Wat smeer jij erop?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt het daar dan aan.
Mijn huid had er vorige week ook geen zin in. Beetje smeren en nu is het weer beter.
Heb een gevoelig huidjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
En het droge huid seizoen gaat nu pas beginnen
oh das wel vetquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze is gedownload, want we hadden niet een specifiek stel hersenen nodig of zo. Maar ik heb nu wel het tooltje waarmee ik MRI scans kan converteren naar een printbaar bestand. En mijn collega heeft een scan van zijn hersenen. Dus wie weet print ik de zijne ook binnenkort.
Jij hebt alleen een plank met de hersenen van andere mensen, toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel vetDat je je eigen hersenen op je bureau hebt staan
Ik heb nu Nivea Soft. Geen idee of dat goed spul is eigenlijk. Mijn huid is ook boos door dit weer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon de simpele nivea, 3 jaar over datum!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat gebruik ik ook. Het doet wat het moet doen volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu Nivea Soft. Geen idee of dat goed spul is eigenlijk. Mijn huid is ook boos door dit weer.
had je die van gisteren al?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:40 schreef Recce het volgende:
Mooi, hebben we dat ook afgevinkt voor vandaag.
Het tocht zo dat de hageltjes door de kamer vliegen?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt alleen een plank met de hersenen van andere mensen, toch?
ohh moet ik daarom altijd stofzuigen na het ontbijt?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het tocht zo dat de hageltjes door de kamer vliegen?
Mooi excuus toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh moet ik daarom altijd stofzuigen na het ontbijt?
Lijkt me ook niet erg veilig voor een laptop.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn laptop is niet vooruit te branden vandaag.
godverdomme ben gisteren mijn skincareroutine vergeten voor ik naar bed gingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
En het droge huid seizoen gaat nu pas beginnen
RIPquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
godverdomme ben gisteren mijn skincareroutine vergeten voor ik naar bed ging
Zie je er nu uit als een brandwondenslachtoffer?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog wel accessoires en een nieuw kastje bestellen RIP bankrekeningquote:
Deze puzzel bevat gesponsorde onderdelen.quote:
Lego Star wars!quote:
Misschien met STAP-budget?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:50 schreef CherryLips het volgende:
![]()
https://vu.nl/nl/onderwij(...)schrijven-nederlands
Kan er geen kut mee.
wat snap je niet? je maakt een tekst, gooit die in chatGPT en zegt maak leuker en voilaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:50 schreef CherryLips het volgende:
![]()
https://vu.nl/nl/onderwij(...)schrijven-nederlands
Kan er geen kut mee.
Maar met dat gladde huidje van je kan dat toch wel een keerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chatgpt godenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat snap je niet? je maakt een tekst, gooit die in chatGPT en zegt maak leuker en voila
Hoi vriendjequote:
Werkt dit alleen zo met teksten?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat snap je niet? je maakt een tekst, gooit die in chatGPT en zegt maak leuker en voila
Je kan niet je vriendin er in gooienquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Werkt dit alleen zo met teksten?
Ik vraag dit voor een vriend.
chapGPT kan allesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Werkt dit alleen zo met teksten?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Goed gelukte welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
TRANSFORMERS KRR KRR KRR @:de_boswachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |