Ik besef me al te goed hoe hypocriet en tegenstrijdig jij bent. Mensen die liegen en bedriegen hebben nooit een poot om op te staan. inhoudelijk had geen inbreng meer, nu schakel je over na persoonlijke aanvallen. Maar ga door, ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen lig je niet in een deuk; je beseft vooral dat je gewauwel over onderdrukking vooral van een schaamteloze oppervlakkigheid is.
Nee hoor, de Palestijnen dehumaniseren zichzelf vooral met hun verwerpelijke gedrag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou hij dehumaniseert Palestijnen en ziet als oplossing met grof geweld een gebied vernietigen waar ze niet weg kunnen.
Veel beter tref je de vergelijkingen niet.
Trieste is dat dat achteraf gezien ook geen oplossing is geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is geen andere oplossing dan full blown boots on the ground, ala Afghanistan, alles leegruimen en bezetten.
Ach ja, ook DAT is natuurlijk weer de schuld van het Westen/christendom.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Treffend omdat het nog steeds actueel is. Kun je nagaan hoelang het daar al onrustig is.
Dit is inderdaad niet het moment voor appeassement, maar de Israëlische krant Haaretz biedt wel een interessant perspectief in deze kwestie:quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als Israël water bij de wijn doet, dan loont terrorisme dus. Lijkt me niet echt een precedent dat je wil stellen toch?
Oh, heb je die Oekraïense vlag weer. Plaats 1 post waarin ik steun betuig aan Poetin. Kun je dat? Nee, want liegen en bedriegen zit in jullie aard.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Een lowlife als jij die zowel Poetin als Hamas steunt, heeft 0 autoriteit iemand anders aan te pakken.
Allemaal !#$@quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:45 schreef superniger het volgende:
Sharon met de ultieme statement.
[ twitter ]
Nee denk het niet, dit is al decennialang een ver van mijn bed show.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat menigeen wel een stuk naar rechts opschuift in stemgedrag naar aanleiding van alle gebeurtenissen dit weekend. In Israel maar ook de reacties hier in Nederland.
En je gaat gewoon vrolijk verder met dehumaniseren van iedereen daar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, de Palestijnen dehumaniseren zichzelf vooral met hun verwerpelijke gedrag.
Je lacht niet. Verre van.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik besef me al te goed hoe hypocriet en tegenstrijdig jij bent. Mensen die liegen en bedriegen hebben nooit een poot om op te staan. inhoudelijk had geen inbreng meer, nu schakel je over na persoonlijke aanvallen. Maar ga door, ik kan er alleen maar om lachen.
Fijn dat ze de Utrechtse vlag halfstok hangt voor ALLE burgers en niet voor de burgers van een van de partijen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:45 schreef superniger het volgende:
Sharon met de ultieme statement.
[ twitter ]
Ga weg ventquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, heb je die Oekraïense vlag weer. Plaats 1 post waarin ik steun betuig aan Poetin. Kun je dat? Nee, want liegen en bedriegen zit in jullie aard.
Ach, je doet nou wel alsof je het erg vind maar stiekem vind je het heerlijk om in de slachtofferrol te kruipen toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, heb je die Oekraïense vlag weer. Plaats 1 post waarin ik steun betuig aan Poetin. Kun je dat? Nee, want liegen en bedriegen zit in jullie aard.
Wordt tijd voor herstelbetalingen lijkt me,quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeker al 1000 jaar geleden of zo.
Toch leeft het nog steeds bij die bevolking daar.
Omschrijf 'jullie'.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Had Hitler toch gelijk. (nee natuurlijk niet, cynisme).quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Trieste is dat dat achteraf gezien ook geen oplossing is geweest.
Israël was juist heel terughoudend met steun voor Oekraïne als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
🇷🇺🇵🇸🇮🇱 #BREAKING: Russian Hacker Group Takes Down Israeli Government Website
Killnet’s statement:
“Government of Israel, you are to blame for this bloodshed.
Back in 2022, you supported the terrorist regime of Ukraine.
You betrayed Russia.
Today Killnet officially informs you about it!
All Israeli government systems will be subject to our attacks!”
[ twitter ]
Welke rechtvaardigheid? Rechtvaardigheid die in jouw eigen straatje past? Dat is wel duidelijk aangezien jouw voorbeeld slechts van kracht mag zijn op Iran alleen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je lacht niet. Verre van.
Moet toch vervelend zijn om te beseffen dat je hele strijd hier tegen onderdrukking geen moer met rechtvaardigheid of naastenliefde van doen heeft edoch enkel is gefundeerd op een gedeelde ideologie.
Op wie doel je?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef mcmlxiv het volgende:
en dom-rechtse schuimbekkende idioten op elkaar lijken.
Hoe stompzinnig kun je zijn dat je oproept tot geweld op non-combattanten, mensen die niets met deze terroristen te maken hebben?
Aah, ik dacht al, waar blijft die ene moderator die altijd aan kant van een groepje 15 man staat.quote:
Klopt, ze steunden zowel Rusland als Oekraïnequote:Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Israël was juist heel terughoudend met steun voor Oekraïne als ik het mij goed herinner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |