Donkere dagen voor kerst en donkere dagen na kerstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Copy/paste tot maart I assume…
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden veel mensen een witte kerst leuk, toch?
Vorig/dit jaar met O&N, kon je zonder jas buiten staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Witte Kerst beste Kerst. Kerst en jaarwisseling met zo'n lauwe 8-10 graden buiten
Ja nou, dat inderdaad, dat is toch helemaal niks johquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vorig/dit jaar met O&N, kon je zonder jas buiten staan.
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chillquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, dat inderdaad, dat is toch helemaal niks joh
Ik snap prima dat niet iedereen kou lekker vindt hoor, maar bij sommige momenten hoort het gewoon even goed koud te zijn
Lekker vriezen met oud&nieuw, heerlijk!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chill
Gewoon weer 18 graden net als vorig jaar. In je t-shirt vuurwerk afsteken genot.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chill
Mooi man, maar kun je ontopic even vertellen of jij wel of niet een witte kerst prefereert?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk mannelijk herfstweertje. Lekker rauw & grijs oud-hollandsch najaar. Knalgele regenjack aan van Gaastra, rode handen van de kou, standaard loopneus tot ver in maart. Dit is prachtig. Genieten.
Nog even doorbijten tot half mei.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de default setting he? Grijs en eeuwige regen. Godsgriebels wat ga ik hier slecht op, deprimerend schijtweer
Kijk naar de vooruitzichten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de default setting he? Grijs en eeuwige regen. Godsgriebels wat ga ik hier slecht op, deprimerend schijtweer
Succes tot en met komend weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Het hoort erbij natuurlijk maar het is vooral het idee dat we hier nog zo vaak van kunnen gaan genietenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog even doorbijten tot half mei.
Die zien er niet best uitquote:
Wel of geen witte kerst, ik snuif er geen grammetje minder om.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi man, maar kun je ontopic even vertellen of jij wel of niet een witte kerst prefereert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |