SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Nou ja, enige voordeel. Betreft werk vind ik het ook wel een voordeel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vooral voor de energierekening, waar het nog altijd een behoorlijk stuk duurder is dan voorheen.
Maar dat is dan wel het enige voordeel.
Nee ben net 33 haha. Eigen zaak, maar door wat geluk (?) in het verleden en verder wijs omgaan met geld staat er 0 druk op. Ik vind het leuk om te doen, maar kan het me zo druk maken als ik zelf wil. Rekenkundig zou ik idd met 'pensioen' kunnen gaan, mja..quote:
Ik wilde over een paar jaar naar het buitenland verhuizen. Jemig. Dus nu slijt ik de laatste jaren in Nederland. FML.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja we hebben schijnbaar allemaal nog max twee a drie jaar te leven dus ik ga straks aan de paddo's denk ik maar.
Waar wilde je heen gaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde over een paar jaar naar het buitenland verhuizen. Jemig. Dus nu slijt ik de laatste jaren in Nederland. FML.
Ergens buiten Europa met betere temperaturen.quote:
Tering. Op je 33e al financieel onafhankelijk zijn. Damn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee ben net 33 haha. Eigen zaak, maar door wat geluk (?) in het verleden en verder wijs omgaan met geld staat er 0 druk op. Ik vind het leuk om te doen, maar kan het me zo druk maken als ik zelf wil. Rekenkundig zou ik idd met 'pensioen' kunnen gaan, mja..
Dus altijd weekend voor mijn gevoel.
We hebben alles tussen de 10 en 45 graden 's zomers in Europaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ergens buiten Europa met betere temperaturen.
Doe je goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee ben net 33 haha. Eigen zaak, maar door wat geluk (?) in het verleden en verder wijs omgaan met geld staat er 0 druk op. Ik vind het leuk om te doen, maar kan het me zo druk maken als ik zelf wil. Rekenkundig zou ik idd met 'pensioen' kunnen gaan, mja..
Dus altijd weekend voor mijn gevoel.
Ik heb niks met Europa. Voor mij saai.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We hebben alles tussen de 10 en 45 graden 's zomers in Europa
Klagen terwijl er geen agenda met verplichtingen is. Gênant.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
Nou dan ehh de eerstvolgende keer dat je hier komt bitchen dat je het te warm vindt mag men deze reply gebruiken vind ik:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Europa. Voor mij saai.![]()
En ik zoek een warme winter.
Soms zit het mee, soms tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tering. Op je 33e al financieel onafhankelijk zijn. Damn.
Nou dan ehh de eerstvolgende keer dat je hier komt bitchen dat je het te warm vindt mag men deze reply gebruiken vind ik:
OK meneer de fucking miljonair met zijn eigen bos. Koop anders gewoon lekker ff een villa op Ijsland en ga lekker daar rentenieren!!!
Het is je (en andere liefhebbers) uiteraard gegund.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Anyway.. eind volgende week krijgen we naar het nu lijkt eindelijk mijn weer
Ligt er aan wat je met warme winter bedoeld? Zoek je dan echt tropisch warm, zoals een Thailand zeg maar, of meer mediterraan warm zoals Los Angeles?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prettig warm, geen gore vochtigheid in Thailand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je met warme winter bedoeld? Zoek je dan echt tropisch warm, zoals een Thailand zeg maar, of meer mediterraan warm zoals Los Angeles?
Ik zeg Jamaica! Net iets voor jou. Ben er geweest, heel relaxed daar. En ook mooi. En aangenaam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trage mensen, roken en een eiland. Leuk voor een week.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zeg Jamaica! Net iets voor jou. Ben er geweest, heel relaxed daar. En ook mooi. En aangenaam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit. Prachtig was datquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat een schitterende gouden lucht buiten nu
Jep, maar dat is vooral voor de leuk. Is overigens goed mee te verdienen hoor. Ik word er niet armer van..quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 18:49 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Doe je goed
Je deed toch iets met Lego of iets dergelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |