Nog even rekening houden dat nog niets zeker is. Treurig dat wel weer.quote:Twee Zweden omgekomen bij schietpartij in Brussel, dader op de vlucht
Bij een schietpartij in Brussel zijn doden gevallen. De politie spreekt over twee dodelijke slachtoffers. De slachtoffers droegen volgens Belgische media T-shirts van het Zweedse voetbalelftal, dat maandagavond in Brussel tegen België speelt. Na de schietpartij, waarbij ook gewonden zouden zijn gevallen, sloeg de dader of sloegen de daders op de vlucht. De toedracht van de schietpartij is nog niet duidelijk.
De twee dodelijke slachtoffers hebben de Zweedse nationaliteit, bevestigen bronnen binnen de politie. De schietpartij vond plaats rond 19.15 uur op vijf kilometer van het Koning Boudewijnstadion, waar om 20.45 uur Het Belgische nationale elftal tegen Zweden speelt.
De Waalse krant Sudinfo schrijft dat een daders ‘Allahu akbar’ geroepen zou hebben en dat hij schoot met een Kalasjnikov-achtig wapen vanaf zijn scooter. Hij droeg een helm en een fluorescerend vest.
De hulpdiensten zijn massaal aanwezig. De omgeving is afgezet.
Beelden kunnen schokkend zijn.quote:"Dader zegt in videoboodschap dat hij lid is van IS"
De Waalse krant 'Sudinfo' schrijft dat de dader van de schietpartij een videoboodschap heeft verspreid op Facebook. Daarin zou hij zeggen dat hij lid is van IS (Islamitische Staat) en schept hij op ongelovigen te hebben vermoord. "In zijn zeer gewelddadige toespraak zei hij dat hij twee mensen had neergeschoten om 'de moslims te wreken en dat wij leven en sterven voor onze religie", klinkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Tekaschi op 16-10-2023 20:56:51 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-vlucht~a6922587/quote:‘Allahu akbar’
De Waalse krant Sudinfo schrijft dat een daders ‘Allahu akbar’ geroepen. Ook zou de dader een videoboodschap hebben verspreid op Facebook. Daarin zegt hij dat hij lid is van IS (Islamitische Staat) en schept hij op ongelovigen te hebben vermoord. ,,In zijn zeer gewelddadige toespraak zei hij dat hij twee mensen had neergeschoten om ‘de moslims te wreken en dat wij leven en sterven voor onze religie’”, klinkt het.
De hulpdiensten zijn massaal aanwezig. De omgeving is afgezet.
Nee, Belgie is helaas al geplaatst voor het EK2024quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef Bofjijff het volgende:
Hopen dat ze snel worden uitgeschakeld
Huh vluchten een gebouw in en hij executeert ze gewoon? Wtf….. Dit is niet mijn geloofquote:
Om 19:58 sprak men over daders, en zonder correctie gaat het vervolgens alleen nog maar over een daderquote:Twee Zweden omgekomen bij schietpartij in Brussel: dader op de vlucht, politie stelt perimeter in
In de Ieperlaan in Brussel heeft maandagavond een schietpartij plaatsgevonden. Daarbij zijn twee personen van Zweedse nationaliteit om het leven gekomen. Dat bevestigen bronnen binnen de politie. Volgens onze informatie zijn het twee Zweedse supporters. De dader sloeg op de vlucht en kon nog niet gevat worden.
20:43
"Dader zegt in videoboodschap dat hij lid is van IS"
De Waalse krant 'Sudinfo' schrijft dat de dader van de schietpartij een videoboodschap heeft verspreid op Facebook. Daarin zou hij zeggen dat hij lid is van IS (Islamitische Staat) en schept hij op ongelovigen te hebben vermoord. "In zijn zeer gewelddadige toespraak zei hij dat hij twee mensen had neergeschoten om 'de moslims te wreken en dat wij leven en sterven voor onze religie", klinkt het.
20:32
Hulpdiensten massaal aanwezig aan Saincteletteplein
Volgens de eerste gegevens vond de schietpartij plaats rond 19.15 uur, vlakbij het Saincteletteplein de Ieperlaan, en de Negende Linielaan. De hulpdiensten zijn massaal aanwezig en hebben een perimeter ingesteld. De juiste omstandigheden van de schietpartij zijn nog onduidelijk. Voorlopig zou nog geen verdachte zijn opgepakt.
Op beelden die door een buurtbewoner gemaakt zijn, is te zien hoe een man in een fluo-oranje jas en een witte helm met een oorlogswapen in de hand op een scooter stapt en wegrijdt. Die man zou eerst in een inkomhal iemand hebben neergeschoten en vervolg
20:30
Dader riep volgens getuigen “Allahu akbar”
De Waalse krant Sudinfo schrijft dat een daders van de schietpartij in Brussel “Allahu akbar” zou geroepen hebben en dat hij vuurde met een Kalasjnikov-achtig wapen vanop zijn scooter. Hij droeg een helm en een fluorescerend vest. De twee slachtoffers zouden een truitje gedragen hebben met de Zweedse kleuren, wellicht in het kader van de voetbalwedstrijd van de Rode Duivels, die vanavond in Brussel tegen Zweden spelen.
19:58
Twee doden bij schietpartij in Brussel: daders op de vlucht
De schietpartij vond plaats rond 19.15 uur in de Ieperlaan in Brussel, op vijf kilometer van het Koning Boudewijnstadion, waar vanavond de Rode Duivels tegen Zweden spelen. Volgens een goede bron zou één persoon neergeschoten zijn in een inkomhal. Twee anderen werden beschoten in een taxi.
Twee personen van Zweedse nationaliteit kwamen om het leven. De hulpdiensten zijn aanwezig en stelden een perimeter in.
https://www.hln.be/brusse(...)rimeter-in~a6922587/
Oranjesupporter?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Heeft ie nou een oranje jas aan?
kan wel, daarnaast AZ supporter? Anti-Zweden?quote:
Wrs een Takeaway-bezorger. Eerst even voor de belgische Annemerijn de sushi afgeleverd en daarna wat mensen kapot geknald. Fair deal me dunkt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wanneer ga jij de straat op om femicide te veroordelen en vrede te promoten?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef MagicIsland1 het volgende:
Gelukkig zullen moslims weer massaal de straat op gaan nu om dit te veroordelen en vrede te promoten
Klopt, ik dacht ook eerst waar zit ik naar te kijkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Thuisbezorgd.nl?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wrs een Takeaway-bezorger. Eerst even voor de belgische Annemerijn de sushi afgeleverd en daarna wat mensen kapot geknald. Fair deal me dunkt.
Die kneuzen spelen door ja?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ondertussen heeft Zweden gescoord, België 0 - 1 Zweden.
Thuisbezorgd.nl is onderdeel van Takeaway.com, een van 's werelds grootste eten-bestelsites.quote:
In ieder geval een oranje jas.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef hollandia02 het volgende:
[ twitter ]
Dit schijnt de mongool te zijn.
Wat voor taal spreek die gast?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef hollandia02 het volgende:
[ twitter ]
Dit schijnt de mongool te zijn.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef Deatheyee het volgende:
Vreselijk dit, zal wel vaker gaan gebeuren. Paard van Troje hebben we binnengehaald in Europa. En nog steeds willen mensen meer van dit soort volk binnenhalen. Onbegrijpelijk.
Ah oke, weer iets geleerdquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl is onderdeel van Takeaway.com, een van 's werelds grootste eten-bestelsites.
https://www.takeaway.com/be/bestellen/eten/1930
Met een shirt van de Mokumse voetbalclub, denk dat hij zich niet geheel in de bijnaam kon vinden…quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008334091756
Dit is de Facebook van de dader, met z’n ajax shirt…
Gewoon ook duimpjes omhoog van mede moslims als hij over zijn daad spreekt, ongelooflijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008334091756
Dit is de Facebook van de dader, met z’n ajax shirt…
Dader leeft nog en nog niet gepakt… iig staat nog niks in Belgische media.quote:
Ik zal niet chill het stadion uitlopen bij Belgie/Zwedenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dader leeft nog en nog niet gepakt… iig staat nog niks in Belgische media.
Die ook meteen maar preventief vastzetten danquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gewoon ook duimpjes omhoog van mede moslims als hij over zijn daad spreekt, ongelooflijk.
gelukkig is die wedstrijd pas net begonnen, hopelijk is die voor het einde gepakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik zal niet chill het stadion uitlopen bij Belgie/Zweden
Frankrijk gaat nu, eindelijk, geradicaliseerde inwoners uitzetten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Enchanter het volgende:
Ik gooi er maar weer de bekende one-liner er uit , maar importeer ellende , krijg ellende
Too little too late.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu, eindelijk, geradicaliseerde inwoners uitzetten.
Loopt nog rond met een wapen….quote:
Dragen de stewards toevallig oranje jassen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
gelukkig is die wedstrijd pas net begonnen, hopelijk is die voor het einde gepakt.
Nederland ontvangt ze met open armen. Met een huis, fiets en leefgeld radicaliseren ze vast niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het lijkt me inmiddels een onoverkomelijke klus om alle radicalen en terroristensympathisanten op te sporen en het land uit te zetten. In West-Europa zijn er nu teveel. Daarom denk ik dat het streven van Frankrijk op dat gebied onrealistisch en onhaalbaar is.quote:
Gaat bij ons nooit gebeuren, bij ons zijn ze immers nooit geradicaliseerd maar verward of een zware jeugd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Laat ze inderdaad alles maar open en bloot gooien. Alles.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Je ziet dat ze steeds meer hun maskers afgooien, nu bij een gedeelte van het volk nog de oogkleppen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Gelukkig kan het vinden van ongelovigen in Brussel behoorlijk wat tijd in beslag nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Loopt nog rond met een wapen….
Klinkt Calimero dit maar de dader van het doodschieten van die leraar in Frankrijk vrijdag zat inderdaad in een familie die uitgezet moest worden maar wat voorkomen werd door een asiel clubje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Dankzij de pro-asiel clubjes blijven we maar dit soort tikkende tijdbommen verwelkomen.
Met AI kunnen we heel veel in kaart brengen, om ze vervolgens met wortel en tak uit te roeien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ja hallo, wil geen lastpost zijn, maar hoe kan ik nou controleren of deze mensen de aanslag liken? Iedereen kan wel zo screenshotje makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
De kansen in de lotto stijgen in ieder geval flink deze maand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Hathor het volgende:
Je zal er maar net nietsvermoedend rondlopen zeg.
Ja, anderzijds is dat natuurlijk precies wat Israël nodig heeft. Lastig...quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met AI kunnen we heel veel in kaart brengen, om ze vervolgens met wortel en tak uit te roeien.
Goed punt. Beetje raar/jammer dat ie ze niet heeft gecaptured met die kerel in beeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Doler12 het volgende:
Ja hallo, wil geen lastpost zijn, maar hoe kan ik nou controleren of deze mensen de aanslag liken? Iedereen kan wel zo screenshotje maken
Kijk ik al jaren niet meer op, je weet toch dat het geen vrij medium is en zeer politiek gekleurd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef boskameel het volgende:
Op nu staan de comments uiteraard snel uit, want we moeten natuurlijk "niet speculeren!!1111"
Je denkt dat hij lekker naar huis is gegaan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet gepakt, maar wel filmpjes van de dader in actie en ook zijn Facebook profiel?
Hoe kan dat?
Eerst is het niet speculeren en daarna is het 'jamaar blanke autochtonen doen dit ook'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef boskameel het volgende:
Op nu staan de comments uiteraard snel uit, want we moeten natuurlijk "niet speculeren!!1111"
Sterker, hij heeft zichzelf lopen streamen, op straat, met vermoedelijk een AK bij zichquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet gepakt, maar wel filmpjes van de dader in actie en ook zijn Facebook profiel?
Hoe kan dat?
Zomaar voor je harses geschoten en weg ben je.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Hathor het volgende:
Je zal er maar net nietsvermoedend rondlopen zeg.
Nee maar hoe kan het dat dit soort dingen bekend zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je denkt dat hij lekker naar huis is gegaan?
Bizar dat zo'n intellect niet even slim nadenkt ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Apart dat ie niet nog meer slachtoffers probeert te maken. Als je toch zo'n totale idioot bent probeer je toch nog anderen dood te schieten,hij krijgt toch wel levenslang nu. Of verwacht hij dat ie rustig naar huis rijdt en morgenochtend weer aan een normale dag werkdag te beginnen?
Ik zie het slachtoffer zelfs neergaan....quote:
En dan te bedenken dat er jaren terug eens weken verontwaardiging was in de media voor een totaal aan 5 "racistische" opmerkingen onder een bericht van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ik zie het slachtoffer zelfs neergaan....
Gok je verkeerd. Volgens HNL komt die uit Schaarbeekquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
Belgie is een soort failed state... Ik gok dat de dader wederom uit Molenbeek kwam en dat de hele buurt wist dat hij aan het radicaliseren was. Misschien kan Belgie meekijken hoe Israel dit soort probleemgevallen aanpakt..
Dat maakt je argument nou niet veel sterkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Gok je verkeerd. Volgens HNL komt die uit Schaarbeek
Er is geen argument. Ik ben het compleet met je eens dat het 1 grote pauperbende daar is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt je argument nou niet veel sterkerallemaal 1 grote pauperbende.
quote:21:55
Veel supporters verlaten Koning Boudewijnstadion, melding van schoten aan het stadion
Heel wat supporters verlaten intussen het Koning Boudewijnstadion. Mensen lijken zich er niet meer op hun gemak te voelen of zijn bang. Dat melden bronnen ter plaatse. Er is sprake van paniek. Er zijn meldingen van schoten aan het stadion.
Ik Frankrijk stond die paar dagen terug op level5quote:
Ja die lezen het nieuws op de telefoon natuurlijk, vraag mij af of ze geïnformeerd zijn in het stadion door de autoriteiten of dat ze rechts niet in de kaart wilden spelen.quote:
Peter?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:47 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg incidenten hebt krijg je vanzelf een patroon.
Nou van Israel kunnen ze duidelijk weinig leren, want dat land zag die aanval van Hamas niet aankomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
Belgie is een soort failed state... Ik gok dat de dader wederom uit Molenbeek kwam en dat de hele buurt wist dat hij aan het radicaliseren was. Misschien kan Belgie meekijken hoe Israel dit soort probleemgevallen aanpakt..
Eerst veel damage control in de media.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit met de peilingen doen voor volgende maand
10 min verder, geen updates?quote:
Ja, zo zijn alle moslims idd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En voor de zoveelste keer een schietende Allahu akbar roepende idioot. Maar met open armen dit volk blijven ontvangen hoor.
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Zweden een bewust doelwit zijn geweest? Als vergelding voor de koranverbrandingen?
Ik verwacht dat het meer gaat doen dan we nu zien, vooral als dit nog meer gaat gebeuren en dichter richting de dag van de verkiezingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eerst veel damage control in de media.
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja, zo zijn alle moslims idd.
Niks, media rapporteerd nog niet eens 10% van wat wij voorbij zien komen. 75% van NL zal niet weten dat ze door de straten marcheerden en opriepen tot het doden van Joden, of dat huizen waar Joden gekenmerkt werden door een Davidster. En over enkele maanden als je er wat van zegt o.a. hier op FOK! doen ze weer alsof hun neus bloed en het fake nieuws is want er zijn geen grote media bronnen. Dat is gewoon het grote probleem in Nederland/Europa, hoewel in Duitsland en Frankrijk de toon begint te veranderen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit met de peilingen doen voor volgende maand
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Tsja. Ze zullen is een keer de problemen in hun eigen gemeenschap erkennen en aanpakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.
Dat heb je dan verkeerd begrepen. De AIVD geeft de laatste jaren consequent aan dat jihadisme het grootste gevaar is. Het gevaar van extreem rechts neemt wel toe.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat het voornaamste gevaar van (extreem)-rechts zou komen, als we de AIVD en consorten mochten geloven.
Dat zou ook pijnlijk wrang zijn. Zweden is zo ongeveer het enige West-Europese land dat Palestina erkent.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Zweden een bewust doelwit zijn geweest? Als vergelding voor de koranverbrandingen?
Als ik twee mensen vermoord uit naam van jezus wilt dat niet zeggen dat het geloof danwel de kerk daarachter staat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Hij roept het notabene zelf.
Wat praat ik goed?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.
Dat zegt niemand. Maar des te meer moslims, des te meer hakbarretjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Nederland staat met spandoeken en bloemen te wachten. Brussel ligt dichter bij de Nederlandse grens.quote:
Nederland kan de grenzen niet zomaar sluiten, wij zitten in de benelux.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nederland staat met spandoeken en bloemen te wachten. Brussel ligt dichter bij de Nederlandse grens.
https://www.aftonbladet.se/quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand een populaire zweedse krantnaam?
In Frankrijk loopt het daar vol met IS mongolen en dan gaan ze de grens extra controleren omdat ze bang zijn dat er volk vanuit België naar Frankrijk zal komen.quote:
Ja het hele leven en de hele wereld is een complot tegen jodenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Niks, media rapporteerd nog niet eens 10% van wat wij voorbij zien komen. 75% van NL zal niet weten dat ze door de straten marcheerden en opriepen tot het doden van Joden, of dat huizen waar Joden gekenmerkt werden door een Davidster. En over enkele maanden als je er wat van zegt o.a. hier op FOK! doen ze weer alsof hun neus bloed en het fake nieuws is want er zijn geen grote media bronnen. Dat is gewoon het grote probleem in Nederland/Europa, hoewel in Duitsland en Frankrijk de toon begint te veranderen.
Als je Zweedse media wil:quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.dn.se/quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja die gaat nu op een moordtocht totdat ze hem pakken, waar ik zelf de kans nog niet uitsluit dat een andere gek nu ook begint.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer 2 nieuwe slachtoffers zie ik nu op X? 2 mensen dood in een taxi..
Zweedse team wilde niet verder spelen, lijkt me logischquote:
Raar gezien de dader richting stadion ging.....quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef eenjongen... het volgende:
Die Belgen mogen het stadion ook niet uit
Typischquote:
Aldus nu.nl.quote:Omdat de inhoud van dit artikel grote kans heeft om tot ongewenste speculatie te leiden, hebben we besloten de reacties preventief te sluiten. We zien je graag terug onder één van onze andere artikelen!
Het is dan ook geen vereniging waar je een lidmaatschapskaart van hebt, het is een gedachtengoed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef TjjWester het volgende:
Het is maar zeer de vraag of IS hiervoor verantwoordelijk is.
Al eerder hebben onderzoekers zich afgevraagd of alle aanslagen uit naam van IS daadwerkelijk wel door hun zijn gepleegd en of zij wel een groot genoeg netwerk hebben om op grote schaal aanslagen te plegen.
De conclusie is dat het in meerdere gevallen zeer twijfelachtig is of de dader wel echt lid of onderdeel is van IS, het lijkt vooral stoer te zijn om je daden op te eisen als IS. Een stukje status.
Die zit nu ergens verborgen om vervolgens morgen in de ochtendspits toe te slaan met een paar vriendjes en bommen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Perrin het volgende:
Hoe lang kan het duren voor je zo'n idioot te pakken hebt zeg
Doet imo niets af aan deze laffe daad. Hopelijk is het de dader die nu is opgepakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Dat hele gebeuren omtrent koranverbrandingen is ook zo groot uitgespeeld op alle media dat je wist dat dit een keer ging gebeuren. Kon niet uitblijven met al die gestoorde mensen die altijd op hun teentjes zijn getrapt.
Fijn zo'n Irakees in Zweden die maar korans bleef verbranden, want het mocht nu eenmaal ...
Kutquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:28 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Heeft te maken met de racisten realisten in de comments,
ik snap het wel.
Gaat mij over het woordje overlijden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zweedse team wilde niet verder spelen, lijkt me logisch
Twee doden tel ik zelfs. Hopen dat het oude beelden zijn en het bij 2 slachtoffers blijft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Akathisia het volgende:
https://twitter.com/djemi(...)k_7AOLGIvW7O8cw&s=19
Beeld van een dode man in busje... twee keer retweet zien worden. NSFW en not sure if related.
Alle vrouwen een hoofddoekje?quote:
2 bevestigd, 2 onbevestigd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Maar hoeveel slachtoffers zijn er nu in totaal?
Tsja kans zit er wel in ja. Ik bedoel ik was eerlijk gezegd verbaasd dat er maar twee doden waren terwijl hij nog niet gepakt is. Klinkt een beetje luguber wellicht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja die gaat nu op een moordtocht totdat ze hem pakken, waar ik zelf de kans nog niet uitsluit dat een andere gek nu ook begint.
Nee in irak is het wel degelijk een organisaties, met een leider en strakke rangen en standen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is dan ook geen vereniging waar je een lidmaatschapskaart van hebt, het is een gedachtengoed.
Oh gelukkig... deze debiel heeft wellicht geen lidmaatschapskaart van IS, hij aapt die barbarij gewoon na.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee in irak is het wel degelijk een organisaties, met een leider en strakke rangen en standen.
Ook zijn er diverse lokale IS organisaties, het is zeker niet alleen een filosofie of drijfzand.
Ik heb liever een doorgedraaide idioot die het "cool" vind om zijn daden te claimen als IS dan weer een strak georganiseerde terreurgolf van het echte IS.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gelukkig... deze debiel heeft wellicht geen lidmaatschapskaart van IS, hij aapt die barbarij gewoon na.
Dat scheelt.
Het GEDACHTEGOED blijft hetzelfde, de RESULTATEN ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb liever een doorgedraaide idioot die het "cool" vind om zijn daden te claimen als IS dan weer een strak georganiseerde terreurgolf van het echte IS.
IS gaat ook niet voor slechts 2 mensen, ze willen groot "resultaat".
Ik vind het niet relevant. Feit is dat er weer een idioot vanuit religieus extremisme random burgers heeft vermoord hier. Wel of geen lid van IS, voor de motieven en gevolgen maakt het allemaal geen reet uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef TjjWester het volgende:
Het is maar zeer de vraag of IS hiervoor verantwoordelijk is.
Al eerder hebben onderzoekers zich afgevraagd of alle aanslagen uit naam van IS daadwerkelijk wel door hun zijn gepleegd en of zij wel een groot genoeg netwerk hebben om op grote schaal aanslagen te plegen.
De conclusie is dat het in meerdere gevallen zeer twijfelachtig is of de dader wel echt lid of onderdeel is van IS, het lijkt vooral stoer te zijn om je daden op te eisen als IS. Een stukje status.
Je weet niet of het bij twee mensen blijft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb liever een doorgedraaide idioot die het "cool" vind om zijn daden te claimen als IS dan weer een strak georganiseerde terreurgolf van het echte IS.
IS gaat ook niet voor slechts 2 mensen, ze willen groot "resultaat".
Daar is het een beetje laat voor, zowel voor wat er vandaag speelt als voor het grotere plaatje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het GEDACHTEGOED blijft hetzelfde, de RESULTATEN ook.
Ik heb ze allebei liever niet. Heel gek.
welkequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef Akathisia het volgende:
Holy fuck, is die "tahdaa" foto echt? Met dat kapotgeschoten hoofd? Zie wel een gele trui/pet
Joh, het wordt zelfs gefaciliteerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar is het een beetje laat voor, zowel voor wat er vandaag speelt als voor het grotere plaatje.
Een terreurgolf door Europa? Welke andere gebeurtenissen zie je dan als onderdeel van die golf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
2015 all over again, weer een terreurgolf door Europa. Er is niets geleerd, en nog steeds zijn er goedpratende sussers die voorstander zijn voor nog meer ongebreidelde import van middeleeuwse culturen en denkbeelden (minimaal 50 zetels in NL). Hoe een grote betonplaat moet je dan wel niet voor je kop hebben om niet te zien dat het westen een ontzettend groot probleem heeft geïmporteerd waar generaties na ons nog last van zullen hebben. En maar zielig en jankerig doen over effecten van klimaatverandering voor de generaties na ons: de islam is het grote gevaar voor het voortbestaan van de Europese beschaving. Dat de grenzen na 2015/16 nog niet dicht zijn gegaan voor immigranten uit moslimlanden is onverantwoord, dan roep je deze gebeurtenissen over jezelf af.
Dus jij vind het niet relevant om te weten of we ons op een tereurgolf moeten voorbereiden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vind het niet relevant. Feit is dat er weer een idioot vanuit religieus extremisme random burgers heeft vermoord hier. Wel of geen lid van IS, voor de motieven en gevolgen maakt het allemaal geen reet uit.
Nou als ze hem pakken toch minimaal een stadionverbod van een jaar!quote:
Dat is al bekend, van de islam.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet relevant om te weten of we ons op een tereurgolf moeten voorbereiden?
Ik vind het zeer relevant met wie hij contact had en waar hij lid van is, want ik hoop van harte dat dit een geradicaliseerde einzelganger is. Anders zijn onze problemen nog veel groter.
Zo dan, daar had nog niemand aan gedachtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Vergelding voor Israël denk ik.
Ook vanwege dat Palestijnse kind wat vannacht in Amerika was doodgeschoten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Koranverbrandingen, ham eten, bestaan als ongelovigen...quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Of de koran verbrandingen in Zweden (of was dat in Denemarken?)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom moeten dit soort dingen op film gezet worden joh. Wat voor halve tamme ben je dan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zie er nu beelden van...
Op eigen risico: https://twitter.com/maskt(...)NmzoobS3JKEvOWg&s=19
Joduh!quote:Hij draagt een voetbalshirt van Ajax en verbergt zijn gezicht onder een sjaal.
Je moet altijd op een terreurgolf voorbereid zijn. Een kenmerk ervan is dat het vaak onaangekondigd is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet relevant om te weten of we ons op een tereurgolf moeten voorbereiden?
Ik vind het zeer relevant met wie hij contact had en waar hij lid van is, want ik hoop van harte dat dit een geradicaliseerde einzelganger is. Anders zijn onze problemen nog veel groter.
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Wat halen users er toch belachelijk veel dingen bij zeg .....
Allebei, maar die in Zweden zijn erg groot in media geweest en aangezien het erg gericht op de Zweden lijkt lijkt mij dit het meest logische, maar zeker weten doen wij het niet natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Of de koran verbrandingen in Zweden (of was dat in Denemarken?)
Hij zou het gemunt hebben op Zweden, althans zoiets zou hij zeggen in zijn filmpjes, hoop dat hij dan niemand anders wat aandoet en geen Zweed meer ziet lopen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja kans zit er wel in ja. Ik bedoel ik was eerlijk gezegd verbaasd dat er maar twee doden waren terwijl hij nog niet gepakt is. Klinkt een beetje luguber wellicht.
Ik betwijfel of het een vergelding is, eerder een drukmiddel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
We hebben beeld van een radicale debiel die aangeeft voor IS te strijden en leeft en sterft voor zijn religie en daarom, heel logisch, twee Zweden in Brussel neerschiet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Allebei, maar die in Zweden zijn erg groot in media geweest en aangezien het erg gericht op de Zweden lijkt lijkt mij dit het meest logische, maar zeker weten doen wij het niet natuurlijk.
...wordt hier val alles bijgehaald weer in ieder geval.
Rechts niet in de kaart spelen heet dat, vergeet niet dat er volgende maand verkiezingen zijn.quote:
Hoofddoekje no.2 zal morgen wel opstappen omdat Timmermans de zaak slechts van één kant belicht.quote:
Volgens mij is het je ontgaan dat er vorige week een oproep gedaan is door Hamas. Daaropvolgend werd in Frankrijk een leraar afgeslacht (zonder ingrijpen van de leraar zou het een groter bloedbad worden) in naam van Allah. Nu zijn er de gebeurtenissen in Brussel met ook een terroristisch motief van een islamiet. De afgelopen jaren was het rustig in Europa wat betreft aanslagen, nu borrelt een conflict op en is het weer menens. Wat kunnen we nog meer verwachten met het geïmporteerde Paard van Troje?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een terreurgolf door Europa? Welke andere gebeurtenissen zie je dan als onderdeel van die golf?
Goede vraag. Die foto met tekst (tahdaa) vond ik erger tho. Miss door hemzelf gemaakt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom moeten dit soort dingen op film gezet worden joh. Wat voor halve tamme ben je dan.
En jij denkt serieus dat hij deze zweden opgespoord heeft, gevolgd of geschaduwd?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We hebben beeld van een radicale debiel die aangeeft voor IS te strijden en leeft en sterft voor zijn religie en daarom, heel logisch, twee Zweden in Brussel neerschiet.
Ga toch niet in discussie met die troll, die probeert alleen maar topics te doen ontsporen met zijn geneuzel over semantiek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Volgens mij is het je ontgaan dat er vorige week een oproep gedaan is door Hamas. Daaropvolgend werd in Frankrijk een leraar afgeslacht (zonder ingrijpen van de leraar zou het een groter bloedbad worden) in naam van Allah. Nu zijn er de gebeurtenissen in Brussel met ook een terroristisch motief van een islamiet. De afgelopen jaren was het rustig in Europa wat betreft aanslagen, nu borrelt een conflict op en is het weer menens. Wat kunnen we nog meer verwachten met het geïmporteerde Paard van Troje?
Die 2 in de auto zijn dus niet nóg 2 doden, maar 1 daarvan is de 2e overleden persoon. Zover dus nog steeds 2 doden.quote:Tien meter verder stond een zwarte wagen met drie kogelgaten”, gaat hij verder. „In die auto lagen twee mannen. Een daarvan was overleden. De andere leefde nog, maar zat onder het bloed.
En dus 1 zwaargewondequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef Evenveel het volgende:
Van de Telegraaf (https://www.telegraaf.nl/(...)s-op-de-grond-liggen)
[..]
Die 2 in de auto zijn dus niet nóg 2 doden, maar 1 daarvan is de 2e overleden persoon. Zover dus nog steeds 2 doden.
Damn... denk je even een potje voetbal te gaan kijkenquote:
Stel je voor dat er een paar bijbels verbrand worden, zouden ze dan ook apeshit gaan in Staphorst?quote:
Heeft niks met de islam te maken, ze leven gewoon mee met de Palestijnen!quote:
"2 personen om het leven gekomen"quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
NOS heeft het nog steeds over een dodelijke schietpartij
Waarom zou iemand in godsnaam in brussel opzoek gaan naar een paar zweedse voetbalfans?quote:
Vond dat ook zo raar johquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
ISIS strijder met een T-shirt van de "Jodenclub" ?
Omdat de dader(s) gek zijn in hun kop.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom zou iemand in godsnaam in brussel opzoek gaan naar een paar zweedse voetbalfans?
Zweden zit vol met hun "broeders"
Komt hij ook weer aan met zijn loze kreten.quote:
Frans heeft dat medeleven wel tot kunst verhevenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met zijn loze kreten.
"Je bent nergens veilig"quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarom zou iemand in godsnaam in brussel opzoek gaan naar een paar zweedse voetbalfans?
Zweden zit vol met hun "broeders"
stem vooral Pvda/GL en je krijgt dit. Dat er nog mensen op dit forum lopen die daarop stemmen. Stem tegen de import.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:51 schreef BMW1993 het volgende:
Leuk hé, zoveel culturen uit de 3'e wereld importeren, om de zoveel maanden rellen van Eritreeërs, altijd angst voor een terreuraanslag, in de toekomst moeten we militairen in gaan zetten om de kerstmarkten te beschermen, of bij kerken zoals al standaard is in Egypte en Syrië.![]()
Onze veiligheid word opgeofferd, en waarom eigenlijk. Om anderen te helpen?
In welke context moeten we die tweet zien?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hoofddoekje no.2 zal morgen wel opstappen omdat Timmermans de zaak slechts van één kant belicht.
Tevens Ajax fan, die club maakt meer kapot dan je lief isquote:
Zweden zal nu ook wel weer verder naar rechts schuiven en dat ging al flink die kant op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stem vooral Pvda/GL en je krijgt dit. Dat er nog mensen op dit forum lopen die daarop stemt. Stem tegen de import.
Er staat ergens een deur open bij Frans, het tocht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met zijn loze kreten.
Je zult toch voorbereidingen moeten treffen! Bij eerdere aanslagen zagen we dat er maanden aan voorbereiding is geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
"Je bent nergens veilig"
... of gewoon omdat hij in België woonde en vandaag toevallig Zweden in het land waren i.v.m. voetbal? Zo gek is het toch niet? Dit soort solo mafklappers zijn echt niet zo georganiseerd als men denkt.
Dit heeft niks met Ajax te maken. Ajax is liefde.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tevens Ajax fan, die club maakt meer kapot dan je lief is
Asieldiscussie kun je niet normaal (meer) voeren, want je bent of een vluchtelingenknuffelaar of een racist/Hitler. Erg jammer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zweden zal nu ook wel weer verder naar rechts schuiven en dat ging al flink die kant op.
Nederland is nog steeds niet helemaal wakker lijkt het. Weet niet wanneer dat gaat gebeuren.
We vernietigen ons eigen continent, onder het kopje 'mensenrechten' laat de Europese Unie zich overspoelen met migranten uit het Midden Oosten die elke dag weer irregulier met bootjes en te voet ons bereiken, en daarvoor beloont worden met een verblijfsvergunning.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
België staat er weer eens lekker op internationaal.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Hield gewoon van mooi voetbal. Ook een terrorist kan een liefhebber van mooi voetbal zijn.
soort van POL. Je komt binnen en iedereen is anti-trump, zeg je 1 ding slecht over hun mening dan ben je voor Trump.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Asieldiscussie kun je niet normaal (meer) voeren, want je bent of een vluchtelingenknuffelaar of een racist/Hitler. Erg jammer.
Aha, dus de 'terreurgolf' die momenteel door Europa trekt, bestaat tot nu toe uit twee gebeurtenissen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Volgens mij is het je ontgaan dat er vorige week een oproep gedaan is door Hamas. Daaropvolgend werd in Frankrijk een leraar afgeslacht (zonder ingrijpen van de leraar zou het een groter bloedbad worden) in naam van Allah. Nu zijn er de gebeurtenissen in Brussel met ook een terroristisch motief van een islamiet. De afgelopen jaren was het rustig in Europa wat betreft aanslagen, nu borrelt een conflict op en is het weer menens. Wat kunnen we nog meer verwachten met het geïmporteerde Paard van Troje?
Is wss gewoon net zo'n mafklapper als die Fuad van het EMC.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
"Je bent nergens veilig"
... of gewoon omdat hij in België woonde en vandaag toevallig Zweden in het land waren i.v.m. voetbal? Zo gek is het toch niet? Dit soort solo mafklappers zijn echt niet zo georganiseerd als men denkt.
Uit nieuwsgierigheid: Hoeveel executies van ongelovige honden in welk tijdsbestek zou wel een 'golfje' verdienen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aha, dus de 'terreurgolf' die momenteel door Europa trekt, bestaat tot nu toe uit twee gebeurtenissen?
Hopelijk wordt het in ieder geval een meerderheid van rechtse partijen. Het is wat ongenuanceerd maar alles ter linker zijde is pure aids, landverraders.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nederland is nog steeds niet helemaal wakker lijkt het. Weet niet wanneer dat gaat gebeuren.
Trapt vervolgens uit frustratie zijn Billy boekenkast in elkaar, koopt nieuwe bij IKEA maar mist wat onderdelen, en dan krijg je dit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Hij zal wel pissed zijn geweest over de 16e plek in de eredivisie
Nou, ik wil niet heel strak vasthouden aan een bepaalde definitie, maar één dode in Frankrijk en twee doden in België, is wel een héél klein terreurgolfje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: Hoeveel executies van ongelovige honden in welk tijdsbestek zou wel een 'golfje' verdienen?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Droopie het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de Olympische Spelen in Parijs volgend jaar
Klopt, nuance is weg, maar dat krijg je bij polarisatie. Er is dan geen grijs meer en is alles opeens zwart/wit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Asieldiscussie kun je niet normaal (meer) voeren, want je bent of een vluchtelingenknuffelaar of een racist/Hitler. Erg jammer.
Geradicaliseerd door het slechte voetbal van Steijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Trapt vervolgens uit frustratie zijn Billy boekenkast in elkaar, koopt nieuwe bij IKEA maar mist wat onderdelen, en dan krijg je dit.
Jaja de politie heeft overleg gehad met de veiligheidscoördinator van vak D.quote:
Ik ga volgend jaar mei naar Malmo voor het Songfestival, voor het geval dat nog niet zwaar beveiligd zou zijn lijkt me dat nu helemaal een gegeven. Ook omdat in Malmo uberhaupt wel wat wijken zijn waar de integratie van immigranten voor problemen zorgt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Droopie het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de Olympische Spelen in Parijs volgend jaar
Dat zou ik juist kei eng vinden als de dader Zweden wil vermoorden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef Evenstar het volgende:
Die Zweden die daar nu zitten ... lijkt mij toch ook niet echt fijn, wetende dat die gast nog steeds niet is opgepakt. Zou lekker in stadion blijven zitten.
Malmö is echt kansloos wat dat betreft ja. Hou mijn hart vast ....quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar mei naar Malmo voor het Songfestival, voor het geval dat nog niet zwaar beveiligd zou zijn lijkt me dat nu helemaal een gegeven. Ook omdat in Malmo uberhaupt wel wat wijken zijn waar de integratie van immigranten voor problemen zorgt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat zou ik juist kei eng vinden als de dader Zweden wil vermoorden.
Nouja dan ben ik nog best gewoon geblevenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geradicaliseerd door het slechte voetbal van Steijn
Ja wij zitten ook in Kopenhagen qua hotelquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Malmö is echt kansloos wat dat betreft ja. Hou mijn hart vast ....
Wil ook nog wel gaanHotel in Denemarken geboekt
Nu nog kaartjes regelen.
Pas als de terreur hier ook goed los gaat vrees ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zweden zal nu ook wel weer verder naar rechts schuiven en dat ging al flink die kant op.
En als homoseksuele man mag je wel extra oppassen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar mei naar Malmo voor het Songfestival, voor het geval dat nog niet zwaar beveiligd zou zijn lijkt me dat nu helemaal een gegeven. Ook omdat in Malmo uberhaupt wel wat wijken zijn waar de integratie van immigranten voor problemen zorgt.
De redenen dat we niet al 20 jaar in iets wat een terreurgolf genoemd zou mogen worden zitten zijn het amateurisme van team Akbar en het succes van de opsporingsdiensten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet heel strak vasthouden aan een bepaalde definitie, maar één dode in Frankrijk en twee doden in België, is wel een héél klein terreurgolfje.
En dan te bedenken dat hij er op zijn scooter vandoor is in een fel oranje jas, dit kan alleen in België.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Windhapper het volgende:
Klopjacht klinkt spannend maar is het niet meer dat ze geen idee hebben op welke zolder in Molenbeek hij nu zit te gamen?
Kopenhagen is wel genot. Wel duur maar dan krijg je ook wat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wij zitten ook in Kopenhagen qua hotel
Zweden wilt vermoorden? Het ESF is de ideale locatie om 1 klap heel veel mensen te vermoorden, live uitgezonden en meteen heel veel internationale aandacht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat zou ik juist kei eng vinden als de dader Zweden wil vermoorden.
Die logeert gewoon bij één van de 1000 plaatselijke imams.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Windhapper het volgende:
Klopjacht klinkt spannend maar is het niet meer dat ze geen idee hebben op welke zolder in Molenbeek hij nu zit te gamen?
En dat blijven toegeven en faciliteren helpt natuurlijk ook flink mee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De redenen dat we niet al 20 jaar in iets wat een terreurgolf genoemd zou mogen worden zitten zijn het amateurisme van team Akbar en het succes van de opsporingsdiensten.
Nee ja, zo zijn er nog wel meer logische plekken als je kwaad wil. Maar in dat opzichte is men gelukkig dom genoeg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zweden wilt vermoorden? Het ESF is de ideale locatie om 1 klap heel veel mensen te vermoorden, live uitgezonden en meteen heel veel internationale aandacht.
Uiteraard steun ik dit niet en is het ook geen oproep.
Ook dat ja, voor zo'n evenement waar relatief veel homoseksuelen op af komen is dat een rode lap op terroristische gekkiesquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:10 schreef damsco het volgende:
[..]
En als homoseksuele man mag je wel extra oppassen.
Er is geen alternatief op rechts.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wat denk je van de komende Olympische spelen in Frankrijk. CL finale was al een paradijs voor mensen op rooftocht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had ook per ongeluk een kalasnikov bij zich zeker, het maakt dit soort idioten niet uit wie ze vermoorden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat hij deze zweden opgespoord heeft, gevolgd of geschaduwd?
Ja er waren genoeg zweden aanwezig voor de wedstrijd maar hij heeft ze niet bewust gekozen.
Daar gaat Frankrijk gewoon het leger inzetten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wat denk je van de komende Olympische spelen in Frankrijk. CL finale was al een paradijs voor mensen op rooftocht.
Lees eens even terug. Hij beweerde dat het een bewust aanslag is op zweedse fans.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:14 schreef duikje het volgende:
[..]
Hij had ook per ongeluk een kalasnikov bij zich zeker, het maakt dit soort idioten niet uit wie ze vermoorden.
Hoe gewetenloos kan een ideologie zijn?quote:
Was die nou eerst aan het bidden?quote:
Jawel maar een bewegend persoon is lastig zonder betrouwbare locatie meldingen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:18 schreef Gehrman het volgende:
Wat een prutsers die Belgen. Hebben ze daar geen DSI?
Dat klopt. ‘Volgens een politiebron zou de dader doelbewust op zoek zijn gegaan naar personen uit Zweden. In Zweden werden de afgelopen maanden korans verbrand. Dat leidde tot hevige protesten in moslimlanden. Terreurbeweging al-Qaeda riep ook op tot aanslagen tegen het land.’quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Lees eens even terug. Hij beweerde dat het een bewust aanslag is op zweedse fans.
Daar vind ik ze in Nederland anders behoorlijk goed/rap inquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel maar een bewegend persoon is lastig zonder betrouwbare locatie meldingen.
Wat dat betreft vind ik het hoe ze het hier hebben gedaan best slim.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:13 schreef FYazz het volgende:
Uiteindelijk denk ik dat de rechtse stemmers die thema's als islam en immigratie belangrijk vinden het beste terecht kunnen bij de SP. Klinkt natuurlijk absurd links, maar dit is wel een partij die voor opvang in de regi
Hoe moeilijk kan het zijn om een haatbaard in een fluoriserende jas op te sporen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel maar een bewegend persoon is lastig zonder betrouwbare locatie meldingen.
Die politiebron is toevallig de veiligheidscoordinator van Vak D?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:19 schreef saviola9 het volgende:
[..]
Dat klopt. ‘Volgens een politiebron zou de dader doelbewust op zoek zijn gegaan naar personen uit Zweden. In Zweden werden de afgelopen maanden korans verbrand. Dat leidde tot hevige protesten in moslimlanden. Terreurbeweging al-Qaeda riep ook op tot aanslagen tegen het land.’
Was dat laatste filmpje weer nieuw?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om een haatbaard in een fluoriserende jas op te sporen.
Nee hij heeft per ongeluk op zweden geschotenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Lees eens even terug. Hij beweerde dat het een bewust aanslag is op zweedse fans.
ze zullen West Friesland wel met rust latenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:21 schreef KingRoland het volgende:
kwestie van tijd tot dit in Nederland gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |