Nederland ontvangt ze met open armen. Met een huis, fiets en leefgeld radicaliseren ze vast niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu, eindelijk, geradicaliseerde inwoners uitzetten.
Het lijkt me inmiddels een onoverkomelijke klus om alle radicalen en terroristensympathisanten op te sporen en het land uit te zetten. In West-Europa zijn er nu teveel. Daarom denk ik dat het streven van Frankrijk op dat gebied onrealistisch en onhaalbaar is.quote:
Gaat bij ons nooit gebeuren, bij ons zijn ze immers nooit geradicaliseerd maar verward of een zware jeugd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu, eindelijk, geradicaliseerde inwoners uitzetten.
Laat ze inderdaad alles maar open en bloot gooien. Alles.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Je ziet dat ze steeds meer hun maskers afgooien, nu bij een gedeelte van het volk nog de oogkleppen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Gelukkig kan het vinden van ongelovigen in Brussel behoorlijk wat tijd in beslag nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Loopt nog rond met een wapen….
Klinkt Calimero dit maar de dader van het doodschieten van die leraar in Frankrijk vrijdag zat inderdaad in een familie die uitgezet moest worden maar wat voorkomen werd door een asiel clubje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Dankzij de pro-asiel clubjes blijven we maar dit soort tikkende tijdbommen verwelkomen.
Met AI kunnen we heel veel in kaart brengen, om ze vervolgens met wortel en tak uit te roeien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ja hallo, wil geen lastpost zijn, maar hoe kan ik nou controleren of deze mensen de aanslag liken? Iedereen kan wel zo screenshotje makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
De kansen in de lotto stijgen in ieder geval flink deze maand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Hathor het volgende:
Je zal er maar net nietsvermoedend rondlopen zeg.
Ja, anderzijds is dat natuurlijk precies wat Israël nodig heeft. Lastig...quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met AI kunnen we heel veel in kaart brengen, om ze vervolgens met wortel en tak uit te roeien.
Goed punt. Beetje raar/jammer dat ie ze niet heeft gecaptured met die kerel in beeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Doler12 het volgende:
Ja hallo, wil geen lastpost zijn, maar hoe kan ik nou controleren of deze mensen de aanslag liken? Iedereen kan wel zo screenshotje maken
Kijk ik al jaren niet meer op, je weet toch dat het geen vrij medium is en zeer politiek gekleurd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef boskameel het volgende:
Op nu staan de comments uiteraard snel uit, want we moeten natuurlijk "niet speculeren!!1111"
Je denkt dat hij lekker naar huis is gegaan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet gepakt, maar wel filmpjes van de dader in actie en ook zijn Facebook profiel?
Hoe kan dat?
Eerst is het niet speculeren en daarna is het 'jamaar blanke autochtonen doen dit ook'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef boskameel het volgende:
Op nu staan de comments uiteraard snel uit, want we moeten natuurlijk "niet speculeren!!1111"
Sterker, hij heeft zichzelf lopen streamen, op straat, met vermoedelijk een AK bij zichquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet gepakt, maar wel filmpjes van de dader in actie en ook zijn Facebook profiel?
Hoe kan dat?
Zomaar voor je harses geschoten en weg ben je.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Hathor het volgende:
Je zal er maar net nietsvermoedend rondlopen zeg.
Nee maar hoe kan het dat dit soort dingen bekend zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je denkt dat hij lekker naar huis is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |