Ja dat dacht ik ook. Vannacht heeft het wel geregendquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag toch zulk gruwelijk kut weer worden ?
ik overweeg wel van het zomer naar het tussendekbed te gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het winterdekbed er ook al op. Is een record, zo vroeg in het jaar.
heeft die bank even geluk zegquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:31 schreef dud0r het volgende:
sowieso is een zomerdekbed een raar iets
in de zomer is een laken 99/100 keer voldoende
Ondertussen klopt dat alleen bij mijn wcquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het stond hier op wegspoelen volgens de voorspelling.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ergens onder liggen.
Huehue.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ergens onder liggen.
Huehue.
Hue?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss vanavond nog even aan het werk zetten.
quote:
quote:
wie is leia dan zaterdag?quote:
Maak een caviageluid, dat piepende als je ergens een geluid maakt wat eventueel eten kan betekenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Vriendin haar cavia is eindelijk overleden maar weet niet zo goed of ik moet juichen voor haar of niet.
Nee man, ze is blij dat ze eindelijk het cavia hoofdstuk in haar leven kan afsluiten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak een caviageluid, dat piepende als je ergens een geluid maakt wat eventueel eten kan betekenen.
als je een piepende cavia hoort?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Vriendin haar cavia is eindelijk overleden maar weet niet zo goed of ik moet juichen voor haar of niet.
Dat weet ik toch allemaal niet... Maar ik begrijp dat er geen nieuwe komt dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man, ze is blij dat ze eindelijk het cavia hoofdstuk in haar leven kan afsluiten.
Ja normaal niet natuurlijk maar ze was er al een tijdje klaar mee.quote:
Nee denk dat kooi ook al bij het puin ligt, beestje is vanochtend overleden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet... Maar ik begrijp dat er geen nieuwe komt dus.
Arm beestje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee denk dat kooi ook al bij het puin ligt, beestje is vanochtend overleden.
Hier ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het stond hier op wegspoelen volgens de voorspelling.
nee hoorquote:
het?quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
het?
niet zomaar een gender erbij bedenken.
En een beertje zeker.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Niemand wou hem adopteren want te oud.
Volledig geīntegreerd in Foquevillequote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil echt alleen maar grazen. Wat is er met me gebeurd.
ik dacht bij de bovenste foto dat het een spons wasquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:53 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat grotere gat is waar de deeghaak zat
Bohhh het is lekker brood
ben je een koe aan het worden?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil echt alleen maar grazen. Wat is er met me gebeurd.
Mooie baksteen hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:53 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat grotere gat is waar de deeghaak zat
Bohhh het is lekker brood
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik dacht bij de bovenste foto dat het een spons was
[..]
ben je een koe aan het worden?
Ja is het nou een spons of een baksteenquote:
dan is het dus een sponsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
Maar het is heerlijk zacht, luchtig en met een knapperige korst
Klinkt als een goede comboquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef essnhills het volgende:
Maar het is heerlijk zacht, luchtig en met een knapperige korst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |