Ik zag een filmpje op tiktok langskomen van iemand die alleen maar carpaccio had besteld. Daar kan ik ook nog wel mee leven.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil het restaurant kapot hebben?
naar mijn idee ben ik nooit bij een heinde en verre geweest? of wel?quote:
Ze weten altijd alles. Ze horen het gewoon graag.quote:
Oh oepsquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar mijn idee ben ik nooit bij een heinde en verre geweest? of wel?
oh nee ik zit er mentaal dusdanig doorheen het laatste jaar dat mijn geheugen een zeef isquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ze weten altijd alles. Ze horen het gewoon graag.
Gaten dichten met zalm dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ik zit er mentaal dusdanig doorheen het laatste jaar dat mijn geheugen een zeef is
nee schat, het was voordat ik jou kendequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar mijn idee ben ik nooit bij een heinde en verre geweest? of wel?
nu zie ik voor me dat ze allemaal zalm in haar oren zit te proppenquote:
oei @dud0r krijgt problemen thuisquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee schat, het was voordat ik jou kende
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
oei @:dud0r krijgt problemen thuis
die heeft ie al met zijn vrouw, met mij heeft hij weinig problemenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je dáár al problemen mee krijgt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zo moeilijk ben jij nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die heeft ie al met zijn vrouw, met mij heeft hij weinig problemen
tenzij hij iets liefs voor me probeert te doen, dan ben ik moeilijk
@Anneloos is heel streng voor wereldkereltjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dáár al problemen mee krijgt.
Dat meen je niet. Normaal is die toch heel lief.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:anneloos is heel streng voor wereldkereltje
woah. en dat vertel je me zo op deze manier in het openbaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee dud0r moet eerder boos worden op mij want ik heb gedroomd dat ik met een ex naar een Rammstein festival weekend ging
Ik vind het inderdaad minder koud dan afgelopen paar dagenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:39 schreef dud0r het volgende:
wel een betere temperatuur vandaag dan van de week. kan nu gewoon in m'n t-shirt zitten
tis nog aardig warm met 14 gradenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:39 schreef dud0r het volgende:
wel een betere temperatuur vandaag dan van de week. kan nu gewoon in m'n t-shirt zitten
zou 17 graden worden vandaagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad minder koud dan afgelopen paar dagen
"normaal" is dan kennelijk nooit als ie hier zitquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Normaal is die toch heel lief.
Kijk, Karzai is wel bekend met Simon Leveltquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:30 schreef Karzai het volgende:
Potje weer eens van stal gehaald en speciale koffie gekocht, lekker bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn mensen dat niet dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, Karzai is wel bekend met Simon Levelt
ik haal heel soms daar theequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, Karzai is wel bekend met Simon Levelt
Ja laatst hier een paar die er nog nooit van hadden gehoordquote:
Naja, dat laatste vooral.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bekend niet, maar ik ken de naam wel
quote:
lapchan souchongquote:
Garenquote:
neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze makkelijk is?
koffie is viesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Lees het hier voor het eerst. Ik heb dan ook helemaal niets met koffie.
Welkom in de Koffie SCquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze verkopen ook theequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel broodbakken ga je maken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:50 schreef essnhills het volgende:
En ik heb vanmorgen de broodbakmachine aangezet
Kloptquote:
1 bakkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel broodbakken ga je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |