Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar voor de herfst. Maar idd, die energiekosten was ik vergeten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:16 schreef quirina het volgende:
Laat maar lekker nazomeren hoor. Scheelt weer energiekosten.
Alhoewel er genoeg hout is voor de hout kachel.
Ga dit weer wel missen. Mag zo nog een maand duren. Volgende week gvd maar 12 graden. Kansloos. Maar goed, over 3 weken begint de wintertijd en de donkere dagen voor kerst ook al.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar voor de herfst. Maar idd, die energiekosten was ik vergeten.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga dit weer wel missen. Mag zo nog een maand duren. Volgende week gvd maar 12 graden. Kansloos. Maar goed, over 3 weken begint de wintertijd en de donkere dagen voor kerst ook al.
Wel grappig ja, vrouwlief en ik lagen afgelopen zondag nog in de zee te dobberen en hadden beiden zoiets van, holy shit we gaan al richting half oktober. Je beseft het hier gewoon niet. Voor ons ook wennen aangezien dit het 1e jaar is dat we hier fulltime wonen. Maar wennen, in a good wayquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga dit weer wel missen, over 3 weken begint de wintertijd en de donkere dagen voor kerst ook al.
Nee, liever niet. Natuur (en mens) moet gewoon in een zo normaal mogelijk ritme blijven. Die daling van de temperatuur is dus alleen maar goed.quote:
Ja, dat is dus juist dit ritmequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Natuur (en mens) moet gewoon in een zo normaal mogelijk ritme blijven. Die daling van de temperatuur is dus alleen maar goed.
Besef het nu ook nog niet helemaal. Het herfst halfjaar begint natuurlijk ooit een keer, maar korte broeken zonder jas weer en gewoon lekker buiten kunnen zitten is toch altijd fijner. En nee, dat is met 12 graden niet chill.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel grappig ja, vrouwlief en ik lagen afgelopen zondag nog in de zee te dobberen en hadden beiden zoiets van, holy shit we gaan al richting half oktober. Je beseft het hier gewoon niet. Voor ons ook wennen aangezien dit het 1e jaar is dat we hier fulltime wonen. Maar wennen, in a good way
Zonkracht ook bijv. In Nederland is het nu een prettig warm zonnetje waarbij als je er in gaat zitten je zoiets hebt van, ahh lekker, beetje opwarmen.
Hier kan je gewoon nog steeds verbranden als je dat doet. UV index 5 a 6 zitten we nog aan![]()
Hier blauwe lucht!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
En het is gewoon weer, ondanks wat bewolking, zonnig en warm.Had ik maar de tijd voor een terrasje.
Komend weekend om precies te zijn. Zaterdag 13 graden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Besef het nu ook nog niet helemaal. Het herfst halfjaar begint natuurlijk ooit een keer, maar korte broeken zonder jas weer en gewoon lekker buiten kunnen zitten is toch altijd fijner. En nee, dat is met 12 graden niet chill.
Ik vind het anders behoorlijk chillquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Besef het nu ook nog niet helemaal. Het herfst halfjaar begint natuurlijk ooit een keer, maar korte broeken zonder jas weer en gewoon lekker buiten kunnen zitten is toch altijd fijner. En nee, dat is met 12 graden niet chill.
Vrijdag 24, zaterdag 15 en zondag 10. Godverdomme kold man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Komend weekend om precies te zijn. Zaterdag 13 graden.
Het wordt juist vrij zonnig. Wind net zoals in juni in de oosthoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:09 schreef Oriente het volgende:
Frisser maakt niet uit. Als het maar droog is en niet zo hard waait.
Hoerenregen en hoerenwind.
Ja precies, zolang het zonnig is kan ik wel leven met 10-15 gradenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het wordt juist vrij zonnig. Wind net zoals in juni in de oosthoek
Op zich is dat nog wel te doen. Liever 16-18.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja precies, zolang het zonnig is kan ik wel leven met 10-15 graden
Dit topic laat me altijd weer lachen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op zich is dat nog wel te doen. Liever 16-18.
lieve broodjes worden niet gebakken. nemen zoals het isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit topic laat me altijd weer lachen.
Liever 18. Liever geen 25. Liever ook geen 15. Mensen toch.
Misschien wordt dit het jaar van de horror winterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das nie goe. Dat is echt totaal nie goe.
Nee, wij gaan kwakkelweer krijgen, maar voor het welzijn van den Aarde en de Noordpool in het bijzonder is dit echt heel slecht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien wordt dit het jaar van de horror winter
Ik mis Piet Paulusma die zegt dat we de komende winter een nieuwe ijstijd krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Misschien wordt dit het jaar van de horror winter
Hmmwa. Heb liever 12-17 graden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja precies, zolang het zonnig is kan ik wel leven met 10-15 graden
Liever 19-20 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op zich is dat nog wel te doen. Liever 16-18.
Maar dat zonnige zal na het verzetten van de tijd ook wel snel gedaan zijn
Doe mij dan gewoon maar 40-45quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmmwa. Heb liever 12-17 graden eerlijk gezegd.
Of 14-19 met hoerenwind.
10-15 is ook maar zo...
[..]
Liever 19-20 eerlijk gezegd.
Waarom moet je vaak zo overdrijven als ik eens serieus ben?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Doe mij dan gewoon maar 40-45
Nu, ja! In de zomer natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmmwa. Heb liever 12-17 graden eerlijk gezegd.
Of 14-19 met hoerenwind.
10-15 is ook maar zo...
[..]
Liever 19-20 eerlijk gezegd.
Ja weer gezellig 50 tinten grijs vandaag. Ik hoop echt dat het nog open trekt maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs in december is het doorgaans nu al licht, waar is de zon?
Bij @bloodymary1 uiteraardquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Hier is zonquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:17 schreef Nattekat het volgende:
Kom allemaal naar FEE!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFULLLLL TIMEEEEE OF THEEEEE YEARRRRRRRRR
vanaf zondag nog maar 12 graden
Warme choco weerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
Jeejquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
vrijdag nog het dubbelequote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Haags het volgende:
Deel ffquote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:52 schreef THEFXR het volgende:
nu al zonnig en warm, deuren en ramen open
Echt overal behalve Limburg grijs.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt wel. Mooie zonnige dag weer! Maar niet overal in NL begrijp ik?
Kan @Djeez z’n laarzen van zolder halen?quote:
Ja!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan @:djeez z’n laarzen van zolder halen?
Geen idee, ik woon daar niet meerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De zomerhaters worden vaak beticht van overdrijven, maar aan de andere zijde gebeurt dat inderdaad net zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Jullie overdrijven wel hoor, alsof de winter des doods nu meteen zijn intrede doet. Ik zie voor na volgende week (for what it's worth) al weer zonnetjes en 15-17 graden staan. Niks mis mee voor oktober.
Waar dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:35 schreef VacaLoca het volgende:
Hm vanochtend stond dat het vanmiddag 23 graden zou worden met gevoelstemperatuur 25.
Uiteindelijk is beide 17 graden. #hoedan
Hier geen zon. Jullie zuiderlingen zijn barslecht in delen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Is gewoon dikke 23 graden met zon buiten hoor. Lekker in T-shirt en korte broek.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
Stond vanochtend om 06:45 te tanken. 17 graden genot.![]()
Totaal niet grappig. Of relevant.quote:
Echt wel. Beiden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Of relevant.
Oh ik zie nu pas het woord tanken. Relevant dan maar. SBS humor niet mijn ding.quote:
Totaal niet in De Bilt, 50 tinten grijs hier. Heb 1 zonnestraal gezien om 13 uur, was meteen weg ookquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Eigenlijk al 1.5 week zo lekker krakende blaadjes onder mijn voetjes gehad met mijn dagelijkse rondje bosquote:
Geniet wat je genieten kuntquote:Op woensdag 11 oktober 2023 17:10 schreef lily het volgende:
Hier in het uiterste zuiden veel zon de hele dag. 22/23 graden dus best warm.
Nu wat meer bewolking maar ik zie de zon nog steeds.
Morgen neerslag en een graad of 19 in de middag. En voor vrijdag eerst grijs maar in de middag weer zon en 24 graden.
Daarna… stuk kouder
Die heb ik al een week aan gelukkigquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan @:djeez z’n laarzen van zolder halen?
En aan het eind van het weekeinde gaan ze 's nachts mogelijk al héél licht onder nul, terwijl we hier dan nog amper de enkele cijfers in gaan, apart welquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef Momo het volgende:
Het was vandaag 29 graden in Straatsburg en 28 graden op bepaalde plaatsen in Duitsland
.bequote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:10 schreef NM07 het volgende:
Op weerwoord.be zijn ze aan het juichen omdat het volgende week iets onder normaal wordt.
Doe mij maar het zachte weer van de laatste weken.
Jammer juist.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:39 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig hebben we dit soort monsters hier nooit
[ twitter ]
NederlandGODquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:39 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig hebben we dit soort monsters hier nooit
[ twitter ]
met 17 graden de airco aan? maar waarom ook? zo warm ist nietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog warm buiten. Vertik het om de airco aan te zetten, maar heb het bloedheet. Dan maar weer het t-shirt uit
Ehm.. actuele temperatuur in noord limburg zo'n 19 graden nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog warm buiten. Vertik het om de airco aan te zetten, maar heb het bloedheet. Dan maar weer het t-shirt uit
hier is ook het raam openquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm.. actuele temperatuur in noord limburg zo'n 19 graden nu.
Heb je je wel eens door een dokter laten checken hierop? Gewoon nieuwsgierig want hoe de flying fudge kan je het 'bloedheet' hebben bij 19 graden
Het was net nog 20 graden hier buiten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
met 17 graden de airco aan? maar waarom ook? zo warm ist niet
Kleine had zichzelf en het bed onder gekotst. Dus snel snel alles moeten doen, maar kom maar niet tot afkoelen omdat het te warm is daarvoorquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ehm.. actuele temperatuur in noord limburg zo'n 19 graden nu.
Heb je je wel eens door een dokter laten checken hierop? Gewoon nieuwsgierig want hoe de flying fudge kan je het 'bloedheet' hebben bij 19 graden
Okay. Ja kweenie man, het zal vast een genetisch iets zijn ofzo maar bij 19 a 20 graden al niet kunnen afkoelen vind ik wel ehh... bijzonder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kleine had zichzelf en het bed onder gekotst. Dus snel snel alles moeten doen, maar kom maar niet tot afkoelen omdat het te warm is daarvoor
Maar serieus ook he. Nu gaat het wel weer, maar moet echt mijn t-shirt uit doen. Anderzijds als het dadelijk vries loop ik dus nog in de korte broek door de straten. Wordt echt tijd voor een permanente poolexpeditie ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay. Ja kweenie man, het zal vast een genetisch iets zijn ofzo maar bij 19 a 20 graden al niet kunnen afkoelen vind ik wel ehh... bijzonder.
Ik dacht dat alleen vrouwen in de overgang dat hadden.
Stukje hoog BMIquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay. Ja kweenie man, het zal vast een genetisch iets zijn ofzo maar bij 19 a 20 graden al niet kunnen afkoelen vind ik wel ehh... bijzonder.
Ik dacht dat alleen vrouwen in de overgang dat hadden.
in zeeland word het gewoon warmer johquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi. @:haags volle laag hier.
Tropennacht op komstquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in zeeland word het gewoon warmer joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |