Ja ik ben helemaal klaar met de extreem-linkse infiltratie binnen onze nieuwsmedia en universiteiten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:30 schreef nixxx het volgende:
Wtf zeg, de headliner op nu.nl, oh nee, de arme palestijnen
“Noodhulp in Gazastrook nóg lastiger: ook ziekenhuizen en ambulances onder vuur“
https://www.nu.nl/buitenl(...)nces-onder-vuur.html
Het betreft helaas de enige manier om te zorgen dat Israël hopelijk eens hun burgers een veilig bestaan kan bieden. Dat heeft dus niets met moslims te maken, want er wonen er daar 2,5 miljoen van in Israël zelf, die volwaardig staatsburger zijn. Maar ook die zijn in principe niet veilig voor het barbaarse en terreurzuchtige volk dat zich de Palestijnen noemen. Zij willen immers heel Israël van de kaart vegen, met zeker een diepe haat jegens Joden, maar ook Druze en moslims, die gewoon onderdeel uitmaken van het Israëlische leger, zijn niet veilig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Die Hamas is wel het kankergezwel van die regio zeg
Maar dit zal wel weer een bommenregen op Gaza worden waar duizenden mensen dood gaat die hier verder niks mee te maken hebben. Maar dat vind extreemrechts hier goed want het zijn moslims dus dan mogen ze wel dood.
Daar ben ik zeker actief, maar lang niet elke BNW'er stemt natuurlijk FvD.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien komt het door je bijdrages in BNW dat ik dit dacht. I stand corrected.
Zolang ze niet posten kan ik er niks mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een paar mensen in dit topic houdt zich in. Dat betekent niet dat ze er niet zijn.
Die headliner komt alleen niet overeen met de tekst, dat is het echte probleem.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet even de headliner mogen zijn? Past het niet in je straatje?
Het is ook kut voor de gewone burgers van Gaza. Ze zitten daar als ratten in de val, er wordt wel makkelijk door Israël gezegd dat ze maar weg moeten maar dat is verdomd lastig.
Dan moeten ze gewoon die terroristen zelf oppakken en uitleveren aan Israël. En uiteraard de ontvoerde Israëli's bevrijden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is ook kut voor de gewone burgers van Gaza. Ze zitten daar als ratten in de val, er wordt wel makkelijk door Israël gezegd dat ze maar weg moeten maar dat is verdomd lastig.
Klopt, Dennis Abdelkarim Honing stemt bijvoorbeeld op FvD.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Thierry is de laatste tijd ook moslimextremisten aan zijn wappielegertje aan het toevoegen dus dat is voorspelbaar.
Dat geld ook voor het christendom en weet ik veel wat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Individueel gezien zijn niet alle moslims terorristen nee. Maar terrorisme en islam lijken wel vaak hand in hand te gaan.
Sympathie kweken voor de daders, bizar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En steun voor terroristen en Islam ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Individueel gezien zijn niet alle moslims terorristen nee. Maar terrorisme en islam lijken wel vaak hand in hand te gaan.
Want al die burgers zijn daders?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Sympathie kweken voor de daders, bizar.
Ik denk dat menigeen wel een stuk naar rechts opschuift in stemgedrag naar aanleiding van alle gebeurtenissen dit weekend. In Israel maar ook de reacties hier in Nederland.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een paar mensen in dit topic houdt zich in. Dat betekent niet dat ze er niet zijn.
Euhm nee. Er is weinig door het Christendom aangewakkerd terrorisme.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat geld ook voor het christendom en weet ik veel wat.
Extremen vind je overal.
Nou, de Palestijnen juichen in grote getale dit terrorisme toe. Als de lijken van Israëliërs door de straten worden gevoerd als een trofee, staan hele dorpen te feesten met gebak en muntthee. Dus je kunt zeker spreken van een moreel defect bij deze mensen, en als die de rekening gepresenteerd krijgen zou je daar geen medelijden mee moeten hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus dan moeten er willekeurig een paar duizend andere moslims een bom op hun kop krijgen?
Dat jij met twee maten meet is al herhaaldelijk bewezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wijs je op je hypocrisie. Opnieuw.
Whut?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Euhm nee. Er is weinig door het Christendom aangewakkerd terrorisme.
Onderdrukking is pas onderdrukking wanneer Werkperd zegt dat het onderdrukking is...quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat jij met twee maten meet is al herhaaldelijk bewezen.
Je gedraagt je nu echt als een klein kind Etto.
Hoe bedoel je? Wat ze nu moeten doen? Ik heb geen idee, het is heel moeilijk en complex. Misschien een vredesmacht toelaten en water bij de wijn doen, en dat moeten de Palestijnen dan ook doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat denk je nou dat Israël KAN voor lijfbehoud?
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Enige waar deze verkiezingen om draaien is of je voor milieu en klimaatgekkigheid bent (dus het extremisme ervan) of dat je dat afwijst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat menigeen wel een stuk naar rechts opschuift in stemgedrag naar aanleiding van alle gebeurtenissen dit weekend. In Israel maar ook de reacties hier in Nederland.
Overzicht van de verschillende kruistochten naar Jeruzalemquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Euhm nee. Er is weinig door het Christendom aangewakkerd terrorisme.
Waarom stel je deze vraag niet eerst aan je medekameraad die ermee begonnen is?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ach god, is die discussie nu nog niet voorbij....![]()
![]()
Als Israël water bij de wijn doet, dan loont terrorisme dus. Lijkt me niet echt een precedent dat je wil stellen toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien een vredesmacht toelaten en water bij de wijn doen, en dat moeten de Palestijnen dan ook doen.
Haha, nog meer mijn woorden stelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onderdrukking is pas onderdrukking wanneer Werkperd zegt dat het onderdrukking is...
... en wanneer het in diens straatje past uiteraard.
Wat een romige posts weer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat jij met twee maten meet is al herhaaldelijk bewezen.
Je gedraagt je nu echt als een klein kind Etto.
Nee hoor, maar velen juichen het wel actief toe.quote:
Ach, gewoon laten. Het benadrukt dat er geen inhoudelijk antwoord meer over is.quote:
Kun je de daders van de aanslagen op het festival enz niet los zien van de 2 miljoen mensen die daar verder wonen? Het kan onmogelijk zo zijn dat die allemaal op de hoogte waren en het steunen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Sympathie kweken voor de daders, bizar.
Nou, ik denk eigenlijk dat dit de hele klimaatdiscussie gaat overschaduwen de komende tijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Enige waar deze verkiezingen om draaien is of je voor milieu en klimaatgekkigheid bent (dus het extremisme ervan) of dat je dat afwijst.
En nieuw sociaal contract lijkt dan leuk maar zal geen grote veranderingen teweegbrengen gok ik, Lientje mag aan de haal met mijn stem deze ronde.
Typisch dat jij zo'n idiote post onderschrijft. Ik heb nergens 'liberalen' die verschrikkelijke terreuractie van Hamas toen zien juichen, zoals de user die jij citeert beweert. Zelfs die halve garen van BIJ1 spraken enkel hun steun uit voor de Palestijnen, zij hielden hun mond over de aanslag zelf (wat natuurlijk veelzeggend is).quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg zorgwekkend om te zien. Deze mensen weten in het Westen ook steeds meer institutionele macht te vergaren. We kunnen slechts hopen dat steeds meer Nederlanders dit ook gaan zien en daarom bijvoorbeeld aankomende november niet gaat stemmen voor partijen waar er in het ledenbestand mensen zijn 'moeite hebben' met steun aan Israël en kritiek op Hamas.
Het behoeft weinig inspanning om je agenda te analyseren, perd... die van jou en je 'broeders'.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Haha, nog meer mijn woorden stelen.
Treffend dat je met voorbeelden uit het jaar steen moet komen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Overzicht van de verschillende kruistochten naar Jeruzalem
Het is eigenlijk helemaal niet moeilijk, het is tamelijk simpel, ze hebben te maken met een vijand die nooit zal stoppen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat ze nu moeten doen? Ik heb geen idee, het is heel moeilijk en complex. Misschien een vredesmacht toelaten en water bij de wijn doen, en dat moeten de Palestijnen dan ook doen.
Ik denk dat het een grote fout is keer op keer scholen, elektriciteitscentrales en het hele land lam te leggen als wraak.
Het is het inhoudelijke antwoord op je genocidefantasietjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, gewoon laten. Het benadrukt dat er geen inhoudelijk antwoord meer over is.
Omdat jij hem weer oppakt na uren....quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom stel je deze vraag niet eerst aan je medekameraad die ermee begonnen is?
Hahaha. Lig hier echt in een deuk. Aub verder gaan met je komedie Etto. Heerlijk zo op een zondagavond.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het behoeft weinig inspanning om je agenda te analyseren, perd... die van jou en je 'broeders'.
Vergeet ook niet om alle juichende, feestende en vlaggen wapperende mensen niet mee te rekenen (ook in NL, DE, FR, etc), die steunen ook heulmaal geen terrorisme. Die juichen gewoon omdat eh... wat eigenlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je de daders van de aanslagen op het festival enz niet los zien van de 2 miljoen mensen die daar verder wonen? Het kan onmogelijk zo zijn dat die allemaal op de hoogte waren en het steunen.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Treffend dat je met voorbeelden uit het jaar steen moet komen.
Heb je dat gerochel op het lijk van een 30 jarige vrouw gezien waarvan het lichaam in onnatuurlijke houding vervormd was en uitgekleed in een truck lag? Allah Akbar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je de daders van de aanslagen op het festival enz niet los zien van de 2 miljoen mensen die daar verder wonen? Het kan onmogelijk zo zijn dat die allemaal op de hoogte waren en het steunen.
nou er is verschil tussen climate change en de stikstof waanzin die erop gericht is om zoveel mogelijk land op te kopenquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk eigenlijk dat dit de hele klimaatdiscussie gaat overschaduwen de komende tijd.
Alleen lig je niet in een deuk; je beseft vooral dat je gewauwel over onderdrukking vooral van een schaamteloze oppervlakkigheid is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hahaha. Lig hier echt in een deuk. Aub verder gaan met je komedie Etto. Heerlijk zo op een zondagavond.
Zeker al 1000 jaar geleden of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen zit zoals jullie de hele dag op een donkere zolderkamer met zijn vingers op een toetsenbord te rammen. Veeg ff die kwijl eraf wil je.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Omdat jij hem weer oppakt na uren....
Klopt, ik was vergeten dat vorige week ze uit Staphorst al schietend door Amsterdam liepen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurt hier constant. Alleen maar kijken naar het verleden.
Een lowlife als jij die zowel Poetin als Hamas steunt, heeft 0 autoriteit iemand anders aan te pakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hahaha. Lig hier echt in een deuk. Aub verder gaan met je komedie Etto. Heerlijk zo op een zondagavond.
We gaan het zien bij de volgende peilingen, maar PVV stemmen is je stem weggooien, die mogen nooit meeregeren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk eigenlijk dat dit de hele klimaatdiscussie gaat overschaduwen de komende tijd.
Dat gaat echt gebeuren en volendam gaat hen helpen met een cook peuk in de bekquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, ik was vergeten dat vorige week ze uit Staphorst al schietend door Amsterdam liepen.
Er zullen er weinig van op de hoogte geweest zijn, maar ik ben er zeker van dat het overgrote deel dit steunt. Ook bij de interviews met bijv vrouwen in Gaza zie je alleen maar “wat moeten we nu doen, waar moeten we heen” puur op de consequenties voor zichzelf. Geen woord van afkeuring over dit barbaarse geweld, geen “ arme Israëlische kinderen “quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Terrorisme ontstaat normaal gesproken bij mensen die zich onderdrukt en slachtoffer voelen. Ongeacht of dat gevoel terecht is. Binnen de Islam is dat deels ook zo, omdat Moslims over de hele wereld opgejut worden door hun religieuze leiders met verhalen over dat het Westen tegen hun is en ze achtergesteld houdt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En met wetten kun je het in het oog schieten van demonstrerende vrouwen perfect verdedigenquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Onderdrukking is pas onderdrukking wanneer Werkperd zegt dat het onderdrukking is...
... en wanneer het in diens straatje past uiteraard.
Treffend omdat het nog steeds actueel is. Kun je nagaan hoelang het daar al onrustig is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |