SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:anneloos is heel streng voor wereldkereltje
Gewoon op de grond, jeweetz.quote:
Je bent weer op dreef.quote:
Ik had zo'n kleine cabine, ik ben niet lenig genoeg. Voordeel: als ik uitgleed kon ik niet op m'n bek gaan.quote:
Ja, ik geniet er elke seconde vanquote:
#omdenkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n kleine cabine, ik ben niet lenig genoeg. Voordeel: als ik uitgleed kon ik niet op m'n bek gaan.
das ook altijd leuk jaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef CherryLips het volgende:
of we hadden die ruimte moeten dichtmetselen en dat ik zo'n nisje in het muurtje had.
Ah ja. Dan is een zitje net zo handig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:31 schreef CherryLips het volgende:
of we hadden die ruimte moeten dichtmetselen en dat ik zo'n nisje in het muurtje had.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe badkamer = genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Het moet nog even drogen maar zaterdagochtend kan ik genieten.
iedereen aan je snuffelen of je goed gedoucht hebtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Het moet nog even drogen maar zaterdagochtend kan ik genieten.
Ik heb drie liter douchegel staan en ik wil meer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
iedereen aan je snuffelen of je goed gedoucht hebt
Ik las tepels...quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:37 schreef dud0r het volgende:
lekker warme chai latte![]()
van binnenuit opwarmen.
heb alleen langere lepels nodig voor m'n halve liter beker
Goorlelquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef bitterbal het volgende:
moet vandaag een goede plek vinden voor mijn nieuwe ledstrip
als ik daarmee tot de bodem van mijn beker wil komen om te roeren ook jaquote:
Ja, Dud0r bedoel je die zijn tepels in de thee wil...quote:
Kijk, ditquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik daarmee tot de bodem van mijn beker wil komen om te roeren ook ja
Ja idd.. Goorlel- dud0rquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, Dud0r bedoel je die zijn tepels in de thee wil...
Zoals die kauwgumreclame?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik daarmee tot de bodem van mijn beker wil komen om te roeren ook ja
jaquote:
ik zei lepelsquote:
quote:
het is die noorse goorlel die gelijk weer aan mijn lekkere tepels moet denkenquote:
Waar ga je dat ding ophangen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:44 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet ik eerst verven voor die ledstrip
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is die noorse goorlel die gelijk weer aan mijn lekkere tepels moet denken
verkeerde scquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Zal de volgende keer eens aan je tepels trekken
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhm.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is die noorse goorlel die gelijk weer aan mijn lekkere tepels moet denken
Jij bent meer van de pannekoektepels?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme, als ik iets smerig vind zijn het wel van die friettepels![]()
Gewoon van die lieve bescheiden, dat je meer moet denken aan zacht speelgoed dan aan dierlijke moedermelkapparaten zeg maar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent meer van de pannekoektepels?
Moet je beetje geluk mee hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon van die lieve bescheiden, dat je meer moet denken aan zacht speelgoed dan aan dierlijke moedermelkapparaten zeg maar.
Mensenkennis scheelt al veel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je beetje geluk mee hebben.
ja dat weet ik nog niet maar als ik hem nu vastplak en dan daarna moet verwijderen voor het schilderen plakt die misschien niet meer goedquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ga je dat ding ophangen?
Wacht, wat!? Vertel meerquote:
met chocolade?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |