quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg je. Maar dat kan praktisch dus niet, alleen voor zulke gasten.
Niet zo arrogant he mannetje. Ik kan er ook wel een paar van die simpele smileys neerplanten als ik geen weerwoord meer heb. (Leuke woordspeling).quote:
Niks arrogants aan, met je mannetjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet zo arrogant he mannetje. Ik kan er ook wel een paar van die simpele smileys neerplanten als ik geen weerwoord meer heb. (Leuke woordspeling).
De aarde heeft totaal geen hinder van ons nietige schepsels.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk weer het beste is voor de aarde.
Andere dieren en planten zijn het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
De aarde heeft totaal geen hinder van ons nietige schepsels.
Wij vernietigen hooguit onszelf.
Mja dieren stierven ook uit door andere diersoorten en klimaatverandering voordat wij er überhaupt waren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Andere dieren en planten zijn het hier niet mee eens.
Klopt. En tegenwoordig zijn wij de diersoort die andere diersoorten laten uitsterven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja dieren stierven ook uit door andere diersoorten en klimaatverandering voordat wij er überhaupt waren.
Ooit dit boek gelezen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja dieren stierven ook uit door andere diersoorten en klimaatverandering voordat wij er überhaupt waren.
Nope, zet hem op de leeslijst.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ooit dit boek gelezen?
https://en.wikipedia.org/(...)An_Unnatural_History
Zelfgemaakte of a la Drizzt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond snert. @:haags @:wereldgozer
Allemaal hard toe aan weekend.quote:
Gepensioneerd?quote:
Vooral voor de energierekening, waar het nog altijd een behoorlijk stuk duurder is dan voorheen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:27 schreef INViCTuS het volgende:
Volgend ecmwf krijgen we inderdaad vrij weinig tot geen winter en wordt het wederom een lange herfst. Edoch, niet te koud is wel prettig.
[ twitter ]
Naja we hebben schijnbaar allemaal nog max twee a drie jaar te leven dus ik ga straks aan de paddo's denk ik maar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vooral voor de energierekening, waar het nog altijd een behoorlijk stuk duurder is dan voorheen.
Maar dat is dan wel het enige voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |