Met alle respect, maar er zijn toch al genoeg pro- Palestina demonstraties geweest? Wat heeft dit voor nut?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:14 schreef ReplaR het volgende:
Vanavond is er dus een pro-Palestina-demonstratie in Utrecht en ik ben bang dat die ook mis gaat lopen. Ik liep net op het stationsplein en het stikte er van de 'jongeren'.
Rellen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er zijn toch al genoeg pro- Palestina demonstraties geweest? Wat heeft dit voor nut?
In een perfecte wereld? Eén staat waarbij de Palestijnen en Israëliers naast elkaar kunnen leven. Probleem is dat Israël dan weet dat ze outnumbered zijn, dat willen ze dus niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan ook niet meer. Welke oplossing zie jij?
Provocatie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar er zijn toch al genoeg pro- Palestina demonstraties geweest? Wat heeft dit voor nut?
En dit is natuurlijk ook super kut voor alle andere mensen in Gaza.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
O.a. daarom denk ik dat het alleen om de buitenlanders in Gaza gaat die Egypte in mogen, niet de Gazanen zelf.
ik hoop dat je het antwoord wel weet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo lang het geen anti-Hamas demonstraties zijn kan ik deze demonstraties ook niet echt serieus nemen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik gok dan dat het tijdelijk is met hulp van het westen, zodat ze daar kunnen wachten totdat Israël is uitgeraasd en dan terug.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We shall see. Fijn dat er misschien levens gespaard kunnen worden.
Ben alleen bang voor de consequenties van het binnenlaten van die Gazanen. Wat ik niet realistisch acht
Officieel aangevraagd?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:14 schreef ReplaR het volgende:
Vanavond is er dus een pro-Palestina-demonstratie in Utrecht en ik ben bang dat die ook mis gaat lopen. Ik liep net op het stationsplein en het stikte er van de 'jongeren'.
Het is nooit genoeg. Zolang Palestina verder en verder in een hoekje worden gedrukt en Israël doorgaat met hun uiteindelijke doel (alle Palestijnen volledig uitgemoord en een 100 % Israëlische staat) dan mag de wereld nooit stoppen met protesteren. Mensen moeten zich bewust blijven van het feit dat Israël niet uit is op vrede.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
nja ik ben van '76... heb dus de Oslo akkoorden bewust en dus ook politiek bewust meegemaakt. En ook de uiteengereten joden, week in week uit na die akkoorden, want de Hamas was bloeddorstig, en er kwam geen vrede.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie nog hoop dat dit goedkomt?
Dat lijkt mij hun eerste doel idd. Daarnaast zitten er mensen tussen die Joodse / Israëliërs haten. Het idee bij die laatste Palestijnse loop was ook niet agressie oproepen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat vele die naar zo'n pro-palestina demo gaan gewoon willen dat het stopt?
Ach zolang ze het netjes houden, geen extremistische uitspraken en geweld moet het kunnen. Recht op demonstratie staat hoog in mijn vaandel, en al ben ik het niet eens met alle protesten ik vind dit wel één van onze basisrechten en wat ons onderscheid van andere landen. Liever wat vreedzame demonstraties om hun stem en emotie te tonen dan zoals in Frankrijk en Duitsland waar het steeds meer begint te borrelen terwijl ze niet mogen demonstreren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
klopt, die willen dat het stopt inderdaad... ik wil ook dat ik miljonair word.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat vele die naar zo'n pro-palestina demo gaan gewoon willen dat het stopt?
Rellen en het verzwakken van de samenleving.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit dus, of je bent anti Hamas, of je bent pro genocide, links, of rechtsom mensen...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo lang het geen anti-Hamas demonstraties zijn kan ik deze demonstraties ook niet echt serieus nemen.
mja maar dit kan ook niet zo doorgaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nja ik ben van '76... heb dus de Oslo akkoorden bewust en dus ook politiek bewust meegemaakt. En ook de uiteengereten joden, week in week uit na die akkoorden, want de Hamas was bloeddorstig, en er kwam geen vrede.
Elke overeenkomst die de Joden sloten met PLO/Hamas of weet ik welke religieuze gek daar zat, het was zinloos.
En toen bouwden ze dus maar een muur.
en nja... je kan nog een hogere muur bouwen
maar nee, dit komt niet goed, gewoon niet, het is gewoon toeschouwen wat ze elkaar nu weer aandoen, om een stoffige zandheuvel. Je moet er maar zin in hebben.
Inmiddels denk ik dat de halve wereld wilt dat het stopt, begin zelf het geruzie onderling over het klimaat te missen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
mag je ook voor demonstreren wat mij betreftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, die willen dat het stopt inderdaad... ik wil ook dat ik miljonair word.
Hoezo niet? Dat doet het al decennia.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar dit kan ook niet zo doorgaan
De allochtone en de extreemlinkse achterban hebben even druk gezet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Komen verkiezingen aan he, iets zegt mij dat dit ook de reden is dat bepaalde politieke partijen hun stemvee niet op de teentjes willen trappen. Enge ontwikkeling.
Ohquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar dit kan ook niet zo doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |