Geen idee.quote:
Wereldwijd goed uitkijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:04 schreef littlemindy het volgende:
Worldwide caution, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik kan je vorige reactie op mij niet meer quoten omdat dit in het vorige topic was.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:04 schreef littlemindy het volgende:
De wereld is op dit moment niet zo veilig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:04 schreef littlemindy het volgende:
Dit scenario, hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Behalve dat dit scenario nooit gaat gebeuren.
Ik ben bang dat deze mensen niet de grens over zullen mogen en vast zitten, ik zie (kan aan mij liggen) de taal van Egypte niet omslaan mbt deze mensen, en die waren heel duidelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien gaan ze het grondoffensief starten als de grens naar Egypte open is en de mensen daar zijn verplaatst.
Moest net denken aan ADE in Amsterdam. Hopelijk gaat alles goed en staat er niet een malloot op.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De wereld is op dit moment niet zo veilig.
Ik zit al met m’n hart in de maag met de kertsmarkten..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moest net denken aan ADE in Amsterdam. Hopelijk gaat alles goed en staat er niet een malloot op.
Nu.NL zegt dat de grens vrijdag open gaat in de liveblog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:08 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze mensen niet de grens over zullen mogen en vast zitten, ik zie (kan aan mij liggen) de taal van Egypte niet omslaan mbt deze mensen, en die waren heel duidelijk.
Dat er mensen (ik lees: de inwoners van Gaza) in Egypte worden binnengelaten. Voor hen blijft die grens potdicht.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit scenario, hoe bedoel je?
En dit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zit al met m’n hart in de maag met de kertsmarkten..
In 2016 (meen ik) was er zo'n flyer online met jihadistische teksten en de skyline van Amsterdam op de achtergrond.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Moest net denken aan ADE in Amsterdam. Hopelijk gaat alles goed en staat er niet een malloot op.
Egyptische media melden het. Ik hoop dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat er mensen (ik lees: de inwoners van Gaza) in Egypte worden binnengelaten. Voor hen blijft die grens potdicht.
Alleen om mensen uit andere landen te kunnen evacuëren toch? Het lijkt me niet dat Egypte de poort opent voor heel Gaza.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.NL zegt dat de grens vrijdag open gaat in de liveblog.
nee kan ook niet meer. Welke oplossing zie jij?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:10 schreef Nexum het volgende:
Mensen die nog steeds praten over een tweestatenoplossing![]()
Ik kom al jouw grondgebied inpikken en vervolgens ben ik bereid om alle slimme gebieden voor mezelf te nemen en jouw alleen dit kleine gebied te geven en daar moet je maar tevreden mee zijn!!!!
Nou dat is dan iets om hoop voor te hebben, laten we dit dan maar hopen dat tenminste zoveel mogelijk onschuldige burgers gespaard worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.NL zegt dat de grens vrijdag open gaat in de liveblog.
Als er al een tweestatenoplossing komt, dan is het niet op de huidige plek. Dat is inderdaad kansloos.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:10 schreef Nexum het volgende:
Mensen die nog steeds praten over een tweestatenoplossing![]()
Ik kom al jouw grondgebied inpikken en vervolgens ben ik bereid om alle slimme gebieden voor mezelf te nemen en jouw alleen dit kleine gebied te geven en daar moet je maar tevreden mee zijn!!!!
Ik weet het niet, het staat er niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alleen om mensen uit andere landen te kunnen evacuëren toch? Het lijkt me niet dat Egypte de poort opent voor heel Gaza.
We shall see. Fijn dat er misschien levens gespaard kunnen worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Egyptische media melden het. Ik hoop dat het gaat lukken.
Niet ondenkbeeldig dat een islamidioot hier een parallel ziet met dat dancefeest in Israel en zn kans op 77 maagden zal grijpen...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is Egypte ook bang voor. Ze hebben helaas genoeg ervaring met terrorisme en hebben daar terecht geen zin in. Dus het is dubbel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We shall see. Fijn dat er misschien levens gespaard kunnen worden.
Ben alleen bang voor de consequenties van het binnenlaten van die Gazanen.
O.a. daarom denk ik dat het alleen om de buitenlanders in Gaza gaat die Egypte in mogen, niet de Gazanen zelf.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is Egypte ook bang voor. Ze hebben helaas genoeg ervaring met terrorisme en hebben daar terecht geen zin in. Dus het is dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |