dit is vrij specifieke zin..quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Zin in bastogne parfait en marsmouse en cheesecake
Wonderbaarlijk goed eigenlijk wel, haar (afgelopen kuur) chemo is in tegenstelling tot het te verwachten resultaat goed aangeslagen, iets van acht grote tumoren in beide longen en die waren zowat allemaal gehalveerd qua omtrek, ze is nog steeds opgegeven maar de levensverlenging met behoud van levenskwaliteit slaat tot nu toe goed aan, even afwachten of ze in aanmerking komt voor immunotherapie nu, ze heeft zelfs een nieuw vriendje en daar gaat ze volgende week mee naar New York, ze leeft voor zes mensen momenteel en dat doet ze goed.quote:
Heeft er al iemand gereserveerd voor eind januari of februariquote:
Oh ze ligt niet meer op sterven?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk wel, haar (afgelopen kuur) chemo is in tegenstelling tot het te verwachten resultaat goed aangeslagen, iets van acht grote tumoren in beide longen en die waren zowat allemaal gehalveerd qua omtrek, ze is nog steeds opgegeven maar de levensverlenging met behoud van levenskwaliteit slaat tot nu toe goed aan, even afwachten of ze in aanmerking komt voor immunotherapie nu, ze heeft zelfs een nieuw vriendje en daar gaat ze volgende week mee naar New York, ze leeft voor zes mensen momenteel en dat doet ze goed.
Ze kan nog steeds ieder moment overlijden of liever gezegd het kan ineens slecht gaan.quote:
Das mooi US. Hoop dat ze veel plezier heeft in New Yorkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eigenlijk wel, haar (afgelopen kuur) chemo is in tegenstelling tot het te verwachten resultaat goed aangeslagen, iets van acht grote tumoren in beide longen en die waren zowat allemaal gehalveerd qua omtrek, ze is nog steeds opgegeven maar de levensverlenging met behoud van levenskwaliteit slaat tot nu toe goed aan, even afwachten of ze in aanmerking komt voor immunotherapie nu, ze heeft zelfs een nieuw vriendje en daar gaat ze volgende week mee naar New York, ze leeft voor zes mensen momenteel en dat doet ze goed.
Waarom 'of'.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft er al iemand gereserveerd voor eind januari of februari
Ja dat gaat ze wel lukken, nou ja of Hamas moet boemboem gaan doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das mooi US. Hoop dat ze veel plezier heeft in New York
Allebei ook primaquote:
Nee.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allebei ook prima
Maar dat geeft geen antwoord op m'n vraag
komt wel goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat gaat ze wel lukken, nou ja of Hamas moet boemboem gaan doen
Is dat niet goed?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Oh 't Zusje heeft een nieuwe kaart?
Volgens mij van de zomer al. Ze veranderen sowieso vaker per jaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Oh 't Zusje heeft een nieuwe kaart?
Ik turf helemaal niks meerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.
Ga maar turven wie nu al weet erbij te zijn.
Ga ik vanavond of morgen maar even doenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:15 schreef Ama het volgende:
Kut zo maar eens afwas doen, afgelopen dagen niet echt naar omgekeken.
Ik heb er niet echt goed opgelet eigenlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het niet 28 januari dat zo veel mensen konden?
(21e zit ik in Spanje )
Zolang jij niet komt nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komen er dan ook alleen maar kutmensen?
Echt he.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:19 schreef Ama het volgende:
NWS / Pool doet alsof hij paspop is en rooft tal van winkels leeg
24-2 dacht ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het niet 28 januari dat zo veel mensen konden?
(21e zit ik in Spanje )
Gras is 0 kcalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil echt alleen maar grazen. Wat is er met me gebeurd.
Gewoon op prana levenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Onze lichamen kunnen er alleen niet zoveel mee, da's wat anders.
In ieder geval tot zaterdag.quote:
Nooit meer eten, in deze SC. HAHAHAHAHAquote:
dat verhelpen we zaterdag welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n weegschaal was net naar beneden aan het gaan jongens.
Hall0nquote:
In principe trein, want dan kan ik een drankje doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |