quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn broer en vader kunnen zo bij de NOS gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind Italië op dit moment qua voetbal net een beetje als Nederland.
Maar zij hebben Buffon![]()
En gescoord tegen Engeland in Wembley![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]Het staat in mijn top drie begrafenisverhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast de keer dat ik me bij een verkeerde begrafenis meldde, plus de keer dat ik wat laat in de zaal wat en ik achter een clown kwam te zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is het al eens in een keer het goede antwoord geweest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Prima TT![]()
S - N - E - R - T is altijd mijn openingswoord bij Woordle.
Ja, geen ‘koekoek’ en ‘kooooooooooooooooooooooooool kooooooooooooooooooooooooooooooooooooool’ vooralsnogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!
Ik ook! Ik zit hier alleen en zei: ‘kom er maar in Sierd’quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht zelfs een tijdje dat de verbinding weg was
Nee, volgens mij staat het niet eens in de databasequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het al eens in een keer het goede antwoord geweest?
Dat siert hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, geen ‘koekoek’ en ‘kooooooooooooooooooooooooool kooooooooooooooooooooooooooooooooooooool’ vooralsnog
quote:
Broekpiesenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het staat in mijn top drie begrafenisverhalenNaast de keer dat ik me bij een verkeerde begrafenis meldde, plus de keer dat ik wat laat in de zaal wat en ik achter een clown kwam te zitten
Er zit niet veel muziek in Sierd, geen grapjes niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht zelfs een tijdje dat de verbinding weg was
Nou hij is soms veel te druk, maar dit is wel het andere uiterste hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zit niet veel muziek in Sierd, geen grapjes niks
Ik weet het ook niet, misschien ruzie met moeders de vrouw? heel bijzonder ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou hij is soms veel te druk, maar dit is wel het andere uiterste hoor.misschien kijken de meeste mensen naar dat switch-kanaal en weet hij dat hij toch niet steeds te horen is?
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!
Wk rugby heb je een goede kans danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.
Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.
Nee joh gek ik drop gewoon al m'n klachten over alles bij jouquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?
Telefonisch kunnen we je het best helpen. Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) met een andere telefoonaansluiting. Wil je liever chatten? Dat kan natuurlijk ook. Onze medewerkers staan voor je klaar.
Gekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh gek ik drop gewoon al m'n klachten over alles bij jou
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]New MexicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik weet niet hoe het met Em is, maar ik ben gek op Sierd en daar schaam ik me niet voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh gek ik drop gewoon al m'n klachten over alles bij jou
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Em en ik hebben een hele vreemde manier van communiceren maar het werkt voor ons.
Eigenlijk zou je dat toch eens moeten proberen, dat schamen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Em is, maar ik ben gek op Sierd en daar schaam ik me niet voor
Ik heb eigenlijk niet echt een pittige mening over Sierd, ik kijk niet heel vaak voetbal op Ziggo, maar als ik dat wel doe vind ik 'm vaak te druk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Em is, maar ik ben gek op Sierd en daar schaam ik me niet voor
Keep on dreaming darling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Em en ik hebben een hele vreemde manier van communiceren maar het werkt voor ons.
Bij deze zin denk ik er bijna altijd 'nazibloem' achteraanquote:
Eerlijk gezegd vraag ik me nu af of je z'n commentaarkunsten zo dramatisch vindt, of dat hij toevallig iets gevoeligs over Catalonië heeft gezegd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat toch eens moeten proberen, dat schamen.
Ik hou van een beetje enthousiast commentaar maar de commentator moet wat mij betreft niet een eigen showtje gaan opvoeren als een soort cabaretier die een voetbalwedstrijd begeleidt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een pittige mening over Sierd, ik kijk niet heel vaak voetbal op Ziggo, maar als ik dat wel doe vind ik 'm vaak te druk.![]()
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
I will not!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat toch eens moeten proberen, dat schamen.
Hij is te enthousiast over Barcelonaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vraag ik me nu af of je z'n commentaarkunsten zo dramatisch vindt, of dat hij toevallig iets gevoeligs over Catalonië heeft gezegd.
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou van een beetje enthousiast commentaar maar de commentator moet wat mij betreft niet een eigen showtje gaan opvoeren als een soort cabaretier die een voetbalwedstrijd begeleidt.
Zou wel terecht zijn, maar iets te heftig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij deze zin denk ik er bijna altijd 'nazibloem' achteraan
HET ZAL OOK WEER EENS NIET!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is te enthousiast over Barcelona
Dat magquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt een pittige mening over Sierd, ik kijk niet heel vaak voetbal op Ziggo, maar als ik dat wel doe vind ik 'm vaak te druk.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan vind je het voetbal zelf niet leuk genoeg, toch?
Nee dit is het andere uiterstequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik vind ‘m niet druk, vond Jack van Gelder veel drukker. Ik hou ervan![]()
Sierd is nu zeker niet te druk
Jack van Gelder is radio. Daar is druk zijn juist weer goed. TV moet (in Nederland) rustiger zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik vind ‘m niet druk, vond Jack van Gelder veel drukker. Ik hou ervan![]()
Sierd is nu zeker niet te druk
Dat mag ook wel, het is behoorlijk saai.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je hebt blijkbaar extra vermaak nodig
Vind jij. Ik nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jack van Gelder is radio. Daar is druk zijn juist weer goed. TV moet (in Nederland) rustiger zijn.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
New Mexico
OwjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik vind het gewoon een goede aanvulling. En dat cabaretier vind ik zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je hebt blijkbaar extra vermaak nodig
Je hebt gelijk, heel grappig is 'ie niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een goede aanvulling. En dat cabaretier vind ik zwaar overdreven.
Romantischquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
Nou jongens ik weet niet wat jullie doen, maar ik doe de kachel aan
Jouw meningen zijn allemaal wettelijk bepaald?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is geen mening, het is wettelijk bepaald.
Dat is een mening. Ik vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heel grappig is 'ie niet.
Ik zal niet rusten voor deze schande zal zijn gecorrigeerd!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jouw meningen zijn allemaal wettelijk bepaald?
Ik vind Sierd geweldig. Ik merk dat dat moeilijk te accepteren is door u, maar u moet het ermee doen.
Oh nee, Italië kan het ook weer eens helemaal verprutsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dit is het andere uitersteAl gaat dit volgens mij ook nergens meer om?
Succesquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten voor deze schande zal zijn gecorrigeerd!
Dat is pas een schande!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Strani het volgende:
Jeetje ik had nog de oranje UI van het afgelopen WK staan.
Naar verluidt waren Suske en Wiske nogal avontuurlijk ingesteld en had Donald zijn broekje niet aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe was de stripclub vanavond? Was Simone er weer?
Zolang het niet is dat je Guido Weijers geweldig vindt, zal het nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik vind nog wel meer dingen die ik hier maar beter niet kan delen
Je zou Strani graag voor z'n bek willen slaan? Mag hier gewoon gedeeld wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik vind nog wel meer dingen die ik hier maar beter niet kan delen
Verdomme ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Naar verluidt waren Suske en Wiske nogal avontuurlijk ingesteld en had Donald zijn broekje niet aan.
Mods: Dit mag gewoon blijven staan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou Strani graag voor z'n bek willen slaan? Mag hier gewoon gedeeld worden
Het is misschien minder modieus dan een kachel, maar ik heb een ochtendjas aangedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
Dit is niets in vergelijking met wat zij over jou zeggen achter de schermen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Mods: Dit mag gewoon blijven staan?
Em stopte me een geeltje toe, dus ik kijk even een andere kant opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Mods: Dit mag gewoon blijven staan?
Als je de helft daarvan aan mij geeft hoeven de admins niks te wetenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Em stopte me een geeltje toe, dus ik kijk even een andere kant op
Heb jij weer.quote:
De stripclub is altijd dicht op dinsdag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe was de stripclub vanavond? Was Simone er weer?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Em stopte me een geeltje toe, dus ik kijk even een andere kant op
Ohh dus alleen thuis ontvangen op dinsdagen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De stripclub is altijd dicht op dinsdag.
Hier niet, want die doet het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef Em31 het volgende:
Nee, dat kan dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dus alleen thuis ontvangen op dinsdagen?
Huh maar op dinsdag zit Simone dan toch juist thuis dus dan kan dat toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat kan dan ook niet.
Moet jij eens weten wat er door de brievenbus gestoken wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh dus alleen thuis ontvangen op dinsdagen?
Oh ja, maar niet officieel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh maar op dinsdag zit Simone dan toch juist thuis dus dan kan dat toch?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet jij eens weten wat er door de brievenbus gestoken wordt.
Beter juist toch, geen BTW dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, maar niet officieel.
Mja ik volg dat nieuws nogal deze avond en ik zou toch even afwachten op wat er verder naar buiten komt. Andere theorieën beginnen wat terrein te winnen geloof ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
Zo dan. Israël heeft even een foutje gemaakt en een ziekenhuis gebombardeerd.
Ja nee oke, ik zie best wel officiële mensen en poltici (van het niet-roeptoetertype) er toch op reageren... nouja hoop vooral dat het niet waar is, maar anders is het echt wel een walgelijke mispeer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik volg dat nieuws nogal deze avond en ik zou toch even afwachten op wat er verder naar buiten komt. Andere theorieën beginnen wat terrein te winnen geloof ik.
Niet dat Israël niet andere erge dingen heeft gedaan de afgelopen dagen.
Absoluut. Dan hebben ze hun diplomatieke glazen ook wel flink ingegooid. Daar zijn ze sowieso wel een beetje mee bezig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja nee oke, ik zie best wel officiële mensen en poltici (van het niet-roeptoetertype) er toch op reageren... nouja hoop vooral dat het niet waar is, maar anders is het echt wel een walgelijke mispeer.
Ik zie voor deze situatie ook geen oplossing nee. Dit blijft altijd ellende.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang ze daar steeds maar weer blijven met vergeldingen, komt daar nooit vrede.
Vrede komt daar ook, nu zeker de komende decennia, nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang ze daar steeds maar weer blijven met vergeldingen, komt daar nooit vrede.
Kijk, hier willen we naartoe: elkaars meningen respecterenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:GeorgeM en nu even serieus: Het klopt dat ik me persoonlijk erger aan hoe De Vos commentaar geeft maar inderdaad is dat slechts een mening en als jij plezier hebt van wedstrijden met hem als commentator is dat natuurlijk mooi verder
Oké sorry je reageerde in eerste instantie niet dus er is nu wel een raket onderweg naar je achtertuinquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk, hier willen we naartoe: elkaars meningen respecteren![]()
Ik weet dat ik in de minderheid ben hier (of de enige), maar BOEIE
Ja, dit soort dingen:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja ik volg dat nieuws nogal deze avond en ik zou toch even afwachten op wat er verder naar buiten komt. Andere theorieën beginnen wat terrein te winnen geloof ik.
Niet dat Israël niet andere erge dingen heeft gedaan de afgelopen dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |