SPOILER: Meer tweetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Liveblog: https://www.geenstijl.nl/5172915/we-kijken/
[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 07-10-2023 13:59:30 ]
Zie, dat vind ik toch wel interessant. Als dit de relaties met Israel weer verslechterd raken door dit hele gebeuren dan heeft Hamas helaas dus toch wel iets bereikt. Maarja afwachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heel die regio daar zal ontvlammen als ze zo doorgaan![]()
[ twitter ]
waarom zou je als land een wespennest willen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef Slayage het volgende:
En zo zouden de kolonisten hun zin krijgen![]()
[ twitter ]
Precies wat ik ook zei dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef Slayage het volgende: Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgen [ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
Serieuze vraag:
Dit volk kan met heel veel moeite sigaretten en vuurpijlen het land binnensmokkelen, maar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Isral oversteken. En Isral schijnt ook nog eens verrast te zijn dat dit een dag na 50-jarige herdenking aan Yom Kippur gebeurt.
Gelooft men dit?
Er waren hele sterke signalen dat de VS een oogje toekneep in de aanloop naar 9/11, en het zou mij niets verbazen als dit een soortgelijk situatie is.
Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Isral verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.
Dat is dan opmerkelijk, want van onderdrukking is helemaal geen sprake. Maar wel weer bijzonder om te zien dat een radicaal links en progressieve user de verkeerde kant kiest, het zal eens niet zo zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik hoef me dat niet af te vragen, ik weet al dat onderdrukking ervoor heeft gezorgd dat dit volk een voorliefde heeft voor agressie en terrorisme.
Wat is het nut van grond geven aan de palestijnen? Waarom zou israel iets aan hen moeten geven, als ze zelf geen enkele concessie willen doen?. Egypte zou ze ook land kunnen geven en hun ideologien liggen veel dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja het zou fijn zijn als Israel Palestina erkent en hun grond geeft en beide samen in vrede en harmonie kunnen leven.
Gaat nooit gebeuren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:37 schreef Deadre het volgende:
Er is helemaal niets joods aan ‘Isral’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.
Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Isral’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Isral’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Isral’.
En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.
De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Isralische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Isral’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentini en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?
Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Isral’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
Putinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
En wie is er gebaat bij een vlam in dit kruitvat?
Teruggeven*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat is het nut van grond geven aan de palestijnen? Waarom zou israel iets aan hen moeten geven, als ze zelf geen enkele concessie willen doen?. Egypte zou ze ook land kunnen geven en hun ideologien liggen veel dichter bij elkaar.
Thanks. Top site. Die hoort ook in de OP @supernigerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://israelpalestine.liveuamap.com/
Iedereen wel op een of andere manier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
Hamas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
Omdat het land oorspronkelijk van Palestina was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat is het nut van grond geven aan de palestijnen? Waarom zou israel iets aan hen moeten geven, als ze zelf geen enkele concessie willen doen?. Egypte zou ze ook land kunnen geven en hun ideologien liggen veel dichter bij elkaar.
Heb je door dat je kijk ergens heel antisemitisch is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:37 schreef Slayage het volgende:
En zo zouden de kolonisten hun zin krijgen![]()
[ twitter ]
Dan moet je wel snel zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie resolutie 181 van VN. En vergelijk dat met huidige Palestina.
je vergeet ruslandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je door dat je kijk ergens heel antisemitisch is?
Een soort: Israel kan geen fouten maken. Zelfs al worden ze aangevallen, dan is dat allemaal gepland. Lieverd, Joden zijn gewoon mensen. Israel is gewoon een land. Met meerdere breekpunten.
Hamas heeft dit goed georganiseerd. Waarschijnlijk samen met Hezbollah en Iraanse invloeden.
Ze hebben het feitelijk nooit gehad. Israel heeft bij de verdedigingsoorlogen veel gebied gewonnen, en teruggegeven. De rest is gewoon van israel, volgens het oorlogsrecht. Palestijnse claims zijn juridisch flinterdunquote:
dat is al vaker aangehaald. WO2 en hitler zijn ook al genoemd.quote:
Al die peace deals waren toch gedoemd om te falen. Nu hebben ze een excuus om het verdrag te verscheurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zie, dat vind ik toch wel interessant. Als dit de relaties met Israel weer verslechterd raken door dit hele gebeuren dan heeft Hamas helaas dus toch wel iets bereikt. Maarja afwachten.
Iran, rusland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
My bad dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is al vaker aangehaald. WO2 en hitler zijn ook al genoemd.
Rusland en putin ook al.
Mijn bingo kaart met gebruikelijke reacties is al bijna vol
Waarom? Er zijn talloze Isralirs met Russische wortels, je hebt in Isral hele steden waar in de praktijk meer meer Russisch dan Hebreeuws wordt gesproken. Er is totaal geen reden voor Rusland om hier baat bij te hebben.quote:
Hear hear. Alleen de acties van de Settlers kunnen natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ze hebben het feitelijk nooit gehad. Israel heeft bij de verdedigingsoorlogen veel gebied gewonnen, en teruggegeven. De rest is gewoon van israel, volgens het oorlogsrecht. Palestijnse claims zijn juridisch flinterdun
ik mis er nog 1 en dan kan ik hard BINGO roepen!quote:
Zou best kunnen ja. Iran reageert positief. Egypte, SA en Oman keuren het geweld af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een soort: Israel kan geen fouten maken. Zelfs al worden ze aangevallen, dan is dat allemaal gepland. Lieverd, Joden zijn gewoon mensen. Israel is gewoon een land. Met meerdere breekpunten.
Hamas heeft dit goed georganiseerd. Waarschijnlijk samen met Hezbollah en Iraanse invloeden.
''Nee''quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:37 schreef Deadre het volgende:
Er is helemaal niets joods aan ‘Isral’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.
Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Isral’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Isral’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Isral’.
En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.
De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Isralische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Isral’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentini en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?
Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Isral’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
ik schrijf putin, niet rusland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn talloze Isralirs met Russische wortels, je hebt in Isral hele steden waar in de praktijk meer meer Russisch dan Hebreeuws wordt gesproken. Er is totaal geen reden voor Rusland om hier baat bij te hebben.
Assad heeft zijn handen meer dan vol aan zijn eigen land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Iran reageert positief. Egypte, SA en Oman keuren het geweld af.
Misschien dat Syri ook nog betrokken is? Geen idee wat daar allemaal gebeurd nu maar lijkt me niet dat Assad de boel onder controle heeft daar.
Het leid simpelweg af van de oekraine oorlog. Bv de kneuzenpolitiek in de VS, die de grootste moeite heeft met consensus bereiken omtrent hulp aan oekraine gaat dat probleem niet hebben mbt steun voor Israel. Ze liggen daar nog op een oor, maar als ze daar wakker worden moet je het verbale wapengekletter richting dit conflict maar eens aanschouwen.quote:
Ik vrees het ergste voor die vrouwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Kijk de mannen van allah toch eens, jonge vrouwen aftuigen.
[ twitter ]
Dat ze die k* palestijnen van de aardbodem mogen vegen, wat een ongelofelijke beesten, walgelijk
Napalm is nog te goed
Dat bebloede kruis zegt wel weer genoeg. Beesten.quote:
İn ieder geval niet de random burger in Gaza en Isral, maar ook niet Hamas, die zich als huurlingen leger van Iran laat gebruiken voor wat headlines.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
Elke moslim is antisemitisch toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:46 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Oei. Hiervan gaan ze in Isr, toch een paar slapeloze nachten tegemoet:
[ twitter ]
Heel de VS, met de conservatieven in het bijzonder, pijpt Isral dus waarom zou Rusland de VS willen motiveren steun aan Oekranequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid simpelweg af van de oekraine oorlog. Bv de kneuzenpolitiek in de VS, die de grootste moeite heeft met consensus bereiken omtrent hulp aan oekraine gaat dat probleem niet hebben mbt steun voor Israel. Ze liggen daar nog op een oor, maar als ze daar wakker worden moet je het verbale wapengekletter richting dit conflict maar eens aanschouwen.
Viel mij ook op, maar leek me eerder ontlasting die ze van angst heeft laten lopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat bebloede kruis zegt wel weer genoeg. Beesten.
Geen reden dat ze hier iets mee te maken hebben. Ik denk dat Putin al genoeg aan z’n hoofd heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid simpelweg af van de oekraine oorlog. Bv de kneuzenpolitiek in de VS, die de grootste moeite heeft met consensus bereiken omtrent hulp aan oekraine gaat dat probleem niet hebben mbt steun voor Israel. Ze liggen daar nog op een oor, maar als ze daar wakker worden moet je het verbale wapengekletter richting dit conflict maar eens aanschouwen.
Medvedev vindt het allemaal best en de schuld van het westen en roept op tot een burgeroorlog in de VS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Putin geeft niet echt om de individu. Wel om het grote plaatje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn talloze Isralirs met Russische wortels, je hebt in Isral hele steden waar in de praktijk meer meer Russisch dan Hebreeuws wordt gesproken. Er is totaal geen reden voor Rusland om hier baat bij te hebben.
Integendeel. Je kijk is filosemitisch. Je bent dus juist volkomen verkaast.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Elke moslim is antisemitisch toch?
Oorlog in Oekrane heeft heel veel veranderdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:46 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Oei. Hiervan gaan ze in Isr, toch een paar slapeloze nachten tegemoet:
[ twitter ]
Gaan er sowieso meer zijn als je die beelden ziet. Storm is ook nog niet gaan liggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan klinkt 22 doden (volgens Isral) wel erg weinig, toch?
Tja, dat zit in de cultuur daar. En och wat zijn ze toch zielig want boehoe Isral is gemeen. Nee, deze barbaarse Arabieren zijn zelf het grote probleem, al decennialang.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat bebloede kruis zegt wel weer genoeg. Beesten.
Zet er maar een 0 achter en na een week nog een 0quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan klinkt 22 doden (volgens Isral) wel erg weinig, toch?
Lekker eenzijdig want de Israeliers hebben nooit een Palestijn doodgeschoten zeker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat zit in de cultuur daar. En och wat zijn ze toch zielig want boehoe Isral is gemeen. Nee, deze barbaarse Arabieren zijn zelf het grote probleem, al decennialang.
Op zich niet gek natuurlijk.quote:
Jaa? daar heeft hij toch gelijk in. Vanuit zijn perspectief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Medvedev vindt het allemaal best en de schuld van het westen en roept op tot een burgeroorlog in de VS.
[ twitter ]
Hear, hearquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Ik steun niemand hier, twee Arabische volkjes die arabisch lopen te doen onderling
Zou wel een twist zijn als Rusland Hamas gaat helpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Medvedev vindt het allemaal best en de schuld van het westen en roept op tot een burgeroorlog in de VS.
[ twitter ]
Dat denk ik ook ja, dat het er honderden zijn ipv tientallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zet er maar een 0 achter en na een week nog een 0
Ik weet voor de volle 100% zeker dat je (a) niet zo'n drone in een middagje in elkaar knutselt en (b) niet zomaar een bom van voldoende volume ergens krijgt om die op een Merkava 4 tank te gooien die dan (c) uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Ja vast, iedere hobbyist knutselt zo'n 'bomb dropping drone' in een middagje in elkaar
Beste opmerking van de maand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Ik steun niemand hier, twee Arabische volkjes die arabisch lopen te doen onderling
Israel heeft weinig tot niets tegen de bezetting van Oekraine gedaan. Dus...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oorlog in Oekrane heeft heel veel veranderd
Ben er ook bang voor ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of gemarteld. Het gaat alleen geniepigerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker eenzijdig want de Israeliers hebben nooit een Palestijn doodgeschoten zeker.
Je antisemitische reactie laten allang zien aan welke kant je staat. Vreemd dat je een neutrale kijk dan aanmoedigt.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eh, ja, dat is een beetje precies mijn punt. Dit leid de VS alleen maar af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Heel de VS, met de conservatieven in het bijzonder, pijpt Isral dus waarom zou Rusland de VS willen motiveren steun aan Oekrane
te verhogen door de VS hun "dearest" bondgenoot in de kont te nemen met Hamas als voorbinddildo?
Kijk. Dit is de visie waar ik van houd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Ze zullen idd iets terugdoen, vrees alleen dat de wraak buitenproportioneel zal zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Op zich niet gek natuurlijk.
Het is om 7 uur vanochtend begonnen en dus net 7 uur bezig.
En aangezien Isral volledig verrast en overrompeld is, en dit een goed voorbereide aanval was, heeft het tijd nodig om je goed te herorganiseren.
Heb medelijden met de burgers die daar nu in doodsangst zitten om ontvoerd of afgeslacht te worden.
Hopelijk krijgt Isral snel weer grip op de zaak.
Het leid hem ook niet af, het leid het westen af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat Putin al genoeg aan z’n hoofd heeft.
Ik walg van deze beestenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
Deze mensen zijn echt niet in orde hoor. Wat een totaal gestoord volk.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:58 schreef littlemindy het volgende:
Wat is eigeniljk de verwachting hoe Isral zal reageren? Gaza binnenvallen? Plat bombarderen?
A durf ik te betwijfelen, misschien 2 middagjes. En ja, ik heb er zelf een aantal gebouwd (zonder afwerpmechanisme overigensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:56 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
[..]
Ik weet voor de volle 100% zeker dat je (a) niet zo'n drone in een middagje in elkaar knutselt en (b) niet zomaar een bom van voldoende volume ergens krijgt om die op een Merkava 4 tank te gooien die dan (c) uitgeschakeld is.
Ja, want iedereen is hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Hier mag gewoon een bom opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het is een enorm risico als hij hier mee te maken zou hebben. Dus nee, denk van niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid hem ook niet af, het leid het westen af.
Hij zegt toch "DEZE".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is hetzelfde.
Hou toch op.
Walgelijk volk. En straks weer huilen als hun huizen en gezinnen plat gebombardeerd worden. Vervolgens begint het riedeltje gewoon weer opnieuwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Precies wat Hamas wil natuurlijk. Zonder Palestijnse slachtoffers geen haat, zonder haat geen centjes voor de leiding.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zullen idd iets terugdoen, vrees alleen dat de wraak buitenproportioneel zal zijn
Het laat ook zien dat haat sterker is dan religie. Al dat paraderen en verminken bijvoorbeeld is strikt verboden in de islamitische wetgeving.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
En dan heb je dus mensen die f gewoon openlijk voor die kant kiezen f zeggen dat het allemaal zo gecompliceerd is niet weten voor wie ze moeten kiezen. Het is echt ongelofelijk, dan heb je echt een paar flinke klappen van de molen gehad hoor.quote:
Maar ook weer niet dusdanig dat Oekrane nu meer tekort komt ofzo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid hem ook niet af, het leid het westen af.
Wat het ook is, het zal heel erg veel doden opleveren. Hamas zal zich wel weer tussen de burgers verstoppen maar dat zal ze niet helpen. De beelden van juichende Palestijnen bij vermoorde Israelirs zal ook niet meehelpen aan de keiharde represailles van Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:58 schreef littlemindy het volgende:
Wat is eigeniljk de verwachting hoe Isral zal reageren? Gaza binnenvallen? Plat bombarderen?
Ook als het gaat om ongelovigen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het laat ook zien dat haat sterker is dan religie. Al dat paraderen en verminken bijvoorbeeld is strikt verboden in de islamitische wetgeving.
Hij zegt toch niet dat ze allemaal zo zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is hetzelfde.
Hou toch op.
Maar blijf deze barbaren vooral verdedigen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben volgens mij geen molen in Israel en/of Palestijnse gebieden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan heb je dus mensen die f gewoon openlijk voor die kant kiezen f zeggen dat het allemaal zo gecompliceerd is niet weten voor wie ze moeten kiezen. Het is echt ongelofelijk, dan heb je echt een paar flinke klappen van de molen gehad hoor.
🤡🤡🤡
Matig?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat ze allemaal zo zijn?
Je hebt zo geen kennis, he? Joden zijn voor moslims niet ongelovig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ook als het gaat om ongelovigen?
Zekers. Martelen van levende, en verminken van dode, ongelovigen is hartstikke VERBOTEN.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ook als het gaat om ongelovigen?
Ah. Interessant.quote:
AbuGhraib is het oneens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar blijf deze barbaren vooral verdedigen hoor![]()
Hoe hersenloos moet je zijn als je het nog voor dit soort volk opneemt.
Ok, dus terwijl er allerlei brute terreur wordt gepleegd wil jij nog even "ja maar" doen. Je zag het toch als een conflictje tussen twee Arabische volken?quote:
Die zijn dan van rus makelij. Denk niet dat iran die heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Ongeverifieerde beelden laten zelfs een schietende manpad zien.
Simplistische poll waarvan we de uitslag op voorhand al wisten.quote:
Waarom zou ik de in and outs van de Islam moeten kennen? Maw geef even normaal antwoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volk.
[..]
Je hebt zo geen kennis, he? Joden zijn voor moslims niet ongelovig.
Deze zekers. Het volk niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij zegt toch "DEZE".
Of vind jij DEZE mensen in de video geen totaal gestoorde randdebielen?
Thnx!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zekers. Martelen van levende, en verminken van dode, ongelovigen is hartstikke VERBOTEN.
Oh god noquote:
Hoezo. Meer dan achterover leunen in z'n bunker hoeft hij niet te doen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is een enorm risico als hij hier mee te maken zou hebben.
Je woont in het Westen. Deal with it.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Simplistische poll waarvan we de uitslag op voorhand al wisten.
Nee die hebben echt een bloedhekel aan Hamas en staan dagelijks te demonstreren. Ga toch fietsen manquote:
Ik interpreteer het als verwijzing naar het volk uit de video. Zo niet, ja dan is het een generalisatie ja.quote:
Dames hebben korte broekjes aan. Dus Ben Gvir en Smotrich vinden het in elk geval hun verdiende loon.quote:
Ja, al zijn die soldaten achteraf allemaal vervolgt.quote:
Ik zie hier toch eigenlijk niemand die in deze specifieke situatie openlijk de kant van de Palestijnen kiest of berhaupt zegt dat ze het niet weten. Wel in het bredere geheel natuurlijk, waar de Palestijnen en Isralirs met z'n allen al decennialang proberen om het verder en verder naar de tyfus te helpen. Met succes, kennelijk. Komt ook nooit goed, die mensen kunnen onmogelijk normaal met elkaar overweg (in elk geval de leiders).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dan heb je dus mensen die f gewoon openlijk voor die kant kiezen f zeggen dat het allemaal zo gecompliceerd is niet weten voor wie ze moeten kiezen. Het is echt ongelofelijk, dan heb je echt een paar flinke klappen van de molen gehad hoor.
🤡🤡🤡
alsof dat iets uitmaakt voor de slachtoffers... het idee dat vervolging ineens iets goed maakt is echt zo westers....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, al zijn die soldaten achteraf allemaal vervolgt.
En wanneer gaan de mensen die dit flikken voor een gerecht verschijnen?
Nooit.
Mijn god, wat een gedwaal. Israel gaat vreselijk vergelden, en de palestijnen winnen hier 0 mee.quote:
Je snapt het punt niet. Verwijzen naar iemanda religie als reden voor gruwelijkheden is incorrect.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, al zijn die soldaten achteraf allemaal vervolgt.
En wanneer gaan de mensen die dit flikken voor een gerecht verschijnen?
Nooit.
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef theunderdog het volgende:
Hoe komt het gebrek aan objectiviteit toch. Waarom in hemelsnaam willen kiezen tussen twee volkeren die aan besnijdenissen doen?
Ik kies voor de popcorn.
Fuck. Zeer heftig ja...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
IDF geslacht in open daglicht
Klik op eigen risico
[ twitter ]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Inshallahquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef theunderdog het volgende:
Wel het perfecte moment om Jeruzalem weer katholiek te maken.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
Geslacht in open daglicht
Klik op eigen risico
[ twitter ]
Ging om doen alsof deze mensen slecht doen door hun religie. Dat weet jw best.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat wij dat steunen in het Westen. Jij wel?
Tuurlijk wel, zo uniek zijn die dingen echt niet meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die zijn dan van rus makelij. Denk niet dat iran die heeft.
De enige manier om langdurige vrede daar te bewerkstelligenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef theunderdog het volgende:
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef theunderdog het volgende:
ik ben bang dat dit ijdele hoop is....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.
Stonden er toen ook hele steden te juichen buiten, toen dat verhaal naar boven kwam? Volgens mij niet. Volgens mij werden de soldaten zelfs vervolgd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat wij dat steunen in het Westen. Jij wel?
Wat dan weer logisch is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Simplistische poll waarvan we de uitslag op voorhand al wisten.
Mischien moet je eens wat gaan lezen over waarom beschaafde maatschappijen misdadigers vervolgen. Dat bv genoegdoening voor de slachtoffers en afschrikking een van de redenen zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
alsof dat iets uitmaakt voor de slachtoffers... het idee dat vervolging ineens iets goed maakt is echt zo westers....
Ik klik niet, ik hoef dit allemaal niet te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
Geslacht in open daglicht
Klik op eigen risico
[ twitter ]
Dus vanwege Palestijnse terroristen, moet ik pro-Joodse vlechtjes zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.
Beschaafde Westen? 🤣 Meen je dezequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Tsja, het is al lang duidelijk dat achterlijke barbarenvolken als de Palestijnen, maar ook de Russen en Chinezen de strijd met het beschaafde westen aan zijn gegaan in de 21e eeuw. Hopelijk leidt dit tot het afscheid van de naeve houding van het westen tegenover zulke volkeren, landen en regimes.
Maar God wil het...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aan
Kun je dit ook staven, of is dit een gevalletje trust me bro?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo uniek zijn die dingen echt niet meer.
God wil het = ik wil hetquote:
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie hier toch eigenlijk niemand die in deze specifieke situatie openlijk de kant van de Palestijnen kiest of berhaupt zegt dat ze het niet weten. Wel in het bredere geheel natuurlijk, waar de Palestijnen en Isralirs met z'n allen al decennialang proberen om het verder en verder naar de tyfus te helpen. Met succes, kennelijk. Komt ook nooit goed, die mensen kunnen onmogelijk normaal met elkaar overweg (in elk geval de leiders).
Zolang we nog steeds mensen hebben die offended zijn door verkeerde pronouns zijn we aan de verliezende hand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nee, dat heb je juistquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
God wil het = ik wil het
Althans zo zie ik het altijd
Dan hadden je grootouders harder moeten werken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.
Maar man, wat zou ik een stuk gelukkiger zijn als de ouders/grootouders van deze users gekozen hadden om terug te keren naar hun land van herkomst zodat ze deze mening lekker uit een huisje in Turkije of Marokko konden uiten. Dan hadden we voor de rest alleen maar te dwalen met wat links extremisten van autochtone afkomst.
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over de katholieke periode van de regio heeft niemand positieve herinneringen aan
Het beschaafde westen? Ach, hou toch opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Rupibma het volgende:
Wanneer als deze malloten (Isralirs en Palestijnen) vervolgd worden weet ik niet.
Mooi, dan hoeven de inboorlingen daar ook geen ruzie meer over te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
In deze specifieke situatie staat hier niemand te juichen op FOK!, voor zover ik het zie. Maar dat Isral in het brede plaatje niet bepaald het onschuldige slachtoffer is snappen we toch allemaal wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
De mensen die de kant van de palestijnen kiezen hebben ook recht op hun mening, het is hier nou eenmaal een vrij land.
Maar man, wat zou ik een stuk gelukkiger zijn als de ouders/grootouders van deze users gekozen hadden om terug te keren naar hun land van herkomst zodat ze deze mening lekker uit een huisje in Turkije of Marokko konden uiten. Dan hadden we voor de rest alleen maar te dwalen met wat links extremisten van autochtone afkomst.
Fans van palestijnse terroristenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat er een hele hoop mensen een diepe haat hebben tegen het Westen. Kijk maar naar de fans van de Palestijnse terroristen, voor het overgrote deel mensen die niks met het Westen op hebben (behalve de voordeeltjes) maar alles met het midden oosten. Maar daarheen verhuizen ho maar.
Jammer johquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je dit ook staven, of is dit een gevalletje trust me bro?
I don't trust you bro.
Het gaat niet om positieve herinneringen. Het gaat erom dat dat grondgebied katholiek is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ah ja, het ligt aan mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.
Die fijne helden die nu burgers uit hun auto slepen en afschieten, worden nooit vervolgt.
Ik "snap" het prima, jij "snapt" het niet.
Is wel zo. En vooral ook beheerster. Arabieren zijn gewoon veel minder goed in staat hun emoties te beheersen...quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het niet alleen over FOK!, maar ook hier heb je users die volledig aan de kant van de Arabieren staan. En ten tweede, het is heel simpel: als de Arabieren de wapens neerleggen is er vrede, als Isral de wapens zou neerleggen is er geen Isral meer. Daar is dit het zoveelste bewijs van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie hier toch eigenlijk niemand die in deze specifieke situatie openlijk de kant van de Palestijnen kiest of berhaupt zegt dat ze het niet weten. Wel in het bredere geheel natuurlijk, waar de Palestijnen en Isralirs met z'n allen al decennialang proberen om het verder en verder naar de tyfus te helpen. Met succes, kennelijk. Komt ook nooit goed, die mensen kunnen onmogelijk normaal met elkaar overweg (in elk geval de leiders).
Dan moeten Hassan en Fatima hun terrorische buurman de wijk uittrappen en niet massaal onderdak biedenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:13 schreef Rupibma het volgende:
Hassan, Fatima, Aaron en Smadar hebben daar onder te leiden. Dat is zuur.
Nee, dat weet ik niet best. Er komen hier zoveel reacties voorbij. En nee, ik geloof niet dat mensen slecht doen DOOR hun religie. Je kan niet worden aangezet tot iets dat niet in je zit. Wel dat religie dat mechanisme soms aanwakkert...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ging om doen alsof deze mensen slecht doen door hun religie. Dat weet jw best.
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Isralirs zeggen “komt door Isral, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fans van palestijnse terroristen
Kom op zeg kerel.
Je mag dit afkeuren en tegelijk begrip hebben voor Palestijnse zaak want het is niet alsof Israel een lieverdje is geweest afgelopen 80 jaar
Klopt, en die kunnen op heel wat kritiek rekenen, Palestijnse terroristen worden veelal de hand boven het hoofd gehouden of het bekende "ja maar Isral". Maar dit barbaars gedrag is ons toch niet vreemd? Is toch hetzelfde gedrag wat we al eeuwen lang zien vanuit de islam. Een normaal mens zou over de nek gaan van deze beelden, de mensen in Nederland/Europa met een Palestina vlaggetje op hun social media vinden het gerechtigheid en genieten ervan, ondersteunt door de linkse NSB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
De Russische martelingen vallen bijna in het niets als je deze beelden ziet...
Op een zakelijke manier gebeurd. Heeft heel weinig met gebrek aan beschaving te maken.quote:
QED.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Op een zakelijke manier gebeurd.
Ook deze is voor uquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat niet om positieve herinneringen. Het gaat erom dat dat grondgebied katholiek is.
Als de Palestijnen voorgoed de wapens neerleggen gaat Isral lekker ongestoord nog een paar honderd nederzettingen bouwen en Palestijnen hun huis uit trappen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over FOK!, maar ook hier heb je users die volledig aan de kant van de Arabieren staan. En ten tweede, het is heel simpel: als de Arabieren de wapens neerleggen is er vrede, als Isral de wapens zou neerleggen is er geen Isral meer. Daar is dit het zoveelste bewijs van.
[..]
Er moet inderdaad snel worden nagedacht over veel hardere maatregelen tegen de Arabieren. Dan gooit men maar eens echt een enorme bom op dat hele Gaza, misschien stopt het eindeloze geweld en terrorisme afkomstig vanuit dat bandietenhol dan eindelijk eens.
Heel veel lui willen het niet snappen op dat vlak. Altijd met de “ja maar hullie “ kaart spelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow maar dat weet ik wel: nooit.
Die fijne helden die nu burgers uit hun auto slepen en afschieten, worden nooit vervolgt.
Ik "snap" het prima, jij "snapt" het niet.
Niemand is onfeilbaar, ook in WO2 zijn aan geallieerde kant zaken gebeurd die niet hoorden.quote:
Je bedoelt op Twitter?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Isralirs zeggen “komt door Isral, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.
Tis zaterdag. Moeten we ook al verantwoorden hoe we het weekend beleven?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef Multatilu het volgende:
Je kunt merken dat het wat later op de dag is. Dat werkschuwe linkse uitslaapvolk wordt ook wakker om hier Israel de maat te nemen.
Waar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef theunderdog het volgende:
Wat ik nooit snap. Arabieren hebben heerlijk eten. Maar als ze terreur plegen op Israeli's delen ze snoepjes uit...
Snoepjes.....
Juist op rechts zou je niets met Israel van doen te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef Multatilu het volgende:
Je kunt merken dat het wat later op de dag is. Dat werkschuwe linkse uitslaapvolk wordt ook wakker om hier Israel de maat te nemen.
Isral bouwt zeker door met de aanleg van nieuwe steden en dorpen, mag dat niet dan? Maar Palestijnen die uit hun huis worden getrapt valt enorm mee. Dat zijn voornamelijk opgeklopte verhalen uit Westerse media.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de Palestijnen voorgoed de wapens neerleggen gaat Isral lekker ongestoord nog een paar honderd nederzettingen bouwen en Palestijnen hun huis uit trappen.
Het zijn gewoon twee agressieve vechtersbaasjes die het onmogelijk ooit met elkaar eens gaan worden. En beiden kunnen ze nooit eenzijdig besluiten ermee te kappen, want dan worden ze weggevaagd. Dat is over tien jaar nog steeds zo en over honderd jaar ook.
Je mist de discussie. Men ziet een causaal verband tussen religie en gruwelijkheden. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niemand is onfeilbaar, ook in WO2 zijn aan geallieerde kant zaken gebeurd die niet hoorden.
Maar bv bij Abu ghraib wordt via een rechtstaat geprobeerd dit weer te corrigeren en verantwoordelijkheden gestraft. Een rechtstaat is er juist omdat niemand perfect is. En de rechtstaat zelf is ook nooit perfect.
Alleen dat is tenminste nog een systeem van verantwoording, een poging tot rechtvaardigheid. Dat is heel wat anders dan je eigen misdaden vergoelijken door de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.
De correlatie tussen welvaart en goed bestuur en een rechtstaat is niet voor niks zo sterk. Niet dat het geen imperfecties houdt, maar je komt een stuk verder met je maatschappij dan de excuses buiten jezelf leggen.
Zie de ironie ook tussen Isral en Palestina. Bij deze ene vinden ze het prima dat hun leiders in Qatar de miljonair spelen en het land arm houden. Juichen als een lijk door de straat gaat. Bij de ander protesteren ze omdat de onafhankelijkheid van rechtspraak in geding is.
Dus ja Abu ghraib was fout, en ook Isral begaat genoeg fouten. Maar als je denkt dat aanvallen als vandaag of het goed praten ervan enig excuus kent in de fouten van een ander dan snap je er weinig van. Niet van wat een rechtstaat is, niet van het nemen van eigen verantwoordelijkheid, en niet van het organiseren van welvaart voor je eigen bevolking.
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Isral bouwt zeker door met de aanleg van nieuwe steden en dorpen, mag dat niet dan? Maar Palestijnen die uit hun huis worden getrapt valt enorm mee. Dat zijn voornamelijk opgeklopte verhalen uit Westerse media.
We gaan Twitter toch niet als maatstaf nemen? Dat het daar gebeurt is al zwakzinnig genoeg en het verbaast niemand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Isralirs zeggen “komt door Isral, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.
https://x.com/d62darya/st(...)5Wcwtm--IDaRU-ApqyXAquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Die mensen die Hamas stemmen in die Poll![]()
Het opnemen voor verkrachters
de SS is reeds lang geleden opgeheven, maar hier zie je ze springlevend... wat een volk
Welnee joh, kijk naar een willekeurig land waar de islam de wet is en zie hoe fantastisch volk het is...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wil je echt een wedstrijdje misdragingen gaan doen? Echt? Ik ga ChatGPT vragen om die lijsten samen te stellen als je wilt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bedoelt op Twitter?
Ga nu niet doen alsof daar normaal de redelijkheid en nuance te vinden is in de reacties en tweets.
Niet de religie, vooral de cultuur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je mist de discussie. Men ziet een causaal verband tussen religie en gruwelijkheden. Daar ging het om.
Leuk, gezellig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wil je echt een wedstrijdje misdragingen gaan doen? Echt? Ik ga ChatGPT vragen om die lijsten samen te stellen als je wilt.
Nee nee. Niet terugkrabbelen. Discussie ging om ras en misdaden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In het westen zijn er veel bekende pedo's omdat het strafbaar is en ze er worden vervolgd. Op weer andere plekken maken ze er hun profeet van en vinden het doornormaal.
Tsja, goed voorbeeld ja
Die worden stuk voor stuk afgemaakt. Daar kun je de klok op gelijkzetten, zo handelt de Arabische terrorist.quote:
Waarom is steden en dorpen bouwen een provocatie? Probeer zulke claims eens te onderbouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
Ik zie mensen in dit topic duizenden dronestrikes wegzetten als "zakelijk gebeuren".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat een beetje h.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze specifieke situatie staat hier niemand te juichen op FOK!, voor zover ik het zie. Maar dat Isral in het brede plaatje niet bepaald het onschuldige slachtoffer is snappen we toch allemaal wel?
Als het uitkomt wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan Twitter toch niet als maatstaf nemen? Dat het daar gebeurt is al zwakzinnig genoeg en het verbaast niemand.
Vergeet niet dat ook het Christendom eeuwenlang dit soort shit veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, en die kunnen op heel wat kritiek rekenen, Palestijnse terroristen worden veelal de hand boven het hoofd gehouden of het bekende "ja maar Isral". Maar dit barbaars gedrag is ons toch niet vreemd? Is toch hetzelfde gedrag wat we al eeuwen lang zien vanuit de islam. Een normaal mens zou over de nek gaan van deze beelden, de mensen in Nederland/Europa met een Palestina vlaggetje op hun social media vinden het gerechtigheid en genieten ervan, ondersteunt door de linkse NSB.
Walgelijk.
Wat is het nu, ras of religie... Of ben jij er ook zo een die de islam veroordelen racisme noemt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Leuk, gezellig.
[..]
Nee nee. Niet terugkrabbelen. Discussie ging om ras en misdaden.
niet religie, niet cultuur, vooral onderdrukkingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:25 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Niet de religie, vooral de cultuur.
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Isral is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiren over het feit dat Isralieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
Zeker.quote:
Zowel ras als religie. Lees het terug als je het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:27 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wat is het nu, ras of religie... Of ben jij er ook zo een die de islam veroordelen racisme noemt.
Ah, omdat ik Isral geen warm hart toejuich ben ik natuurlijk een voorstander van alles wat Hamas doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker.
Want het zal best dat palestijnen het moeilijk hebben, zeg ik het eufemistisch, belangrijker: ik ontken dat niet.
Maar dat opdissen als schaamlap waarom we nu dit soort mensonterende situaties zien.....
Ja vroeger....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ook het Christendom eeuwenlang dit soort shit veroorzaakt heeft.
Gedaan en jij post inconsequentquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zowel ras als religie. Lees het terug als je het niet begrijpt.
Grapjas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Isral is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiren over het feit dat Isralieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.
Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Isral eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.
Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.
Ons taak is dan ook om jullie daarop te wijzen en te corrigeren.
De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Isralitische terreur.
Probeer eens je linkse bril af te zetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
Zie hier een voorbeeld van een in het Westen wonende anti-Westerse moslim die Palestijnen openlijk steunt maar het vertikt om terug te verhuizen naar de door hem zo opgehemelde landen die niet Westers zijn, zoals gevraagd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Isral is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiren over het feit dat Isralieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.
Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Isral eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.
Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.
De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Isralitische terreur.
Who fucking cares? De mensen die er nu wonen bestonden in 1946 niet. In Turkije zijn er ook mensen gedood die op Armeens, Koerdisch en Grieks grondgebied woonden. Vind jij ook HEEL erg. Hypocriet.quote:
Religie in het algemeen is een extreem achterlijk concept.quote:
Dat zijn nog eens argumenten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Probeer eens je linkse bril af te zetten.
Historisch gezien hebben de Palestijnen gewoon alle recht om kwaad te zijn. Die zijn letterlijk uit hun eigen land getraptquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die worden stuk voor stuk afgemaakt. Daar kun je de klok op gelijkzetten, zo handelt de Arabische terrorist.
[..]
Waarom is steden en dorpen bouwen een provocatie? Probeer zulke claims eens te onderbouwen.
Voor het geval je het niet zelf kon bedenken, ik kan je originele post niet terugvinden dus dan maar zo: Je kunt pro-Palestijnse zaak zijn, en toch hartstikke anti-Hamas hardliners. Heus waar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Welnee joh, kijk naar een willekeurig land waar de islam de wet is en zie hoe fantastisch volk het is...de tering... wat een inferieur gedrocht is die cultuur
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ah, omdat ik Isral geen warm hart toejuich ben ik natuurlijk een voorstander van alles wat Hamas doet.
En we hebben de antisemieten bingo weer. Joden zitten achter de aanslag op hun eigen volk. Zijn ze toch weer de evil mastermind.quote:
Ik, bijv, vind dat dat erg. Dat gaat natuurlijk niet samen met jouw wereldbeeld. Wil je een kopje thee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Who fucking cares? De mensen die er nu wonen bestonden in 1946 niet. In Turkije zijn er ook mensen gedood die op Armeens, Koerdisch en Grieks grondgebied woonden. Vind jij ook HEEL erg. Hypocriet.
Het is inderdaad erg vervelend dat er zoveel controle nodig is om Arabieren van hun meest geliefde bezigheid te weerhouden: terrorisme. Wellicht was de staat Isral erkennen en aanvaarden na de oprichting een betere keus geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden in hun Engelse tweets ook gewoon eens de algemeen geaccepteerde Engelse namen moeten gebruiken. Hier wordt, na een snelle zoektocht, de Al-Aqsa Mosque/moskee mee bedoelt zo te zien?quote:
Zie hier een onmenselijke gedaante die niet het verschil kent tussen recht en onrecht. Dat ik hier woon wil niet zeggen dat ik stilzwijgend moet toekijken naar de terreurpraktijken van Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van een in het Westen wonende anti-Westerse moslim die Palestijnen openlijk steunt maar het vertikt om terug te verhuizen naar de door hem zo opgehemelde landen die niet Westers zijn, zoals gevraagd.
Je hebt het recht om dat erg te vinden maar waarom maakt deze user zich dan druk om Joden die op "andermans" grondgebied wonen en daar gedood worden, dat dat dan minder erg zou zijn? Of je vindt het allebei erg of allebei niet. Je kan het niet erg vinden dat Turken op "andermans" grondgebied worden geslacht door de PKK maar somehow een rechtvaardiging zien in dat Isralirs op "andermans" grondgebied worden geslacht door Palestijnen. Dan ben je gewoon enorm hypocriet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:33 schreef Rupibma het volgende:
Ik, bijv, vind dat dat erg. Dat gaat natuurlijk niet samen met jouw wereldbeeld. Wil je een kopje thee?
Ik ben geen voorstander van geweld en zie graag dat men zich houdt aan de wetgeving.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?
Wat is je antwoord op de stelling dat het gewoon een vaststaand feit is dat de mensen die dit flikken daar nooit verantwoording* voor af zullen leggen?
*(Dat zullen ze, waarschijnlijk, wel doen, in de vorm van een israelische 5.56, maar dat is niet echt waar het om gaat.)
Kun je je quote even aanpassen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt het recht om dat erg te vinden maar waarom maakt deze user zich dan druk om Joden die op "andermans" grondgebied wonen en daar gedood worden, dat dat dan minder erg zou zijn?
Oh, gaan we nu termen zoals ''Arabieren'' gebruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vervelend dat er zoveel controle nodig is om Arabieren van hun meest geliefde bezigheid te weerhouden: terrorisme. Wellicht was de staat Isral erkennen en aanvaarden na de oprichting een betere keus geweest.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef superniger het volgende:
160 dode Palestijnen volgens Al Jazeera.
Het wordt ook wat lastig een maatschappij/de samenleving te laten functioneren als ze daarna weer platgebombardeerd worden. Ook ziekenhuizen, gevangenissen, elektriciteitscentrales, scholen enz.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?
Wat is je antwoord op de stelling dat het gewoon een vaststaand feit is dat de mensen die dit flikken daar nooit verantwoording* voor af zullen leggen?
*(Dat zullen ze, waarschijnlijk, wel doen, in de vorm van een israelische 5.56, maar dat is niet echt waar het om gaat.)
Toen ze eruit werden getieft had Gaza rond de 100k inwoners. Nu meer dan 2 miljoen. Die 1,9 miljoen extra zijn helemaal nergens uitgetrapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Historisch gezien hebben de Palestijnen gewoon alle recht om kwaad te zijn. Die zijn letterlijk uit hun eigen land getrapt
Hopelijk weet Israel dat aantal flink op te krikken vanaf nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef superniger het volgende:
160 dode Palestijnen volgens Al Jazeera.
Dat doe jij ook door iedereen PKK lid te noemen en geweld van Turkije goed te praten. Je kent je eigen schaduw bijzonder slechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu termen zoals ''Arabieren'' gebruiken?
Je laatste zin geeft inderdaad aan hoe jij macht boven recht prevaleert en kortom terreur goedkeurt zolang het verricht wordt door je eigen clubje.
Ik vind de partij die zich inspant om wantoestanden intern af te straffen beter dan de partij die dat niet doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van geweld en zie graag dat men zich houdt aan de wetgeving.
Ik ben niet zo schijnheilig en hypocriet. Ik kan prima afgeven op het midden oosten en op het westen.
De waarheid is nu eenmaal grijs.
Beschaafde cultuurquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef flyguy het volgende:
[..]
Hopelijk weet Israel dat aantal flink op te krikken vanaf nu
Ze hadden verstandiger moeten zijn met verblijfsrecht verschaffen en naturalisatie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dan hadden je grootouders harder moeten werken.
Ze zijn daar vrijwillig gevestigd hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef Alarmonoff het volgende:
palestina / israel is bezet
[ afbeelding ]
Kaartje klopt niet, grootste deel van India is niet islamitischquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef Alarmonoff het volgende:
palestina / israel is bezet
[ afbeelding ]
Het is inderdaad beschaafd om terroristen plus steun zo snel mogelijk over de kling te jagen voordat ze meer schade aanrichten.quote:
Ja, wat ook niet helpt is politieke infighting. En facties die deze sentimenten maar blijven aanwakkeren, ipv als wat door moet gaan voor regeringen, je inspannen voor toenemende welvaart voor je volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het wordt ook wat lastig een maatschappij/de samenleving te laten functioneren als ze daarna weer platgebombardeerd worden. Ook ziekenhuizen, gevangenissen, elektriciteitscentrales, scholen enz.
Relschoppers komen er dan mee weg ja.
Oh dat is al wat anders dan hopen op zoveel mogelijk doden h.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef flyguy het volgende:
[..]
Het is inderdaad beschaafd om terroristen plus steun zo snel mogelijk over de kling te jagen voordat ze meer schade aanrichten.
Is er reguliere school op zondag dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo verstandig.
joods volk in een historisch joods land, moet kunnen. Het ware beloofde land loopt van de nijl tot de eufraat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze zijn daar vrijwillig gevestigd hoor
Joden zijn dan toch niet vrij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is er reguliere school op zondag dan?
Ja, zondag is de maandag in Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vrij/zaterdag weekend hquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
't is geen christelijk land eh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oh is de Moshiach al gekomen dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
joods volk in een historisch joods land, moet kunnen. Het ware beloofde land loopt van de nijl tot de eufraat.
Palestijnen zijn ook van migranten afkomstig.
Ja, 2000 jaar geleden was de eerste komst en kwam hij als dienaar.quote:
Zou niet meer dan terecht zijn. Ik steun de herbouw van de 1e tempel ter plekke, de tempel van Solomon.quote:
https://www.smithsonianma(...)temple-mount-920764/quote:Jewish tradition holds that it is the site where God gathered the dust to create Adam and where Abraham nearly sacrificed his son Isaac to prove his faith. King Solomon, according to the Bible, built the First Temple of the Jews on this mountaintop circa 1000 B.C., only to have it torn down 400 years later by troops commanded by the Babylonian king Nebuchadnezzar, who sent many Jews into exile.
Verrassingsaanvallen zijn moeilijk om je op voor te bereiden. Maar dit lijkt meer een blunder van de regering en het leger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit toch een beetje een false flag is? Dat die Israeli het wel wisten en dat ze het bewust toe hebben gelaten om kei en keihard terug te slaan?
Je gaat mij niet vertellen dat een van de landen met de:
Een van de beste legers ter wereld.
Een van de beste intelligence ter wereld.
Een van de beste (lucht)verdedigingswerken.
Omver gelopen zijn door een paar gewapende pallies?
Dit stinkt. En hard ook nog.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, zondag is de maandag in Isral.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is geen christelijk land eh.
Shabbat is vrijdag-zaterdag. Dus werkweken lopen daar van zondag-donderdag.
Net als in landen als Saudi-Arabi trouwens.
Evangelische christenen voor Israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is trouwens wachten op de eerste evangelische kerk die de terugkomst van Jezus gaat voorspellen...
Ehh, ja kan, of ze hielden het in de gaten maar dachten dat een eventuele aanval veel verder in de toekomst lag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit toch een beetje een false flag is? Dat die Israeli het wel wisten en dat ze het bewust toe hebben gelaten om kei en keihard terug te slaan?
Een van de beste legers ter wereld (inclusief een van de aller beste luchtmachten inclusief de beste piloten).
Roomse en vrijmetselaarsproject, dat wordt de eigen ondergang van het joodse volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Ik steun de herbouw van de 1e tempel ter plekke, de tempel van Solomon.
[..]
https://www.smithsonianma(...)temple-mount-920764/
quote:
Iedere keer als ik een van deze tweets open zie ik een barrage van haatvolle tweets van Indirs jegens moslims. Wat zijn ze toch betrokken. /squote:
Esther Voetquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
'Strijders'_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
[ twitter ]
Veel joden hun ogen worden geopend voor het evangelie, ineens beseffen ze dat het NT een Joods boek is dat de tora vervult.quote:
Het is een Joods complot / de CIA / Het WEF Kartel / De Illuminati / alle vier*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Een van de beste legers ter wereld (inclusief een van de aller beste luchtmachten inclusief de beste piloten).
We kennen je standpunt inmiddels wel. Ben je toevallig zelf joods?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
'Strijders'_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
[ twitter ]
Oh de Joden die de Christelijke begraafplaatsen in Israel kapot maken??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Veel joden hun ogen worden geopend voor het evangelie, ineens beseffen ze dat het NT een Joods boek is dat de tora vervult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |