ik kan het fragment of duidelijk inhoud van het fragment niet vinden dus totdat andere partijen het bevestigen is uiterste voorzichtigheid geboden. Ook bij channel4 kunnen ze fouten maken en als het echt zo ongelofelijk obvious nep is dan hadden we ook andere partijen gehoord?
Misschien hebben de Palestijnen IDF expres op het verkeerde been gezet, dat kan, maar dat is niet zo best voor de reputatie van het beste leger ter wereld met de beste intelligence. Die hadden het zelf moeten horen?
Als (als!) het fragment door IDF gefabriceerd is dan is dat helenaal waardeloos voor de reputatie van IDF. Andere kant, bij IDF werken ook Arabieren en die zouden het ook gehoord kunnen hebben? Het is opmerkelijk als het nep is
Of het fragment nep of echt is zegt niks over de aanval op t ziekenhuis, dat is ongeacht geluidsfragment zeer zeer waarschijnlijk nog steeds een raket van Hamas geweest. Dat verandert niet. Voorlopig twijfel ik aan de claim van channel4
Pleuris in Duitsland, ze kunnen het bijna niet meer aan. Raar dat ik hier niks over lees in de Nederlandse media, of heb ik het gemist?quote:Islamisten gebruiken leugens om haat in Berlijn aan te wakkeren
Berlijn - Aanhangers van de Hamas-terroristen mobiliseren zich donderdagavond voor haatprotesten en ernstige rellen in de Berlijnse wijken Neukölln en Kreuzberg - met een leugen.
Dit nepnieuws verspreidt zich snel: een 13-jarige Palestijn zou woensdagavond rond 21.00 uur tijdens rellen aan de Sonnenallee door een ME-agent zijn geslagen, zodat hij in coma zou liggen. Radicalen beweren nu dat hij is overleden.
Volgens BILD-informatie is dit een opzettelijk verspreide leugen. Een politiewoordvoerder zei desgevraagd: ,,Een dergelijk incident heeft niet plaatsgevonden.'' De omstandigheden rond het gerucht worden echter onderzocht. Politiewoordvoerster Beate Ostertag van Berlijn: “Dit is nepnieuws.”
Zoals de Berlijnse politie op platform X (voorheen Twitter) schreef, hadden politieagenten dienst in Neukölln en werden ze aangevallen met stenen, vuurwerk en brandbare vloeistoffen. Bij de arrestatie van verdachten was er ook sprake van verzet en fysiek geweld met verwondingen. De politie schrijft letterlijk: “Gisteren is hierdoor niemand overleden.” En verder: “We weten dat veel mensen momenteel emotioneel zijn. Maar nepnieuws is gevaarlijk – en leidt in het ergste geval tot geweld.”
Maar volgens een hoge politieleider zal de waarheid de verhitte scene in de migrantenwijken Neukölln en Kreuzberg niet kunnen stoppen. “We zijn gewoon op zoek naar een reden om op te roepen tot een rel”, zei de functionaris.
Gezien de talrijke rellen bereiken de Berlijnse veiligheidsautoriteiten hun grenzen. Volgens BILD-informatie zou de hoofdpolitie al om ondersteunend personeel in andere deelstaten hebben gevraagd. Andere deelstaten zouden Berlijn echter om hulp hebben gevraagd.
Ook Berlijn kan op de lange termijn niet rekenen op federale politie-eenheden; deze agenten zijn belast met de nieuw opgerichte grenscontroles met de buurlanden Tsjechië, Polen en Oostenrijk. Een ambtenaar: “Het probleem is zelfgemaakt en kan nauwelijks worden overwonnen.”
De Berlijnse woordvoerder van de politievakbond (GdP), Benjamin Jendro, vindt soortgelijke woorden ook: ‘We zullen de toenemende militaire escalatie in het Midden-Oosten ook voelen in gewelddadige acties in de straten van Berlijn, en onze eigen waarheden zullen als versneller fungeren op sociale media. ."
De federale overheid is hier verantwoordelijk en kan de impact op de veiligheidssituatie in de hoofdstad niet alleen op de Berlijnse politie afwentelen, maar moet personele ondersteuning bieden.
Een ambtenaar met verstand van zaken trekt een treurige conclusie: “De minister van Binnenlandse Zaken, Nancy Fibre, stelt je als politieagent niet bepaald op je gemak. Nadat bij de recente rellen 65 politieagenten gewond raakten, verwachten ambtenaren meer steun van de verantwoordelijke federale minister van Binnenlandse Zaken.”
Vriend en vijand zijn het er over eens dat netanyahu exit is, als dit over is. Voorlopig houd die nationale regering hem overeind.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat was niet de opmerking waar ik op reageerde
Juist.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Ik hou heel wijselijk mijn mond.
Code rood en geen consulaire bijstand. Lezen is kennelijk lastig voor Abed. Net zoals topografie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Ik hou heel wijselijk mijn mond.
Haha, DL is aan het schaffen.quote:
Wat is er nou eigenlijk waar van die geruchten dat Israël dit heeft "laten" gebeuren?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vriend en vijand zijn het er over eens dat netanyahu exit is, als dit over is. Voorlopig houd die nationale regering hem overeind.
Hoe sneller dit over is, hoe sneller netanyahu weg is, hoe groter -wederom- de kans op een duurzame vrede.
helemaal niksquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk waar van die geruchten dat Israël dit heeft "laten" gebeuren?
kweenie, moet je BNW ff checke, drie deuren verder, succesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk waar van die geruchten dat Israël dit heeft "laten" gebeuren?
Eens kijken of we de Arabieren netjes kunnen vragen of ze aub op willen rotten uit Jerusalem.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nja, ze zitten wat dat betreft wel precies op de juiste plek
[ afbeelding ]
nja heel eerlijk kan me die muffe kutheuvel geen ene fuck schelen, echt nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens kijken of we de Arabieren netjes kunnen vragen of ze aub op willen rotten uit Jerusalem.
Mogen ze de Al-Aqsamoskee zelfs nog tot op de laatste steen meenemen, hebben we met Aboe Simbel ook gedaan.
Lijkt me vrij netjes en eerlijk toch?
Ok opgelost
Zit Egpte daar?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
kweenie, moet je BNW ff checke, drie deuren verder, succes
Ja maar hullie problemen zijn onze geïmporteerde problemen inmiddels.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nja heel eerlijk kan me die muffe kutheuvel geen ene fuck schelen, echt niet
kweenie, ken die user nietquote:
ja dat is het probleem, wat ze daar doen, ze kijken maar met dr rare hekserijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hullie problemen zijn onze geïmporteerde problemen inmiddels.
Nrcquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Lekker he dat belerend toontje. Lekker neerkijken op die sukkels.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Code rood en geen consulaire bijstand. Lezen is kennelijk lastig voor Abed. Net zoals topografie.
hey ambiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lekker he dat belerend toontje. Lekker neerkijken op die sukkels.
Hoe heeft Hamas dan zo vreselijk kunnen toeslaan? Ik begrijp dat niet echt. Eigenlijk zijn er twee dingen die ik onbegrijpelijk vind:quote:
Lijkt erop dat de israelische politiek wel steken heeft laten vallen. Maar dat ontslaat hamas niet van haar verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Men zal wel verdere 'stigmatisering' willen voorkomen van bepaalde groepen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Pleuris in Duitsland, ze kunnen het bijna niet meer aan. Raar dat ik hier niks over lees in de Nederlandse media, of heb ik het gemist?
Die mensen leven compleet in een eigen realiteit als het gaat om de geschiedenis en de huidige realiteit van die regio. Heel erg zorgwekkend om te lezen, want zulke individuen kunnen hier dat gedachtegoed wel verder verspreiden en daarmee haat jegens Israël en vooral ook antisemitisme aanwakkeren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
In zijn hoofd en hart woont hij daar. Alleen zijn lichaam zou het land verlaten als hij naar NL gaat, schrijft hij.
Blijf dan daar gewoon, denk ik dan. Als daar je hart ligt.
Maar wel heel vervelend voor zijn vrouw en kinderen die in NL gebleven zijn.
Het is een sneu verhaal. Ook tegen de ambassade vol gaan houden dat het Palestina is, en niet Israël.
Nou ja, er is een reden dat ik dit familielid al geen 30 jaar heb gezien. Religie is niet altijd goed voor de mentale gezondheid (praktijkervaring).quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Als je vroeger een meisje tegenkwam met een PLO sjaaltje hoefde je maar je lidmaatschapspasje van Greenpeace te laten zien en ze begon je meteen twee weken aan een stuk als de beste boerendochter te melken, volgens mij is er ook geen kont veranderd in de tijd.
Nee dat is al helemaal onbegrijpelijk en ook misselijkmakend. Hoe kan je zo losgaan op gewone burgers?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de israelische politiek wel steken heeft laten vallen. Maar dat ontslaat hamas niet van haar verantwoordelijkheden.
Yeps en af en toe zo'n verwaarloosd wratje maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ze roken wel altijd heel muffig
Maar het gewoon structureel Palestina noemen ipv Israël, bij het consulaat. En dan daarover gefrustreerd gaan doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
quote:
Komt vooral omdat dat soort mensen de gevolgen afschuiven. Ze maken zoveel fouten dat je niet begrijpt dat het kan en dan is het altijd de schuld van een ander.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Doe normaal man, zijn nog steeds 10 to 50 doden (rare ondergrens btw bij dit bereik) ... enniewee.... doe normaal manquote:
Wanneer de gijzelaars vrij zijn. De raketten ophouden. De daders en bedenkers van de aanslagen dood of opgesloten zijn.quote:
Niks om te lachen nee...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Doe normaal man, zijn nog steeds 10 to 50 doden (rare ondergrens btw bij dit bereik) ... enniewee.... doe normaal man
en hamas met wortel, blad en tak is uitgeroeidquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wanneer de gijzelaars vrij zijn. De raketten ophouden. De daders en bedenkers van de aanslagen dood of opgesloten zijn.
450 a 750 minder als dinsdag werd gedesinformeerd. Alles en iedereen die met zn wijzende vingertje stond naar Israel mag wel even sorry zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Doe normaal man, zijn nog steeds 10 to 50 doden (rare ondergrens btw bij dit bereik... enniewee.... doe normaal man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |