Eerst veel damage control in de media.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit met de peilingen doen voor volgende maand
10 min verder, geen updates?quote:
Ja, zo zijn alle moslims idd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En voor de zoveelste keer een schietende Allahu akbar roepende idioot. Maar met open armen dit volk blijven ontvangen hoor.
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Zweden een bewust doelwit zijn geweest? Als vergelding voor de koranverbrandingen?
Ik verwacht dat het meer gaat doen dan we nu zien, vooral als dit nog meer gaat gebeuren en dichter richting de dag van de verkiezingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eerst veel damage control in de media.
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja, zo zijn alle moslims idd.
Niks, media rapporteerd nog niet eens 10% van wat wij voorbij zien komen. 75% van NL zal niet weten dat ze door de straten marcheerden en opriepen tot het doden van Joden, of dat huizen waar Joden gekenmerkt werden door een Davidster. En over enkele maanden als je er wat van zegt o.a. hier op FOK! doen ze weer alsof hun neus bloed en het fake nieuws is want er zijn geen grote media bronnen. Dat is gewoon het grote probleem in Nederland/Europa, hoewel in Duitsland en Frankrijk de toon begint te veranderen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit met de peilingen doen voor volgende maand
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Tsja. Ze zullen is een keer de problemen in hun eigen gemeenschap erkennen en aanpakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.
Dat heb je dan verkeerd begrepen. De AIVD geeft de laatste jaren consequent aan dat jihadisme het grootste gevaar is. Het gevaar van extreem rechts neemt wel toe.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat het voornaamste gevaar van (extreem)-rechts zou komen, als we de AIVD en consorten mochten geloven.
Dat zou ook pijnlijk wrang zijn. Zweden is zo ongeveer het enige West-Europese land dat Palestina erkent.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden Zweden een bewust doelwit zijn geweest? Als vergelding voor de koranverbrandingen?
Als ik twee mensen vermoord uit naam van jezus wilt dat niet zeggen dat het geloof danwel de kerk daarachter staat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Hij roept het notabene zelf.
Wat praat ik goed?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
En.... het goedpraten is weer begonnen. Slachtoffers zijn nog niet eens begraven.
Dat zegt niemand. Maar des te meer moslims, des te meer hakbarretjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Nederland staat met spandoeken en bloemen te wachten. Brussel ligt dichter bij de Nederlandse grens.quote:
Nederland kan de grenzen niet zomaar sluiten, wij zitten in de benelux.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nederland staat met spandoeken en bloemen te wachten. Brussel ligt dichter bij de Nederlandse grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |