Dat krijg je nogal snel als je hele wijken bouwt van triplexquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja fantastisch als hele woonwijken hier wegwaaien
Zal wel verkoeling brengen zo'n storm. Ik wijzig mijn standpunt, ik ben voor.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat krijg je nogal snel als je hele wijken bouwt van triplex
Nee joh je hebt helemaal gelijk, die categorie F5 stormen zijn pure horror. Je had vroeger zo'n programma op Discovery dan gingen ze in een gepantserde auto door zo'n storm heen rijden, dat lijkt me wel bruut om mee te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zal wel verkoeling brengen zo'n storm. Ik wijzig mijn standpunt, ik ben voor.
ik keek dat vroeger ook altijd op diskoveriequote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh je hebt helemaal gelijk, die categorie F5 stormen zijn pure horror. Je had vroeger zo'n programma op Discovery dan gingen ze in een gepantserde auto door zo'n storm heen rijden, dat lijkt me wel bruut om mee te maken
In 2013 typhoon Haiyan op De Fillipijnen live mogen aanschouwen, halve hotel aan de zeekant moest worden dichtgetimmerd en dan nog was het 2 dagen zonder stroom en halve eiland weggevaagd. Dat soort extreem weer maakt je wel nederig als mensje.
Yep, ik zie een al maar dalende temperatuurlijn.quote:
Toen Discovery nog kwaliteit uitzondquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh je hebt helemaal gelijk, die categorie F5 stormen zijn pure horror. Je had vroeger zo'n programma op Discovery dan gingen ze in een gepantserde auto door zo'n storm heen rijden, dat lijkt me wel bruut om mee te maken
In 2013 typhoon Haiyan op De Fillipijnen live mogen aanschouwen, halve hotel aan de zeekant moest worden dichtgetimmerd en dan nog was het 2 dagen zonder stroom en halve eiland weggevaagd. Dat soort extreem weer maakt je wel nederig als mensje.
Copy/paste tot maart I assume…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Natgeregend, donker, grauw, deprimerend, fris, ellende
Af en toe nog een post over mensen die hier gelukkig van worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Copy/paste tot maart I assume…
Volgens mij vinden veel mensen een witte kerst leuk, toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:42 schreef Bocaj het volgende:
Ofzit er nu al iemand te zeiken over een witte kerst?
![]()
Ik heb hier nog amper 1,5 dag een beetje regen gehad. Is het in andere provincies dan al dagen regen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik ga na het weekend in winterslaap, denk ik.
Wellicht houdt de regen op rond 1 maart en komen dan ook snel de 20ers weer in zicht
Hier hetzelfde..maar ik doelde ook iets meer op de vooruitzichtenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog amper 1,5 dag een beetje regen gehad. Is het in andere provincies dan al dagen regen?
Het wordt frisser en zeer zonnig weer na het weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Hier hetzelfde..maar ik doelde ook iets meer op de vooruitzichtenbrrrrr
Hmm ik zie het..de laatste keer dat ik keek stonden er nog veel meer druppeltjes in de kaart.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het wordt frisser en zeer zonnig weer na het weekend.
Vraag het eens aan @Nattekatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden veel mensen een witte kerst leuk, toch?
Witte Kerst beste Kerst. Kerst en jaarwisseling met zo'n lauwe 8-10 graden buitenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst en donkere dagen na kerstquote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Copy/paste tot maart I assume…
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig/dit jaar met O&N, kon je zonder jas buiten staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Witte Kerst beste Kerst. Kerst en jaarwisseling met zo'n lauwe 8-10 graden buiten
Ja nou, dat inderdaad, dat is toch helemaal niks johquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vorig/dit jaar met O&N, kon je zonder jas buiten staan.
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chillquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou, dat inderdaad, dat is toch helemaal niks joh
Ik snap prima dat niet iedereen kou lekker vindt hoor, maar bij sommige momenten hoort het gewoon even goed koud te zijn
Lekker vriezen met oud&nieuw, heerlijk!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chill
Gewoon weer 18 graden net als vorig jaar. In je t-shirt vuurwerk afsteken genot.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niks? Met oud en nieuw toch wel redelijk vaker buiten dan normaal, dus dan is 12-15 graden echt wel chill
Mooi man, maar kun je ontopic even vertellen of jij wel of niet een witte kerst prefereert?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:53 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk mannelijk herfstweertje. Lekker rauw & grijs oud-hollandsch najaar. Knalgele regenjack aan van Gaastra, rode handen van de kou, standaard loopneus tot ver in maart. Dit is prachtig. Genieten.
Nog even doorbijten tot half mei.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de default setting he? Grijs en eeuwige regen. Godsgriebels wat ga ik hier slecht op, deprimerend schijtweer
Kijk naar de vooruitzichten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is echt de default setting he? Grijs en eeuwige regen. Godsgriebels wat ga ik hier slecht op, deprimerend schijtweer
Succes tot en met komend weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Het hoort erbij natuurlijk maar het is vooral het idee dat we hier nog zo vaak van kunnen gaan genietenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog even doorbijten tot half mei.
Die zien er niet best uitquote:
Wel of geen witte kerst, ik snuif er geen grammetje minder om.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi man, maar kun je ontopic even vertellen of jij wel of niet een witte kerst prefereert?
Ja nee inderdaad, enorm herkenbaar sfeervol Hollands winterplaatje dit.quote:
Zo waar ditquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad, enorm herkenbaar sfeervol Hollands winterplaatje dit.
Oh, nee, wacht….
[ afbeelding ]
That’s more like it
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerderquote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Lekker vriezen met oud&nieuw, heerlijk!
Dat zijn van die mensen die nooit ergens hoeven te zijn of hooguit een klein stukje moeten fietsen. Lekker de hele dag bij de verwarming die op 22 graden staat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja nee inderdaad, enorm herkenbaar sfeervol Hollands winterplaatje dit.
Oh, nee, wacht….
[ afbeelding ]
That’s more like it
Precies. Met carbid schieten moeten je vingers er bijna afvriezen, dat is het mooiste weer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerder
Kan het huis ook eindelijk een beetje afkoelen, nog steeds 22 graden binnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:21 schreef heywoodu het volgende:
De vooruitzichten voor komende week ook, eindelijk genieten
Zomerjas aan in de ochtend zonder dat het dan toch nét even te warm voelt na een paar minuten fietsen
Thuis de korte broek aan voor het lekkere ipv als manier om het een beetje draaglijk te houden
En dan ook nog eens weinig regen zo te zien, dus lekker én droog, boh boh boh, ik leef helemaal op
Voor het stoken is het wel gunstig. Zal gevoelig afkoelen in huis na dit weekend.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan het huis ook eindelijk een beetje afkoelen, nog steeds 22 graden binnen.
Vandaag is weer zo'n debiele dag waarbij de temperaturen alleen maar oplopen in de avond/nacht.
Maar dan lopen ze uiteindelijk op naar 18-20 ofzo, dus kun je gewoon de godganse dag de boel open laten staan (als je thuis bent uiteraard)quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Vandaag is weer zo'n debiele dag waarbij de temperaturen alleen maar oplopen in de avond/nacht.
Hier ook een vrije val.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond een vrije val.
Dan drinken we bubbeltjeswijn en die is juist lekkerder met 18 graden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is de glühwein en de warme chocomelk ook een stuk lekkerder
Dat is dan ook een perfecte temperatuur voor binnen, win-winquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan drinken we bubbeltjeswijn en die is juist lekkerder met 18 graden.
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenavond een vrije val.
Vind het lastig om hier een voorstelling bij te maken. Kan je het even vastleggen voor me?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Wat een !@#$!@#$!@#$!@#$!@#%@##$####@$#@$$ weer, gadverdamme
Het is donker en het regent vrij hard.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vind het lastig om hier een voorstelling bij te maken. Kan je het even vastleggen voor me?
Heb de korte broek nog wel aan. Maandag niet meer, denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch nog 16-17 graden hier in het zuiden
Precies.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.
Wat een mooi woord is dat eigenlijk. Situering.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal normale situering voor de tijd van het jaar.
Tik 'm aan ouwequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
Ik kan echt intens genieten van dit weer.
Lekker maat!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
@Haagsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:39 schreef Haags het volgende:
Hier niet. Was vrij fris vandaag.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:26 schreef lily het volgende:
Beetje miezer hier, af en toe vandaag. Verder niks.
Wel zeer grijs maar niet koud. Kon nog zeker zonder jas vandaag (ikzelf sowieso).
Zalig
Ik kijk er morgen even naar. Zit nog ff mobiel en lukt me nu niet en dan niet meer online. Thx in elk gevalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:39 schreef kree het volgende:
Voor de OP ik heb in FB gevraagd om de link naar het userkaartje aan te passen, het lijkt me handiger om die te bundelen met het andere topic.
Maakt het handiger om bij te houden, de mods moeten uiteraard even de links nog aanpassen.
Maar mocht iemand op het kaartje willen, doe het even via dit topic:
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharing
Ja je collega mod ook van waar het kaartje staatquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kijk er morgen even naar. Zit nog ff mobiel en lukt me nu niet en dan niet meer online. Thx in elk geval
whut?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja walgelijk.
Lekker een slaapkamer van 15 graden
Pics van hoe koud ze het heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.
Huhquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Pics van hoe koud ze het heeft![]()
Jij weet vast wel hoe je haar een beetje moet opwarmen geile beer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou ik ook van. Maar mevrouw Tjacka heeft het altijd koud.
Morgen weer 22 gradenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Teringbak aan regen vandaag. Doorweekt op de fiets naar huisMensen die zeggen dat ze dit lekker vinden roeptoeteren dat zeker lekker vanuit hun droge zolderkamer. Zo kan ik het ook ja
Is er voetbalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:58 schreef Elan het volgende:
Hoop wel het dak morgen dicht is van die Arena Tjacka.
Buiten is er helaas ook geen zak aan met welke sport dan ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:01 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Teringbak aan regen vandaag. Doorweekt op de fiets naar huisMensen die zeggen dat ze dit lekker vinden roeptoeteren dat zeker lekker vanuit hun droge zolderkamer. Zo kan ik het ook ja
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om de 99% van Nederland die niet raar is te pleasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |