SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:anneloos is heel streng voor wereldkereltje
Gewoon op de grond, jeweetz.quote:
Je bent weer op dreef.quote:
Ik had zo'n kleine cabine, ik ben niet lenig genoeg. Voordeel: als ik uitgleed kon ik niet op m'n bek gaan.quote:
Ja, ik geniet er elke seconde vanquote:
#omdenkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n kleine cabine, ik ben niet lenig genoeg. Voordeel: als ik uitgleed kon ik niet op m'n bek gaan.
das ook altijd leuk jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef CherryLips het volgende:
of we hadden die ruimte moeten dichtmetselen en dat ik zo'n nisje in het muurtje had.
Ah ja. Dan is een zitje net zo handig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef CherryLips het volgende:
of we hadden die ruimte moeten dichtmetselen en dat ik zo'n nisje in het muurtje had.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe badkamer = genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Het moet nog even drogen maar zaterdagochtend kan ik genieten.
iedereen aan je snuffelen of je goed gedoucht hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Het moet nog even drogen maar zaterdagochtend kan ik genieten.
Ik heb drie liter douchegel staan en ik wil meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
iedereen aan je snuffelen of je goed gedoucht hebt
Ik las tepels...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:37 schreef dud0r het volgende:
lekker warme chai latte![]()
van binnenuit opwarmen.
heb alleen langere lepels nodig voor m'n halve liter beker
Goorlelquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef bitterbal het volgende:
moet vandaag een goede plek vinden voor mijn nieuwe ledstrip
als ik daarmee tot de bodem van mijn beker wil komen om te roeren ook jaquote:
Ja, Dud0r bedoel je die zijn tepels in de thee wil...quote:
Kijk, ditquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik daarmee tot de bodem van mijn beker wil komen om te roeren ook ja
Ja idd.. Goorlel- dud0rquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, Dud0r bedoel je die zijn tepels in de thee wil...
Zoals die kauwgumreclame?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik daarmee tot de bodem van mijn beker wil komen om te roeren ook ja
jaquote:
ik zei lepelsquote:
quote:
het is die noorse goorlel die gelijk weer aan mijn lekkere tepels moet denkenquote:
Waar ga je dat ding ophangen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik eerst verven voor die ledstrip
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is die noorse goorlel die gelijk weer aan mijn lekkere tepels moet denken
verkeerde scquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Zal de volgende keer eens aan je tepels trekken
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is die noorse goorlel die gelijk weer aan mijn lekkere tepels moet denken
Jij bent meer van de pannekoektepels?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, als ik iets smerig vind zijn het wel van die friettepels![]()
Gewoon van die lieve bescheiden, dat je meer moet denken aan zacht speelgoed dan aan dierlijke moedermelkapparaten zeg maar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent meer van de pannekoektepels?
Moet je beetje geluk mee hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon van die lieve bescheiden, dat je meer moet denken aan zacht speelgoed dan aan dierlijke moedermelkapparaten zeg maar.
Mensenkennis scheelt al veel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je beetje geluk mee hebben.
ja dat weet ik nog niet maar als ik hem nu vastplak en dan daarna moet verwijderen voor het schilderen plakt die misschien niet meer goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ga je dat ding ophangen?
Wacht, wat!? Vertel meerquote:
met chocolade?quote:
ik moet inloggen en dat werkt niet op de desktop want verkeerde wachtwoord. maar op m'n telefoon heb ik dat probleem nooit in de app en m'n wachtwoorden staan gesynchroniseerd dus raaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/livingproef/
In de stories
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/livingproef/
In de stories
quote:
Sad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:01 schreef essnhills het volgende:
Ze waren al op
Als troost chocola en een tulbandvorm gekocht
Jaquote:
Stuurde dit linkje naar vrouw, krijg ik terug "..."quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:06 schreef essnhills het volgende:
https://www.lidl.nl/p/kroketletter/p10006822
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:06 schreef essnhills het volgende:
https://www.lidl.nl/p/kroketletter/p10006822
[ afbeelding ]
Gewoon op een banketletter doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Lijkt me lastig zo'n letter op een broodje
dat betekent dat ze ontevreden is dat je alleen het plaatje stuurt en dat je ze nog niet gehaald hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stuurde dit linkje naar vrouw, krijg ik terug "..."
Ik vind dit een moeilijk signaal.
Daarom gewoon kroketburgers van Mora halen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
Wijze man.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader zingt altijd 'een letter van kroket'
Turks brood.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:07 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom gewoon kroketburgers van Mora halen.
oeh dat is ook wel weer eens lekker. en dan volsmeren met mayo, tomaat, mozzarella en basilicum er op doenquote:
Ik deelde het net in de gezinsapp.quote:
Lavash is ook lekker. Straks maar weer een paar halen. Die extra dunnequote:
ik heb vorige weekhet zomerdekbed erbij gepaktquote:
ga eten danquote:
Die voldoet idd nog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vorige weekhet zomerdekbed erbij gepakt
Als het met autolak is dan niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:19 schreef Karzai het volgende:
Plantjes overgespoten, ik hoop dat ze overleven
het moet echt flink koud worden heb ik het winterdekbed nodig. wat in principe gewoon m'n zomerdekbed en herfstdekbed samen zijnquote:
Ik juist het winterdekbedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat doe je niet goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ben vrijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je vandaag een smurfdag?
Dat is toch sowieso hoe 4-seizoenendekbedden werken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
het moet echt flink koud worden heb ik het winterdekbed nodig. wat in principe gewoon m'n zomerdekbed en herfstdekbed samen zijn
Alleen bij amaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag toch zulk gruwelijk kut weer worden ?
laken was tot vorige week nog genoegquote:
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso hoe 4-seizoenendekbedden werken?
nee 17 graden en beetje kans op regenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat dacht ik ook. Vannacht heeft het wel geregendquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
ik overweeg wel van het zomer naar het tussendekbed te gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het winterdekbed er ook al op. Is een record, zo vroeg in het jaar.
heeft die bank even geluk zegquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:31 schreef dud0r het volgende:
sowieso is een zomerdekbed een raar iets
in de zomer is een laken 99/100 keer voldoende
Ondertussen klopt dat alleen bij mijn wcquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het stond hier op wegspoelen volgens de voorspelling.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ergens onder liggen.
Huehue.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ergens onder liggen.
Huehue.
Hue?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss vanavond nog even aan het werk zetten.
quote:
quote:
wie is leia dan zaterdag?quote:
Maak een caviageluid, dat piepende als je ergens een geluid maakt wat eventueel eten kan betekenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Vriendin haar cavia is eindelijk overleden maar weet niet zo goed of ik moet juichen voor haar of niet.
Nee man, ze is blij dat ze eindelijk het cavia hoofdstuk in haar leven kan afsluiten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak een caviageluid, dat piepende als je ergens een geluid maakt wat eventueel eten kan betekenen.
als je een piepende cavia hoort?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Vriendin haar cavia is eindelijk overleden maar weet niet zo goed of ik moet juichen voor haar of niet.
Dat weet ik toch allemaal niet... Maar ik begrijp dat er geen nieuwe komt dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man, ze is blij dat ze eindelijk het cavia hoofdstuk in haar leven kan afsluiten.
Ja normaal niet natuurlijk maar ze was er al een tijdje klaar mee.quote:
Nee denk dat kooi ook al bij het puin ligt, beestje is vanochtend overleden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet... Maar ik begrijp dat er geen nieuwe komt dus.
Arm beestje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee denk dat kooi ook al bij het puin ligt, beestje is vanochtend overleden.
Hier ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het stond hier op wegspoelen volgens de voorspelling.
nee hoorquote:
het?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
het?
niet zomaar een gender erbij bedenken.
En een beertje zeker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand wou hem adopteren want te oud.
Volledig geīntegreerd in Foquevillequote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil echt alleen maar grazen. Wat is er met me gebeurd.
ik dacht bij de bovenste foto dat het een spons wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:53 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat grotere gat is waar de deeghaak zat
Bohhh het is lekker brood
ben je een koe aan het worden?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Mooie baksteen hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:53 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat grotere gat is waar de deeghaak zat
Bohhh het is lekker brood
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht bij de bovenste foto dat het een spons was
[..]
ben je een koe aan het worden?
Ja is het nou een spons of een baksteenquote:
dan is het dus een sponsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
Maar het is heerlijk zacht, luchtig en met een knapperige korst
Klinkt als een goede comboquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
Maar het is heerlijk zacht, luchtig en met een knapperige korst
Gekkiequote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
vies warm vandaag
Lange mouwen was de foute keuze
Het is 15 graden hier, dat is heul geen korte mouwen weerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
vies warm vandaag
18 hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is 15 graden hier, dat is heul geen korte mouwen weer
Ohquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:08 schreef gianni61 het volgende:
vies warm vandaag
Ja en ik las iets over sneeuwquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik dacht dat het vanaf vandaag zou gaan regenen tot aan zondag?
Stil jij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik dacht dat het vanaf vandaag zou gaan regenen tot aan zondag?
Veel te warm nog voor sneeuw.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik las iets over sneeuw
Maar het is hier nog best aardig weer
God is erg zuinig op een van zijn best gelukte creaties, den Brabander.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef het nog een weekje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel te warm nog voor sneeuw.
Ik heb net even het raam open gedaan en het is best warmquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel te warm nog voor sneeuw.
Sneeuwquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is het best droogquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is buiten lekkerder dan binnen.
Qua temperatuur dan, het is nu vooral nat buiten.
die van vivera koop ik wel vakerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
Oeps schijnbaar had ik recent ook al kroketburgers gekocht.
er zit hier wel een kanaal een straat verderop dus ja dat zou kunnenquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zit hier wel een kanaal een straat verderop dus ja dat zou kunnen
Ik altijd van Morrrrra.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van vivera koop ik wel vaker
Kusje voor je zusje!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Was vergeten dat ik vanavond bij mijn zusje zou gaan eten
FWPquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Is dat een echt zusje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
En nu heb je al plannen gemaakt maar wil je eigenlijk niet, en vraag jeje af of je kan cancellen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Nee het is een wassenbeeld van haar zusjequote:
eten bij madame tussaudsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het is een wassenbeeld van haar zusje
Sad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook hier geen trui-geval-ding meer bij de Deka.
Nou nee had eigenlijk een avondje bankhangen ingeplandquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En nu heb je al plannen gemaakt maar wil je eigenlijk niet, en vraag jeje af of je kan cancellen?
We weten hoe d'r zusjes eruit zien jonge.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef STING het volgende:
Fok is ook niet meer wat het is geweest, niet 1 'pics van je zusje' oproep.
Is vooral Noord-Holland waar ze zitten.quote:
Echt he. Alsof hij niet bekend is met het koningshuisquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We weten hoe d'r zusjes eruit zien jonge.
P'sies.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Alsof hij niet bekend is met het koningshuis
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We weten hoe d'r zusjes eruit zien jonge.
Hoe gaat het met jouw zusje dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan toch ook die ene wulpse ordinaire rooie zijn?
dit is vrij specifieke zin..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Zin in bastogne parfait en marsmouse en cheesecake
Wonderbaarlijk goed eigenlijk wel, haar (afgelopen kuur) chemo is in tegenstelling tot het te verwachten resultaat goed aangeslagen, iets van acht grote tumoren in beide longen en die waren zowat allemaal gehalveerd qua omtrek, ze is nog steeds opgegeven maar de levensverlenging met behoud van levenskwaliteit slaat tot nu toe goed aan, even afwachten of ze in aanmerking komt voor immunotherapie nu, ze heeft zelfs een nieuw vriendje en daar gaat ze volgende week mee naar New York, ze leeft voor zes mensen momenteel en dat doet ze goed.quote:
Heeft er al iemand gereserveerd voor eind januari of februariquote:
Oh ze ligt niet meer op sterven?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk wel, haar (afgelopen kuur) chemo is in tegenstelling tot het te verwachten resultaat goed aangeslagen, iets van acht grote tumoren in beide longen en die waren zowat allemaal gehalveerd qua omtrek, ze is nog steeds opgegeven maar de levensverlenging met behoud van levenskwaliteit slaat tot nu toe goed aan, even afwachten of ze in aanmerking komt voor immunotherapie nu, ze heeft zelfs een nieuw vriendje en daar gaat ze volgende week mee naar New York, ze leeft voor zes mensen momenteel en dat doet ze goed.
Ze kan nog steeds ieder moment overlijden of liever gezegd het kan ineens slecht gaan.quote:
Das mooi US. Hoop dat ze veel plezier heeft in New Yorkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk wel, haar (afgelopen kuur) chemo is in tegenstelling tot het te verwachten resultaat goed aangeslagen, iets van acht grote tumoren in beide longen en die waren zowat allemaal gehalveerd qua omtrek, ze is nog steeds opgegeven maar de levensverlenging met behoud van levenskwaliteit slaat tot nu toe goed aan, even afwachten of ze in aanmerking komt voor immunotherapie nu, ze heeft zelfs een nieuw vriendje en daar gaat ze volgende week mee naar New York, ze leeft voor zes mensen momenteel en dat doet ze goed.
Waarom 'of'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft er al iemand gereserveerd voor eind januari of februari
Ja dat gaat ze wel lukken, nou ja of Hamas moet boemboem gaan doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das mooi US. Hoop dat ze veel plezier heeft in New York
Allebei ook primaquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allebei ook prima
Maar dat geeft geen antwoord op m'n vraag
komt wel goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat ze wel lukken, nou ja of Hamas moet boemboem gaan doen
Is dat niet goed?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Oh 't Zusje heeft een nieuwe kaart?
Volgens mij van de zomer al. Ze veranderen sowieso vaker per jaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Oh 't Zusje heeft een nieuwe kaart?
Ik turf helemaal niks meerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.
Ga maar turven wie nu al weet erbij te zijn.
Ga ik vanavond of morgen maar even doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:15 schreef Ama het volgende:
Kut zo maar eens afwas doen, afgelopen dagen niet echt naar omgekeken.
Ik heb er niet echt goed opgelet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het niet 28 januari dat zo veel mensen konden?
(21e zit ik in Spanje )
Zolang jij niet komt nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen er dan ook alleen maar kutmensen?
Echt he.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:19 schreef Ama het volgende:
NWS / Pool doet alsof hij paspop is en rooft tal van winkels leeg
24-2 dacht ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het niet 28 januari dat zo veel mensen konden?
(21e zit ik in Spanje )
Gras is 0 kcalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon op prana levenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Onze lichamen kunnen er alleen niet zoveel mee, da's wat anders.
In ieder geval tot zaterdag.quote:
Nooit meer eten, in deze SC. HAHAHAHAHAquote:
dat verhelpen we zaterdag welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n weegschaal was net naar beneden aan het gaan jongens.
Hall0nquote:
In principe trein, want dan kan ik een drankje doen.quote:
Viel die van de trap?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n weegschaal was net naar beneden aan het gaan jongens.
Vriendjequote:
Trein want drankquote:
Jij loopt vanaf je hotel tochquote:
Op de fiets is het niet te doenquote:
Zo'n grote plof jonge.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel die van de trap?
[..]
Vriendje![]()
[..]
Trein want drank
[..]
Jij loopt vanaf je hotel toch
Nu vast vertrekken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de fiets is het niet te doen
Hehehequote:
Goedquote:
Is ook mijn planning of het moet ergens mega mis gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In principe trein, want dan kan ik een drankje doen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt weinig keus gok ik
[..]
Ga je nog overnachten?
Ik ga nog even het "centrum" in, dus ik ben ook wat eerder ter plaatse.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef Ama het volgende:
Maar iedereen met de trein zaterdag. Ik ben om 16:35 al op Woerden station dus ik sta wel bij de ingang met mijn blokjesschoenen en groene winterjas te roken. Maar meeste kennen mij al wel.
Ze zijn ook alweer vol met de kerstquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij van de zomer al. Ze veranderen sowieso vaker per jaar.
dat wel. denk dat ik al wat eerder daar ben en een rondje door de stad maakquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel die van de trap?
[..]
Vriendje![]()
[..]
Trein want drank
[..]
Dat het zo'n gezeik bleek qua reserveren had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik geboekt en de dag daarna kwam dud opeens met het blijde nieuws dat t zusje vol zat
gelukkig kwam draakje toen nog met dit alternatief.
Alles goed met m'n beste Fok!vrind?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel die van de trap?
[..]
Vriendje![]()
[..]
Trein want drank
[..]
Hopelijk heeft Woerden niet 10 uitgangen ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nog even het "centrum" in, dus ik ben ook wat eerder ter plaatse.
Beetje door trappenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heinde zat vol, zusje ook. Maar eerste optie was heindequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik geboekt en de dag daarna kwam dud opeens met het blijde nieuws dat t zusje vol zat
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Woerden niet 10 uitgangen ofzo.
Op tijd voor 2025 nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn ook alweer vol met de kerstM'n zus wil al jaren kerst vieren daar maar het zit altijd zo snel vol.
Ergens verbaasd het me niet. Kerst moet je overal vroeg bij zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn ook alweer vol met de kerstM'n zus wil al jaren kerst vieren daar maar het zit altijd zo snel vol.
Pussyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha ohneeequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, is niet zo groot geloof ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Woerden niet 10 uitgangen ofzo.
Niet die in Gouda. Die zit nooit vol.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar je moet niet richting centrumquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik maar 1 kant op om buiten te komen?
Oh oke dit moet wel lukken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet niet richting centrum
Ik dacht 2 maar misschien is het 1. Geen 10 in ieder gevalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik maar 1 kant op om buiten te komen?
Tuurlijk wel, WAAR PARKEER JEquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom met de auto trouwens. #boeitniemand
Dan bel ik je welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
Anders loop ik 100% de verkeerde kant op.
Echt wel, daarom vraag ik hetquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom met de auto trouwens. #boeitniemand
Tegenover zit een groot parkeerterrein, dus daar. Als er plek is, anders heb ik geen idee.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, WAAR PARKEER JE
Had ik expres gedaan voordat mensen gaan vragen waar ze moeten parkerenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik weet dat dud wat parkeerinfo in die PM had geflikkerd.
Maar dus best kans dat ik je voor die tijd wel gevonden heb hoor.quote:
Misschien spot ik nog wel een draakje in het wild danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nog even het "centrum" in, dus ik ben ook wat eerder ter plaatse.
Dan pas in de stress?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je om 17:00 iemand in de stress ziet raken ben ik het.
Ik ben die ene in het zwart.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien spot ik nog wel een draakje in het wild dan
Wij sowieso niet want beide andere kant op. Ik reis via Utrecht lijkt me.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik met iemand toevallig in de trein zou zitten, dat is niet de bedoeling. Laat me nog maar even met rust
Wat voor verfjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dus best kans dat ik je voor die tijd wel gevonden heb hoor.Hangt een beetje af van hoe uitgebreid het verfjesassortiment gaat zijn.
Volgens mij komt er niemand vanaf jouw kant 🤔quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik met iemand toevallig in de trein zou zitten, dat is niet de bedoeling. Laat me nog maar even met rust
Weet je hoe ze eruit ziet danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien spot ik nog wel een draakje in het wild dan
Ik loop wel gewoon naar buiten en hoop dat jij mij ziet of Flash of dud0r ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dus best kans dat ik je voor die tijd wel gevonden heb hoor.Hangt een beetje af van hoe uitgebreid het verfjesassortiment gaat zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij sowieso niet want beide andere kant op. Ik reis via Utrecht lijkt me.
Oh gezellig misschien kom ik wel mensen tegen op Utrecht CS. Kunnen wij in theorie dan niet samen met de trein?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij komt er niemand vanaf jouw kant 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |