SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Nou ja, enige voordeel. Betreft werk vind ik het ook wel een voordeel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vooral voor de energierekening, waar het nog altijd een behoorlijk stuk duurder is dan voorheen.
Maar dat is dan wel het enige voordeel.
Nee ben net 33 haha. Eigen zaak, maar door wat geluk (?) in het verleden en verder wijs omgaan met geld staat er 0 druk op. Ik vind het leuk om te doen, maar kan het me zo druk maken als ik zelf wil. Rekenkundig zou ik idd met 'pensioen' kunnen gaan, mja..quote:
Ik wilde over een paar jaar naar het buitenland verhuizen. Jemig. Dus nu slijt ik de laatste jaren in Nederland. FML.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja we hebben schijnbaar allemaal nog max twee a drie jaar te leven dus ik ga straks aan de paddo's denk ik maar.
Waar wilde je heen gaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde over een paar jaar naar het buitenland verhuizen. Jemig. Dus nu slijt ik de laatste jaren in Nederland. FML.
Ergens buiten Europa met betere temperaturen.quote:
Tering. Op je 33e al financieel onafhankelijk zijn. Damn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee ben net 33 haha. Eigen zaak, maar door wat geluk (?) in het verleden en verder wijs omgaan met geld staat er 0 druk op. Ik vind het leuk om te doen, maar kan het me zo druk maken als ik zelf wil. Rekenkundig zou ik idd met 'pensioen' kunnen gaan, mja..
Dus altijd weekend voor mijn gevoel.
We hebben alles tussen de 10 en 45 graden 's zomers in Europaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ergens buiten Europa met betere temperaturen.
Doe je goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee ben net 33 haha. Eigen zaak, maar door wat geluk (?) in het verleden en verder wijs omgaan met geld staat er 0 druk op. Ik vind het leuk om te doen, maar kan het me zo druk maken als ik zelf wil. Rekenkundig zou ik idd met 'pensioen' kunnen gaan, mja..
Dus altijd weekend voor mijn gevoel.
Ik heb niks met Europa. Voor mij saai.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We hebben alles tussen de 10 en 45 graden 's zomers in Europa
Klagen terwijl er geen agenda met verplichtingen is. Gênant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
Nou dan ehh de eerstvolgende keer dat je hier komt bitchen dat je het te warm vindt mag men deze reply gebruiken vind ik:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Europa. Voor mij saai.![]()
En ik zoek een warme winter.
Soms zit het mee, soms tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tering. Op je 33e al financieel onafhankelijk zijn. Damn.
Nou dan ehh de eerstvolgende keer dat je hier komt bitchen dat je het te warm vindt mag men deze reply gebruiken vind ik:
OK meneer de fucking miljonair met zijn eigen bos. Koop anders gewoon lekker ff een villa op Ijsland en ga lekker daar rentenieren!!!
Het is je (en andere liefhebbers) uiteraard gegund.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Anyway.. eind volgende week krijgen we naar het nu lijkt eindelijk mijn weer
Ligt er aan wat je met warme winter bedoeld? Zoek je dan echt tropisch warm, zoals een Thailand zeg maar, of meer mediterraan warm zoals Los Angeles?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prettig warm, geen gore vochtigheid in Thailand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met warme winter bedoeld? Zoek je dan echt tropisch warm, zoals een Thailand zeg maar, of meer mediterraan warm zoals Los Angeles?
Ik zeg Jamaica! Net iets voor jou. Ben er geweest, heel relaxed daar. En ook mooi. En aangenaam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trage mensen, roken en een eiland. Leuk voor een week.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zeg Jamaica! Net iets voor jou. Ben er geweest, heel relaxed daar. En ook mooi. En aangenaam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit. Prachtig was datquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat een schitterende gouden lucht buiten nu
Jep, maar dat is vooral voor de leuk. Is overigens goed mee te verdienen hoor. Ik word er niet armer van..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Doe je goed
Je deed toch iets met Lego of iets dergelijks?
Mwah.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik wordt er niet armer van..
Dat komt ook door je eigen gewenning. Wij brengen komende week ook onze receptie/lobby in herfst/halloween sfeer, maar hier is het komende week ook nog 18-21 graden, dus dan lijkt dat raar of vroeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
Interessante gewaarwording om in een winkel opeens allemaal Halloween merchandise te zien terwijl het buiten nog tegen de 30 graden is.
Maar net hoe je het zelf in wilt vullen. Het is prettig om geld te hebben en te kunnen leven zonder zorgen en redelijk te kunnen doen en laten wat je jij wanneer wil op deze leeftijd, maar gezondheid e.d valt inderdaad niet te kopen, dus ook met veel geld zijn er ongelukkige mensenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms tegen.
Gezondheid kun je echter niet kopen. Ik was 14 toen ik mijn vader verloor, dat was drie jaar nadat mijn zus is overleden.
Op financieel vlak hoef ik niet te klagen nee. Maar dat zul je zo niet aan mij merken. Geen dure auto ofzo. Heb gewoon een of andere Nissan. Zou niet eens weten welk type, prima gezinsauto iig.
Anyway.. eind volgende week krijgen we naar het nu lijkt eindelijk mijn weer
Is ook zo. Maar Halloween past hier ook totaal niet, ben ik eerlijk in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat komt ook door je eigen gewenning. Wij brengen komende week ook onze receptie/lobby in herfst/halloween sfeer, maar hier is het komende week ook nog 18-21 graden, dus dan lijkt dat raar of vroeg.
Wij zijn ook relatief koud weer gewend met kerst, maar als jij aan de andere kant van de wereld zomer met kerst gewend bent, dan is dat ook gewoon normaal.
En van dat kille maanlicht en banken van grondmist.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar Halloween past hier ook totaal niet, ben ik eerlijk in.
Halloween sfeertje is voor mij gewoon verkleurende herfstbladeren, dreigende grijze luchten, koele temperaturen. Gloomy sfeertje.
Dan bedenk je dat er maar bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar Halloween past hier ook totaal niet, ben ik eerlijk in.
Halloween sfeertje is voor mij gewoon verkleurende herfstbladeren, dreigende grijze luchten, koele temperaturen. Gloomy sfeertje.
Niet palmbomen, een graad of 28 en volle bak zon![]()
Bij jullie dus ook nog geen Halloween weertype, lekker heur
Gekke man die ineens van guur en donker houdt, en Nederland mist.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Niet palmbomen, een graad of 28 en volle bak zon![]()
Blote benen, geil hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekke man die ineens van guur en donker houdt, en Nederland mist.![]()
Ik vier de kerst(boom) en O&N altijd met wapperende bomen en een graad of 30. En blote benen. Genot.
Maar wat is er precies saai? Europa is op zich nog best groot en heeft ook best veel te bieden. En wat blijft er over? Een warme winter is ook een hete zomerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik reis normaal niet in Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar wat is er precies saai? Europa is op zich nog best groot en heeft ook best veel te bieden. En wat blijft er over? Een warme winter is ook een hete zomer
Een eiland als Madeira niks? Ik vond het er prachtig, volgens mij goed te leven en klimaat is erg fijn.
Het waait hier redelijk maar het is wel heerlijk zacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:58 schreef PzKpfw het volgende:
En dan zou het hier volgens de berichten morgen nagenoeg windstil moeten zijn.. Kan me er niets bij voorstellen momenteel
Waar ga je dan heen zoal?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vier de kerst(boom) en O&N altijd met wapperende bomen en een graad of 30. En blote benen. Genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Salina op 07-10-2023 16:45:04 (Bericht aangepast, beetje te veel TRV ipv WKN ;)) ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Nu wordt het meer TRV dan WKN. Dus ik hou het even bij de voorgaande berichten.quote:
meer dan verwacht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:57 schreef Elan het volgende:
Het weer in LA is geweldig maar die daklozen op straat zijn bizar.
Zeker, geld maakt absoluut niet gelukkig. Ik krijg daar nooit mijn vader en zus voor terug die beide veel te vroeg zijn gegaan. Al had ik 100 miljard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 13:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar net hoe je het zelf in wilt vullen. Het is prettig om geld te hebben en te kunnen leven zonder zorgen en redelijk te kunnen doen en laten wat je jij wanneer wil op deze leeftijd, maar gezondheid e.d valt inderdaad niet te kopen, dus ook met veel geld zijn er ongelukkige mensen. Het is met meer geld wel makkelijk om jouw persoonlijke bijdrage aan "klimaat verbeter dingen" te bewerkstelligen.
Ik zou best meer geld willen, maar zou inderdaad ook niet per se heel anders gaan leven. Geef niks om auto's of dure horloge's ofzo, dus dat zou echt niet veranderen. Niet heel materialistisch. Als het maar nuttig is, maar wel fan van outdoor "dingen". Vaker op vakantie denk ik wel. Edoch, heb het zeker niet slecht en in de familie ook niet, dus prima.
Maar als jij de centen hebt, en je houdt van relatief fris weer/klimaat, waarom heb je dan niet ergens een 2e huis waar ze aan jouw weer eisen voldoen?
Wel content met nog een weekje fijne temperaturen. Daarna gaat de korte broek denk ik wel uit. met werk dan toch wel prettiger. Al zit een korte broek altijd fijner. Over 3 weken gaat de wintertijd al in.
Doet me denken aan die winter dat heel Groningen verstopt lag onder een laag ijs met een ijskoude wind terwijl de rest van Nederland gewoon dik boven 0 zat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Apart wat frisser hoekje
[ afbeelding ]
Ja,sowieso een hele vieze bedoeling, Die fameuze walk of fame is compleet omringt door verslaafden en daklozen. Alles is smerig en het stinkt er naar pis en afval. Niet de glamour die je er van verwacht als Europeaan.quote:
heb idd gelezen, dat die staat verloren isquote:Op zondag 8 oktober 2023 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja,sowieso een hele vieze bedoeling, Die fameuze walk of fame is compleet omringt door verslaafden en daklozen. Alles is smerig en het stinkt er naar pis en afval. Niet de glamour die je er van verwacht als Europeaan.
Qua sociaaleconomische tegenstellingen heel extreem. Hoop niet dat daar ons voorland is.
Aan de andere kant qua weer kan je geen betere plek bedenken om dakloos te zijn. Dagelijks leven speelt zich grotendeels buiten af. De meeste (niet absurd rijke) mensen wonen daardoor heel klein.
Het kan nog wel... bijvoorbeeld op 1 november 2014 werd het in Ell 22°C (Maastricht had toen 21,4°C, Eindhoven 20,6°C en Arcen 20,2°C)quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Laatste week met fijne aangename temperaturen aangebroken, helaas. Daarna een halfjaar geen 20, gok ik. Mag natuurlijk wel. Begint het herfst halfjaar echt
Gevoelstemp 17 vanochtend, ouwe mopperkont.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Grijs, grauw, kil, nat
Tot aan mei maar weer jongens
In september liggen de pepernoten er al en Halloween zit er dichter op. Voor de mensen die alvast gaan inslaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
Interessante gewaarwording om in een winkel opeens allemaal Halloween merchandise te zien terwijl het buiten nog tegen de 30 graden is.
Niet alleen dat, gisteren heb ik met mijn dochter de eerste sint film gezien. Er zijn maar liefst 3 sint films in de bioscoop.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In september liggen de pepernoten er al en Halloween zit er dichter op. Voor de mensen die alvast gaan inslaan
Deze?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, gisteren heb ik met mijn dochter de eerste sint film gezien. Er zijn maar liefst 3 sint films in de bioscoop.
Lekker is dat altijdquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:43 schreef Pisces29 het volgende:
Voor het eerst in het pikkedonker de deur uit.
- Lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker is dat altijd
Of nou ja, het beste is nét voor het licht begint te worden, dan beginnen de eerste vogeltjes weer enthousiast wakker te worden
Toch nog een beetje prettig begin van de werkdag als je dan onderweg gaat.
Allebei lekker, maar het ene nog nét iets lekkerder/fijnerquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
- Lekker.
- Toch niet lekker en pas lekker als het eigenlijk al licht wordt.
Genoteerd.
Sintquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is de titel van deze film? “Sint ging barbecuen maar viel er zelf in” ?
Echt jammer jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Laatste week met fijne aangename temperaturen aangebroken, helaas. Daarna een halfjaar geen 20, gok ik. Mag natuurlijk wel. Begint het herfst halfjaar echt
Deze heb ik eerder gehoord. Vorig jaar was het op 30 oktober nog 20+, die gaan we naar november brengenquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Nog even en dan in het donker naar het werk en in het donker naar huisquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
Nog even en we zitten weer in de donkere dagen voor kerst.
Ja verschrikkelijk is dat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog even en dan in het donker naar het werk en in het donker naar huis
En nog even iets langer is het weer voorjaarquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over een week of 3 begint datquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
Nog even en we zitten weer in de donkere dagen voor kerst.
Voor je het weet is het weer zomer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog even iets langer is het weer voorjaar![]()
Nou, als het maar eerder begint dan dit jaar. Lente dan. De lente begon half mei pas, duurde 2 weken en toen gelijk zomerquote:
Zo heb je wel eens van die jaren jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, als het maar eerder begint dan dit jaar. Lente dan. De lente begon half mei pas, duurde 2 weken en toen gelijk zomer
Hou opquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moest er een keer van komen natuurlijk. Zou ook wel een beetje eng zijn als het tot in november 20c blijftquote:
Op sneeuw hoef je natuurlijk niet te rekenen. Zon in het herfst halfjaar ook niet echt, maar die kans is groterquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel met snil of zon graag - anders nix an
Op zich wel vrij logisch. De meeste woningen komen binnen toch snel richting 18 of minder. 18 gaat nog wel, maar veel lager is wel frisjes, dus gaat de kachel wel aanquote:Op maandag 9 oktober 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje!
Wel met de kachel aan voor alle koukleumen natuurlijk.
12-15 graden voor mid Oktober is gewoon netjes. Kun je eindelijk qua kleding definitief over op lange mouwen / truien.quote:
30 tropische dagen per jaar!!quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:24 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/klimaat(...)zeer-droog~a7987a74/
Al die weerprofessoren kunnen het ook maar niet eens worden.
Waarvan dit jaar 5 gehad misschien?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
30 tropische dagen per jaar!!
[ afbeelding ]
Zelfs tropische nachten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De reacties op die tweet ookquote:
Mag nog best een maandje duren hoorquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Moest er een keer van komen natuurlijk. Zou ook wel een beetje eng zijn als het tot in november 20c blijft
*boekt al tickets naar IJsland*quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat zou leuk zijn jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel met snil of zon graag - anders nix an
Dat doen we alleen bij Nattekatquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn javrees voor 5 maanden grijs fris en regen
Ah, daarom is het zo treurig vandaagquote:
17 is normaal voor nu. 12-15 is wel aan de te frisse kantquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
12-15 graden voor mid Oktober is gewoon netjes. Kun je eindelijk qua kleding definitief over op lange mouwen / truien.
Dat is het Nederlandse herfst halfjaar in een notendop.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn javrees voor 5 maanden grijs fris en regen
Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar voor de herfst. Maar idd, die energiekosten was ik vergeten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:16 schreef quirina het volgende:
Laat maar lekker nazomeren hoor. Scheelt weer energiekosten.
Alhoewel er genoeg hout is voor de hout kachel.
Ga dit weer wel missen. Mag zo nog een maand duren. Volgende week gvd maar 12 graden. Kansloos. Maar goed, over 3 weken begint de wintertijd en de donkere dagen voor kerst ook al.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar voor de herfst. Maar idd, die energiekosten was ik vergeten.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga dit weer wel missen. Mag zo nog een maand duren. Volgende week gvd maar 12 graden. Kansloos. Maar goed, over 3 weken begint de wintertijd en de donkere dagen voor kerst ook al.
Wel grappig ja, vrouwlief en ik lagen afgelopen zondag nog in de zee te dobberen en hadden beiden zoiets van, holy shit we gaan al richting half oktober. Je beseft het hier gewoon niet. Voor ons ook wennen aangezien dit het 1e jaar is dat we hier fulltime wonen. Maar wennen, in a good wayquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga dit weer wel missen, over 3 weken begint de wintertijd en de donkere dagen voor kerst ook al.
Nee, liever niet. Natuur (en mens) moet gewoon in een zo normaal mogelijk ritme blijven. Die daling van de temperatuur is dus alleen maar goed.quote:
Ja, dat is dus juist dit ritmequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Natuur (en mens) moet gewoon in een zo normaal mogelijk ritme blijven. Die daling van de temperatuur is dus alleen maar goed.
Besef het nu ook nog niet helemaal. Het herfst halfjaar begint natuurlijk ooit een keer, maar korte broeken zonder jas weer en gewoon lekker buiten kunnen zitten is toch altijd fijner. En nee, dat is met 12 graden niet chill.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel grappig ja, vrouwlief en ik lagen afgelopen zondag nog in de zee te dobberen en hadden beiden zoiets van, holy shit we gaan al richting half oktober. Je beseft het hier gewoon niet. Voor ons ook wennen aangezien dit het 1e jaar is dat we hier fulltime wonen. Maar wennen, in a good way
Zonkracht ook bijv. In Nederland is het nu een prettig warm zonnetje waarbij als je er in gaat zitten je zoiets hebt van, ahh lekker, beetje opwarmen.
Hier kan je gewoon nog steeds verbranden als je dat doet. UV index 5 a 6 zitten we nog aan![]()
Hier blauwe lucht!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
En het is gewoon weer, ondanks wat bewolking, zonnig en warm.Had ik maar de tijd voor een terrasje.
Komend weekend om precies te zijn. Zaterdag 13 graden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Besef het nu ook nog niet helemaal. Het herfst halfjaar begint natuurlijk ooit een keer, maar korte broeken zonder jas weer en gewoon lekker buiten kunnen zitten is toch altijd fijner. En nee, dat is met 12 graden niet chill.
Ik vind het anders behoorlijk chillquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Besef het nu ook nog niet helemaal. Het herfst halfjaar begint natuurlijk ooit een keer, maar korte broeken zonder jas weer en gewoon lekker buiten kunnen zitten is toch altijd fijner. En nee, dat is met 12 graden niet chill.
Vrijdag 24, zaterdag 15 en zondag 10. Godverdomme kold man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komend weekend om precies te zijn. Zaterdag 13 graden.
Het wordt juist vrij zonnig. Wind net zoals in juni in de oosthoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:09 schreef Oriente het volgende:
Frisser maakt niet uit. Als het maar droog is en niet zo hard waait.
Hoerenregen en hoerenwind.
Ja precies, zolang het zonnig is kan ik wel leven met 10-15 gradenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het wordt juist vrij zonnig. Wind net zoals in juni in de oosthoek
Op zich is dat nog wel te doen. Liever 16-18.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja precies, zolang het zonnig is kan ik wel leven met 10-15 graden
Dit topic laat me altijd weer lachen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op zich is dat nog wel te doen. Liever 16-18.
lieve broodjes worden niet gebakken. nemen zoals het isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit topic laat me altijd weer lachen.
Liever 18. Liever geen 25. Liever ook geen 15. Mensen toch.
Misschien wordt dit het jaar van de horror winterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das nie goe. Dat is echt totaal nie goe.
Nee, wij gaan kwakkelweer krijgen, maar voor het welzijn van den Aarde en de Noordpool in het bijzonder is dit echt heel slecht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien wordt dit het jaar van de horror winter
Ik mis Piet Paulusma die zegt dat we de komende winter een nieuwe ijstijd krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien wordt dit het jaar van de horror winter
Hmmwa. Heb liever 12-17 graden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja precies, zolang het zonnig is kan ik wel leven met 10-15 graden
Liever 19-20 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op zich is dat nog wel te doen. Liever 16-18.
Maar dat zonnige zal na het verzetten van de tijd ook wel snel gedaan zijn
Doe mij dan gewoon maar 40-45quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmmwa. Heb liever 12-17 graden eerlijk gezegd.
Of 14-19 met hoerenwind.
10-15 is ook maar zo...
[..]
Liever 19-20 eerlijk gezegd.
Waarom moet je vaak zo overdrijven als ik eens serieus ben?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Doe mij dan gewoon maar 40-45
Nu, ja! In de zomer natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmmwa. Heb liever 12-17 graden eerlijk gezegd.
Of 14-19 met hoerenwind.
10-15 is ook maar zo...
[..]
Liever 19-20 eerlijk gezegd.
Ja weer gezellig 50 tinten grijs vandaag. Ik hoop echt dat het nog open trekt maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs in december is het doorgaans nu al licht, waar is de zon?
Bij @bloodymary1 uiteraardquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Hier is zonquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Kom allemaal naar FEE!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFULLLLL TIMEEEEE OF THEEEEE YEARRRRRRRRR
vanaf zondag nog maar 12 graden
Warme choco weerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
Jeejquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
vrijdag nog het dubbelequote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
Deel ffquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:52 schreef THEFXR het volgende:
nu al zonnig en warm, deuren en ramen open
Echt overal behalve Limburg grijs.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt wel. Mooie zonnige dag weer! Maar niet overal in NL begrijp ik?
Kan @Djeez z’n laarzen van zolder halen?quote:
Ja!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan @:djeez z’n laarzen van zolder halen?
Geen idee, ik woon daar niet meerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De zomerhaters worden vaak beticht van overdrijven, maar aan de andere zijde gebeurt dat inderdaad net zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Jullie overdrijven wel hoor, alsof de winter des doods nu meteen zijn intrede doet. Ik zie voor na volgende week (for what it's worth) al weer zonnetjes en 15-17 graden staan. Niks mis mee voor oktober.
Waar dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:35 schreef VacaLoca het volgende:
Hm vanochtend stond dat het vanmiddag 23 graden zou worden met gevoelstemperatuur 25.
Uiteindelijk is beide 17 graden. #hoedan
Hier geen zon. Jullie zuiderlingen zijn barslecht in delen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Is gewoon dikke 23 graden met zon buiten hoor. Lekker in T-shirt en korte broek.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Stond vanochtend om 06:45 te tanken. 17 graden genot.![]()
Totaal niet grappig. Of relevant.quote:
Echt wel. Beiden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Of relevant.
Oh ik zie nu pas het woord tanken. Relevant dan maar. SBS humor niet mijn ding.quote:
Totaal niet in De Bilt, 50 tinten grijs hier. Heb 1 zonnestraal gezien om 13 uur, was meteen weg ookquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk al 1.5 week zo lekker krakende blaadjes onder mijn voetjes gehad met mijn dagelijkse rondje bosquote:
Geniet wat je genieten kuntquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:10 schreef lily het volgende:
Hier in het uiterste zuiden veel zon de hele dag. 22/23 graden dus best warm.
Nu wat meer bewolking maar ik zie de zon nog steeds.
Morgen neerslag en een graad of 19 in de middag. En voor vrijdag eerst grijs maar in de middag weer zon en 24 graden.
Daarna… stuk kouder
Die heb ik al een week aan gelukkigquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan @:djeez z’n laarzen van zolder halen?
En aan het eind van het weekeinde gaan ze 's nachts mogelijk al héél licht onder nul, terwijl we hier dan nog amper de enkele cijfers in gaan, apart welquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef Momo het volgende:
Het was vandaag 29 graden in Straatsburg en 28 graden op bepaalde plaatsen in Duitsland
.bequote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:10 schreef NM07 het volgende:
Op weerwoord.be zijn ze aan het juichen omdat het volgende week iets onder normaal wordt.
Doe mij maar het zachte weer van de laatste weken.
Jammer juist.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:39 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig hebben we dit soort monsters hier nooit
[ twitter ]
NederlandGODquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:39 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig hebben we dit soort monsters hier nooit
[ twitter ]
met 17 graden de airco aan? maar waarom ook? zo warm ist nietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog warm buiten. Vertik het om de airco aan te zetten, maar heb het bloedheet. Dan maar weer het t-shirt uit
Ehm.. actuele temperatuur in noord limburg zo'n 19 graden nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog warm buiten. Vertik het om de airco aan te zetten, maar heb het bloedheet. Dan maar weer het t-shirt uit
hier is ook het raam openquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm.. actuele temperatuur in noord limburg zo'n 19 graden nu.
Heb je je wel eens door een dokter laten checken hierop? Gewoon nieuwsgierig want hoe de flying fudge kan je het 'bloedheet' hebben bij 19 graden
Het was net nog 20 graden hier buiten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
met 17 graden de airco aan? maar waarom ook? zo warm ist niet
Kleine had zichzelf en het bed onder gekotst. Dus snel snel alles moeten doen, maar kom maar niet tot afkoelen omdat het te warm is daarvoorquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm.. actuele temperatuur in noord limburg zo'n 19 graden nu.
Heb je je wel eens door een dokter laten checken hierop? Gewoon nieuwsgierig want hoe de flying fudge kan je het 'bloedheet' hebben bij 19 graden
Okay. Ja kweenie man, het zal vast een genetisch iets zijn ofzo maar bij 19 a 20 graden al niet kunnen afkoelen vind ik wel ehh... bijzonder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kleine had zichzelf en het bed onder gekotst. Dus snel snel alles moeten doen, maar kom maar niet tot afkoelen omdat het te warm is daarvoor
Maar serieus ook he. Nu gaat het wel weer, maar moet echt mijn t-shirt uit doen. Anderzijds als het dadelijk vries loop ik dus nog in de korte broek door de straten. Wordt echt tijd voor een permanente poolexpeditie ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay. Ja kweenie man, het zal vast een genetisch iets zijn ofzo maar bij 19 a 20 graden al niet kunnen afkoelen vind ik wel ehh... bijzonder.
Ik dacht dat alleen vrouwen in de overgang dat hadden.
Stukje hoog BMIquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay. Ja kweenie man, het zal vast een genetisch iets zijn ofzo maar bij 19 a 20 graden al niet kunnen afkoelen vind ik wel ehh... bijzonder.
Ik dacht dat alleen vrouwen in de overgang dat hadden.
in zeeland word het gewoon warmer johquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi. @:haags volle laag hier.
Tropennacht op komstquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in zeeland word het gewoon warmer joh
Dat krijg je nogal snel als je hele wijken bouwt van triplexquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja fantastisch als hele woonwijken hier wegwaaien
Zal wel verkoeling brengen zo'n storm. Ik wijzig mijn standpunt, ik ben voor.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat krijg je nogal snel als je hele wijken bouwt van triplex
Nee joh je hebt helemaal gelijk, die categorie F5 stormen zijn pure horror. Je had vroeger zo'n programma op Discovery dan gingen ze in een gepantserde auto door zo'n storm heen rijden, dat lijkt me wel bruut om mee te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zal wel verkoeling brengen zo'n storm. Ik wijzig mijn standpunt, ik ben voor.
ik keek dat vroeger ook altijd op diskoveriequote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh je hebt helemaal gelijk, die categorie F5 stormen zijn pure horror. Je had vroeger zo'n programma op Discovery dan gingen ze in een gepantserde auto door zo'n storm heen rijden, dat lijkt me wel bruut om mee te maken
In 2013 typhoon Haiyan op De Fillipijnen live mogen aanschouwen, halve hotel aan de zeekant moest worden dichtgetimmerd en dan nog was het 2 dagen zonder stroom en halve eiland weggevaagd. Dat soort extreem weer maakt je wel nederig als mensje.
Yep, ik zie een al maar dalende temperatuurlijn.quote:
Toen Discovery nog kwaliteit uitzondquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh je hebt helemaal gelijk, die categorie F5 stormen zijn pure horror. Je had vroeger zo'n programma op Discovery dan gingen ze in een gepantserde auto door zo'n storm heen rijden, dat lijkt me wel bruut om mee te maken
In 2013 typhoon Haiyan op De Fillipijnen live mogen aanschouwen, halve hotel aan de zeekant moest worden dichtgetimmerd en dan nog was het 2 dagen zonder stroom en halve eiland weggevaagd. Dat soort extreem weer maakt je wel nederig als mensje.
Copy/paste tot maart I assume…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Natgeregend, donker, grauw, deprimerend, fris, ellende
Af en toe nog een post over mensen die hier gelukkig van worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Copy/paste tot maart I assume…
Volgens mij vinden veel mensen een witte kerst leuk, toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:42 schreef Bocaj het volgende:
Ofzit er nu al iemand te zeiken over een witte kerst?
![]()
Ik heb hier nog amper 1,5 dag een beetje regen gehad. Is het in andere provincies dan al dagen regen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik ga na het weekend in winterslaap, denk ik.
Wellicht houdt de regen op rond 1 maart en komen dan ook snel de 20ers weer in zicht
Hier hetzelfde..maar ik doelde ook iets meer op de vooruitzichtenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog amper 1,5 dag een beetje regen gehad. Is het in andere provincies dan al dagen regen?
Het wordt frisser en zeer zonnig weer na het weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Hier hetzelfde..maar ik doelde ook iets meer op de vooruitzichtenbrrrrr
Hmm ik zie het..de laatste keer dat ik keek stonden er nog veel meer druppeltjes in de kaart.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt frisser en zeer zonnig weer na het weekend.
Vraag het eens aan @Nattekatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden veel mensen een witte kerst leuk, toch?
Witte Kerst beste Kerst. Kerst en jaarwisseling met zo'n lauwe 8-10 graden buitenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst en donkere dagen na kerstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Copy/paste tot maart I assume…
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig/dit jaar met O&N, kon je zonder jas buiten staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Witte Kerst beste Kerst. Kerst en jaarwisseling met zo'n lauwe 8-10 graden buiten
Ja nou, dat inderdaad, dat is toch helemaal niks johquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vorig/dit jaar met O&N, kon je zonder jas buiten staan.
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chillquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, dat inderdaad, dat is toch helemaal niks joh
Ik snap prima dat niet iedereen kou lekker vindt hoor, maar bij sommige momenten hoort het gewoon even goed koud te zijn
Lekker vriezen met oud&nieuw, heerlijk!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chill
Gewoon weer 18 graden net als vorig jaar. In je t-shirt vuurwerk afsteken genot.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chill
Mooi man, maar kun je ontopic even vertellen of jij wel of niet een witte kerst prefereert?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk mannelijk herfstweertje. Lekker rauw & grijs oud-hollandsch najaar. Knalgele regenjack aan van Gaastra, rode handen van de kou, standaard loopneus tot ver in maart. Dit is prachtig. Genieten.
Nog even doorbijten tot half mei.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de default setting he? Grijs en eeuwige regen. Godsgriebels wat ga ik hier slecht op, deprimerend schijtweer
Kijk naar de vooruitzichten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de default setting he? Grijs en eeuwige regen. Godsgriebels wat ga ik hier slecht op, deprimerend schijtweer
Succes tot en met komend weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Het hoort erbij natuurlijk maar het is vooral het idee dat we hier nog zo vaak van kunnen gaan genietenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog even doorbijten tot half mei.
Die zien er niet best uitquote:
Wel of geen witte kerst, ik snuif er geen grammetje minder om.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi man, maar kun je ontopic even vertellen of jij wel of niet een witte kerst prefereert?
Ja nee inderdaad, enorm herkenbaar sfeervol Hollands winterplaatje dit.quote:
Zo waar ditquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad, enorm herkenbaar sfeervol Hollands winterplaatje dit.
Oh, nee, wacht….
[ afbeelding ]
That’s more like it
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerderquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Lekker vriezen met oud&nieuw, heerlijk!
Dat zijn van die mensen die nooit ergens hoeven te zijn of hooguit een klein stukje moeten fietsen. Lekker de hele dag bij de verwarming die op 22 graden staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad, enorm herkenbaar sfeervol Hollands winterplaatje dit.
Oh, nee, wacht….
[ afbeelding ]
That’s more like it
Precies. Met carbid schieten moeten je vingers er bijna afvriezen, dat is het mooiste weer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerder
Kan het huis ook eindelijk een beetje afkoelen, nog steeds 22 graden binnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
De vooruitzichten voor komende week ook, eindelijk genieten
Zomerjas aan in de ochtend zonder dat het dan toch nét even te warm voelt na een paar minuten fietsen
Thuis de korte broek aan voor het lekkere ipv als manier om het een beetje draaglijk te houden
En dan ook nog eens weinig regen zo te zien, dus lekker én droog, boh boh boh, ik leef helemaal op
Voor het stoken is het wel gunstig. Zal gevoelig afkoelen in huis na dit weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan het huis ook eindelijk een beetje afkoelen, nog steeds 22 graden binnen.
Vandaag is weer zo'n debiele dag waarbij de temperaturen alleen maar oplopen in de avond/nacht.
Maar dan lopen ze uiteindelijk op naar 18-20 ofzo, dus kun je gewoon de godganse dag de boel open laten staan (als je thuis bent uiteraard)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag is weer zo'n debiele dag waarbij de temperaturen alleen maar oplopen in de avond/nacht.
Hier ook een vrije val.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond een vrije val.
Dan drinken we bubbeltjeswijn en die is juist lekkerder met 18 graden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerder
Dat is dan ook een perfecte temperatuur voor binnen, win-winquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan drinken we bubbeltjeswijn en die is juist lekkerder met 18 graden.
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond een vrije val.
Vind het lastig om hier een voorstelling bij te maken. Kan je het even vastleggen voor me?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Wat een !@#$!@#$!@#$!@#$!@#%@##$####@$#@$$ weer, gadverdamme
Het is donker en het regent vrij hard.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vind het lastig om hier een voorstelling bij te maken. Kan je het even vastleggen voor me?
Heb de korte broek nog wel aan. Maandag niet meer, denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch nog 16-17 graden hier in het zuiden
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.
Wat een mooi woord is dat eigenlijk. Situering.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.
Tik 'm aan ouwequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
Ik kan echt intens genieten van dit weer.
Lekker maat!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
@Haagsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
Hier niet. Was vrij fris vandaag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:26 schreef lily het volgende:
Beetje miezer hier, af en toe vandaag. Verder niks.
Wel zeer grijs maar niet koud. Kon nog zeker zonder jas vandaag (ikzelf sowieso).
Zalig
Ik kijk er morgen even naar. Zit nog ff mobiel en lukt me nu niet en dan niet meer online. Thx in elk gevalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:39 schreef kree het volgende:
Voor de OP ik heb in FB gevraagd om de link naar het userkaartje aan te passen, het lijkt me handiger om die te bundelen met het andere topic.
Maakt het handiger om bij te houden, de mods moeten uiteraard even de links nog aanpassen.
Maar mocht iemand op het kaartje willen, doe het even via dit topic:
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharing
Ja je collega mod ook van waar het kaartje staatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kijk er morgen even naar. Zit nog ff mobiel en lukt me nu niet en dan niet meer online. Thx in elk geval
whut?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja walgelijk.
Lekker een slaapkamer van 15 graden
Pics van hoe koud ze het heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.
Huhquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Pics van hoe koud ze het heeft![]()
Jij weet vast wel hoe je haar een beetje moet opwarmen geile beer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.
Morgen weer 22 gradenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Teringbak aan regen vandaag. Doorweekt op de fiets naar huisMensen die zeggen dat ze dit lekker vinden roeptoeteren dat zeker lekker vanuit hun droge zolderkamer. Zo kan ik het ook ja
Is er voetbalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:58 schreef Elan het volgende:
Hoop wel het dak morgen dicht is van die Arena Tjacka.
Buiten is er helaas ook geen zak aan met welke sport dan ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Teringbak aan regen vandaag. Doorweekt op de fiets naar huisMensen die zeggen dat ze dit lekker vinden roeptoeteren dat zeker lekker vanuit hun droge zolderkamer. Zo kan ik het ook ja
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om de 99% van Nederland die niet raar is te pleasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |