Als het in het Westen zo vreselijk is: ga weg, ga je heil zoeken elders.quote:
oh ben je al zo oud joh?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Nederlanders niet. Het verzet tegen het nazisme was minimaal.
Turkije is met iedereen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkije steunt Israel. 🇹🇷🇮🇱.
Samen tegen terreur van palestijnen en koerden.
Turkije is met iedereen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Turkije steunt Israel. 🇹🇷🇮🇱.
Samen tegen terreur van palestijnen en koerden.
Hahahhaha sorry wat is dit voor meuk 🤣🤣quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het in het Westen zo vreselijk is: ga weg, ga je heil zoeken elders.
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt. Kijk eens in de spiegel in plaats van de vinger te wijzen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is wreed om te zien natuurlijk, maar ik geloof dat ieder volk (natuurlijk niet iedere persoon) dat zou doen met een soldaat van een koloniserende macht.
Volgens wie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.
Assad moet ook weg, omdat het een massamoordenaar was die vreedzame protesten met kogels beantwoordde. Wij hebben ook rebellen gesteund, of het slim was is een tweede.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Frans min. Defensie heeft zelfs erkent dat het Assad-moet-weg-project op poten was gezet omwille van de Israëlieten. En hunner relevantie bleek ook uit de opgerakelde emails. Los daarvan hebben ze zelf toegeven Syrische rebellen ondersteund te hebben.
Klopt, we gedragen ons in de regel veel beschaafder wanneer we landen met bommen terroriseren, verdachten martelen en burgers rücksichtlos neerschieten.quote:
Ik zie mezelf eigenlijk steeds meer als ordinaire humanist. Met barbaren van welke huize dan ook wil ik niets van doen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef theunderdog het volgende:
Zitten hier enkel pro-israel en pro-palestina figuren?
Geen 'moge de beste winnen'??
https://israelpalestine.liveuamap.com/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:31 schreef opgebaarde het volgende:
Is er ergens een kaartje met waar al die aanvallen zijn (geweest)?
ik hoef me dat niet af te vragen, ik weet al dat onderdrukking ervoor heeft gezorgd dat dit volk een voorliefde heeft voor agressie en terrorisme.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
Het is vooral opmerkelijk dat mensen moeite hebben om te kiezen tussen een democratisch, Westers en geciviliseerd land en een ongeciviliseerd en volk met een voorliefde voor agressie en terrorisme. Misschien moet je je eens afvragen hoe dat komt.
Lijkt mij sterk. Aangezien hij juist hiermee de aandacht op zich heeft gevestigd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef Slayage het volgende:
Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgen
[ twitter ]
Graag gedaanquote:
Moest kekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël is geen koloniserende macht. Israël is een volledig legitiem land.
Nou ja het zou fijn zijn als Israel Palestina erkent en hun grond geeft en beide samen in vrede en harmonie kunnen leven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef theunderdog het volgende:
Zitten hier enkel pro-israel en pro-palestina figuren?
Geen 'moge de beste winnen'??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |