abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:53:00 #126
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210882932
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit is inderdaad niet het moment voor appeassement, maar de Israëlische krant Haaretz biedt wel een interessant perspectief in deze kwestie:

[ twitter ]
Wat is er interessant aan? Hamas is verantwoordelijk voor zijn eigen terreurdaden, niet Netanyahu. En zo lang Netanyahu er zit, zeker met de huidige havikenclub, komt een eventueel vrede geen centimeter dichterbij. Nogal een open deur, alles bij elkaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210882935
Net op Twitter een filmpje gezien van een onthoofding met een schep... Leuk.

Enig besef mensen hoe ver je heen moet zijn voor dit soort wreedheden? Dit gebeurt in groepsverband (!).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:53:39 #128
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210882944
Zionisten die liegen en bedriegen omdat het hun ware aard is. Dat ze zelfs tijdens de Nazi-tijd samenwerkten met de Nazi's. Dat is zionisme toen en NU.

Er is helemaal niets joods aan ‘Israël’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.

Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Israël’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Israël’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Israël’.

En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.

De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Israëlische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Israël’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentinië en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?

Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Israël’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
Schijt aan iedereen
pi_210882951
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef ludovico het volgende:
Net op Twitter een filmpje gezien van een onthoofding met een schep... Leuk.

Enig besef mensen hoe ver je heen moet zijn voor dit soort wreedheden?
Leuk :?
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:54:10 #130
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210882955
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Fijn dat ze de Utrechtse vlag halfstok hangt voor ALLE burgers en niet voor de burgers van een van de partijen.
Te laf om een morele keuze te maken, dat is het.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210882957
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef aloa het volgende:

[..]
Cynisme, sarcasme, je weet wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:54:15 #132
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210882959
quote:
9s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Momo het volgende:

[..]
KIinkt als het standaard Westen is stom verhaal
Zonder het Westen had hij nu in een berghutje in Oost-Turkije in een dorpje zonder electriciteit gewoond.
pi_210882968
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef aloa het volgende:

[..]
Begrijpend lezen?
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:54:54 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210882971
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat is er interessant aan? Hamas is verantwoordelijk voor zijn eigen terreurdaden, niet Netanyahu. En zo lang Netanyahu er zit, zeker met de huidige havikenclub, komt een eventueel vrede geen centimeter dichterbij. Nogal een open deur, alles bij elkaar.
En Israël is verantwoordelijk voor de terreurdaden in de Palestijnse gebieden. Beide partijen zijn al tientallen jaren door en door verrot bezig.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210882975
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
ah oke...
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:16 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210882982
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Welke rechtvaardigheid? Rechtvaardigheid die in jouw eigen straatje past? Dat is wel duidelijk aangezien jouw voorbeeld slechts van kracht mag zijn op Iran alleen.
Nee hoor.

Vandaar dat ik verwijs naar Zuid-Afrika, de Zuidelijke verenigde staten, Ustasha-Kroatië en andere historische antecedenten wanneer ik het over 'onderdrukking' heb, vooral wanneer die middels 'wetten' geaccordeerd zijn.

Voor mij geldt namelijk geen politieke partij, religie of ideologie die opdeelt wanneer mensen deugen en wanneer niet, noch voel ik mij automatisch 'verbonden' met een groep omdat zij zaken delen met mij.

Dat is het mooie van humanisme. Daar staat de mens, elk mens, centraal, en is elke vorm van agressie jegens die mens, zeker wanneer op ideologie gestoeld, afkeurenswaardig.

Daarom zul je mij niet in allerlei bochten zien wringen om geweld van een IRA of fundamentalistische christenen in de VS af te keuren.

Probeer het eens: de mens loszien van diens 'groep'. Maakt je kretologieën omtrent onderdrukking iets geloofwaardiger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:20 #137
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210882983
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Deadre het volgende:
Zionisten die liegen en bedriegen omdat het hun ware aard is. Dat ze zelfs tijdens de Nazi-tijd samenwerkten met de Nazi's. Dat is zionisme toen en NU.

Er is helemaal niets joods aan ‘Israël’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.

Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Israël’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Israël’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Israël’.

En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.

De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Israëlische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Israël’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentinië en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?

Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Israël’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
Koekoek.
pi_210882990
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Deadre het volgende:

Oppassen wat je schrijft hoor. Ze staan op loer..
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:40 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210882992
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Wordt tijd voor herstelbetalingen lijkt me,
Misschien wat van die heilige beeldjes uit museu terug geven of zo. :')
En wat oude munten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210882993
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Begrijpend lezen?
Soms moeilijk in een serieus topic...
pi_210882998
Paar pagina's teruggelezen, best vermakelijk. :D De een na de andere jijbak en dan ook nog van een stuk of 10 verschillende users.

Weinig humor vanuit de linkse flank vandaag.
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:55:56 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883001
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Aah, ik dacht al, waar blijft die ene moderator die altijd aan kant van een groepje 15 man staat.

Ik blijf ervan genieten. Kom maar op, met zijn allen.
Oh maar dat idee van "IK TEGEN DE REST" is precies wat je drijft. Al ver voor dit topic.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210883009
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Pas maar op, de enge witman is erop uit om je te pakken.
pi_210883011
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit is inderdaad niet het moment voor appeassement, maar de Israëlische krant Haaretz biedt wel een interessant perspectief in deze kwestie:

[ twitter ]
Maar dat is nu ook het probleem, eenzijdige context.
Alle jaren ervoor liepen ze er ook al, en deze actie is al weken van te voren gepland.

‘Het eerste slachtoffer van een oorlog is de waarheid’

Persoonlijk denk ik dat er een heel vies spelletje gespeeld is.
Die grens is altijd zwaar beveiligd, Israel's leger en zijn geheime dienst zijn de beste van de wereld in mijn beleving.

Hoe dit dan heeft kunnen plaatsvinden, ik snap het niet.
Hell To The Liars
pi_210883016
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar heb je ook nog een bron van het filmpje?
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:56:38 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210883018
quote:

[..]
Wie, mensen die wel historisch besef hebben?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:56:39 #147
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210883019
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Koekoek.
Waarheid is pijnlijk voor de zionisten-aanbidders. I know
Schijt aan iedereen
  zondag 8 oktober 2023 @ 18:57:41 #148
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_210883040
quote:

[..]
Klopt, ben dan ook 23 jaar lid :') weet hoe het hier aan toe gaat
Schijt aan iedereen
pi_210883045
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Koekoek.
Het is een correcte geschiedenisschrijving, hoor.
pi_210883047
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 18:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Jij leek te suggereren dat Israël geen centimeter toe moet geven. Dat is wat Netanyahu deed, en hij deed er zelfs een schepje bovenop. Deze houding leidt tot niks.

Als de rook is opgetrokken en deze oorlog achter de rug is, is het te hopen dat de politieke top van Israël aan introspectie doet en de gemaakte beleidskeuzes tegen het licht houdt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')