Zit Egpte daar?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
kweenie, moet je BNW ff checke, drie deuren verder, succes
Ja maar hullie problemen zijn onze geïmporteerde problemen inmiddels.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nja heel eerlijk kan me die muffe kutheuvel geen ene fuck schelen, echt niet
kweenie, ken die user nietquote:
ja dat is het probleem, wat ze daar doen, ze kijken maar met dr rare hekserijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar hullie problemen zijn onze geïmporteerde problemen inmiddels.
Nrcquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:51 schreef capricia het volgende:
'Tot hun frustratie bleven de ambassademedewerkers het maar over Israël hebben. „Terwijl: het is Palestina. Dat ze zelfs dat niet kunnen erkennen, zegt alles. '
[ twitter ]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20231018
Lekker he dat belerend toontje. Lekker neerkijken op die sukkels.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Code rood en geen consulaire bijstand. Lezen is kennelijk lastig voor Abed. Net zoals topografie.
hey ambiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lekker he dat belerend toontje. Lekker neerkijken op die sukkels.
Hoe heeft Hamas dan zo vreselijk kunnen toeslaan? Ik begrijp dat niet echt. Eigenlijk zijn er twee dingen die ik onbegrijpelijk vind:quote:
Lijkt erop dat de israelische politiek wel steken heeft laten vallen. Maar dat ontslaat hamas niet van haar verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat is er nou eigenlijk waar van die geruchten dat Israël dit heeft "laten" gebeuren?
Men zal wel verdere 'stigmatisering' willen voorkomen van bepaalde groepen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Pleuris in Duitsland, ze kunnen het bijna niet meer aan. Raar dat ik hier niks over lees in de Nederlandse media, of heb ik het gemist?
Die mensen leven compleet in een eigen realiteit als het gaat om de geschiedenis en de huidige realiteit van die regio. Heel erg zorgwekkend om te lezen, want zulke individuen kunnen hier dat gedachtegoed wel verder verspreiden en daarmee haat jegens Israël en vooral ook antisemitisme aanwakkeren.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
In zijn hoofd en hart woont hij daar. Alleen zijn lichaam zou het land verlaten als hij naar NL gaat, schrijft hij.
Blijf dan daar gewoon, denk ik dan. Als daar je hart ligt.
Maar wel heel vervelend voor zijn vrouw en kinderen die in NL gebleven zijn.
Het is een sneu verhaal. Ook tegen de ambassade vol gaan houden dat het Palestina is, en niet Israël.
Nou ja, er is een reden dat ik dit familielid al geen 30 jaar heb gezien. Religie is niet altijd goed voor de mentale gezondheid (praktijkervaring).quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:05 schreef UitStraling het volgende:
Als je vroeger een meisje tegenkwam met een PLO sjaaltje hoefde je maar je lidmaatschapspasje van Greenpeace te laten zien en ze begon je meteen twee weken aan een stuk als de beste boerendochter te melken, volgens mij is er ook geen kont veranderd in de tijd.
Nee dat is al helemaal onbegrijpelijk en ook misselijkmakend. Hoe kan je zo losgaan op gewone burgers?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de israelische politiek wel steken heeft laten vallen. Maar dat ontslaat hamas niet van haar verantwoordelijkheden.
Yeps en af en toe zo'n verwaarloosd wratje maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ze roken wel altijd heel muffig
Maar het gewoon structureel Palestina noemen ipv Israël, bij het consulaat. En dan daarover gefrustreerd gaan doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
quote:
Komt vooral omdat dat soort mensen de gevolgen afschuiven. Ze maken zoveel fouten dat je niet begrijpt dat het kan en dan is het altijd de schuld van een ander.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Doe normaal man, zijn nog steeds 10 to 50 doden (rare ondergrens btw bij dit bereik) ... enniewee.... doe normaal manquote:
Wanneer de gijzelaars vrij zijn. De raketten ophouden. De daders en bedenkers van de aanslagen dood of opgesloten zijn.quote:
Niks om te lachen nee...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Doe normaal man, zijn nog steeds 10 to 50 doden (rare ondergrens btw bij dit bereik) ... enniewee.... doe normaal man
en hamas met wortel, blad en tak is uitgeroeidquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wanneer de gijzelaars vrij zijn. De raketten ophouden. De daders en bedenkers van de aanslagen dood of opgesloten zijn.
450 a 750 minder als dinsdag werd gedesinformeerd. Alles en iedereen die met zn wijzende vingertje stond naar Israel mag wel even sorry zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Doe normaal man, zijn nog steeds 10 to 50 doden (rare ondergrens btw bij dit bereik... enniewee.... doe normaal man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |