Bizar dat zo'n intellect niet even slim nadenkt ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Mansjester het volgende:
Apart dat ie niet nog meer slachtoffers probeert te maken. Als je toch zo'n totale idioot bent probeer je toch nog anderen dood te schieten,hij krijgt toch wel levenslang nu. Of verwacht hij dat ie rustig naar huis rijdt en morgenochtend weer aan een normale dag werkdag te beginnen?
Ik zie het slachtoffer zelfs neergaan....quote:
En dan te bedenken dat er jaren terug eens weken verontwaardiging was in de media voor een totaal aan 5 "racistische" opmerkingen onder een bericht van het Nederlands elftal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Ik zou nog lekker helemaal niks met dit lijstje doen. Gewoon de komende maanden alles lekker verzamelen terwijl ze zich veilig wanen.
Ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Ik zie het slachtoffer zelfs neergaan....
Gok je verkeerd. Volgens HNL komt die uit Schaarbeekquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
Belgie is een soort failed state... Ik gok dat de dader wederom uit Molenbeek kwam en dat de hele buurt wist dat hij aan het radicaliseren was. Misschien kan Belgie meekijken hoe Israel dit soort probleemgevallen aanpakt..
Dat maakt je argument nou niet veel sterkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Gok je verkeerd. Volgens HNL komt die uit Schaarbeek
Er is geen argument. Ik ben het compleet met je eens dat het 1 grote pauperbende daar is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt je argument nou niet veel sterkerallemaal 1 grote pauperbende.
quote:21:55
Veel supporters verlaten Koning Boudewijnstadion, melding van schoten aan het stadion
Heel wat supporters verlaten intussen het Koning Boudewijnstadion. Mensen lijken zich er niet meer op hun gemak te voelen of zijn bang. Dat melden bronnen ter plaatse. Er is sprake van paniek. Er zijn meldingen van schoten aan het stadion.
Ik Frankrijk stond die paar dagen terug op level5quote:
Ja die lezen het nieuws op de telefoon natuurlijk, vraag mij af of ze geïnformeerd zijn in het stadion door de autoriteiten of dat ze rechts niet in de kaart wilden spelen.quote:
Peter?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:47 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg incidenten hebt krijg je vanzelf een patroon.
Nou van Israel kunnen ze duidelijk weinig leren, want dat land zag die aanval van Hamas niet aankomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef JimmyJames het volgende:
Belgie is een soort failed state... Ik gok dat de dader wederom uit Molenbeek kwam en dat de hele buurt wist dat hij aan het radicaliseren was. Misschien kan Belgie meekijken hoe Israel dit soort probleemgevallen aanpakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |