RIPquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
godverdomme ben gisteren mijn skincareroutine vergeten voor ik naar bed ging
Zie je er nu uit als een brandwondenslachtoffer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog wel accessoires en een nieuw kastje bestellen RIP bankrekeningquote:
Deze puzzel bevat gesponsorde onderdelen.quote:
Lego Star wars!quote:
Misschien met STAP-budget?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:50 schreef CherryLips het volgende:
![]()
https://vu.nl/nl/onderwij(...)schrijven-nederlands
Kan er geen kut mee.
wat snap je niet? je maakt een tekst, gooit die in chatGPT en zegt maak leuker en voilaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:50 schreef CherryLips het volgende:
![]()
https://vu.nl/nl/onderwij(...)schrijven-nederlands
Kan er geen kut mee.
Maar met dat gladde huidje van je kan dat toch wel een keerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chatgpt godenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat snap je niet? je maakt een tekst, gooit die in chatGPT en zegt maak leuker en voila
Hoi vriendjequote:
Werkt dit alleen zo met teksten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat snap je niet? je maakt een tekst, gooit die in chatGPT en zegt maak leuker en voila
Je kan niet je vriendin er in gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Werkt dit alleen zo met teksten?
Ik vraag dit voor een vriend.
chapGPT kan allesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Werkt dit alleen zo met teksten?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed gelukte welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TRANSFORMERS KRR KRR KRR @:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |