Viel die van de trap?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En m'n weegschaal was net naar beneden aan het gaan jongens.
Vriendjequote:
Trein want drankquote:
Jij loopt vanaf je hotel tochquote:
Op de fiets is het niet te doenquote:
Zo'n grote plof jonge.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel die van de trap?
[..]
Vriendje![]()
[..]
Trein want drank
[..]
Jij loopt vanaf je hotel toch
Nu vast vertrekken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de fiets is het niet te doen
Hehehequote:
Goedquote:
Is ook mijn planning of het moet ergens mega mis gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In principe trein, want dan kan ik een drankje doen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt weinig keus gok ik
[..]
Ga je nog overnachten?
Ik ga nog even het "centrum" in, dus ik ben ook wat eerder ter plaatse.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef Ama het volgende:
Maar iedereen met de trein zaterdag. Ik ben om 16:35 al op Woerden station dus ik sta wel bij de ingang met mijn blokjesschoenen en groene winterjas te roken. Maar meeste kennen mij al wel.
Ze zijn ook alweer vol met de kerstquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij van de zomer al. Ze veranderen sowieso vaker per jaar.
dat wel. denk dat ik al wat eerder daar ben en een rondje door de stad maakquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel die van de trap?
[..]
Vriendje![]()
[..]
Trein want drank
[..]
Dat het zo'n gezeik bleek qua reserveren had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik geboekt en de dag daarna kwam dud opeens met het blijde nieuws dat t zusje vol zat
gelukkig kwam draakje toen nog met dit alternatief.
Alles goed met m'n beste Fok!vrind?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viel die van de trap?
[..]
Vriendje![]()
[..]
Trein want drank
[..]
Hopelijk heeft Woerden niet 10 uitgangen ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nog even het "centrum" in, dus ik ben ook wat eerder ter plaatse.
Beetje door trappenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heinde zat vol, zusje ook. Maar eerste optie was heindequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik geboekt en de dag daarna kwam dud opeens met het blijde nieuws dat t zusje vol zat
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Woerden niet 10 uitgangen ofzo.
Op tijd voor 2025 nu.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn ook alweer vol met de kerstM'n zus wil al jaren kerst vieren daar maar het zit altijd zo snel vol.
Ergens verbaasd het me niet. Kerst moet je overal vroeg bij zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn ook alweer vol met de kerstM'n zus wil al jaren kerst vieren daar maar het zit altijd zo snel vol.
Pussyquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha ohneeequote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, is niet zo groot geloof ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Woerden niet 10 uitgangen ofzo.
Niet die in Gouda. Die zit nooit vol.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar je moet niet richting centrumquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik maar 1 kant op om buiten te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |