"normaal" is dan kennelijk nooit als ie hier zitquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Normaal is die toch heel lief.
Kijk, Karzai is wel bekend met Simon Leveltquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:30 schreef Karzai het volgende:
Potje weer eens van stal gehaald en speciale koffie gekocht, lekker bakkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn mensen dat niet dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, Karzai is wel bekend met Simon Levelt
ik haal heel soms daar theequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, Karzai is wel bekend met Simon Levelt
Ja laatst hier een paar die er nog nooit van hadden gehoordquote:
Naja, dat laatste vooral.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bekend niet, maar ik ken de naam wel
quote:
lapchan souchongquote:
Garenquote:
neequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze makkelijk is?
koffie is viesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Lees het hier voor het eerst. Ik heb dan ook helemaal niets met koffie.
Welkom in de Koffie SCquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze verkopen ook theequote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel broodbakken ga je maken?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:50 schreef essnhills het volgende:
En ik heb vanmorgen de broodbakmachine aangezet
Kloptquote:
1 bakkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel broodbakken ga je maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |