abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210882809
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Alleen lig je niet in een deuk; je beseft vooral dat je gewauwel over onderdrukking vooral van een schaamteloze oppervlakkigheid is.
Ik besef me al te goed hoe hypocriet en tegenstrijdig jij bent. Mensen die liegen en bedriegen hebben nooit een poot om op te staan. inhoudelijk had geen inbreng meer, nu schakel je over na persoonlijke aanvallen. Maar ga door, ik kan er alleen maar om lachen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:46:41 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210882810
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou hij dehumaniseert Palestijnen en ziet als oplossing met grof geweld een gebied vernietigen waar ze niet weg kunnen.

Veel beter tref je de vergelijkingen niet.
Nee hoor, de Palestijnen dehumaniseren zichzelf vooral met hun verwerpelijke gedrag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:46:48 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210882812
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er is geen andere oplossing dan full blown boots on the ground, ala Afghanistan, alles leegruimen en bezetten.
Trieste is dat dat achteraf gezien ook geen oplossing is geweest.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:47:10 #104
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210882820

Flinke klappen op de livestream rechtsboven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:47:44 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210882834
Mooi om ook in dit topic te zien hoeveel hamas terroristen en dom-rechtse schuimbekkende idioten op elkaar lijken.

Hoe stompzinnig kun je zijn dat je oproept tot geweld op non-combattanten, mensen die niets met deze terroristen te maken hebben?
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:47:44 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210882835
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Treffend omdat het nog steeds actueel is. Kun je nagaan hoelang het daar al onrustig is.
Ach ja, ook DAT is natuurlijk weer de schuld van het Westen/christendom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210882836
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als Israël water bij de wijn doet, dan loont terrorisme dus. Lijkt me niet echt een precedent dat je wil stellen toch?
Dit is inderdaad niet het moment voor appeassement, maar de Israëlische krant Haaretz biedt wel een interessant perspectief in deze kwestie:

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210882837
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Een lowlife als jij die zowel Poetin als Hamas steunt, heeft 0 autoriteit iemand anders aan te pakken.
Oh, heb je die Oekraïense vlag weer. Plaats 1 post waarin ik steun betuig aan Poetin. Kun je dat? Nee, want liegen en bedriegen zit in jullie aard.
pi_210882844
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:45 schreef superniger het volgende:
Sharon met de ultieme statement.
[ twitter ]
Allemaal !#$@

Echt, hijs die vlag! Moeten we er een referendum over gaan houden ofzo!? Onee mag niet...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210882845
🇷🇺🇵🇸🇮🇱 #BREAKING: Russian Hacker Group Takes Down Israeli Government Website

Killnet’s statement:

“Government of Israel, you are to blame for this bloodshed.

Back in 2022, you supported the terrorist regime of Ukraine.

You betrayed Russia.

Today Killnet officially informs you about it!

All Israeli government systems will be subject to our attacks!”

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:48:30 #111
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210882846
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik denk dat menigeen wel een stuk naar rechts opschuift in stemgedrag naar aanleiding van alle gebeurtenissen dit weekend. In Israel maar ook de reacties hier in Nederland.
Nee denk het niet, dit is al decennialang een ver van mijn bed show.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:48:55 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210882854
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, de Palestijnen dehumaniseren zichzelf vooral met hun verwerpelijke gedrag.
En je gaat gewoon vrolijk verder met dehumaniseren van iedereen daar. :')

Je moet duizenden kapot geschten burgers natuurlijk wel voor jezelf goed kunnen praten.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:49:02 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210882856
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik besef me al te goed hoe hypocriet en tegenstrijdig jij bent. Mensen die liegen en bedriegen hebben nooit een poot om op te staan. inhoudelijk had geen inbreng meer, nu schakel je over na persoonlijke aanvallen. Maar ga door, ik kan er alleen maar om lachen.
Je lacht niet. Verre van.

Moet toch vervelend zijn om te beseffen dat je hele strijd hier tegen onderdrukking geen moer met rechtvaardigheid of naastenliefde van doen heeft edoch enkel is gefundeerd op een gedeelde ideologie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:49:16 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210882861
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:45 schreef superniger het volgende:
Sharon met de ultieme statement.
[ twitter ]
Fijn dat ze de Utrechtse vlag halfstok hangt voor ALLE burgers en niet voor de burgers van een van de partijen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin zondag 8 oktober 2023 @ 18:49:33 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210882866
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Oh, heb je die Oekraïense vlag weer. Plaats 1 post waarin ik steun betuig aan Poetin. Kun je dat? Nee, want liegen en bedriegen zit in jullie aard.
Ga weg vent
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210882872
quote:

[..]
Ach, je doet nou wel alsof je het erg vind maar stiekem vind je het heerlijk om in de slachtofferrol te kruipen toch?
pi_210882880
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zeker al 1000 jaar geleden of zo.
Toch leeft het nog steeds bij die bevolking daar.
Wordt tijd voor herstelbetalingen lijkt me,
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:50:18 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210882882
quote:

[..]
Omschrijf 'jullie'.

:)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210882883
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Trieste is dat dat achteraf gezien ook geen oplossing is geweest.
Had Hitler toch gelijk. (nee natuurlijk niet, cynisme).

Volgens mij heeft Amerika vooral een grote fout gemaakt daar door de Taliban te vertrouwen wel goed leiding te kunnen geven over het land, daarbij ook allerhande militair materieel achtergelaten... Nee dat was een fout waar Trump voor het witte huis zou worden afgezet, maar Opa Biden heeft nergens last van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:50:50 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210882891
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
🇷🇺🇵🇸🇮🇱 #BREAKING: Russian Hacker Group Takes Down Israeli Government Website

Killnet’s statement:

“Government of Israel, you are to blame for this bloodshed.

Back in 2022, you supported the terrorist regime of Ukraine.

You betrayed Russia.

Today Killnet officially informs you about it!

All Israeli government systems will be subject to our attacks!”

[ twitter ]
Israël was juist heel terughoudend met steun voor Oekraïne als ik het mij goed herinner :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210882898
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je lacht niet. Verre van.

Moet toch vervelend zijn om te beseffen dat je hele strijd hier tegen onderdrukking geen moer met rechtvaardigheid of naastenliefde van doen heeft edoch enkel is gefundeerd op een gedeelde ideologie.
Welke rechtvaardigheid? Rechtvaardigheid die in jouw eigen straatje past? Dat is wel duidelijk aangezien jouw voorbeeld slechts van kracht mag zijn op Iran alleen.
pi_210882899
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
en dom-rechtse schuimbekkende idioten op elkaar lijken.

Hoe stompzinnig kun je zijn dat je oproept tot geweld op non-combattanten, mensen die niets met deze terroristen te maken hebben?
Op wie doel je?
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:51:27 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210882901
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omschrijf 'jullie'.

:)
KIinkt als het standaard Westen is stom verhaal
pi_210882919
quote:
13s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ga weg vent
Aah, ik dacht al, waar blijft die ene moderator die altijd aan kant van een groepje 15 man staat.

Ik blijf ervan genieten. Kom maar op, met zijn allen.
pi_210882929
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Israël was juist heel terughoudend met steun voor Oekraïne als ik het mij goed herinner :')
Klopt, ze steunden zowel Rusland als Oekraïne
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:53:00 #126
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210882932
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit is inderdaad niet het moment voor appeassement, maar de Israëlische krant Haaretz biedt wel een interessant perspectief in deze kwestie:

[ twitter ]
Wat is er interessant aan? Hamas is verantwoordelijk voor zijn eigen terreurdaden, niet Netanyahu. En zo lang Netanyahu er zit, zeker met de huidige havikenclub, komt een eventueel vrede geen centimeter dichterbij. Nogal een open deur, alles bij elkaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210882935
Net op Twitter een filmpje gezien van een onthoofding met een schep... Leuk.

Enig besef mensen hoe ver je heen moet zijn voor dit soort wreedheden? Dit gebeurt in groepsverband (!).
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:53:39 #128
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210882944
Zionisten die liegen en bedriegen omdat het hun ware aard is. Dat ze zelfs tijdens de Nazi-tijd samenwerkten met de Nazi's. Dat is zionisme toen en NU.

Er is helemaal niets joods aan ‘Israël’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.

Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Israël’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Israël’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Israël’.

En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.

De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Israëlische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Israël’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentinië en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?

Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Israël’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
Schijt aan iedereen
pi_210882951
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef ludovico het volgende:
Net op Twitter een filmpje gezien van een onthoofding met een schep... Leuk.

Enig besef mensen hoe ver je heen moet zijn voor dit soort wreedheden?
Leuk :?
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:54:10 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210882955
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Fijn dat ze de Utrechtse vlag halfstok hangt voor ALLE burgers en niet voor de burgers van een van de partijen.
Te laf om een morele keuze te maken, dat is het.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210882957
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef aloa het volgende:

[..]
Cynisme, sarcasme, je weet wel.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:54:15 #132
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210882959
quote:
9s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Momo het volgende:

[..]
KIinkt als het standaard Westen is stom verhaal
Zonder het Westen had hij nu in een berghutje in Oost-Turkije in een dorpje zonder electriciteit gewoond.
pi_210882968
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef aloa het volgende:

[..]
Begrijpend lezen?
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:54:54 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210882971
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat is er interessant aan? Hamas is verantwoordelijk voor zijn eigen terreurdaden, niet Netanyahu. En zo lang Netanyahu er zit, zeker met de huidige havikenclub, komt een eventueel vrede geen centimeter dichterbij. Nogal een open deur, alles bij elkaar.
En Israël is verantwoordelijk voor de terreurdaden in de Palestijnse gebieden. Beide partijen zijn al tientallen jaren door en door verrot bezig.
pi_210882975
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
ah oke...
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:16 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210882982
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Welke rechtvaardigheid? Rechtvaardigheid die in jouw eigen straatje past? Dat is wel duidelijk aangezien jouw voorbeeld slechts van kracht mag zijn op Iran alleen.
Nee hoor.

Vandaar dat ik verwijs naar Zuid-Afrika, de Zuidelijke verenigde staten, Ustasha-Kroatië en andere historische antecedenten wanneer ik het over 'onderdrukking' heb, vooral wanneer die middels 'wetten' geaccordeerd zijn.

Voor mij geldt namelijk geen politieke partij, religie of ideologie die opdeelt wanneer mensen deugen en wanneer niet, noch voel ik mij automatisch 'verbonden' met een groep omdat zij zaken delen met mij.

Dat is het mooie van humanisme. Daar staat de mens, elk mens, centraal, en is elke vorm van agressie jegens die mens, zeker wanneer op ideologie gestoeld, afkeurenswaardig.

Daarom zul je mij niet in allerlei bochten zien wringen om geweld van een IRA of fundamentalistische christenen in de VS af te keuren.

Probeer het eens: de mens loszien van diens 'groep'. Maakt je kretologieën omtrent onderdrukking iets geloofwaardiger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:20 #137
396550 Richestorags
pi_210882983
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Deadre het volgende:
Zionisten die liegen en bedriegen omdat het hun ware aard is. Dat ze zelfs tijdens de Nazi-tijd samenwerkten met de Nazi's. Dat is zionisme toen en NU.

Er is helemaal niets joods aan ‘Israël’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.

Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Israël’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Israël’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Israël’.

En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.

De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Israëlische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Israël’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentinië en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?

Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Israël’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
Koekoek.
pi_210882990
quote:

Oppassen wat je schrijft hoor. Ze staan op loer..
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:40 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210882992
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Wordt tijd voor herstelbetalingen lijkt me,
Misschien wat van die heilige beeldjes uit museu terug geven of zo. :')
En wat oude munten.
pi_210882993
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Begrijpend lezen?
Soms moeilijk in een serieus topic...
pi_210882998
Paar pagina's teruggelezen, best vermakelijk. :D De een na de andere jijbak en dan ook nog van een stuk of 10 verschillende users.

Weinig humor vanuit de linkse flank vandaag.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:56 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883001
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Aah, ik dacht al, waar blijft die ene moderator die altijd aan kant van een groepje 15 man staat.

Oh maar dat idee van "IK TEGEN DE REST" is precies wat je drijft. Al ver voor dit topic.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210883009
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Pas maar op, de enge witman is erop uit om je te pakken.
pi_210883011
quote:

[..]

[ twitter ]
Maar dat is nu ook het probleem, eenzijdige context.
Alle jaren ervoor liepen ze er ook al, en deze actie is al weken van te voren gepland.

‘Het eerste slachtoffer van een oorlog is de waarheid’

Persoonlijk denk ik dat er een heel vies spelletje gespeeld is.
Die grens is altijd zwaar beveiligd, Israel's leger en zijn geheime dienst zijn de beste van de wereld in mijn beleving.

Hoe dit dan heeft kunnen plaatsvinden, ik snap het niet.
Hell To The Liars
pi_210883016
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar heb je ook nog een bron van het filmpje?
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:56:38 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883018
quote:

[..]
Wie, mensen die wel historisch besef hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:56:39 #147
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210883019
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Koekoek.
Waarheid is pijnlijk voor de zionisten-aanbidders. I know
Schijt aan iedereen
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:57:41 #148
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210883040
quote:

[..]
Klopt, ben dan ook 23 jaar lid :') weet hoe het hier aan toe gaat
Schijt aan iedereen
pi_210883045
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Koekoek.
Het is een correcte geschiedenisschrijving, hoor.
pi_210883047
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Jij leek te suggereren dat Israël geen centimeter toe moet geven. Dat is wat Netanyahu deed, en hij deed er zelfs een schepje bovenop. Deze houding leidt tot niks.

Als de rook is opgetrokken en deze oorlog achter de rug is, is het te hopen dat de politieke top van Israël aan introspectie doet en de gemaakte beleidskeuzes tegen het licht houdt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:58:12 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883048
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef Deadre het volgende:

[..]
Zionisten-aanbidders...

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:58:25 #152
396550 Richestorags
pi_210883052
quote:

[..]
Ik ben geen Jood, heb heel weinig Zionisten te aanbidden :)
pi_210883053
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar heb je ook nog een bron van het filmpje?
Ja, Twitter.

Onbetrouwbaar of dat hiermee te maken heeft, kan ook IS zijn en oud materiaal wie weet.
Maar die "strijders" hebben honderden festivalganger neergemaaid hè, dus wie weet.
pi_210883056
quote:

[..]
Copy paste je nu al serieus 2 jaar dezelfde copy paste bullshit gast? :')

Ik zou denken dat met wachtrijen van 8-11 maanden bij de GGZ je intussen geholpen zou zijn.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210883058
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Misschien wat van die heilige beeldjes uit museu terug geven of zo. :')
En wat oude munten.
Misschien kunnen we wat mensen met dezelfde ideeën als ze daar hebben schenken, er lopen er genoeg rond in NL.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:58:45 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210883061
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Had Hitler toch gelijk. (nee natuurlijk niet, cynisme).

Volgens mij heeft Amerika vooral een grote fout gemaakt daar door de Taliban te vertrouwen wel goed leiding te kunnen geven over het land, daarbij ook allerhande militair materieel achtergelaten... Nee dat was een fout waar Trump voor het witte huis zou worden afgezet, maar Opa Biden heeft nergens last van.
Met welk land waar de vs is binnengevallen en een puppet regering heeft aangesteld is het wel goed afgelopen?
pi_210883064
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Maar dat is nu ook het probleem, eenzijdige context.
Alle jaren ervoor liepen ze er ook al, en deze actie is al weken van te voren gepland.

‘Het eerste slachtoffer van een oorlog is de waarheid’

Persoonlijk denk ik dat er een heel vies spelletje gespeeld is.
Die grens is altijd zwaar beveiligd, Israel's leger en zijn geheime dienst zijn de beste van de wereld in mijn beleving.

Hoe dit dan heeft kunnen plaatsvinden, ik snap het niet.
Ik geloof er niets van, maar dan lekt dat vanzelf wel uit in Israël, dat is een duidelijk verschil met Hamas. Daar lekt alleen bloed uit.
pi_210883077
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor.

Vandaar dat ik verwijs naar Zuid-Afrika, de Zuidelijke verenigde staten, Ustasha-Kroatië en andere historische antecedenten wanneer ik het over 'onderdrukking' heb, vooral wanneer die middels 'wetten' geaccordeerd zijn.

Voor mij geldt namelijk geen politieke partij, religie of ideologie die opdeelt wanneer mensen deugen en wanneer niet, noch voel ik mij automatisch 'verbonden' met een groep omdat zij zaken delen met mij.

Dat is het mooie van humanisme. Daar staat de mens, elk mens, centraal, en is elke vorm van agressie jegens die mens, zeker wanneer op ideologie gestoeld, afkeurenswaardig.

Daarom zul je mij niet in allerlei bochten zien wringen om geweld van een IRA of fundamentalistische christenen in de VS af te keuren.

Probeer het eens: de mens loszien van diens 'groep'. Maakt je kretologieën omtrent onderdrukking iets geloofwaardiger.
Je hoeft geen voorbeeld aan te halen van een plaats die tienduizend km verderop ligt. Hier het land waar jij zelf in woont heeft ook wetten die de vrijheid van vrouwen beperken. Volgens jouw gekke redenatie zouden wij ons niet aan de wet hoeven te houden omdat je een wet mag negeren als je denkt dat die niet rechtvaardig is.
pi_210883081
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, maar velen juichen het wel actief toe.

Waarom denk je dat? In Nederland hebben we ook extreemrechtse partijen, maar lang niet alle mensen staan daar achter. Verre van zelfs. Denk je dat alle Palestijnen de extreemrechtse Hamas steunen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 18:59:53 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210883083
quote:

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:00:03 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883085
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Je hoeft geen voorbeeld aan te halen van een plaats die tienduizend km verderop ligt. Hier het land waar jij zelf in woont heeft ook wetten die de vrijheid van vrouwen beperken. Volgens jouw gekke redenatie zouden wij ons niet aan de wet hoeven te houden omdat je een wet mag negeren als je denkt dat die niet rechtvaardig is.
Welke wetten zijn dat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210883096
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Met welk land waar de vs is binnengevallen en een puppet regering heeft aangesteld is het wel goed afgelopen?
De VS kan vaak beter wegblijven ja, doch is de onderdrukking van Afghanistan nu en Iran nu, van ongekende proporties, en ongewenst door de bevolking ook nog.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:00:30 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210883099
Als je 14 minuten terugspoelt zie je raketinslagen
pi_210883107
Dit zal rampzalig uitpakken voor de burgers daar

twitter
pi_210883109
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh maar dat idee van "IK TEGEN DE REST" is precies wat je drijft. Al ver voor dit topic.
Nou ik kan anders de typerende reacties van verschillende leden die op mij afstormen niet echt bijhouden hoor.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:15 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210883115
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Als je 14 minuten terugspoelt zie je een raketinslag.
vet!
pi_210883117
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kun je de daders van de aanslagen op het festival enz niet los zien van de 2 miljoen mensen die daar verder wonen? Het kan onmogelijk zo zijn dat die allemaal op de hoogte waren en het steunen.
Als ze het niet steunen kunnen ze maar beter in actie komen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:27 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210883118
quote:

Knetterchocoladepannenkoek.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:37 #169
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210883119
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:58 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Copy paste je nu al serieus 2 jaar dezelfde copy paste bullshit gast? :')

[ afbeelding ]

Ik zou denken dat met wachtrijen van 8-11 maanden bij de GGZ je intussen geholpen zou zijn.
Veranderd er iets aan het verhaal? Feiten zijn feiten en waarheid is waarheid. Pijnlijk he voor de zionisten-aanbidders
Schijt aan iedereen
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:40 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883121
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Nou ik kan anders de typerende reacties van verschillende leden die op mij afstormen niet echt bijhouden hoor.
En ook dát ligt uiteraard niet aan je eigen posts, ook dat ligt weer aan de ander.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:01:50 #171
396550 Richestorags
pi_210883124
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D
pi_210883125
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Ulx het volgende:

[..]
Als ze het niet steunen kunnen ze maar beter in actie komen.
Vluchten kunnen ze niet.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:02:10 #173
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210883128
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij leek te suggereren dat Israël geen centimeter toe moet geven. Dat is wat Netanyahu deed, en hij deed er zelfs een schepje bovenop. Deze houding leidt tot niks.

Als de rook is opgetrokken en deze oorlog achter de rug is, is het te hopen dat de politieke top van Israël aan introspectie doet en de gemaakte beleidskeuzes tegen het licht houdt.
Als Israël op dit moment concessies gaat doen dan is dat wat mij betreft een signaal dat terrorisme loont, ja. Betekent overigens niet dat ik iedere contra-actie van Israël goed zal keuren, want er gaan ongetwijfeld een massa burgerslachtoffers in de Gazastrook vallen en dat is ook nooit goed te praten.

Er is op korte termijn nu geen kans op onderhandelingen tussen beide partijen. Want als die er wel komen, dan zou je in de situatie komen dat je moet toegeven aan terroristen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210883129
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke wetten zijn dat?
Dat hoeven wij hier nu niet te specificeren aangezien je zegt dat je een wet (welke wet dan ook) mag negeren als je denkt dat die niet rechtvaardig is. Anders accepteer je toch wat ik zeg over het feit dat je je aan de wetten van een land moet houden?
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:02:52 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210883140
twitter

Gaat al aardig los in Gaza nu.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210883142
Gantz says he will join emergency government if he is given real authority
https://www.timesofisrael(...)iven-real-authority/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210883146
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Tijd om te vluchten.
pi_210883147
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Vluchten kunnen ze niet.
Dan kunnen ze maar beter Hamas gaan aanpakken. Anders doet Israël het voor ze.
pi_210883153
quote:

Waarom blijft hier ongestraft een antisemitische complottheorie staan?
pi_210883155
quote:

[..]

[ twitter ]
Ja die extreme kolonistenkant kiezen betaalt zich nu wel uit.

Vanaf het begin af aan een domme tactiek geweest.
Overigens net als wat hamas nu aan het doen is.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210883159
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dat hoeven wij hier nu niet te specificeren aangezien je zegt dat je een wet (welke wet dan ook) mag negeren als je denkt dat die niet rechtvaardig is. Anders accepteer je toch wat ik zeg over het feit dat je je aan de wetten van een land moet houden?
Behalve als je bij Hamas zit natuurlijk. Als je je dan niet aan de wetten van Israël houdt (geloof het of niet, die hebben wetgeving die kidnappen en moord verbiedt) is het geen probleem want ze zijn ertoe gedwongen toch?
pi_210883168
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het is een copy/paste van een paar dagen terug :D

Ik weet nog dat ik op hem reageerde over de uitspraak van Hertsl maar kreeg uiteraard geen antwoord terug
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:04:06 #183
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210883169
quote:
Zionisten....
BNW is een deur verder, enne, zoek hulp
quote:
Zionisten
De bezuiniging op de GGZ gaat echt te ver he... jeetje man, sterkte joh
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:04:19 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210883175
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Typisch dat jij zo'n idiote post onderschrijft. Ik heb nergens 'liberalen' die verschrikkelijke terreuractie van Hamas toen zien juichen, zoals de user die jij citeert beweert. Zelfs die halve garen van BIJ1 spraken enkel hun steun uit voor de Palestijnen, zij hielden hun mond over de aanslag zelf (wat natuurlijk veelzeggend is).

Persoonlijk steun ik Israël noch de Palestijnen. Ik snap dat Israël besluit om na gisteren hard terug te slaan, en heb daar ook begrip voor. Maar ik vind het conflict te complex om mij blind en kritiekloos achter een van de strijdende partijen te scharen.

Verder ben ik het niet eens met de woede die heerst bij veel mensen met een Arabische achtergrond, maar ik begrijp wel waar die vandaan komt. Bekijk de situatie in het Midden-Oosten eens door hun ogen.

Als Hamas 600 burgers vermoordt, schaart het westen zich als een blok achter Israël. Maar als Israël of de VS bommen gooien waarbij (bij elkaar opgeteld) duizenden slachtoffers vallen, dan wordt dat in het westen gebagatelliseerd, want de militaire actie had immers niet als doel om burgerslachtoffers te maken. Maar je koopt weinig voor zo'n uitleg als jouw hele familie is omgekomen door zo'n bom.

Wat er gisteren is gebeurd is kwaadaardig en Hamas zou op de een de of andere manier onklaar gemaakt moeten worden (al lukt dat niet met militair ingrijpen, vrees ik). Maar ik ben mij dus wel bewust van het bovenstaande en dat zet mij wel aan het denken.
Goede post, maar we bekijken het dan echt op een andere manier. In de basis moet het uitgangspunt natuurlijk zijn het kunnen erkennen van de staat Israël. Dat kunnen veel Arabische volkeren al niet en dit speelt al sinds oprichting van van het land.

Want vanaf dat moment is eigenlijk alleen de totale vernietiging van Israël de enige optie voor deze mensen. Dus dan kun je wel spreken over dat je de woede bij veel mensen met een Arabische achtergrond begrijpt. Maar deze veelal primitieve en ongegronde haat tegen de enige Joodse staat ter wereld, verdiend geen begrip.
quote:

[..]

[ twitter ]
Wat is er 'interessant' aan dit perspectief? Deze linkse krant probeert hier nu de schuld (deels) in de schoenen Netanyahu te schuiven. Dat is natuurlijk waanzin.
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
En je gaat gewoon vrolijk verder met dehumaniseren van iedereen daar. :')

Je moet duizenden kapot geschten burgers natuurlijk wel voor jezelf goed kunnen praten.
Nee hoor, nogmaals: deze mensen dehumaniseren zichzelf met hun gedrag. Ik doe dat niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210883184
.

[ Bericht 100% gewijzigd door ReplaR op 08-10-2023 19:04:54 ]
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 19:04:27 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210883186
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Waarom blijft hier ongestraft een antisemitische complottheorie staan?
kwam er niet doorheen
pi_210883202
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als Israël op dit moment concessies gaat doen dan is dat wat mij betreft een signaal dat terrorisme loont, ja. Betekent overigens niet dat ik iedere contra-actie van Israël goed zal keuren, want er gaan ongetwijfeld een massa burgerslachtoffers in de Gazastrook vallen en dat is ook nooit goed te praten.

Er is op korte termijn nu geen kans op onderhandelingen tussen beide partijen. Want als die er wel komen, dan zou je in de situatie komen dat je moet toegeven aan terroristen.
Israel doet al jaren concessies met terroristen. Dus...
  Forum Admin zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:07 #188
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210883225
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dit zegt alles over hoe je hier in staat. Je bent een pannekoek.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210883242
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:04 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is een copy/paste van een paar dagen terug :D

Ik weet nog dat ik op hem reageerde over de uitspraak van Hertsl maar kreeg uiteraard geen antwoord terug
Niet alleen een paar dagen terug, hij copy/paste die brol steeds opnieuw.
Hier, 17 maanden geleden :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210883246
twitter
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:33 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210883249
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:00 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Niet alleen voor de burgers daar, maar ik denk voor burgers in meerdere landen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:42 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883258
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef Deadre het volgende:

[..]
Veranderd er iets aan het verhaal? Feiten zijn feiten en waarheid is waarheid. Pijnlijk he voor de zionisten-aanbidders
De feiten zijn dat het Zionisme pas op gang kwam n.a.v. eeuwenlange pogroms in Europa, en vooral eind 19e eeuw in Oost-Europa. Niet vreemd ook dat juist in Rusland de frauduleuze 'Protocollen' werden opgesteld. Het idee dat Joden niet veilig waren hier, kwam niet uit de lucht vallen.

En nee, dat lag niet aan de Joden zelf. Dat heeft diens wortels vooral in de achterlijke bewering dat 'de Joden' Christus vermoord zouden hebben. DAAR ligt de bron van alle ellende m.b.t. dit onderwerp.

Maar dat laat je erbuiten, want als antisemiet is het je vooral te doen om het dehumaniseren van de Joden als steeds plottende, kwaadaardige en ondermijnende sujetten, er steeds op uit om de 'Goyim' te overheersen.

Het fijne is wel dat je van een uitstervende soort bent; misschien vind je in de walgelijkste spelonken van het net nog enige aanhang, de rest der mensheid evolueert vrolijk verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:05:52 #193
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210883269
Geen sleepnetwet nodig met dit topic iig jongens, koekoek hey :D
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:06:43 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883301
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Die wetten zijn er dus niet, dank je wel.

Overigens, aangezien dit je standpunt is, zijn alle wetten die Israël afkondigt dus ook onaanraakbaar, correct?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210883311
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Prima zo, tijd om dat zooitje helemaal uit te roken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:07:47 #196
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210883336
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, aangezien dit je standpunt is, zijn alle wetten die Israël afkondigt dus ook onaanraakbaar, correct?
oei
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:08:32 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_210883363
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat gierend uit de klauwen lopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 8 oktober 2023 @ 19:08:33 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_210883364
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef ludovico het volgende:
Die vredesmacht waar je het over hebt is heel ideologisch en leuk verzonnen maar die komt niet. De enige met de capaciteit is de UN en die krijg je niet mee.
Wat voor capaciteit heeft de VN precies?
pi_210883379
Military chief: Now is ‘time for war’; ‘questions and frustration’ will come later
https://www.timesofisrael(...)ion-will-come-later/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210883384
@Opnaarutrecht waarom verwijder jij je reactie? Haha, ben je echt zo levenloos dat je urenlang bent gaan graaien naar reacties van jaar geleden in de hoop dat je iets vindt waaruit zou moeten blijken da tik een pro poetin man ben?

Het punt is dat jij niet begrijpt dat andere mensen zich objectief kunnen opstellen betreft diverse geopolitieke kwesties. Jij bent partijdig, ik ben onpartijdig. Dat is het verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')