Raar zeg dat de Palestijnen in een Palestijns stad als Ramallah juichen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste filmpjes met feestende en juichende mensen zijn er alweer.
[..]
De moderne staat Israël staat niet gelijk aan een volk hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nou, jouw bezwaar tegen het uitroeien van mensen is ook snel weg geëbd hoor. Of ben je dit:
[..]
alweer vergeten?
geen genocide, maar alleen het land weg.,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.
Incorrect. Het 'verzet' van de Palestijnen begon al op 1947, tijdens resolutie 181.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
okee, kleine historie voor jou dan: er waren geen palestijnen. het was brits mandaat, er leefden enkele duizenden nomaden. Israel mocht eerst bestaan, tot ze succesvol werden, en ze werden aangevallen. Israel versloeg de aanvallers, en daardoor was de claim op het land juridisch vanwege oorlogsrecht nog steviger geworden. Israel heeft de fout gemaakt om territorium terug te geven en de situatie gaza te laten bestaan uit goedgezindheid. Ze hebben jarenlang gezorgd voor water en electriciteit Al dit goed gedrag breekt ze nu op met dit beestachtig geweld en terreur
Je hoeft geen kant te kiezen trouwens he. Ik weet 't, een rare optie tegenwoordig. Maar het kan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:09 schreef Akathisia het volgende:
Als je pro-Europa en anti-islam bent, doe je er verstandig aan om anti-Israel te zijn, en dus Team Palestijnen.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Goede move. Het westen heeft dit veroorzaakt met hun onzin, enige oplossing is Israël weg.
Deze bullshit is van dezelfde adembenemende stupiditeit als Wilders die claimt dat hij geen probleem heeft met moslims maar alleen met de Islamquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is geen volk.
De staat Israël is een entiteit die weg moet.
[..]
De moderne staat Israël staat niet gelijk aan een volk hoor.
Enkel blind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....
Je MOET een kant kiezen lees ik hier. Zwart of wit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Momo het volgende:
Mensen die enkel blind 100 procent voor 1 van de partijen zijn....
Dat zouden ze wel willen. Gaat (gelukkig) nooit gebeuren.quote:
noem eens een palestijnse leider in de jaren 30?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Incorrect. Het 'verzet' van de Palestijnen begon al op 1947, tijdens resolutie 181.
Je mag gerust een beetje pedant zijn qua historische kennis, maar het is dan wel verstandig om daadwerkelijk de feiten op orde te hebben.
Omdat ik niet houd van vernederen, mag je gerust een dm sturen voor meer uitleg.
En hoe reeel zie jij dit als oplossing?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:10 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Met een genocide Etto. Ze durven het allemaal niet openlijk te zeggen want dan worden ze geband maar het is overduidelijk.quote:
wat gebeurt er als je het niet doet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je MOET een kant kiezen lees ik hier. Zwart of wit.
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Deze bullshit is van dezelfde adembenemende stupiditeit als Wilders die claimt dat hij geen probleem heeft met moslims maar alleen met de Islam.
Hoeft niet, zeker niet als geen van de twee partijen invloed zouden hebben op je eigen, maar áls je pro-Europa bent, dan zou je er wel goed aan doen mijn logica te volgen, gezien een van die partijen wel degelijk een (negatieve) invloed heeft op Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je hoeft geen kant te kiezen trouwens he. Ik weet 't, een rare optie tegenwoordig. Maar het kan.
klopt, er leven ook heel veel palestijnen in de grote steden van israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[..]
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.
Daarnaast zijn niet alle Israelis joods.
Secularisme zou een verademing zijn over heel de wereld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Israel is een seculier land. Er zijn tig joden die vanuit religieus oogpunt vinden dat de moderne staat niet had mogen bestaan.
Israël mag dan in naam seculier zijn, men wordt intern gegijzeld door een groep religieus waanzinnigenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[..]
Enkel als je nog gelooft dat de protocollen echt zijn of zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoeft niet, zeker niet als geen van de twee partijen invloed zouden hebben op je eigen, maar áls je pro-Europa bent, dan zou je er wel goed aan doen mijn logica te volgen, gezien een van die partijen wel degelijk een (negatieve) invloed heeft op Europa.
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Secularisme zou een verademing zijn over heel de wereld.
Dat weet ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Israël mag dan in naam seculier zijn, men wordt intern gegijzeld door een groep religieus waanzinnigen
Nee hoor; religie blijft altijd bestaan. Wanneer het echter mengt met politiek krijg je gegerandeerd bloedvergieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat zou echt verschrikkelijk saai en eentonig zijn.
orthodox seculier is een verzinsel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo goed.
De naam orthodox-seculieren bestaat niet voor niets.
Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.
Hé oorlog! Gezellig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Palestina bestaat sinds 47, net als Israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
noem eens een palestijnse leider in de jaren 30?
Niks mis met flink wat dood en verderf op zijn tijd idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Och, je kan ook gewoon de rol van Israël aanschouwen in een conflict als Syrië, en welke impact dat heeft gehad op Europa . Daarom is het ook zo raar dat Howard het heeft over barbaren aan de andere zijde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Enkel als je nog gelooft dat de protocollen echt zijn of zo.
Serieus...
Ga jij lekker leven op een wereld waar je je leven niet zeker bent, maar hé, het is niet saai!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Die regering zit er omdat de stemmen van de gekken regeert in Israël.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo goed.
De naam orthodox-seculieren bestaat niet voor niets.
Het lijkt me vooral een Extreem rechtse seculiere regering die zijn bestaan wil halen vanuit religieus perspectief.
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.quote:
ik ben ook niet bang dat religie dan verdwijnt, want dat kan niet maar het wordt eentonig en saai omdat iedere neus dan dezelfde kant op staat geopolitiek en juist een evenwicht in idelogien zorgt voor stabiliteit, anders schiet een ideologie door.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor; religie blijft altijd bestaan. Wanneer het echter mengt met politiek krijg je gegerandeerd bloedvergieten.
Da's net zoiets als een carnivoor-veganist, idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
orthodox seculier is een verzinsel.
Als een Wilders zoiets voorstelt, ben je dan ook voor, of schreeuw je dan 'racisme'?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.
Dat land van herkomst is voor veruit de meesten daar Israel, daar zijn ze immers geboren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Terug naar land van herkomst. Dus NL, DL en zulks. We kunnen beginnen met het stoppen van landje pik en het innemen van land en huizen van Palestijnse mensen.
Niet. As usual leiden die mensen daar door afspraken van het westen. Wel chill dat wij hier dat gezeur van deze groep niet hebben. Ze lossen het daar maar op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe reeel zie jij dit als oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |