quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn broer en vader kunnen zo bij de NOS gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind Italië op dit moment qua voetbal net een beetje als Nederland.
Maar zij hebben Buffon![]()
En gescoord tegen Engeland in Wembley![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]Het staat in mijn top drie begrafenisverhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast de keer dat ik me bij een verkeerde begrafenis meldde, plus de keer dat ik wat laat in de zaal wat en ik achter een clown kwam te zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is het al eens in een keer het goede antwoord geweest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Prima TT![]()
S - N - E - R - T is altijd mijn openingswoord bij Woordle.
Ja, geen ‘koekoek’ en ‘kooooooooooooooooooooooooool kooooooooooooooooooooooooooooooooooooool’ vooralsnogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!
Ik ook! Ik zit hier alleen en zei: ‘kom er maar in Sierd’quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht zelfs een tijdje dat de verbinding weg was
Nee, volgens mij staat het niet eens in de databasequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het al eens in een keer het goede antwoord geweest?
Dat siert hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, geen ‘koekoek’ en ‘kooooooooooooooooooooooooool kooooooooooooooooooooooooooooooooooooool’ vooralsnog
quote:
Broekpiesenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het staat in mijn top drie begrafenisverhalenNaast de keer dat ik me bij een verkeerde begrafenis meldde, plus de keer dat ik wat laat in de zaal wat en ik achter een clown kwam te zitten
Er zit niet veel muziek in Sierd, geen grapjes niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht zelfs een tijdje dat de verbinding weg was
Nou hij is soms veel te druk, maar dit is wel het andere uiterste hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zit niet veel muziek in Sierd, geen grapjes niks
Ik weet het ook niet, misschien ruzie met moeders de vrouw? heel bijzonder ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou hij is soms veel te druk, maar dit is wel het andere uiterste hoor.misschien kijken de meeste mensen naar dat switch-kanaal en weet hij dat hij toch niet steeds te horen is?
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!
Wk rugby heb je een goede kans danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.
Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.
Nee joh gek ik drop gewoon al m'n klachten over alles bij jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?
Telefonisch kunnen we je het best helpen. Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) met een andere telefoonaansluiting. Wil je liever chatten? Dat kan natuurlijk ook. Onze medewerkers staan voor je klaar.
Gekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh gek ik drop gewoon al m'n klachten over alles bij jou
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]New MexicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik weet niet hoe het met Em is, maar ik ben gek op Sierd en daar schaam ik me niet voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh gek ik drop gewoon al m'n klachten over alles bij jou
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Em en ik hebben een hele vreemde manier van communiceren maar het werkt voor ons.
Eigenlijk zou je dat toch eens moeten proberen, dat schamen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Em is, maar ik ben gek op Sierd en daar schaam ik me niet voor
Ik heb eigenlijk niet echt een pittige mening over Sierd, ik kijk niet heel vaak voetbal op Ziggo, maar als ik dat wel doe vind ik 'm vaak te druk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Em is, maar ik ben gek op Sierd en daar schaam ik me niet voor
Keep on dreaming darling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Em en ik hebben een hele vreemde manier van communiceren maar het werkt voor ons.
Bij deze zin denk ik er bijna altijd 'nazibloem' achteraanquote:
Eerlijk gezegd vraag ik me nu af of je z'n commentaarkunsten zo dramatisch vindt, of dat hij toevallig iets gevoeligs over Catalonië heeft gezegd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat toch eens moeten proberen, dat schamen.
Ik hou van een beetje enthousiast commentaar maar de commentator moet wat mij betreft niet een eigen showtje gaan opvoeren als een soort cabaretier die een voetbalwedstrijd begeleidt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een pittige mening over Sierd, ik kijk niet heel vaak voetbal op Ziggo, maar als ik dat wel doe vind ik 'm vaak te druk.![]()
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
I will not!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat toch eens moeten proberen, dat schamen.
Hij is te enthousiast over Barcelonaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vraag ik me nu af of je z'n commentaarkunsten zo dramatisch vindt, of dat hij toevallig iets gevoeligs over Catalonië heeft gezegd.
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje enthousiast commentaar maar de commentator moet wat mij betreft niet een eigen showtje gaan opvoeren als een soort cabaretier die een voetbalwedstrijd begeleidt.
Zou wel terecht zijn, maar iets te heftig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij deze zin denk ik er bijna altijd 'nazibloem' achteraan
HET ZAL OOK WEER EENS NIET!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is te enthousiast over Barcelona
Dat magquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een pittige mening over Sierd, ik kijk niet heel vaak voetbal op Ziggo, maar als ik dat wel doe vind ik 'm vaak te druk.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan vind je het voetbal zelf niet leuk genoeg, toch?
Nee dit is het andere uiterstequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik vind ‘m niet druk, vond Jack van Gelder veel drukker. Ik hou ervan![]()
Sierd is nu zeker niet te druk
Jack van Gelder is radio. Daar is druk zijn juist weer goed. TV moet (in Nederland) rustiger zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik vind ‘m niet druk, vond Jack van Gelder veel drukker. Ik hou ervan![]()
Sierd is nu zeker niet te druk
Dat mag ook wel, het is behoorlijk saai.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je hebt blijkbaar extra vermaak nodig
Vind jij. Ik nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jack van Gelder is radio. Daar is druk zijn juist weer goed. TV moet (in Nederland) rustiger zijn.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
New Mexico
OwjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik vind het gewoon een goede aanvulling. En dat cabaretier vind ik zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je hebt blijkbaar extra vermaak nodig
Je hebt gelijk, heel grappig is 'ie niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een goede aanvulling. En dat cabaretier vind ik zwaar overdreven.
Romantischquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
Nou jongens ik weet niet wat jullie doen, maar ik doe de kachel aan
Jouw meningen zijn allemaal wettelijk bepaald?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is geen mening, het is wettelijk bepaald.
Dat is een mening. Ik vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heel grappig is 'ie niet.
Ik zal niet rusten voor deze schande zal zijn gecorrigeerd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jouw meningen zijn allemaal wettelijk bepaald?
Ik vind Sierd geweldig. Ik merk dat dat moeilijk te accepteren is door u, maar u moet het ermee doen.
Oh nee, Italië kan het ook weer eens helemaal verprutsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dit is het andere uitersteAl gaat dit volgens mij ook nergens meer om?
Succesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten voor deze schande zal zijn gecorrigeerd!
Dat is pas een schande!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik had nog de oranje UI van het afgelopen WK staan.
Naar verluidt waren Suske en Wiske nogal avontuurlijk ingesteld en had Donald zijn broekje niet aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe was de stripclub vanavond? Was Simone er weer?
Zolang het niet is dat je Guido Weijers geweldig vindt, zal het nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik vind nog wel meer dingen die ik hier maar beter niet kan delen
Je zou Strani graag voor z'n bek willen slaan? Mag hier gewoon gedeeld wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik vind nog wel meer dingen die ik hier maar beter niet kan delen
Verdomme ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naar verluidt waren Suske en Wiske nogal avontuurlijk ingesteld en had Donald zijn broekje niet aan.
Mods: Dit mag gewoon blijven staan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou Strani graag voor z'n bek willen slaan? Mag hier gewoon gedeeld worden
Het is misschien minder modieus dan een kachel, maar ik heb een ochtendjas aangedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
Dit is niets in vergelijking met wat zij over jou zeggen achter de schermen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Mods: Dit mag gewoon blijven staan?
Em stopte me een geeltje toe, dus ik kijk even een andere kant opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Mods: Dit mag gewoon blijven staan?
Als je de helft daarvan aan mij geeft hoeven de admins niks te wetenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Em stopte me een geeltje toe, dus ik kijk even een andere kant op
Heb jij weer.quote:
De stripclub is altijd dicht op dinsdag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe was de stripclub vanavond? Was Simone er weer?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Em stopte me een geeltje toe, dus ik kijk even een andere kant op
Ohh dus alleen thuis ontvangen op dinsdagen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De stripclub is altijd dicht op dinsdag.
Hier niet, want die doet het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
Nee, dat kan dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dus alleen thuis ontvangen op dinsdagen?
Huh maar op dinsdag zit Simone dan toch juist thuis dus dan kan dat toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat kan dan ook niet.
Moet jij eens weten wat er door de brievenbus gestoken wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dus alleen thuis ontvangen op dinsdagen?
Oh ja, maar niet officieel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh maar op dinsdag zit Simone dan toch juist thuis dus dan kan dat toch?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet jij eens weten wat er door de brievenbus gestoken wordt.
Beter juist toch, geen BTW dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, maar niet officieel.
Mja ik volg dat nieuws nogal deze avond en ik zou toch even afwachten op wat er verder naar buiten komt. Andere theorieën beginnen wat terrein te winnen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
Zo dan. Israël heeft even een foutje gemaakt en een ziekenhuis gebombardeerd.
Ja nee oke, ik zie best wel officiële mensen en poltici (van het niet-roeptoetertype) er toch op reageren... nouja hoop vooral dat het niet waar is, maar anders is het echt wel een walgelijke mispeer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik volg dat nieuws nogal deze avond en ik zou toch even afwachten op wat er verder naar buiten komt. Andere theorieën beginnen wat terrein te winnen geloof ik.
Niet dat Israël niet andere erge dingen heeft gedaan de afgelopen dagen.
Absoluut. Dan hebben ze hun diplomatieke glazen ook wel flink ingegooid. Daar zijn ze sowieso wel een beetje mee bezig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nee oke, ik zie best wel officiële mensen en poltici (van het niet-roeptoetertype) er toch op reageren... nouja hoop vooral dat het niet waar is, maar anders is het echt wel een walgelijke mispeer.
Ik zie voor deze situatie ook geen oplossing nee. Dit blijft altijd ellende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang ze daar steeds maar weer blijven met vergeldingen, komt daar nooit vrede.
Vrede komt daar ook, nu zeker de komende decennia, nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang ze daar steeds maar weer blijven met vergeldingen, komt daar nooit vrede.
Kijk, hier willen we naartoe: elkaars meningen respecterenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:GeorgeM en nu even serieus: Het klopt dat ik me persoonlijk erger aan hoe De Vos commentaar geeft maar inderdaad is dat slechts een mening en als jij plezier hebt van wedstrijden met hem als commentator is dat natuurlijk mooi verder
Oké sorry je reageerde in eerste instantie niet dus er is nu wel een raket onderweg naar je achtertuinquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk, hier willen we naartoe: elkaars meningen respecteren![]()
Ik weet dat ik in de minderheid ben hier (of de enige), maar BOEIE
Ja, dit soort dingen:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik volg dat nieuws nogal deze avond en ik zou toch even afwachten op wat er verder naar buiten komt. Andere theorieën beginnen wat terrein te winnen geloof ik.
Niet dat Israël niet andere erge dingen heeft gedaan de afgelopen dagen.
Ik vroeg me al af waarom jij het nummer van André Kuipers moest hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké sorry je reageerde in eerste instantie niet dus er is nu wel een raket onderweg naar je achtertuin
Precies. Emotie is logisch en veel van ons zullen een lichte of stevige voorkeur hebben voor één van de twee partijen, maar dan nog moeten we eerst even tot tien tellen en dan kijken of we een beetje waarheid kunnen vinden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit soort dingen:
[ twitter ]
Nu weet ik ook wel dat de waarheid in dit soort zaken lastig te achterhalen is, en dat twijfel zaaien vaak de beste strategie is voor alle partijen, maar te stellig iets veroordelen is ook niet goed.
Net nu ik dacht dat het vrede was tussen ons. KOEKOEKquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké sorry je reageerde in eerste instantie niet dus er is nu wel een raket onderweg naar je achtertuin
Nee dat was in 1993. Tegenwoordig is het Burning Daylight.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net nu ik dacht dat het vrede was tussen ons. KOEKOEK
Ik vind het dan af en toe wel een beetje bizar dat RTL of ook de NOS zulke dingen meteen stellig brengen. Vervolgens wordt het dan later verwijderd. Dat elke random persoon nog meteen een mening heeft nouja oké, maar dat zij ook niet even kunnen wachten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Emotie is logisch en veel van ons zullen een lichte of stevige voorkeur hebben voor één van de twee partijen, maar dan nog moeten we eerst even tot tien tellen en dan kijken of we een beetje waarheid kunnen vinden.
Wat knap dat je hont kan tandenpoetsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een mens kan ook niet even rustig de hont laten plassen en tandenpoetsen![]()
Koekoek is een totaal zinloze escalatiequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
(Maar er moet wel ruimte zijn om de hond even rustig te laten tandenpoetsen).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat merkte ik (en nu wel even serieus over dit onderwerp) in 2017 met Catalonië ook, dat Nederlandse media soms heel makkelijk dingen overnamen zonder te verifiëren of het klopte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het dan af en toe wel een beetje bizar dat RTL of ook de NOS zulke dingen meteen stellig brengen. Vervolgens wordt het dan later verwijderd. Dat elke random persoon nog meteen een mening heeft nouja oké, maar dat zij ook niet even kunnen wachten.
Ik betwijfel of de sociale media (m/v/x) jouw kant gaan kiezen hier hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Koekoek is een totaal zinloze escalatie
* Belt de VN vast om te zeggen dat hij geprovoceerd werd
En dan ook nog de hont gebruiken als schild tegen rakettenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(Maar er moet wel ruimte zijn om de hond even rustig te laten tandenpoetsen).
Oh goeie, even snel wat influencers omkopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de sociale media (m/v/x) jouw kant gaan kiezen hier hoor.
De raket ligt nu in een Frans Formule 1-hotel te pitten, morgen rond een uur of 10 weer verder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef GeorgeM het volgende:
De raket komt uit Spanje en zal er mañana wel pas zijn, dus nu eerst lekker slapen
Strani, we moeten met je pratenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat merkte ik (en nu wel even serieus over dit onderwerp) in 2017 met Catalonië ook, dat Nederlandse media soms heel makkelijk dingen overnamen zonder te verifiëren of het klopte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Koekoek is een totaal zinloze escalatie
* Belt de VN vast om te zeggen dat hij geprovoceerd werd
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Strani, we moeten met je pratenOké maar alleen als er ook iets te eten is. Wat ga je maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat knap dat je hont kan tandenpoetsen
Ik heb dit naar wat mensen doorgestuurd en er wordt nu fanatiek gedemonstreerd bij de Nederlandse ambassades in Istanboel en Beiroetquote:
Pan amb tomaquét, Arròs Caldoso, Fideuá en Escalivada.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar alleen als er ook iets te eten is. Wat ga je maken?
Bon, dan heb ik nog tijd om een afleider te plaatsen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
De raket ligt nu in een Frans Formule 1-hotel te pitten, morgen rond een uur of 10 weer verder.
Slaapse!
Ik heb vandaag pan amb tomaquét opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pan amb tomaquét, Arròs Caldoso, Fideuá en Escalivada.
Google weer aan het liegenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pan amb tomaquét op
Fideuá is Valenciaans Emmeke
Ik vind Emmeke vrij denigrerendquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pan amb tomaquét op
Fideuá is Valenciaans Emmeke
Ja morgen heb ik weer geen tijd dus het moet nú!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:24 schreef GeorgeM het volgende:
Onze Strani is echt een inhaalslag aan het maken![]()
Ik wist dat je dit ging zeggen toen ik het teruglasquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, daar moet ze echt eens mee stoppen.
Waar is de trouwens? Ook de hont laten plassen en tandenpoetsen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, daar moet ze echt eens mee stoppen.
Ze is een boze brief aan het schrijven naar Google.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waar is de trouwens? Ook de hont laten plassen en tandenpoetsen?
Als je wacht met melden en een ander meldt het wel, dan gaan de kijkers/lezers daarheen "want blijkbaar actueler/laat wél zien wat er gebeurt". Dan ben je kijkers en inkomsten kwijt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het dan af en toe wel een beetje bizar dat RTL of ook de NOS zulke dingen meteen stellig brengen. Vervolgens wordt het dan later verwijderd. Dat elke random persoon nog meteen een mening heeft nouja oké, maar dat zij ook niet even kunnen wachten.
Hoewel ik het weet blijft het toch een beetje tragisch dat dat laatste niet meteen kan door dat eerste, ook bij grotere media. Maarja wat doen we eraanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 04:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je wacht met melden en een ander meldt het wel, dan gaan de kijkers/lezers daarheen "want blijkbaar actueler/laat wél zien wat er gebeurt". Dan ben je kijkers en inkomsten kwijt.
Ik vond persoonlijk nog dat iig de NOS gisteravond vrij snel was met het berichten dat 'dit is wat hamas zegt dat er is gebeurd, maar zeker is dat niet' of iets van die strekking.
Strani wilde fittie met mijquote:
Dit topic kwam bovenaan in de My Passive Topics, dus ik dacht, laat ik er maar weer eens iets posten.quote:
Alle social media verbieden, internet weggooien, het nos acht uur journaal als enige nieuwsbrenger laten bestaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoewel ik het weet blijft het toch een beetje tragisch dat dat laatste niet meteen kan door dat eerste, ook bij grotere media. Maarja wat doen we eraan
Hij durft. Volgende keer mag hij op het matje komen. Er wordt hier niet ge-fittie-t!quote:
Gisteravond toch al?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij durft. Volgende keer mag hij op het matje komen. Er wordt hier net ge-fittie-t!
Wat ga je doen danquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij durft. Volgende keer mag hij op het matje komen. Er wordt hier net ge-fittie-t!
Gisteravond was ik hier niet, dus voor mij is het recent.quote:
Hou hem tegen! Hou hem tegen! Kan iemand hem even tegenhouden?quote:
En H_T is omgekocht Cyanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij durft. Volgende keer mag hij op het matje komen. Er wordt hier niet ge-fittie-t!
Een uitstekend idee!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alle social media verbieden, internet weggooien, het nos acht uur journaal als enige nieuwsbrenger laten bestaan.
Niks geen "Kijk in onze app voor de laatste updates.", maar gewoon weer "Morgenavond weten we hopelijk meer."
Dat doen we eraan.
Omgekocht, omgekocht... Ik heb een blijk van waardering gekregenquote:
Nee niet het internet weggooien, dan ga ik jullie heel erg missenquote:
keelmix? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:08 schreef Arizona het volgende:
@:H_T ik heb vanmorgen keelmix gekocht, lekker hoor
https://www.jumbo.com/pro(...)_shopping-non-brand_{adgroup}&utm_id=16236608053_150416645999_665398395992&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwhL6pBhDjARIsAGx8D58IHjhzwlVzdZC8L6x5jv6DhVToSYza-qEQUyPVK2KbtoT_HC4dSsQaAjNQEALw_wcBquote:
En dan is het iets over vijf.quote:
Ik was van plan om half 5 te stoppen eigenlijk.quote:
Ik heb gisteren de dosering toch ook nog wat verhoogdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:08 schreef Arizona het volgende:
@:H_T ik heb vanmorgen keelmix gekocht, lekker hoor
Kun je je geeltje mooi voor gebruikenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de dosering toch ook nog wat verhoogdDe kriebels zijn nog niet voorbij, dus ik móet straks weer wat nemen natuurlijk
Hij heeft zelfs een raket op me afgestuurdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kon hij het weer eens niet laten
De keelmix heb ik alquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je je geeltje mooi voor gebruiken
Heb je een track en trace van je raket, wanneer ik ‘m kan verwachten zeg maar.quote:
Dat is akkoord wmbquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:42 schreef H_T het volgende:
[..]
De keelmix heb ik alMaar als het niet genoeg blijkt te zijn is dat inderdaad een uitstekende bestemming
Nu heb ik zin om zo'n zak te halenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)_shopping-non-brand_{adgroup}&utm_id=16236608053_150416645999_665398395992&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwhL6pBhDjARIsAGx8D58IHjhzwlVzdZC8L6x5jv6DhVToSYza-qEQUyPVK2KbtoT_HC4dSsQaAjNQEALw_wcB
Stomme linkGemengde dropmix in ieder geval
Ari en ik, wij brengen mensen drop goede ideeënquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om zo'n zak te halen
goed bezigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
Lieve mensen, ik ben trots op mezelf. Vanmorgen door mijn trainer gewogen en ik ben ruim 7 kilo afgevallen
Hopelijk ben je niet te licht bevondenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
Lieve mensen, ik ben trots op mezelf. Vanmorgen door mijn trainer gewogen en ik ben ruim 7 kilo afgevallen
Goed bezig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb hetzelfde met oliebollen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind drop heel erg lekker om te eten, maar mijn lichaam kan er niet zo goed tegen.
Lekker bezig Sjors!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ik moet ook niet teveel doses nemen, dan krijg ik last van mijn darmenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind drop heel erg lekker om te eten, maar mijn lichaam kan er niet zo goed tegen.
Heel verstandig!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de dosering toch ook nog wat verhoogdDe kriebels zijn nog niet voorbij, dus ik móet straks weer wat nemen natuurlijk
Dat heb ik dus ook .quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet ook niet teveel doses nemen, dan krijg ik last van mijn darmen
Jij en ik houden er andere ideeën op na hoe groot één portie isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels één portie gehad, zo'n groene mint uiteraarden vanavond neem ik er nóg een! Om de nacht goed door te komen
Hoop niet dat dat een voorbode is voor vrijdag, dan heb ik een sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet te licht bevonden
Zeker! Buikje is (bijna) verdwenen en ook de love handles en fluppers aan de zijkant bij de bovenrugquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker bezig Sjors!
Zie je ook echt veranderingen aan je lichaam?
[..]
Fijn is dat hequote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zeker! Buikje is (bijna) verdwenen en ook de love handles en fluppers aan de zijkant bij de bovenrug
Oooh zo frustrerend is dat, helemaal omdat je er speciaal voor thuisgebleven bentquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:28 schreef Yesse het volgende:
KwaadIk verwachtte vandaag een pakketje in de middag dus expres niet weggegaan. Ik zat op zolder en ik denk opeens: "wat hoor ik nou?" en opeens denk ik: er wordt geklopt. Dus ik met kind van zolder snel naar beneden. Bezorger loopt naar buren iets verder op, gaat nog naar de buren aan de overkant. Ik sta al die tijd buiten (5 minuten) want ik denk: dan komt hij zo nog naar mij.
Stapt hij in zijn auto en rijdt hij weg.... Nu moet ik naar het pakketpunt. Ik heb de bel geprobeerd, die deed het gewoon. Maar een klacht indienen bij PostNL is niet te doen.
Jaaa en hij klopte ook echt terwijl mijn bel het gewoon doet. Maar ook een beetje schuld van mijn man, die moet de smart deurbel (zonder video, alleen mogelijkheid tot notificaties of bijv. knipperen van de lampen) nog steeds installeren die we al 2 maanden in huis hebbenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooh zo frustrerend is dat, helemaal omdat je er speciaal voor thuisgebleven bent
Oftewel, je stuurt je man naar het pakketpunt. Dát zal hem lerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa en hij klopte ook echt terwijl mijn bel het gewoon doet. Maar ook een beetje schuld van mijn man, die moet de smart deurbel (zonder video, alleen mogelijkheid tot notificaties of bijv. knipperen van de lampen) nog steeds installeren die we al 2 maanden in huis hebben
Ik heb ooit een pakketje verplaatst naar de woensdag. Toen kreeg ik dinsdagochtend een mail dat de bezorger onderweg is en zonder track en trace code. 's middags opnieuw een mail gekregen dat ze mij thuis gemist hebben en dat mijn pakketje afgeleverd is op afhaalpunt drie straten verderop. Terwijl er bij mij om de hoek ook een afhaalpunt isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:28 schreef Yesse het volgende:
KwaadIk verwachtte vandaag een pakketje in de middag dus expres niet weggegaan. Ik zat op zolder en ik denk opeens: "wat hoor ik nou?" en opeens denk ik: er wordt geklopt. Dus ik met kind van zolder snel naar beneden. Bezorger loopt naar buren iets verder op, gaat nog naar de buren aan de overkant. Ik sta al die tijd buiten (5 minuten) want ik denk: dan komt hij zo nog naar mij.
Stapt hij in zijn auto en rijdt hij weg.... Nu moet ik naar het pakketpunt. Ik heb de bel geprobeerd, die deed het gewoon. Maar een klacht indienen bij PostNL is niet te doen.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:28 schreef Yesse het volgende:
Mijn pakketje van vandaag is verplaats naar morgen. Ik kreeg vanochtend bericht overquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een pakketje verplaatst naar de woensdag. Toen kreeg ik dinsdagochtend een mail dat de bezorger onderweg is en zonder track en trace code. 's middags opnieuw een mail gekregen dat ze mij thuis gemist hebben en dat mijn pakketje afgeleverd is op afhaalpunt drie straten verderop. Terwijl er bij mij om de hoek ook een afhaalpunt is
Nu wil ik die ook proberenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
Jullie hadden nog een review tegoed over de kandijkoekvla! Kort gezegd: zoete vla, beetje gruis, smaakt niet heel erg naar kandijkoek, sla gerust over (of donder zelf wat kandijkoekkruimels in een vla naar keuze)
Ja het is echt huilen die bezorging tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een pakketje verplaatst naar de woensdag. Toen kreeg ik dinsdagochtend een mail dat de bezorger onderweg is en zonder track en trace code. 's middags opnieuw een mail gekregen dat ze mij thuis gemist hebben en dat mijn pakketje afgeleverd is op afhaalpunt drie straten verderop. Terwijl er bij mij om de hoek ook een afhaalpunt is
Bij de voordeurquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
Ik ben nu 3 pakketjes kwijt omdat de bezorger ze bij de voordeur heeft achtergelaten![]()
Klacht indienen via de chat gaat wel goed hoor.
Die skip ik dan maarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
Jullie hadden nog een review tegoed over de kandijkoekvla! Kort gezegd: zoete vla, beetje gruis, smaakt niet heel erg naar kandijkoek, sla gerust over (of donder zelf wat kandijkoekkruimels in een vla naar keuze)
Ontelbare keren alquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja het is echt huilen die bezorging tegenwoordig.
[..]
Bij de voordeur![]()
![]()
Kwabjes onder je kont?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Fijn is dat he
Ik merk ook echt zichtbare resultaten, zeker nu ik ook minder snoep(vandaar de porties, @:H_T
) . Ik ben ook buikvet kwijt en love handles
. En mijn armen hebben een betere vorm
, ook daar geen flubbers meer. Verder iets smaller bij de heupen.
Maar de extra kwabjes onder mijn kont, die zijn als een klein onoverwinnelijk dorpje in Gallië, zij houden nog steeds stand
Zeg maar je hebt je bil, en dan je bilplooi, en daaronder heb ik dan nog een klein stukje bilquote:
Godsamme Aranquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef TheVulture het volgende:
God wat is die Aran een kenner van likmereet... staat nu weer te oreren dat hij zeker weet dat het Numidia wordt met het lied van Douwe. Maar of Douwe een goede coach is betwijfelt hij, want hij heeft in Stockholm de hotelkamer kort en klein geslagen toen ie niet door ging . Nee lul, hij was teleurgesteld omdat ie 11e werd in de finale.
Ook die titel bij Boulevard alquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef TheVulture het volgende:
God wat is die Aran een kenner van likmereet... staat nu weer te oreren dat hij zeker weet dat het Numidia wordt met het lied van Douwe. Maar of Douwe een goede coach is betwijfelt hij, want hij heeft in Stockholm de hotelkamer kort en klein geslagen toen ie niet door ging . Nee lul, hij was teleurgesteld omdat ie 11e werd in de finale.
Aran Bade is inmiddels zo verzuurd dat hij met terugwerkende kracht de Nederlandse prestaties op het songfestival slechter maakt dan ze eigenlijk waren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Hallootjesquote:
OK ik heb m'n antwoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:12 schreef Meke het volgende:
@:strani heb je je UI gewijzigd of heb je gewoon zo lang niet meer gepost dat ik hem niet meer gewend ben
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Strani het volgende:
Hallo het is goedquote:
Hoiquote:
Goed hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Hallo het is goed![]()
Ik las het berichtje van gisterHoe is het met jullie?
Buiten dat er een Spaanse raket op ons huis is afgevuurd die ik nog net kon ontregelen en nu op het Graafschap trainingscomplex achter ons is ontploft, goed hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Hallo het is goed![]()
Ik las het berichtje van gisterHoe is het met jullie?
Vla-tip: Jumbo heeft de zacht & luchtig vla weer in de reclame. De chocoladeversie is heerlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef H_T het volgende:
Waarom zit Boulevard haar in godsnaam zo extreem te pushenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:25 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ja wel prima geloof ik, hij heeft er zich een beetje bij neergelegdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoe is het met je Ajacied in deze zware tijden?
Dat scheelt, maar lijkt me nog steeds wel een gekke tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
We gaan er nuchter mee om, het kwam ook niet als volslagen verrassing.
Neee jij hoort ook wel bij jullie hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Buiten dat er een Spaanse raket op ons huis is afgevuurd die ik nog net kon ontregelen en nu op het Graafschap trainingscomplex achter ons is ontploft, goed hoor![]()
Oh, dit was een vraag voor Ari![]()
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek, heb jij nog tips? Aangezien jij sinds kort (?) een nieuwe baan hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Neee jij hoort ook wel bij jullie hoor![]()
Ik ben altijd gewoon 100% mezelf, als dat niet matcht gaat het in een baan ook niet matchen denk ik dan. Ik zeg ook echt wel dingen die mensen niet altijd even handig vindenMaarja is toch zo
Ik ga niet zitten slijmen bij iemand omdat die toevallig nou eenmaal een hogere functie heeft. Ik heb wel respect voor diens functie en respecteer dat je daar hard voor moet werken, maar het maakt iemand niet een beter mens (dit heb ik hardop gezegd tegen iemand van de directie en ben nog steeds aangenomen
). Denk dat de bedrijfscultuur moet matchen, en dat iedereen dat het best kan beoordelen als je gewoon normaal doet. Mijn leukste sollicitatiegesprekken waren ook meer gewoon een gezellig gesprek dan een interview
Ik merk wel dat mijn leeftijd meespeelt, ik heb niet zomaar een andere baan. Toen ik jong was was dat wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Aran was er bij toen ze het lied instuurden geloof ik, dus ze zijn nu officieel Aran-approved... dat wordt nog leuk als het straks toch iemand anders wordtquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom zit Boulevard haar in godsnaam zo extreem te pushen
Sorry, helemaal vergeten te lancerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een track en trace van je raket, wanneer ik ‘m kan verwachten zeg maar.
Ik weet dat er momenteel wat dringendere zaken spelen in de wereld, en dat de media daarin ook een kwalijke rol hebben. Maar de manier waarop artiesten worden behandeld door de media, vind ik ook wel traditioneel een zeer vermoeiende rubriek. Die belangen achter de schermen, persoonlijke voorkeuren, onderlinge ruzies, de Gooise Matras (Hallo Maan!), financiële redenenen, enz. waardoor bepaalde figuren continu aandacht krijgen, terwijl anderen worden genegeerd, zorgt er ook voor dat demense thuis allerlei voorkeuren hebben voor onze ESF-deelnemer, die alleen maar zijn gebaseerd op hoe makkelijk ze in het geheugen liggen, doordat ze wel of niet veel worden besproken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aran was er bij toen ze het lied instuurden geloof ik, dus ze zijn nu officieel Aran-approved... dat wordt nog leuk als het straks toch iemand anders wordt
Zorgwekkend. Hier moet ik het maar eens over hebben met @Momoquote:
Onbedoelde vrije dagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn werkdag begint geweldig, ik moet me telkens opnieuw aanmelden maar krijg alsnog geen toegang tot mijn mailbox![]()
Er is een onderzoek gaande naar jouw mailbox?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:31 schreef Arizona het volgende:
Mijn werkdag begint geweldig, ik moet me telkens opnieuw aanmelden maar krijg alsnog geen toegang tot mijn mailbox![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik merk wel dat mijn leeftijd meespeelt, ik heb niet zomaar een andere baan. Toen ik jong was was dat wel anders![]()
Maar dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Goed moment om weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:31 schreef Arizona het volgende:
Ik werk thuis vandaagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed moment om weer naar huis te gaan.
En de hond had je huiswerk opgegeten zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:55 schreef Yesse het volgende:
ik stond letterlijk voor de open (Erasmus)brug
Kan je lekker veel Goose Goose Duck spelenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:30 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Raar om te bedenken dat ik over minder dan vier weken geen baan meer heb. Zo voelt het helemaal niet.
Ik heb geen Jumbo meer in mijn dorpquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vla-tip: Jumbo heeft de zacht & luchtig vla weer in de reclame. De chocoladeversie is heerlijk.
Als er verder niemand anders is, schiet ik er nog steeds niet heel veel mee op.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je lekker veel Goose Goose Duck spelen
Geen hond dus ik moest de baby de schuld gevenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de hond had je huiswerk opgegeten zeker
Verstandig! We moeten onze tarieven gelijk trekkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zorgwekkend. Hier moet ik het maar eens over hebben met @:Momo
Ik vind het een geldig excuus. Niet te vertrouwen, die baby's.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen hond dus ik moest de baby de schuld geven(nog maar 3 weken een baby trouwens
![]()
![]()
)
Ai! Hier zijn er drie. Ze hadden het misschien iets beter kunnen verdelen, ik had jou er ook wel eentje gegundquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen Jumbo meer in mijn dorpDe ene die er is gekomen was binnen 2 jaar weer weg vanwege sterk gestegen huurlasten
Ik laat me niet in met Spanjolen, voor wat voor tarief dan ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Verstandig! We moeten onze tarieven gelijk trekken
Ik heb dan weer een Nettorama. Iets ander segment dan Jumbo, maar tochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai! Hier zijn er drie. Ze hadden het misschien iets beter kunnen verdelen, ik had jou er ook wel eentje gegund
Nee maar @Em31 is degene die omkoopt. Ik chanteer alleenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik laat me niet in met Spanjolen, voor wat voor tarief dan ook.
Ik ook niet. Ik ga er alleen voor vla en speciaalbier heen. En soms voor chorizo.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
De paar keer dat ik bij een jumbo ben geweest was ik niet direct enthousiast.
Met die raketten is het gewoon bedreigen of afpersen hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar @:Em31 is degene die omkoopt. Ik chanteer alleen
Ah nee, vervelend! Hopelijk helpt de tijgerbalsem snel. Ik ben je nog steeds dankbaar voor de tip, het brengt mij vaak verlichting bij klachten in die regioquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:58 schreef H_T het volgende:
Mijn monnikskapspier links doet stomVanochtend al wat tijgerbalsem op gedaan, maar ik denk dat ik tot het eind van de week wel aan de balsem zit. Gelukkig vind ik die geur wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik doe al mijn boodschappen bij de Jumbo en de Lidl, dat vind ik de fijnste supers. En zitten ook nog eens het dichtst in de buurtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
De paar keer dat ik bij een jumbo ben geweest was ik niet direct enthousiast.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah nee, vervelend! Hopelijk helpt de tijgerbalsem snel. Ik ben je nog steeds dankbaar voor de tip, het brengt mij vaak verlichting bij klachten in die regio![]()
Ik kamp al een tijdje met klachten aan mijn zitbeen, si gewricht, die contreien zeg maar. Het voelt wéér als geirriteerde aanhechtingen. Misschien moet ik maar weer eens naar een fysio, maar dat vind ik weer zo’n gedoe
Dank je en graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat met wat tijgerbalsem en misschien een extra kussen in bed of zo er snel verbetering zal ontstaan
. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik stel weekendtarief. Zo word ik ook betaaldquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Verstandig! We moeten onze tarieven gelijk trekken
Heel verstandig! Ik ging met een zere schouder en rug. De zere schouder is ineens misschien migraine en van de rug had ik achteraf twee weken lang meer last na de fysio dan ervoor überhauptquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
. Misschien moet ik maar weer eens naar een fysio, maar dat vind ik weer zo’n gedoel
Ik mag dit weekend zelf nachttarief rekenen met die sprintrace om 12 uur 's nachts.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik stel weekendtarief. Zo word ik ook betaald
Kijk daar heb je het alquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Heel verstandig! Ik ging met een zere schouder en rug. De zere schouder is ineens misschien migraine en van de rug had ik achteraf twee weken lang meer last na de fysio dan ervoor überhaupt
Ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik doe al mijn boodschappen bij de Jumbo en de Lidl, dat vind ik de fijnste supers. En zitten ook nog eens het dichtst in de buurt
Eens. Laatst zat hij nog op een stukje schilderstape te kauwenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het een geldig excuus. Niet te vertrouwen, die baby's.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah nee, vervelend! Hopelijk helpt de tijgerbalsem snel. Ik ben je nog steeds dankbaar voor de tip, het brengt mij vaak verlichting bij klachten in die regio![]()
Ik kamp al een tijdje met klachten aan mijn zitbeen, si gewricht, die contreien zeg maar. Het voelt wéér als geirriteerde aanhechtingen. Misschien moet ik maar weer eens naar een fysio, maar dat vind ik weer zo’n gedoe
De spoiler is herkenbaar. Maar gewoon gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaak is het iets veel minder ergs dan je denkt. Soms is het ook een hele stomme onbenullige reden. Last van je voet omdat je kuitspier geïrriteerd is bijvoorbeeld.
Fuck the EBU
In ESF kan je maar 1 week per jaar écht lekker verdienen. Die voorrondes zijn leuk, maar verdienen toch minder. Dan blijft het sappelenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend zelf nachttarief rekenen met die sprintrace om 12 uur 's nachts.
Ja nu wel maarja drie keer raden waar ik over een uur een afspraak hebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het al![]()
Ik blijf wel gewoon thuis![]()
Gaat het inmiddels wel beter met je klachten?
Ik betwijfel het. Maar je keel zit relatief dichtbij je schoudes, dus ik denk dat de keelmix ook voor schouderklachten wel kan helpen!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:39 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Denk je dat Klene ook schoudermix verkoopt? Of anders misschien Venco?
Ik vind de Jumbo bij jou ook significant leuker en uitgebreider dan de gemiddelde Jumboquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ook
En als ik daar iets echt niet kan vinden ga ik naar de Appie. Terwijl er ook een Aldi is
Het is nog niet te laat om af te zeggen, red jezelf!!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nu wel maarja drie keer raden waar ik over een uur een afspraak heb
Nou ja hoe je het ook noemt, het werkt. Er zijn er nu weer een paar onderweg maar die kán ik nog opdracht geven om richting Noordzee te gaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Met die raketten is het gewoon bedreigen of afpersen hoor
Maar 23 weekendjes werken voor mijn geld bij F1 is te doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:38 schreef H_T het volgende:
[..]
In ESF kan je maar 1 week per jaar écht lekker verdienen. Die voorrondes zijn leuk, maar verdienen toch minder. Dan blijft het sappelen
Zou je ze dan niet liever een stukje laten doorvliegen naar de Oostzee of zo? De Engelsen zouden nog per ongeluk enthousiast kunnen worden bij het idee van een nieuwe Spaans-Engelse Oorlog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hoe je het ook noemt, het werkt. Er zijn er nu weer een paar onderweg maar die kán ik nog opdracht geven om richting Noordzee te gaan.
Goed idee! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je ze dan niet liever een stukje laten doorvliegen naar de Oostzee of zo? De Engelsen zouden nog per ongeluk enthousiast kunnen worden bij het idee van een nieuwe Spaans-Engelse Oorlog.![]()
Gaan ze straks hun hele vloot weer opbouwen in afwachting van de armada en dan kom jij aanzetten met niet veel meer dan een paar dartpijltjes.
Oh wow.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed idee! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!
Vrouw in Doncaster ziet paragliders aan voor Hamas-invasie
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:50 schreef AgnesGru het volgende:
Even een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Even een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Em heeft een vrijstelling, dus met deze informatie kan ik helemaal niks.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar @:Em31 is degene die omkoopt. Ik chanteer alleen
Ik ga hem even delen in NWSquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed idee! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn!
Vrouw in Doncaster ziet paragliders aan voor Hamas-invasie
Even een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Even een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ik heb ook al mijn elektrisch dekbed op mijn matras gelegdquote:Op donderdag 19 oktober 2023 19:47 schreef H_T het volgende:
Met het idee dat ik vannacht misschien krampachtig heb gelegen vanwege kou heb ik nu mijnwinterdekbed
op het bed gelegd. Dat ding in de hoes krijgen met een pijnlijke schouder is geen feest, maar als het werkt heb ik daar morgen wel mooi profijt van
De schouder hoop ik juist nog even mee vooruit te kunnen! Maar dank je welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ook al mijn elektrisch dekbed op mijn matras gelegdZelfs zonder pijnlijke schouder is het gewoon lekker. Maar hopelijk is de schouderm orgen weg
Ojaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:02 schreef H_T het volgende:
[..]
De schouder hoop ik juist nog even mee vooruit te kunnen! Maar dank je wel
Uiteindelijk toch niet. Hoezo?quote:
was toch beschuldigd van verkrachting etcquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zou Danny gecancelt moeten zijn?
Even een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Oh, geen idee. Niet meegekregen, denk ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toch beschuldigd van verkrachting etc
Volgens mij was het ook niet zo’n heel spannend verhaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Niet meegekregen, denk ik.
Even een updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook niet zo’n heel spannend verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Mwah. Ik ken er een aantal die toch nog een dagelijkse talkshow hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:04 schreef Koen66 het volgende:
en er wordt wel vaker gecancelt zonder veroordeling
Is het heftig? Ik merk dat ik het kijken nog een beetje uitstelquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Analyse over die man die op het mediapark langskwam om Tim Hofman om te leggen. Extra interessant omdat het ook te koppelen valt aan maatschappelijke ontwikkelingen:
(en ook te koppelen aan het type gewauwel dat je hier wel eens op het forum ziet door verknipten)
Vooral best feitelijk gedaan. Intens is het natuurlijk wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het heftig? Ik merk dat ik het kijken nog een beetje uitstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |