Doet me denken aan die winter dat heel Groningen verstopt lag onder een laag ijs met een ijskoude wind terwijl de rest van Nederland gewoon dik boven 0 zat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Apart wat frisser hoekje
[ afbeelding ]
Ja,sowieso een hele vieze bedoeling, Die fameuze walk of fame is compleet omringt door verslaafden en daklozen. Alles is smerig en het stinkt er naar pis en afval. Niet de glamour die je er van verwacht als Europeaan.quote:
heb idd gelezen, dat die staat verloren isquote:Op zondag 8 oktober 2023 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja,sowieso een hele vieze bedoeling, Die fameuze walk of fame is compleet omringt door verslaafden en daklozen. Alles is smerig en het stinkt er naar pis en afval. Niet de glamour die je er van verwacht als Europeaan.
Qua sociaaleconomische tegenstellingen heel extreem. Hoop niet dat daar ons voorland is.
Aan de andere kant qua weer kan je geen betere plek bedenken om dakloos te zijn. Dagelijks leven speelt zich grotendeels buiten af. De meeste (niet absurd rijke) mensen wonen daardoor heel klein.
Het kan nog wel... bijvoorbeeld op 1 november 2014 werd het in Ell 22°C (Maastricht had toen 21,4°C, Eindhoven 20,6°C en Arcen 20,2°C)quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Laatste week met fijne aangename temperaturen aangebroken, helaas. Daarna een halfjaar geen 20, gok ik. Mag natuurlijk wel. Begint het herfst halfjaar echt
Gevoelstemp 17 vanochtend, ouwe mopperkont.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Grijs, grauw, kil, nat
Tot aan mei maar weer jongens
In september liggen de pepernoten er al en Halloween zit er dichter op. Voor de mensen die alvast gaan inslaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
Interessante gewaarwording om in een winkel opeens allemaal Halloween merchandise te zien terwijl het buiten nog tegen de 30 graden is.
Niet alleen dat, gisteren heb ik met mijn dochter de eerste sint film gezien. Er zijn maar liefst 3 sint films in de bioscoop.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In september liggen de pepernoten er al en Halloween zit er dichter op. Voor de mensen die alvast gaan inslaan
Deze?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, gisteren heb ik met mijn dochter de eerste sint film gezien. Er zijn maar liefst 3 sint films in de bioscoop.
Lekker is dat altijdquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:43 schreef Pisces29 het volgende:
Voor het eerst in het pikkedonker de deur uit.
- Lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker is dat altijd
Of nou ja, het beste is nét voor het licht begint te worden, dan beginnen de eerste vogeltjes weer enthousiast wakker te worden
Toch nog een beetje prettig begin van de werkdag als je dan onderweg gaat.
Allebei lekker, maar het ene nog nét iets lekkerder/fijnerquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
- Lekker.
- Toch niet lekker en pas lekker als het eigenlijk al licht wordt.
Genoteerd.
Sintquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat is de titel van deze film? “Sint ging barbecuen maar viel er zelf in” ?
Echt jammer jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Laatste week met fijne aangename temperaturen aangebroken, helaas. Daarna een halfjaar geen 20, gok ik. Mag natuurlijk wel. Begint het herfst halfjaar echt
Deze heb ik eerder gehoord. Vorig jaar was het op 30 oktober nog 20+, die gaan we naar november brengenquote:Op maandag 9 oktober 2023 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Nog even en dan in het donker naar het werk en in het donker naar huisquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
Nog even en we zitten weer in de donkere dagen voor kerst.
Ja verschrikkelijk is dat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog even en dan in het donker naar het werk en in het donker naar huis
En nog even iets langer is het weer voorjaarquote:Op maandag 9 oktober 2023 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog even en dan in het donker naar het werk en in het donker naar huis
Over een week of 3 begint datquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
Nog even en we zitten weer in de donkere dagen voor kerst.
Voor je het weet is het weer zomer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En nog even iets langer is het weer voorjaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |