Nederland ontvangt ze met open armen. Met een huis, fiets en leefgeld radicaliseren ze vast niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu, eindelijk, geradicaliseerde inwoners uitzetten.
Het lijkt me inmiddels een onoverkomelijke klus om alle radicalen en terroristensympathisanten op te sporen en het land uit te zetten. In West-Europa zijn er nu teveel. Daarom denk ik dat het streven van Frankrijk op dat gebied onrealistisch en onhaalbaar is.quote:
Gaat bij ons nooit gebeuren, bij ons zijn ze immers nooit geradicaliseerd maar verward of een zware jeugd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nu, eindelijk, geradicaliseerde inwoners uitzetten.
Laat ze inderdaad alles maar open en bloot gooien. Alles.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Je ziet dat ze steeds meer hun maskers afgooien, nu bij een gedeelte van het volk nog de oogkleppen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Gelukkig kan het vinden van ongelovigen in Brussel behoorlijk wat tijd in beslag nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Loopt nog rond met een wapen….
Klinkt Calimero dit maar de dader van het doodschieten van die leraar in Frankrijk vrijdag zat inderdaad in een familie die uitgezet moest worden maar wat voorkomen werd door een asiel clubje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Gehrman het volgende:
Dankzij de pro-asiel clubjes blijven we maar dit soort tikkende tijdbommen verwelkomen.
Met AI kunnen we heel veel in kaart brengen, om ze vervolgens met wortel en tak uit te roeien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ja hallo, wil geen lastpost zijn, maar hoe kan ik nou controleren of deze mensen de aanslag liken? Iedereen kan wel zo screenshotje makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
De kansen in de lotto stijgen in ieder geval flink deze maand.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Hathor het volgende:
Je zal er maar net nietsvermoedend rondlopen zeg.
Ja, anderzijds is dat natuurlijk precies wat Israël nodig heeft. Lastig...quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met AI kunnen we heel veel in kaart brengen, om ze vervolgens met wortel en tak uit te roeien.
Goed punt. Beetje raar/jammer dat ie ze niet heeft gecaptured met die kerel in beeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Doler12 het volgende:
Ja hallo, wil geen lastpost zijn, maar hoe kan ik nou controleren of deze mensen de aanslag liken? Iedereen kan wel zo screenshotje maken
Kijk ik al jaren niet meer op, je weet toch dat het geen vrij medium is en zeer politiek gekleurd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef boskameel het volgende:
Op nu staan de comments uiteraard snel uit, want we moeten natuurlijk "niet speculeren!!1111"
Je denkt dat hij lekker naar huis is gegaan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet gepakt, maar wel filmpjes van de dader in actie en ook zijn Facebook profiel?
Hoe kan dat?
Eerst is het niet speculeren en daarna is het 'jamaar blanke autochtonen doen dit ook'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef boskameel het volgende:
Op nu staan de comments uiteraard snel uit, want we moeten natuurlijk "niet speculeren!!1111"
Sterker, hij heeft zichzelf lopen streamen, op straat, met vermoedelijk een AK bij zichquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet gepakt, maar wel filmpjes van de dader in actie en ook zijn Facebook profiel?
Hoe kan dat?
Zomaar voor je harses geschoten en weg ben je.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Hathor het volgende:
Je zal er maar net nietsvermoedend rondlopen zeg.
Nee maar hoe kan het dat dit soort dingen bekend zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Je denkt dat hij lekker naar huis is gegaan?
Bizar dat zo'n intellect niet even slim nadenkt ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Apart dat ie niet nog meer slachtoffers probeert te maken. Als je toch zo'n totale idioot bent probeer je toch nog anderen dood te schieten,hij krijgt toch wel levenslang nu. Of verwacht hij dat ie rustig naar huis rijdt en morgenochtend weer aan een normale dag werkdag te beginnen?
Ik zie het slachtoffer zelfs neergaan....quote:
En dan te bedenken dat er jaren terug eens weken verontwaardiging was in de media voor een totaal aan 5 "racistische" opmerkingen onder een bericht van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ik zie het slachtoffer zelfs neergaan....
Gok je verkeerd. Volgens HNL komt die uit Schaarbeekquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
Belgie is een soort failed state... Ik gok dat de dader wederom uit Molenbeek kwam en dat de hele buurt wist dat hij aan het radicaliseren was. Misschien kan Belgie meekijken hoe Israel dit soort probleemgevallen aanpakt..
Dat maakt je argument nou niet veel sterkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Gok je verkeerd. Volgens HNL komt die uit Schaarbeek
Er is geen argument. Ik ben het compleet met je eens dat het 1 grote pauperbende daar is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt je argument nou niet veel sterkerallemaal 1 grote pauperbende.
quote:21:55
Veel supporters verlaten Koning Boudewijnstadion, melding van schoten aan het stadion
Heel wat supporters verlaten intussen het Koning Boudewijnstadion. Mensen lijken zich er niet meer op hun gemak te voelen of zijn bang. Dat melden bronnen ter plaatse. Er is sprake van paniek. Er zijn meldingen van schoten aan het stadion.
Ik Frankrijk stond die paar dagen terug op level5quote:
Ja die lezen het nieuws op de telefoon natuurlijk, vraag mij af of ze geïnformeerd zijn in het stadion door de autoriteiten of dat ze rechts niet in de kaart wilden spelen.quote:
Peter?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:47 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg incidenten hebt krijg je vanzelf een patroon.
Nou van Israel kunnen ze duidelijk weinig leren, want dat land zag die aanval van Hamas niet aankomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
Belgie is een soort failed state... Ik gok dat de dader wederom uit Molenbeek kwam en dat de hele buurt wist dat hij aan het radicaliseren was. Misschien kan Belgie meekijken hoe Israel dit soort probleemgevallen aanpakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |