SPOILER: Meer tweetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Liveblog: https://www.geenstijl.nl/5172915/we-kijken/
[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 07-10-2023 13:59:30 ]
Zie, dat vind ik toch wel interessant. Als dit de relaties met Israel weer verslechterd raken door dit hele gebeuren dan heeft Hamas helaas dus toch wel iets bereikt. Maarja afwachten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
Heel die regio daar zal ontvlammen als ze zo doorgaan![]()
[ twitter ]
waarom zou je als land een wespennest willen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef Slayage het volgende:
En zo zouden de kolonisten hun zin krijgen![]()
[ twitter ]
Precies wat ik ook zei dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:33 schreef Slayage het volgende: Maybe, maybe not. Netanyahu is in ieder geval geen kop van jut sinds vanmorgen [ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:50 schreef Drxx het volgende:
Serieuze vraag:
Dit volk kan met heel veel moeite sigaretten en vuurpijlen het land binnensmokkelen, maar nu kunnen ze ineens zonder problemen met zwaar geschut de grens van Isral oversteken. En Isral schijnt ook nog eens verrast te zijn dat dit een dag na 50-jarige herdenking aan Yom Kippur gebeurt.
Gelooft men dit?
Er waren hele sterke signalen dat de VS een oogje toekneep in de aanloop naar 9/11, en het zou mij niets verbazen als dit een soortgelijk situatie is.
Ik twijfel er niet aan dat Hamas hierachter zit. Maar ik twijfel er wel aan dat Isral verrast is. Dit geeft ze een hele goede reden om Palestina te bulldozen.
Dat is dan opmerkelijk, want van onderdrukking is helemaal geen sprake. Maar wel weer bijzonder om te zien dat een radicaal links en progressieve user de verkeerde kant kiest, het zal eens niet zo zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik hoef me dat niet af te vragen, ik weet al dat onderdrukking ervoor heeft gezorgd dat dit volk een voorliefde heeft voor agressie en terrorisme.
Wat is het nut van grond geven aan de palestijnen? Waarom zou israel iets aan hen moeten geven, als ze zelf geen enkele concessie willen doen?. Egypte zou ze ook land kunnen geven en hun ideologien liggen veel dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja het zou fijn zijn als Israel Palestina erkent en hun grond geeft en beide samen in vrede en harmonie kunnen leven.
Gaat nooit gebeuren.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:37 schreef Deadre het volgende:
Er is helemaal niets joods aan ‘Isral’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.
Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Isral’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Isral’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Isral’.
En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.
De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Isralische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Isral’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentini en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?
Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Isral’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
Putinquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
En wie is er gebaat bij een vlam in dit kruitvat?
Teruggeven*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat is het nut van grond geven aan de palestijnen? Waarom zou israel iets aan hen moeten geven, als ze zelf geen enkele concessie willen doen?. Egypte zou ze ook land kunnen geven en hun ideologien liggen veel dichter bij elkaar.
Thanks. Top site. Die hoort ook in de OP @supernigerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://israelpalestine.liveuamap.com/
Iedereen wel op een of andere manier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
Hamas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
Omdat het land oorspronkelijk van Palestina was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Wat is het nut van grond geven aan de palestijnen? Waarom zou israel iets aan hen moeten geven, als ze zelf geen enkele concessie willen doen?. Egypte zou ze ook land kunnen geven en hun ideologien liggen veel dichter bij elkaar.
Heb je door dat je kijk ergens heel antisemitisch is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:37 schreef Slayage het volgende:
En zo zouden de kolonisten hun zin krijgen![]()
[ twitter ]
Dan moet je wel snel zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie resolutie 181 van VN. En vergelijk dat met huidige Palestina.
je vergeet ruslandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je door dat je kijk ergens heel antisemitisch is?
Een soort: Israel kan geen fouten maken. Zelfs al worden ze aangevallen, dan is dat allemaal gepland. Lieverd, Joden zijn gewoon mensen. Israel is gewoon een land. Met meerdere breekpunten.
Hamas heeft dit goed georganiseerd. Waarschijnlijk samen met Hezbollah en Iraanse invloeden.
Ze hebben het feitelijk nooit gehad. Israel heeft bij de verdedigingsoorlogen veel gebied gewonnen, en teruggegeven. De rest is gewoon van israel, volgens het oorlogsrecht. Palestijnse claims zijn juridisch flinterdunquote:
dat is al vaker aangehaald. WO2 en hitler zijn ook al genoemd.quote:
Al die peace deals waren toch gedoemd om te falen. Nu hebben ze een excuus om het verdrag te verscheurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zie, dat vind ik toch wel interessant. Als dit de relaties met Israel weer verslechterd raken door dit hele gebeuren dan heeft Hamas helaas dus toch wel iets bereikt. Maarja afwachten.
Iran, rusland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
My bad dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is al vaker aangehaald. WO2 en hitler zijn ook al genoemd.
Rusland en putin ook al.
Mijn bingo kaart met gebruikelijke reacties is al bijna vol
Waarom? Er zijn talloze Isralirs met Russische wortels, je hebt in Isral hele steden waar in de praktijk meer meer Russisch dan Hebreeuws wordt gesproken. Er is totaal geen reden voor Rusland om hier baat bij te hebben.quote:
Hear hear. Alleen de acties van de Settlers kunnen natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ze hebben het feitelijk nooit gehad. Israel heeft bij de verdedigingsoorlogen veel gebied gewonnen, en teruggegeven. De rest is gewoon van israel, volgens het oorlogsrecht. Palestijnse claims zijn juridisch flinterdun
ik mis er nog 1 en dan kan ik hard BINGO roepen!quote:
Zou best kunnen ja. Iran reageert positief. Egypte, SA en Oman keuren het geweld af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een soort: Israel kan geen fouten maken. Zelfs al worden ze aangevallen, dan is dat allemaal gepland. Lieverd, Joden zijn gewoon mensen. Israel is gewoon een land. Met meerdere breekpunten.
Hamas heeft dit goed georganiseerd. Waarschijnlijk samen met Hezbollah en Iraanse invloeden.
''Nee''quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:37 schreef Deadre het volgende:
Er is helemaal niets joods aan ‘Isral’, ook al willen de zionisten ons dat doen geloven. Sterker nog, het zionisme is het grootste verraad voor het ware jodendom.
Had grondlegger Theodor Herzl niet in z’n dagboek geschreven dat de antisemieten de grootste bondgenoot van het zionisme waren? En had David Ben Gurion, de oprichter en eerste premier van ‘Isral’ niet geroepen: “Als ik wist dat het mogelijk was om alle Duitse kinderen (waarmee hij de Duitse joden bedoelde) in veiligheid te brengen door hen te transporteren naar Engeland, of enkel de helft ervan te redden door hen te over te brengen naar ‘Isral’, dan zou ik voor de tweede optie kiezen.”? Hiermee gaf Ben Gurion er blijk van dat hij het leven van de joden minder waard vond dan zijn project, het stichten van ‘Isral’.
En verder kwamen de woorden van Herzl ook tot uiting in de jaren ‘30 toen de zionisten colaboreerden met de nazi’s met de Ha’avara-overeenkomst, de Rundschau en de rondleiding die zij in 1937 gaven aan Adolf Eichmann in het “project” Palestina.
De zionistische terreurorganisaties Haganah, Irgun en Stern gang (Lechi) zijn later opgegaan in het ‘Isralische’ leger (IDF). Laatstgenoemde onder leiding van Avraham Stern, was verantwoordelijk voor onder andere de moord op VN-bemiddelaar Folke Bernadotte en in 1941 zocht Lechi tot tweemaal toe aansluiting bij de nazi’s om tegen de Britten te vechten. Verder is het geen geheim dat ‘Isral’ goede banden had met het door gewezen nazi’s gesteunde militaire regime in Argentini en als klap op de vuurpijl huurde de Mossad in 1962 de gewezen SS’er Otto Skorzeny in om de raketgeleerde Heinz Krug te liquideren. Geweldige ideologie dat zionisme, nietwaar?
Het zijn de zionisten die de term antisemitisme hebben gedegradeerd tot een woord zonder enige betekenis. Hoe het ook zij, ik heb niets tegen rechtgeaarde joden maar het zionisme is niets anders dan een uiterst verwerpelijke, racistische ideologie. Niet voor niets was ooit bij resolutie (3379) door de VN vastgelegd dat het zionisme een vorm is van racisme en rassendiscriminatie. Helaas is deze in 1991 onder druk van ‘Isral’ ingetrokken als voorwaarde voor de fictieve vredesbesprekingen o.l.v. George Bush sr. Antisemitism™
ik schrijf putin, niet rusland.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn talloze Isralirs met Russische wortels, je hebt in Isral hele steden waar in de praktijk meer meer Russisch dan Hebreeuws wordt gesproken. Er is totaal geen reden voor Rusland om hier baat bij te hebben.
Assad heeft zijn handen meer dan vol aan zijn eigen land.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja. Iran reageert positief. Egypte, SA en Oman keuren het geweld af.
Misschien dat Syri ook nog betrokken is? Geen idee wat daar allemaal gebeurd nu maar lijkt me niet dat Assad de boel onder controle heeft daar.
Het leid simpelweg af van de oekraine oorlog. Bv de kneuzenpolitiek in de VS, die de grootste moeite heeft met consensus bereiken omtrent hulp aan oekraine gaat dat probleem niet hebben mbt steun voor Israel. Ze liggen daar nog op een oor, maar als ze daar wakker worden moet je het verbale wapengekletter richting dit conflict maar eens aanschouwen.quote:
Ik vrees het ergste voor die vrouwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Kijk de mannen van allah toch eens, jonge vrouwen aftuigen.
[ twitter ]
Dat ze die k* palestijnen van de aardbodem mogen vegen, wat een ongelofelijke beesten, walgelijk
Napalm is nog te goed
Dat bebloede kruis zegt wel weer genoeg. Beesten.quote:
İn ieder geval niet de random burger in Gaza en Isral, maar ook niet Hamas, die zich als huurlingen leger van Iran laat gebruiken voor wat headlines.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef byah het volgende:
Elke moslim is antisemitisch toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:46 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Oei. Hiervan gaan ze in Isr, toch een paar slapeloze nachten tegemoet:
[ twitter ]
Heel de VS, met de conservatieven in het bijzonder, pijpt Isral dus waarom zou Rusland de VS willen motiveren steun aan Oekranequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid simpelweg af van de oekraine oorlog. Bv de kneuzenpolitiek in de VS, die de grootste moeite heeft met consensus bereiken omtrent hulp aan oekraine gaat dat probleem niet hebben mbt steun voor Israel. Ze liggen daar nog op een oor, maar als ze daar wakker worden moet je het verbale wapengekletter richting dit conflict maar eens aanschouwen.
Viel mij ook op, maar leek me eerder ontlasting die ze van angst heeft laten lopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat bebloede kruis zegt wel weer genoeg. Beesten.
Geen reden dat ze hier iets mee te maken hebben. Ik denk dat Putin al genoeg aan z’n hoofd heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid simpelweg af van de oekraine oorlog. Bv de kneuzenpolitiek in de VS, die de grootste moeite heeft met consensus bereiken omtrent hulp aan oekraine gaat dat probleem niet hebben mbt steun voor Israel. Ze liggen daar nog op een oor, maar als ze daar wakker worden moet je het verbale wapengekletter richting dit conflict maar eens aanschouwen.
Medvedev vindt het allemaal best en de schuld van het westen en roept op tot een burgeroorlog in de VS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Putin geeft niet echt om de individu. Wel om het grote plaatje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn talloze Isralirs met Russische wortels, je hebt in Isral hele steden waar in de praktijk meer meer Russisch dan Hebreeuws wordt gesproken. Er is totaal geen reden voor Rusland om hier baat bij te hebben.
Integendeel. Je kijk is filosemitisch. Je bent dus juist volkomen verkaast.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Elke moslim is antisemitisch toch?
Oorlog in Oekrane heeft heel veel veranderdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:46 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Oei. Hiervan gaan ze in Isr, toch een paar slapeloze nachten tegemoet:
[ twitter ]
Gaan er sowieso meer zijn als je die beelden ziet. Storm is ook nog niet gaan liggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan klinkt 22 doden (volgens Isral) wel erg weinig, toch?
Tja, dat zit in de cultuur daar. En och wat zijn ze toch zielig want boehoe Isral is gemeen. Nee, deze barbaarse Arabieren zijn zelf het grote probleem, al decennialang.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:49 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat bebloede kruis zegt wel weer genoeg. Beesten.
Zet er maar een 0 achter en na een week nog een 0quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan klinkt 22 doden (volgens Isral) wel erg weinig, toch?
Lekker eenzijdig want de Israeliers hebben nooit een Palestijn doodgeschoten zeker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat zit in de cultuur daar. En och wat zijn ze toch zielig want boehoe Isral is gemeen. Nee, deze barbaarse Arabieren zijn zelf het grote probleem, al decennialang.
Op zich niet gek natuurlijk.quote:
Jaa? daar heeft hij toch gelijk in. Vanuit zijn perspectief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Medvedev vindt het allemaal best en de schuld van het westen en roept op tot een burgeroorlog in de VS.
[ twitter ]
Hear, hearquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Ik steun niemand hier, twee Arabische volkjes die arabisch lopen te doen onderling
Zou wel een twist zijn als Rusland Hamas gaat helpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Medvedev vindt het allemaal best en de schuld van het westen en roept op tot een burgeroorlog in de VS.
[ twitter ]
Dat denk ik ook ja, dat het er honderden zijn ipv tientallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zet er maar een 0 achter en na een week nog een 0
Ik weet voor de volle 100% zeker dat je (a) niet zo'n drone in een middagje in elkaar knutselt en (b) niet zomaar een bom van voldoende volume ergens krijgt om die op een Merkava 4 tank te gooien die dan (c) uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Ja vast, iedere hobbyist knutselt zo'n 'bomb dropping drone' in een middagje in elkaar
Beste opmerking van de maand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Ik steun niemand hier, twee Arabische volkjes die arabisch lopen te doen onderling
Israel heeft weinig tot niets tegen de bezetting van Oekraine gedaan. Dus...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Oorlog in Oekrane heeft heel veel veranderd
Ben er ook bang voor ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Of gemarteld. Het gaat alleen geniepigerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker eenzijdig want de Israeliers hebben nooit een Palestijn doodgeschoten zeker.
Je antisemitische reactie laten allang zien aan welke kant je staat. Vreemd dat je een neutrale kijk dan aanmoedigt.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eh, ja, dat is een beetje precies mijn punt. Dit leid de VS alleen maar af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Heel de VS, met de conservatieven in het bijzonder, pijpt Isral dus waarom zou Rusland de VS willen motiveren steun aan Oekrane
te verhogen door de VS hun "dearest" bondgenoot in de kont te nemen met Hamas als voorbinddildo?
Kijk. Dit is de visie waar ik van houd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:54 schreef sp3c het volgende:
Matige poll in de op
Ze zullen idd iets terugdoen, vrees alleen dat de wraak buitenproportioneel zal zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:55 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Op zich niet gek natuurlijk.
Het is om 7 uur vanochtend begonnen en dus net 7 uur bezig.
En aangezien Isral volledig verrast en overrompeld is, en dit een goed voorbereide aanval was, heeft het tijd nodig om je goed te herorganiseren.
Heb medelijden met de burgers die daar nu in doodsangst zitten om ontvoerd of afgeslacht te worden.
Hopelijk krijgt Isral snel weer grip op de zaak.
Het leid hem ook niet af, het leid het westen af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat Putin al genoeg aan z’n hoofd heeft.
Ik walg van deze beestenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
Deze mensen zijn echt niet in orde hoor. Wat een totaal gestoord volk.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:58 schreef littlemindy het volgende:
Wat is eigeniljk de verwachting hoe Isral zal reageren? Gaza binnenvallen? Plat bombarderen?
A durf ik te betwijfelen, misschien 2 middagjes. En ja, ik heb er zelf een aantal gebouwd (zonder afwerpmechanisme overigensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:56 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
[..]
Ik weet voor de volle 100% zeker dat je (a) niet zo'n drone in een middagje in elkaar knutselt en (b) niet zomaar een bom van voldoende volume ergens krijgt om die op een Merkava 4 tank te gooien die dan (c) uitgeschakeld is.
Ja, want iedereen is hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Hier mag gewoon een bom opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het is een enorm risico als hij hier mee te maken zou hebben. Dus nee, denk van niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het leid hem ook niet af, het leid het westen af.
Hij zegt toch "DEZE".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is hetzelfde.
Hou toch op.
Walgelijk volk. En straks weer huilen als hun huizen en gezinnen plat gebombardeerd worden. Vervolgens begint het riedeltje gewoon weer opnieuwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Precies wat Hamas wil natuurlijk. Zonder Palestijnse slachtoffers geen haat, zonder haat geen centjes voor de leiding.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zullen idd iets terugdoen, vrees alleen dat de wraak buitenproportioneel zal zijn
Het laat ook zien dat haat sterker is dan religie. Al dat paraderen en verminken bijvoorbeeld is strikt verboden in de islamitische wetgeving.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:57 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
En dan heb je dus mensen die f gewoon openlijk voor die kant kiezen f zeggen dat het allemaal zo gecompliceerd is niet weten voor wie ze moeten kiezen. Het is echt ongelofelijk, dan heb je echt een paar flinke klappen van de molen gehad hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |