Niet het probleem van de Palestijnen me dunkt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.

Meer controleposten die alleen Palestijnen controleren. Meer land pakken. Meer surpressie. En dan wordt het vanzelf beter, dan word je inderdaad vanzelf geliefdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Beelden van afgeschoten bejaarden bij bushokjes o.a.
.....

Toen concentreerde ze zich in Poolse kampen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh vreemd. Hoe deden die Joden het dan voor het moderne Israel

dit is de eerste keer dat ik dit lees of is die al eerder voorbijkomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Toen woonden ze in landen waar ze altijd werden aangepakt met als dieptepunt Hitler.

Duitse kampen*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen concentreerde ze zich in Poolse kampen.

En dan? Staat er gewoon weer een nieuw poppetje op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Palestijns leiderschap uitroeien

Poolse kampen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Duitse kampen*
Niet probleem van Palestijnen.

Nou nee, ze stonden in Polen, maar waren Duitse instellingen.quote:

Dit zijn Russische modellenquote:

Ik blijf het een lastige vinden. Ze hebben daar met z'n allen ook niet echt de mogelijkheden om te civilizeren. En snap dat dit gebeurt omdat ze niks te verliezen hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uiteraard team Israël. Er wordt gevochten tegen een barbaars, ongeciviliseerd volk dat zich jaar in jaar onderscheid in het plegen van aanslagen en toejuichen van terreurgroeperingen. En dit kan dan ook nog op steun rekenen van het sommigen in het Westen. Dit blijft onbegrijpelijk.
[..]
In progressief linkse kringen zit je dan wel goed. Je kunt het ook hier op FOK! zien, zelfs in dit topic, de steun komt maar uit één hoek. Als het aan elke vorm van moreel kompas en normen waarden ontbreekt, dan krijg je dat.
[..]
Dit is niet juist. Het geweld is altijd afkomst geweest van Arabieren uit verscheidene Islamtische landen en dit is al begonnen met de oprichting van Israël. Stellen dat Israël het probleem is, geeft blijkt van een duidelijk gebrek aan historische kennis.

Welke oplossing is dan meer realistisch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mensen dwingen hun geboortegrond te verlaten? Lijkt me weinig realistisch.

Het probleem van de Palestijnen is dat hun Arabische broeders de genocide van de Duitsers wilden afmaken. Vele "Palestijnen" zijn dan ook Jordaniërs en Egyptenaren. Ze zijn geëindigd als kind van de rekening.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet het probleem van de Palestijnen me dunkt?
Duitsers lijken me redelijk stabiel tegenwoordig. Die schaffen de terugkeer vast wel.

Israel weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke oplossing is dan meer realistisch?

Dank.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je verwijst naar, refereert aan.

quote:'Groot feest in Ramallah na aanvallen'
In Ramallah op de bezette Westelijke Jordaanoever is het "één groot feest", meldt Al Jazeera. "Hier in Ramallah zien we mensen schreeuwen ter viering en ter ondersteuning van de militaire acties. We hebben soortgelijke taferelen elders op de bezette Westelijke Jordaanoever gezien", zegt een verslaggever van Al Jazeera.

quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.
Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.

Huh, of Israel geeft Palestijnen hun grond terug? Conform afspraken. Na WO II heeft Israel alleen maar meer en meer aan landjepik gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Israël. Hopelijk is dit het einde van Netanyahu en z'n corrupte zooitje en maakt Israël voorgoed een einde aan Hamas.
Een volksverhuizing van de Palestijnen naar Egypte, Libanon of Jordanië lijkt me een gepaste uitkomst. Dit heeft het conflict tussen Armenië en Azerbeidzjan om die enclave met de moeilijke naam ook opgelost.

Nou, jouw bezwaar tegen het uitroeien van mensen is ook snel weg geëbd hoor. Of ben je dit:quote:
alweer vergeten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Praten over uitroeien en dan denken dat je aan de goede kant staat

Het lachen zal ze snel vergaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
De eerste filmpjes met feestende en juichende mensen zijn er alweer.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |