Oh oke dit moet wel lukken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet niet richting centrum
Ik dacht 2 maar misschien is het 1. Geen 10 in ieder gevalquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik maar 1 kant op om buiten te komen?
Tuurlijk wel, WAAR PARKEER JEquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom met de auto trouwens. #boeitniemand
Dan bel ik je welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef Ama het volgende:
Anders loop ik 100% de verkeerde kant op.
Echt wel, daarom vraag ik hetquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom met de auto trouwens. #boeitniemand
Tegenover zit een groot parkeerterrein, dus daar. Als er plek is, anders heb ik geen idee.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, WAAR PARKEER JE
Had ik expres gedaan voordat mensen gaan vragen waar ze moeten parkerenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik weet dat dud wat parkeerinfo in die PM had geflikkerd.
Maar dus best kans dat ik je voor die tijd wel gevonden heb hoor.quote:
Misschien spot ik nog wel een draakje in het wild danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga nog even het "centrum" in, dus ik ben ook wat eerder ter plaatse.
Dan pas in de stress?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je om 17:00 iemand in de stress ziet raken ben ik het.
Ik ben die ene in het zwart.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien spot ik nog wel een draakje in het wild dan
Wij sowieso niet want beide andere kant op. Ik reis via Utrecht lijkt me.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik met iemand toevallig in de trein zou zitten, dat is niet de bedoeling. Laat me nog maar even met rust
Wat voor verfjesquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dus best kans dat ik je voor die tijd wel gevonden heb hoor.Hangt een beetje af van hoe uitgebreid het verfjesassortiment gaat zijn.
Volgens mij komt er niemand vanaf jouw kant 🤔quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Als ik met iemand toevallig in de trein zou zitten, dat is niet de bedoeling. Laat me nog maar even met rust
Weet je hoe ze eruit ziet danquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien spot ik nog wel een draakje in het wild dan
Ik loop wel gewoon naar buiten en hoop dat jij mij ziet of Flash of dud0r ofzo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dus best kans dat ik je voor die tijd wel gevonden heb hoor.Hangt een beetje af van hoe uitgebreid het verfjesassortiment gaat zijn.
Ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij sowieso niet want beide andere kant op. Ik reis via Utrecht lijkt me.
Oh gezellig misschien kom ik wel mensen tegen op Utrecht CS. Kunnen wij in theorie dan niet samen met de trein?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij komt er niemand vanaf jouw kant 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |