Trapt vervolgens uit frustratie zijn Billy boekenkast in elkaar, koopt nieuwe bij IKEA maar mist wat onderdelen, en dan krijg je dit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Hij zal wel pissed zijn geweest over de 16e plek in de eredivisie
Nou, ik wil niet heel strak vasthouden aan een bepaalde definitie, maar één dode in Frankrijk en twee doden in België, is wel een héél klein terreurgolfje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: Hoeveel executies van ongelovige honden in welk tijdsbestek zou wel een 'golfje' verdienen?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Droopie het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de Olympische Spelen in Parijs volgend jaar
Klopt, nuance is weg, maar dat krijg je bij polarisatie. Er is dan geen grijs meer en is alles opeens zwart/wit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Asieldiscussie kun je niet normaal (meer) voeren, want je bent of een vluchtelingenknuffelaar of een racist/Hitler. Erg jammer.
Geradicaliseerd door het slechte voetbal van Steijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Trapt vervolgens uit frustratie zijn Billy boekenkast in elkaar, koopt nieuwe bij IKEA maar mist wat onderdelen, en dan krijg je dit.
Jaja de politie heeft overleg gehad met de veiligheidscoördinator van vak D.quote:
Ik ga volgend jaar mei naar Malmo voor het Songfestival, voor het geval dat nog niet zwaar beveiligd zou zijn lijkt me dat nu helemaal een gegeven. Ook omdat in Malmo uberhaupt wel wat wijken zijn waar de integratie van immigranten voor problemen zorgt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:03 schreef Droopie het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de Olympische Spelen in Parijs volgend jaar
Dat zou ik juist kei eng vinden als de dader Zweden wil vermoorden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef Evenstar het volgende:
Die Zweden die daar nu zitten ... lijkt mij toch ook niet echt fijn, wetende dat die gast nog steeds niet is opgepakt. Zou lekker in stadion blijven zitten.
Malmö is echt kansloos wat dat betreft ja. Hou mijn hart vast ....quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar mei naar Malmo voor het Songfestival, voor het geval dat nog niet zwaar beveiligd zou zijn lijkt me dat nu helemaal een gegeven. Ook omdat in Malmo uberhaupt wel wat wijken zijn waar de integratie van immigranten voor problemen zorgt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dat zou ik juist kei eng vinden als de dader Zweden wil vermoorden.
Nouja dan ben ik nog best gewoon geblevenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Geradicaliseerd door het slechte voetbal van Steijn
Ja wij zitten ook in Kopenhagen qua hotelquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Malmö is echt kansloos wat dat betreft ja. Hou mijn hart vast ....
Wil ook nog wel gaanHotel in Denemarken geboekt
Nu nog kaartjes regelen.
Pas als de terreur hier ook goed los gaat vrees ik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zweden zal nu ook wel weer verder naar rechts schuiven en dat ging al flink die kant op.
Nederland is nog steeds niet helemaal wakker lijkt het. Weet niet wanneer dat gaat gebeuren.
En als homoseksuele man mag je wel extra oppassen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar mei naar Malmo voor het Songfestival, voor het geval dat nog niet zwaar beveiligd zou zijn lijkt me dat nu helemaal een gegeven. Ook omdat in Malmo uberhaupt wel wat wijken zijn waar de integratie van immigranten voor problemen zorgt.
De redenen dat we niet al 20 jaar in iets wat een terreurgolf genoemd zou mogen worden zitten zijn het amateurisme van team Akbar en het succes van de opsporingsdiensten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet heel strak vasthouden aan een bepaalde definitie, maar één dode in Frankrijk en twee doden in België, is wel een héél klein terreurgolfje.
En dan te bedenken dat hij er op zijn scooter vandoor is in een fel oranje jas, dit kan alleen in België.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:04 schreef Windhapper het volgende:
Klopjacht klinkt spannend maar is het niet meer dat ze geen idee hebben op welke zolder in Molenbeek hij nu zit te gamen?
Kopenhagen is wel genot. Wel duur maar dan krijg je ook wat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wij zitten ook in Kopenhagen qua hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |