Ik deelde het net in de gezinsapp.quote:
Lavash is ook lekker. Straks maar weer een paar halen. Die extra dunnequote:
ik heb vorige weekhet zomerdekbed erbij gepaktquote:
ga eten danquote:
Die voldoet idd nog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb vorige weekhet zomerdekbed erbij gepakt
Als het met autolak is dan niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:19 schreef Karzai het volgende:
Plantjes overgespoten, ik hoop dat ze overleven
het moet echt flink koud worden heb ik het winterdekbed nodig. wat in principe gewoon m'n zomerdekbed en herfstdekbed samen zijnquote:
Ik juist het winterdekbedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat doe je niet goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ben vrijquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je vandaag een smurfdag?
Dat is toch sowieso hoe 4-seizoenendekbedden werken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
het moet echt flink koud worden heb ik het winterdekbed nodig. wat in principe gewoon m'n zomerdekbed en herfstdekbed samen zijn
Alleen bij amaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag toch zulk gruwelijk kut weer worden ?
laken was tot vorige week nog genoegquote:
volgens mij wel jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso hoe 4-seizoenendekbedden werken?
nee 17 graden en beetje kans op regenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:21 schreef bitterbal het volgende:
zou vandaag toch zulk gruwelijk kut weer worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |