Eerst veel damage control in de media.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit met de peilingen doen voor volgende maand
10 min verder, geen updates?quote:
Ja, zo zijn alle moslims idd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En voor de zoveelste keer een schietende Allahu akbar roepende idioot. Maar met open armen dit volk blijven ontvangen hoor.
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Zweden een bewust doelwit zijn geweest? Als vergelding voor de koranverbrandingen?
Ik verwacht dat het meer gaat doen dan we nu zien, vooral als dit nog meer gaat gebeuren en dichter richting de dag van de verkiezingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eerst veel damage control in de media.
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja, zo zijn alle moslims idd.
Niks, media rapporteerd nog niet eens 10% van wat wij voorbij zien komen. 75% van NL zal niet weten dat ze door de straten marcheerden en opriepen tot het doden van Joden, of dat huizen waar Joden gekenmerkt werden door een Davidster. En over enkele maanden als je er wat van zegt o.a. hier op FOK! doen ze weer alsof hun neus bloed en het fake nieuws is want er zijn geen grote media bronnen. Dat is gewoon het grote probleem in Nederland/Europa, hoewel in Duitsland en Frankrijk de toon begint te veranderen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit met de peilingen doen voor volgende maand
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Tsja. Ze zullen is een keer de problemen in hun eigen gemeenschap erkennen en aanpakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.
Dat heb je dan verkeerd begrepen. De AIVD geeft de laatste jaren consequent aan dat jihadisme het grootste gevaar is. Het gevaar van extreem rechts neemt wel toe.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat het voornaamste gevaar van (extreem)-rechts zou komen, als we de AIVD en consorten mochten geloven.
Dat zou ook pijnlijk wrang zijn. Zweden is zo ongeveer het enige West-Europese land dat Palestina erkent.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Zweden een bewust doelwit zijn geweest? Als vergelding voor de koranverbrandingen?
Als ik twee mensen vermoord uit naam van jezus wilt dat niet zeggen dat het geloof danwel de kerk daarachter staat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Hij roept het notabene zelf.
Wat praat ik goed?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.
Dat zegt niemand. Maar des te meer moslims, des te meer hakbarretjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Nederland staat met spandoeken en bloemen te wachten. Brussel ligt dichter bij de Nederlandse grens.quote:
Nederland kan de grenzen niet zomaar sluiten, wij zitten in de benelux.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nederland staat met spandoeken en bloemen te wachten. Brussel ligt dichter bij de Nederlandse grens.
https://www.aftonbladet.se/quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand een populaire zweedse krantnaam?
In Frankrijk loopt het daar vol met IS mongolen en dan gaan ze de grens extra controleren omdat ze bang zijn dat er volk vanuit België naar Frankrijk zal komen.quote:
Ja het hele leven en de hele wereld is een complot tegen jodenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Niks, media rapporteerd nog niet eens 10% van wat wij voorbij zien komen. 75% van NL zal niet weten dat ze door de straten marcheerden en opriepen tot het doden van Joden, of dat huizen waar Joden gekenmerkt werden door een Davidster. En over enkele maanden als je er wat van zegt o.a. hier op FOK! doen ze weer alsof hun neus bloed en het fake nieuws is want er zijn geen grote media bronnen. Dat is gewoon het grote probleem in Nederland/Europa, hoewel in Duitsland en Frankrijk de toon begint te veranderen.
Als je Zweedse media wil:quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.dn.se/quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja die gaat nu op een moordtocht totdat ze hem pakken, waar ik zelf de kans nog niet uitsluit dat een andere gek nu ook begint.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Weer 2 nieuwe slachtoffers zie ik nu op X? 2 mensen dood in een taxi..
Zweedse team wilde niet verder spelen, lijkt me logischquote:
Raar gezien de dader richting stadion ging.....quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef eenjongen... het volgende:
Die Belgen mogen het stadion ook niet uit
Typischquote:
Aldus nu.nl.quote:Omdat de inhoud van dit artikel grote kans heeft om tot ongewenste speculatie te leiden, hebben we besloten de reacties preventief te sluiten. We zien je graag terug onder één van onze andere artikelen!
Het is dan ook geen vereniging waar je een lidmaatschapskaart van hebt, het is een gedachtengoed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef TjjWester het volgende:
Het is maar zeer de vraag of IS hiervoor verantwoordelijk is.
Al eerder hebben onderzoekers zich afgevraagd of alle aanslagen uit naam van IS daadwerkelijk wel door hun zijn gepleegd en of zij wel een groot genoeg netwerk hebben om op grote schaal aanslagen te plegen.
De conclusie is dat het in meerdere gevallen zeer twijfelachtig is of de dader wel echt lid of onderdeel is van IS, het lijkt vooral stoer te zijn om je daden op te eisen als IS. Een stukje status.
Die zit nu ergens verborgen om vervolgens morgen in de ochtendspits toe te slaan met een paar vriendjes en bommen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Perrin het volgende:
Hoe lang kan het duren voor je zo'n idioot te pakken hebt zeg
Doet imo niets af aan deze laffe daad. Hopelijk is het de dader die nu is opgepakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef Evenstar het volgende:
Dat hele gebeuren omtrent koranverbrandingen is ook zo groot uitgespeeld op alle media dat je wist dat dit een keer ging gebeuren. Kon niet uitblijven met al die gestoorde mensen die altijd op hun teentjes zijn getrapt.
Fijn zo'n Irakees in Zweden die maar korans bleef verbranden, want het mocht nu eenmaal ...
Kutquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:28 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Heeft te maken met de racisten realisten in de comments,
ik snap het wel.
Gaat mij over het woordje overlijden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zweedse team wilde niet verder spelen, lijkt me logisch
Twee doden tel ik zelfs. Hopen dat het oude beelden zijn en het bij 2 slachtoffers blijft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:23 schreef Akathisia het volgende:
https://twitter.com/djemi(...)k_7AOLGIvW7O8cw&s=19
Beeld van een dode man in busje... twee keer retweet zien worden. NSFW en not sure if related.
Alle vrouwen een hoofddoekje?quote:
2 bevestigd, 2 onbevestigd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Maar hoeveel slachtoffers zijn er nu in totaal?
Tsja kans zit er wel in ja. Ik bedoel ik was eerlijk gezegd verbaasd dat er maar twee doden waren terwijl hij nog niet gepakt is. Klinkt een beetje luguber wellicht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja die gaat nu op een moordtocht totdat ze hem pakken, waar ik zelf de kans nog niet uitsluit dat een andere gek nu ook begint.
Nee in irak is het wel degelijk een organisaties, met een leider en strakke rangen en standen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is dan ook geen vereniging waar je een lidmaatschapskaart van hebt, het is een gedachtengoed.
Oh gelukkig... deze debiel heeft wellicht geen lidmaatschapskaart van IS, hij aapt die barbarij gewoon na.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee in irak is het wel degelijk een organisaties, met een leider en strakke rangen en standen.
Ook zijn er diverse lokale IS organisaties, het is zeker niet alleen een filosofie of drijfzand.
Ik heb liever een doorgedraaide idioot die het "cool" vind om zijn daden te claimen als IS dan weer een strak georganiseerde terreurgolf van het echte IS.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh gelukkig... deze debiel heeft wellicht geen lidmaatschapskaart van IS, hij aapt die barbarij gewoon na.
Dat scheelt.
Het GEDACHTEGOED blijft hetzelfde, de RESULTATEN ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb liever een doorgedraaide idioot die het "cool" vind om zijn daden te claimen als IS dan weer een strak georganiseerde terreurgolf van het echte IS.
IS gaat ook niet voor slechts 2 mensen, ze willen groot "resultaat".
Ik vind het niet relevant. Feit is dat er weer een idioot vanuit religieus extremisme random burgers heeft vermoord hier. Wel of geen lid van IS, voor de motieven en gevolgen maakt het allemaal geen reet uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef TjjWester het volgende:
Het is maar zeer de vraag of IS hiervoor verantwoordelijk is.
Al eerder hebben onderzoekers zich afgevraagd of alle aanslagen uit naam van IS daadwerkelijk wel door hun zijn gepleegd en of zij wel een groot genoeg netwerk hebben om op grote schaal aanslagen te plegen.
De conclusie is dat het in meerdere gevallen zeer twijfelachtig is of de dader wel echt lid of onderdeel is van IS, het lijkt vooral stoer te zijn om je daden op te eisen als IS. Een stukje status.
Je weet niet of het bij twee mensen blijft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb liever een doorgedraaide idioot die het "cool" vind om zijn daden te claimen als IS dan weer een strak georganiseerde terreurgolf van het echte IS.
IS gaat ook niet voor slechts 2 mensen, ze willen groot "resultaat".
Daar is het een beetje laat voor, zowel voor wat er vandaag speelt als voor het grotere plaatje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het GEDACHTEGOED blijft hetzelfde, de RESULTATEN ook.
Ik heb ze allebei liever niet. Heel gek.
welkequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef Akathisia het volgende:
Holy fuck, is die "tahdaa" foto echt? Met dat kapotgeschoten hoofd? Zie wel een gele trui/pet
Joh, het wordt zelfs gefaciliteerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar is het een beetje laat voor, zowel voor wat er vandaag speelt als voor het grotere plaatje.
Een terreurgolf door Europa? Welke andere gebeurtenissen zie je dan als onderdeel van die golf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
2015 all over again, weer een terreurgolf door Europa. Er is niets geleerd, en nog steeds zijn er goedpratende sussers die voorstander zijn voor nog meer ongebreidelde import van middeleeuwse culturen en denkbeelden (minimaal 50 zetels in NL). Hoe een grote betonplaat moet je dan wel niet voor je kop hebben om niet te zien dat het westen een ontzettend groot probleem heeft geïmporteerd waar generaties na ons nog last van zullen hebben. En maar zielig en jankerig doen over effecten van klimaatverandering voor de generaties na ons: de islam is het grote gevaar voor het voortbestaan van de Europese beschaving. Dat de grenzen na 2015/16 nog niet dicht zijn gegaan voor immigranten uit moslimlanden is onverantwoord, dan roep je deze gebeurtenissen over jezelf af.
Dus jij vind het niet relevant om te weten of we ons op een tereurgolf moeten voorbereiden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vind het niet relevant. Feit is dat er weer een idioot vanuit religieus extremisme random burgers heeft vermoord hier. Wel of geen lid van IS, voor de motieven en gevolgen maakt het allemaal geen reet uit.
Nou als ze hem pakken toch minimaal een stadionverbod van een jaar!quote:
Dat is al bekend, van de islam.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet relevant om te weten of we ons op een tereurgolf moeten voorbereiden?
Ik vind het zeer relevant met wie hij contact had en waar hij lid van is, want ik hoop van harte dat dit een geradicaliseerde einzelganger is. Anders zijn onze problemen nog veel groter.
Zo dan, daar had nog niemand aan gedachtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Vergelding voor Israël denk ik.
Ook vanwege dat Palestijnse kind wat vannacht in Amerika was doodgeschoten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Koranverbrandingen, ham eten, bestaan als ongelovigen...quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Of de koran verbrandingen in Zweden (of was dat in Denemarken?)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom moeten dit soort dingen op film gezet worden joh. Wat voor halve tamme ben je dan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zie er nu beelden van...
Op eigen risico: https://twitter.com/maskt(...)NmzoobS3JKEvOWg&s=19
Joduh!quote:Hij draagt een voetbalshirt van Ajax en verbergt zijn gezicht onder een sjaal.
Je moet altijd op een terreurgolf voorbereid zijn. Een kenmerk ervan is dat het vaak onaangekondigd is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus jij vind het niet relevant om te weten of we ons op een tereurgolf moeten voorbereiden?
Ik vind het zeer relevant met wie hij contact had en waar hij lid van is, want ik hoop van harte dat dit een geradicaliseerde einzelganger is. Anders zijn onze problemen nog veel groter.
Tuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Wat halen users er toch belachelijk veel dingen bij zeg .....
Allebei, maar die in Zweden zijn erg groot in media geweest en aangezien het erg gericht op de Zweden lijkt lijkt mij dit het meest logische, maar zeker weten doen wij het niet natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Of de koran verbrandingen in Zweden (of was dat in Denemarken?)
Hij zou het gemunt hebben op Zweden, althans zoiets zou hij zeggen in zijn filmpjes, hoop dat hij dan niemand anders wat aandoet en geen Zweed meer ziet lopen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja kans zit er wel in ja. Ik bedoel ik was eerlijk gezegd verbaasd dat er maar twee doden waren terwijl hij nog niet gepakt is. Klinkt een beetje luguber wellicht.
Ik betwijfel of het een vergelding is, eerder een drukmiddel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
We hebben beeld van een radicale debiel die aangeeft voor IS te strijden en leeft en sterft voor zijn religie en daarom, heel logisch, twee Zweden in Brussel neerschiet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Allebei, maar die in Zweden zijn erg groot in media geweest en aangezien het erg gericht op de Zweden lijkt lijkt mij dit het meest logische, maar zeker weten doen wij het niet natuurlijk.
...wordt hier val alles bijgehaald weer in ieder geval.
Rechts niet in de kaart spelen heet dat, vergeet niet dat er volgende maand verkiezingen zijn.quote:
Hoofddoekje no.2 zal morgen wel opstappen omdat Timmermans de zaak slechts van één kant belicht.quote:
Volgens mij is het je ontgaan dat er vorige week een oproep gedaan is door Hamas. Daaropvolgend werd in Frankrijk een leraar afgeslacht (zonder ingrijpen van de leraar zou het een groter bloedbad worden) in naam van Allah. Nu zijn er de gebeurtenissen in Brussel met ook een terroristisch motief van een islamiet. De afgelopen jaren was het rustig in Europa wat betreft aanslagen, nu borrelt een conflict op en is het weer menens. Wat kunnen we nog meer verwachten met het geïmporteerde Paard van Troje?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Een terreurgolf door Europa? Welke andere gebeurtenissen zie je dan als onderdeel van die golf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |