Kusje voor je zusje!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Was vergeten dat ik vanavond bij mijn zusje zou gaan eten
FWPquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Is dat een echt zusje?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
En nu heb je al plannen gemaakt maar wil je eigenlijk niet, en vraag jeje af of je kan cancellen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
Nee het is een wassenbeeld van haar zusjequote:
eten bij madame tussaudsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het is een wassenbeeld van haar zusje
Sad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook hier geen trui-geval-ding meer bij de Deka.
Nou nee had eigenlijk een avondje bankhangen ingeplandquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En nu heb je al plannen gemaakt maar wil je eigenlijk niet, en vraag jeje af of je kan cancellen?
We weten hoe d'r zusjes eruit zien jonge.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef STING het volgende:
Fok is ook niet meer wat het is geweest, niet 1 'pics van je zusje' oproep.
Is vooral Noord-Holland waar ze zitten.quote:
Echt he. Alsof hij niet bekend is met het koningshuisquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We weten hoe d'r zusjes eruit zien jonge.
P'sies.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he. Alsof hij niet bekend is met het koningshuis
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We weten hoe d'r zusjes eruit zien jonge.
Hoe gaat het met jouw zusje dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan toch ook die ene wulpse ordinaire rooie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |