Vandaag al 3quote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zeg kan die goal van Medic uit de OP?
Wat een vervuiling, 20 mooiere goals gezien.
Ook totaal geen druk gezet.quote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie leren het dan af? De supporters? Dan snap je er weinig van.quote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef Zorro het volgende:
Gewoon dinsdag uitspelen.
Dat ajax woensdag weer moet, pech gehad. Je selectie is groot genoeg en anders maar jeugd.
Dan leren ze het misschien af.
Zal Carré wel leuk vinden.quote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ajax de rest van het seizoen zonder thuispubliek laten spelen.
Donequote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee, zo werkt dat niet. Deze supporters boeit dat geen moer.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
Gewoon punten in mindering als supporters opzettelijk de wedstrijd laten staken, is het zo afgelopen.
Ja dat afleren is wat te hoopvol.quote:Op zondag 24 september 2023 16:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie leren het dan af? De supporters? Dan snap je er weinig van.
Het is met name onbegrijpelijk dat ze niet kunnen voorkomen dat mensen vuurwerk mee het stadion in nemen.
Juventus. Twente.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef ISVV het volgende:
Kan me niet herinneren dat een club in relatief korte tijd zo hard is afgegleden
Twente?quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef ISVV het volgende:
Kan me niet herinneren dat een club in relatief korte tijd zo hard is afgegleden
Rest van het seizoen zonder supporters vind ik wel een goede straf voor die idioten. Pech voor de rest. Puntenaftrek is een goede straf voor de club, ajax had dit moeten voorkomen door het vuurwerk buiten het stadion te houden.quote:Op zondag 24 september 2023 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Deze supporters boeit dat geen moer.
Kan ook. Gewoon om 16:30 uur naar huis sturen (moeten ze anders ook). En de spelers even laten wachten.quote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef GGMM het volgende:
Gewoon vanavond ofzo uitspelen als dat publiek weg is.
2 keer vuurwerk, waarvan 1 weer eens richting hun eigen spelers.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef Enchanter het volgende:
Wat deden die 'supporters' ?
Gooiden ze een biertje op het veld ?
Vuurwerkfakkels. Leuke dingenquote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef Enchanter het volgende:
Wat deden die 'supporters' ?
Gooiden ze een biertje op het veld ?
Die vinden het jammer om de 0-4 en 0-5 te moeten missen.quote:
Er is niets dat dit rechtvaardigt. Er zijn 51000 supporters die normaal doen en 500 die het verkloten voor de rest.quote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Rest van het seizoen zonder supporters vind ik wel een goede straf voor die idioten. Pech voor de rest. Puntenaftrek is een goede straf voor de club, ajax had dit moeten voorkomen door het vuurwerk buiten het stadion te houden.
Allemaal de bus in en naar Alkmaar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wedstrijd uitspelen op De Toekomst!
Pech voor de rest.quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is niets dat dit rechtvaardigt. Er zijn 51000 supporters die normaal doen en 500 die het verkloten voor de rest.
Vaak hoor je dan: We weten wie het zijn, alles staat op beeld, het is niet de eerste keer dat. etc. maar toch zitten ze de volgende wedstrijd weer gewoon in het stadion.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
2 keer vuurwerk, waarvan 1 weer eens richting hun eigen spelers.
Misschien dat die rest dan wat harder opstaat tegen de veroorzakers.quote:
We horen graag verslag van @Caland straksquote:Op zondag 24 september 2023 16:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die vinden het jammer om de 0-4 en 0-5 te moeten missen.
Of ze zijn gewoon Feyenoord supporter.
Als Feyenoord zijnde gewoon protest aantekenen tegen verder spelen. Hier is alleen die amateurclub uit dat provinciedorp bij gebaat.quote:Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gestaakt. Ajax dus niet verloren
Het probleem is dat het niets oplost. Tenzij je besluit om altijd zonder publiek te spelen.quote:
De rest van het seizoen, idd. Elke wedstrijd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat het niets oplost. Tenzij je besluit om altijd zonder publiek te spelen.
En dan begint het volgend seizoen dus weer van voor af aan. Kortom, geen lange termijn oplossing.quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De rest van het seizoen, idd. Elke wedstrijd.
Mss dat de club dan eindelijk wél maatregelen neemt om die zooi buiten het stadion te houden. Mogelijk gewoon netten op hangen, naar goed voorbeeld van een veel betere club.quote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dan begint het volgend seizoen dus weer van voor af aan. Kortom, geen lange termijn oplossing.
Waarom pleit je dan nu niet meteen voor deze maatregelen, in plaats van eerst zonder publiek te willen spelen in de hoop dat zo deze maatregelen worden afgedwongen?quote:Op zondag 24 september 2023 16:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mss dat de club dan eindelijk wél maatregelen neemt om die zooi buiten het stadion te houden. Mogelijk gewoon netten op hangen, naar goed voorbeeld van een veel betere club.
Dat is wel klote voor die 99% goede fans.quote:Op zondag 24 september 2023 16:23 schreef Document1 het volgende:
3 wedstrijden zonder publiek zou ik wel terecht vinden eerlijk gezegd.
Dat zou een zegen zijn. Even geen gefluit vanaf de tribune van de eigen supporters en in alle rust ingespeeld raken.quote:Op zondag 24 september 2023 16:23 schreef Document1 het volgende:
3 wedstrijden zonder publiek zou ik wel terecht vinden eerlijk gezegd.
Of de megafoonmongool.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat zou een zegen zijn. Even geen gefluit vanaf de tribune van de eigen supporters en in alle rust ingespeeld raken.
Omdat er, imo, ķķk een straf op z'n plaats is hier. Voor die mongolen op de tribune en de club. Het één sluit het ander niet uitquote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom pleit je dan nu niet meteen voor deze maatregelen, in plaats van eerst zonder publiek te willen spelen in de hoop dat zo deze maatregelen worden afgedwongen?
Vooral dit laatste. Als er tot twee keer toe vuurwerk wordt gegooid moet je de wedstrijd gewoon staken. Je wilt niet het risico lopen dat een speler wordt geraakt. Prima maatregel van de KNVB.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef trein2000 het volgende:
Opzettelijk laten staken. Wij bedanken de KNVB voor deze geweldige regels. (Al is vuurwerk wel wat anders dan plastic bekertjes, eerlijk si eerlijk).
Ook slecht van Ajax qua controle.
En daarna netten ophangen. Het is lullig voor de rest maar hoe vaak moeten ze nog vuurwerk op het veld gooien voor er iets aan gedaan wordt?quote:Op zondag 24 september 2023 16:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is wel klote voor die 99% goede fans.
Maar aangezien er geen andere, adequate, maatregelen te bedenken zijn....
-3 bij de eerste staking, -7 extra bij definitief staken... Ben wel voorquote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef TLC het volgende:
Clubs moeten eens punten in mindering gebracht kunnen worden, een gestaakte wedstrijd bv -10 punten
Nou ja je moet niets natuurlijk. In het buitenland hebben ze niet een dergelijk protocol. Het is niet alsof daar met regelmaat vuurwerkslachtoffers vallen. En in Nederland pre-protocol ook niet.quote:Op zondag 24 september 2023 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral dit laatste. Als er tot twee keer toe vuurwerk wordt gegooid moet je de wedstrijd gewoon staken. Je wilt niet het risico lopen dat een speler wordt geraakt. Prima maatregel van de KNVB.
Is hij Joods?quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
Jan Jood heeft het nu over Ajax - PSV.
Goh.
Dan is het wachten op sabotage-acties. Daar zijn de belangen te groot voor.quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef TLC het volgende:
Clubs moeten eens punten in mindering gebracht kunnen worden, een gestaakte wedstrijd bv -10 punten
Dat kan door tegenstanders (supporters van ander clubs) natuurlijk makkelijk misbruikt worden.quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef TLC het volgende:
Dan moet het maar gelden voor beide ploegen, bad luckquote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat kan door tegenstanders (supporters van ander clubs) natuurlijk makkelijk misbruikt worden.
Lijkt me niet dat we die kant op moeten gaan.
Niet als uitpubliek gewoon standaard niet wordt toegestaanquote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat kan door tegenstanders (supporters van ander clubs) natuurlijk makkelijk misbruikt worden.
Persoonlijke kaartjes, stadion verboden, laat de daders maar betalen en laat de club eens zorgdragen dat er geen vuurwerk binnenkomt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is wel klote voor die 99% goede fans.
Maar aangezien er geen andere, adequate, maatregelen te bedenken zijn....
meldplichtquote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Persoonlijke kaartjes, stadion verboden en laat de daders maar betalen.
Bij vuurwerk in principe niet, als je als thuisploeg beter controleert op wat mensen in bezit hebben. Anders is dat alleen al reden om aan die puntenaftrek te doen. Moet je de boel maar beter op orde hebben. Vuurwerk hoort niet mee naar binnen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar dan wel verzorgd door de clubs en niet de politie.quote:
Verzorgt door de politie, betaald door de clubs.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dan wel verzorgd door de clubs en niet de politie.
Als samenleving hoeven we dit niet te verzorgen.
Zo kijkt @onlogisch er ook tegenaanquote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Verzorgt door de politie, betaald door de clubs.
Lijkt me echt onnodig, laat de clubs maar een pand huren en een steward neerzetten daar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Verzorgt door de politie, betaald door de clubs.
Die je na de wedstrijd compleet in elkaar geslagen vind op de wc... Lijkt me niet wenselijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt me echt onnodig, laat de clubs maar een pand huren en een steward neerzetten daar.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Lijkt me echt onnodig, laat de clubs maar een pand huren en een steward neerzetten daar.
Is gewoon niet te handhaven. Heb bij Feyenoord soms écht zwaar serieuze fouilleringen meegemaakt (met dikke rijen ten gevolge), en toch weer fakkels en andere dingen op het vak.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Bij vuurwerk in principe niet, als je als thuisploeg beter controleert op wat mensen in bezit hebben. Anders is dat alleen al reden om aan die puntenaftrek te doen. Moet je de boel maar beter op orde hebben. Vuurwerk hoort niet mee naar binnen.
Ik vind ook dat Ajax een reiskostenvergoeding moet betalenquote:Op zondag 24 september 2023 16:46 schreef Challi het volgende:
Hopelijk hoeft er niet te worden doorgespeeld. Ajax is verantwoordelijk voor het binnengesmokkelde vuurwerk, dat moet worden afgestraft. Feyenoord is de grote benadeelde als ze weer moeten komen opdraven voor de resterende minuten.
onmogelijk om deze later uit te laten spelen, dan beloon je de supporters die dit veroorzaakt hebben. Staat je ploegje achter? Staking veroorzaken en later met hernieuwde energie uitspelenquote:Op zondag 24 september 2023 16:46 schreef Challi het volgende:
Hopelijk hoeft er niet te worden doorgespeeld. Ajax is verantwoordelijk voor het binnengesmokkelde vuurwerk, dat moet worden afgestraft. Feyenoord is de grote benadeelde als ze weer moeten komen opdraven voor de resterende minuten.
Het is ajax en de knvb... Ik ben er 100% zeker van dat er besloten wordt om uit te spelen. Hoop alleen dat Feyenoord daar niet mee akkoord gaat. Je reinste competitievervalsing.quote:Op zondag 24 september 2023 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onmogelijk om deze later uit te laten spelen, dan beloon je de supporters die dit veroorzaakt hebben. Staat je ploegje achter? Staking veroorzaken en later met hernieuwde energie uitspelen
Dit kan in het Ajax topic.quote:
Mag ik RKC - Twente kijken?quote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We laten het walgelijke Ajax en zijn publiek EN onze FA achter ons en gaan verder met PEC - AZ.
Kom op ZWOLLE
ik heb 3 spelers van PEC in mijn team. LETSGOPECquote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We laten het walgelijke Ajax en zijn publiek EN onze FA achter ons en gaan verder met PEC - AZ.
Kom op ZWOLLE
Dat mag. Ik was even in dubio over mijn keuze, maar ik verwacht een STORMEND PEC.quote:Op zondag 24 september 2023 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik RKC - Twente kijken?
Ik ben inmiddels weer een beetje rustig en ik heb niks beters te doen
Hup Buurmeester en Reijnders.quote:Op zondag 24 september 2023 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb 3 spelers van PEC in mijn team. LETSGOPEC
dat zijn gewoon regels. HEeft niks met Ajax en de knvb te makenquote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het is ajax en de knvb... Ik ben er 100% zeker van dat er besloten wordt om uit te spelen. Hoop alleen dat Feyenoord daar niet mee akkoord gaat. Je reinste competitievervalsing.
Precies dat. Pure competitievervalsingquote:Op zondag 24 september 2023 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
onmogelijk om deze later uit te laten spelen, dan beloon je de supporters die dit veroorzaakt hebben. Staat je ploegje achter? Staking veroorzaken en later met hernieuwde energie uitspelen
Maar gaan er netten komen in de ArenA?quote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat zijn gewoon regels. HEeft niks met Ajax en de knvb te maken
Ik wil ook mijn punten voor Hanco en Paxiao niet mijn schuld dat een paar debielen vuurwerk gooien.quote:Op zondag 24 september 2023 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat de staking ook negatieve gevolgen heeft voor mij manager.
@:Pino112 ik eis mijn punten
ja dat is aan Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar gaan er netten komen in de ArenA?
kan haast niet anders zou je denken.
Het werd dan ook gespeeld in het Koninkrijkquote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
Ajax bereikt het Koninkrijk zelfs!!!
The Reigning Championsquote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
Ajax bereikt het Koninkrijk zelfs!!!
Gezelligquote:Op zondag 24 september 2023 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan nu naar RKC TWENTE
DIT KAN IN HET AJAX TOPIC.quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
Ajax stadion NIET VEILIG voor gebruik
Nee dan halen ze Ajax inquote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik.
HUP RKC toch?
Dan juich ik met je mee.quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dan halen ze Ajax in
Ik juich voor Twente
Geen batterijquote:Op zondag 24 september 2023 17:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
Graag samenvatting van Ajax - Feyenoord tot dusver.
Ajax speelde aanvallend best aardig, zaten een paar kleine gaatjes in de verdediging. Geflatteerd op 0-3.quote:Op zondag 24 september 2023 17:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
Oprecht vond ik dat ook wel.quote:
Ja dat was ook gewoon zoquote:Op zondag 24 september 2023 17:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oprecht vond ik dat ook wel.
Niet kampioenswaardig qua aanval.
Maar ook niet zo slecht als je zou denken voor een rechterrijtjesploeg!
We hadden drie mogelijkheden om Haxball te spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
maar de uitslag zo laten is ook al niet goed voor de feyenoordersquote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het is ajax en de knvb... Ik ben er 100% zeker van dat er besloten wordt om uit te spelen. Hoop alleen dat Feyenoord daar niet mee akkoord gaat. Je reinste competitievervalsing.
Uit de competitie zetten en reglementair 6-0quote:Op zondag 24 september 2023 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
maar de uitslag zo laten is ook al niet goed voor de feyenoorders
wat moet je dan
0-3 na een half uur en twee keer staken na vuurwerkjes.quote:Op zondag 24 september 2023 17:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben er.
Kutmarokkanen!quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
Aan die 6-0 hebben we weinig als we toch uit de competitie gezet wordenquote:Op zondag 24 september 2023 17:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uit de competitie zetten en reglementair 6-0
Feyenoord wel!quote:Op zondag 24 september 2023 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan die 6-0 hebben we weinig als we toch uit de competitie gezet worden
Dat vind ik ook heerlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef GGMM het volgende:
Paella @:drizzt
Ik vind dat zo lekker dat ik me al een half uur zit in te houden om niet alvast te gaan eten.
Regels zijn ook dat een finale 1 wedstrijd is, door het dreigen van die mongolen van ajax, kon de Beker finale in ene wél over 2 wedstrijdenquote:Op zondag 24 september 2023 16:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat zijn gewoon regels. HEeft niks met Ajax en de knvb te maken
Ja, dat zetten ze in voor de lol.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef RipCity het volgende:
Traangas is niet voor herhaling vatbaar. Wat een rot spul allejezus
Dit is 20 jaar geledenquote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Regels zijn ook dat een finale 1 wedstrijd is, door het dreigen van die mongolen van ajax, kon de Beker finale in ene wél over 2 wedstrijden
De regels zijn vloeibaar, wanneer het op ajax aan komt. Zo komt het op mij althans over.
Maar goed, schijnbaar dinsdagochtend uitspelen. Is de minst slechte optie.
Oh ja sorryquote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DAMES EN HEREN
Laten we het hier alleen over RKC, Twente, PEC en AZ hebben
BEDANKT
Eringa kan gaan rennen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
@halsema doe eens watquote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
PSV nummer 1 jaaaaaaaquote:Op zondag 24 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HOU JULLIE MUIL EENS OVER AJAX
Is het nog leuk om trainer van Ajax te zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Wat een interview van HansGeen vraag over de staking.
Ik kijk AZ.quote:Op zondag 24 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of Ajax zou net door één doelpunt degradatie ontlopenquote:Op zondag 24 september 2023 17:34 schreef over_hedge het volgende:
Maar nu zeggen het blijft 3-0 is toch net zo goed competitievervalsing. Je zou maar 1 doelpunt tekort komen aan het einde als feyenoord
Topquote:Op zondag 24 september 2023 17:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Op radio 1 herhalen ze mijn standpunt dat hij gewoon vandaag in leeg stadion afgemaakt moet worden.
Je mist Kudus hč?quote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Dit interviewGefrustreerde Steijn: 'Het is een natuurlijk een gitzwarte middag' - https://nos.nl/l/2491690
Joep die helft van de tijd met z'n bakkes in beeld moet.
Jongons, laten we het even hebben over Ajax.quote:Op zondag 24 september 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Joep zijn gedrag is al jaren grensoverschrijdend zo belachelijk gedraagt ie zich.quote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Dit interviewGefrustreerde Steijn: 'Het is een natuurlijk een gitzwarte middag' - https://nos.nl/l/2491690
juichdequote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juichde voor de bekers.
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juichde voor de bekers.
RETTEKETETquote:Op zondag 24 september 2023 18:11 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé club van Noord-Holland. @:dagoduck
In Engeland gooi je jezelf dan gewoon vol onderaan de trap voor je het vak ingaat.quote:Op zondag 24 september 2023 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We mogen niks meer drinken op de tribune van Pascal en Robert.
Net als in ENGELAND
En dan. Gaat iedereen gooien met Snickers of z’n schoenquote:Op zondag 24 september 2023 18:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Engeland gooi je jezelf dan gewoon vol onderaan de trap voor je het vak ingaat.
21:00 verder.quote:Op zondag 24 september 2023 18:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dan gaan we straks verder.
Steijn kom op man. Het was heel slecht.quote:Op zondag 24 september 2023 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk dat ik om 19:00 NOS voetbal nog even aanzetquote:Op zondag 24 september 2023 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh doet Toine op zo'n dag ESPN Vandaag.
Die kan beter ook maar ergens gaan solliciteren.
Moet jij wetenquote:Op zondag 24 september 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik om 19:00 NOS voetbal nog even aanzet
Oke.quote:Op zondag 24 september 2023 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hak ik nu de knoop door
Ik ga dat doen
Het gaat er om dat mensen die dit doen eindelijk eens gepakt worden, er hangen driehonderd camera's in het stadion, men is er zo achter wie wat gegooid heeft. Oppakken, aanpakken en levenslang stadionverbod. Klaar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja je moet niets natuurlijk. In het buitenland hebben ze niet een dergelijk protocol. Het is niet alsof daar met regelmaat vuurwerkslachtoffers vallen. En in Nederland pre-protocol ook niet.
Het blijft een slecht idee om mensen met kwade bedoelingen van te voren precies te vertellen wat ze moeten doen. Dat is de macht uit handen geven aan idioten.
Dat gezegd hebbende, vuurwerk is ontelbare keren gevaarlijker dan plastic bekertjes. Dus helemaal onbegrijpelijk is het ook niet.
Die gasten hebben allemaal bivakmutsen en kleden zich om onder een doekie.quote:Op zondag 24 september 2023 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat er om dat mensen die dit doen eindelijk eens gepakt worden, er hangen driehonderd camera's in het stadion, men is er zo achter wie wat gegooid heeft. Oppakken, aanpakken en levenslang stadionverbod. Klaar.
Los daarvan is het schandalig dat het 'supporters' steeds weer lukt om het stadion binnen te komen met vuurwerk. Op Schiphol word je met een busje deo die net 1 milliliter te veel vloeistof bevat al meteen apart genomen, maar in de Johan Cruijff Arena kunnen verschillende supporters met vuurwerk ongestoord naar binnenwandelen. En het is geen kindervuurwerk wat ze bij zich hebben.
Mij ook. Stukje corona.quote:Op zondag 24 september 2023 18:31 schreef Zipportal het volgende:
RendacGoden neemt Ajax graag mee. 24 uursservice. @:de_boswachter
Hij had imo wel gelijk dat de politiek nou eens wat moet gaan doen, ipv schande spreken en over tot de orde van de dag. Maar dat gaat toch niet gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Van Basten kwam zojuist bij Ziggo met de oplossing voor de supportersrellen : Stoppen met betaald voetbal in Nederland
Geen gifje van Gimenez die Bergrat hardhandig toespreekt?quote:
waarom, omdat die supporters van topclubs zich niet kunnen gedragen, moeten andere clubs hier ook onder lijdenquote:Op zondag 24 september 2023 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
Van Basten kwam zojuist bij Ziggo met de oplossing voor de supportersrellen : Stoppen met betaald voetbal in Nederland
Politiek heeft gewoon een goede voetbalwet aangedragen.quote:Op maandag 25 september 2023 07:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hij had imo wel gelijk dat de politiek nou eens wat moet gaan doen, ipv schande spreken en over tot de orde van de dag. Maar dat gaat toch niet gebeuren natuurlijk.
is dat zo?quote:Op maandag 25 september 2023 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ajax weigert om netten op te hangen.
was er sprake dat het nodig was vooraf dan? Is er advies gegeven het op te hangen? Hoe is het standpunt nu inzake netten ophangen rest vh seizoen?quote:
Bij Feyenoord hangen ze toch ook? Dat was ook niet nav advies, maar een beetje bestuurder bij Ajax had dit scenario als waarschijnlijk kunnen beoordelen.quote:Op maandag 25 september 2023 11:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
was er sprake dat het nodig was vooraf dan? Is er advies gegeven het op te hangen? Hoe is het standpunt nu inzake netten ophangen rest vh seizoen?
Dat gebeurde ook pas na incidenten. Als men er nu niet mee komt dan kan je ze echt wat verwijten imoquote:Op maandag 25 september 2023 11:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hangen ze toch ook? Dat was ook niet nav advies, maar een beetje bestuurder bij Ajax had dit scenario als waarschijnlijk kunnen beoordelen.
Ajax moet toch ook gewoon zelf iets kunnen bedenken, moet de KNVB alles voor ze voorkauwen dat ze netten moeten ophangen ofzo?
True. Netten ophangen is wel het minste wat een club zelf kan doen op dit moment.quote:Op maandag 25 september 2023 11:07 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook pas na incidenten. Als men er nu niet mee komt dan kan je ze echt wat verwijten imo
Het is gewoon bezopen dat het nodig is.quote:Op maandag 25 september 2023 11:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
True. Netten ophangen is wel het minste wat een club zelf kan doen op dit moment.
Ik ook, daarom meldplicht vanuit wetgeving. Maar dat is niet binnen een week geregeld, dus op korte termijn zit er weinig anders op lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2023 11:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is gewoon bezopen dat het nodig is.
Wat wordt het volgende: verplicht een helm dragen bij een wedstrijd?
Ik vind die netten echt de omgekeerde wereld.
Die wetgeving is er allang. We hebben een strenge voetbalwet.quote:Op maandag 25 september 2023 11:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik ook, daarom meldplicht vanuit wetgeving. Maar dat is niet binnen een week geregeld, dus op korte termijn zit er weinig anders op lijkt me.
Volgens mij kunnen we hieruit concluderen dat Ajax er "niet alles aan heeft gedaan om de veiligheid van spelers en supporters te kunnen waarborgen".quote:Op maandag 25 september 2023 10:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ajax weigert om netten op te hangen.
Ja dat is natuurlijk wel vrij interpreteerbaar. Alles doen om de veiligheid van spelers te waarborgen is nooit publiek toelaten...quote:Op maandag 25 september 2023 11:42 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we hieruit concluderen dat Ajax er "niet alles aan heeft gedaan om de veiligheid van spelers en supporters te kunnen waarborgen".
Verplicht netten ophangen want a.s. woensdag zie ik dit ook wel weer gebeuren.
Dit geeft de mogelijkheid een wedstrijd te frustreren als je aan het verliezen bent. Ajax wordt beloond voor wangedrag. Temeer omdat ook het publiek van Feyenoord geweerd wordt.quote:
Beter dan pas in Januariquote:
Volendam moet degraderen in plaats van Ajax van de KNJB.quote:Op maandag 25 september 2023 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
Volendam krijgt de kans niet om Ajax KAPOET te maken.
Erg teleurstellond.
Erg laf van de knvb om niet gewoon ajax-Volendam om 21:00 te plannen... 3 punten gestolen van Volendamquote:Op maandag 25 september 2023 23:40 schreef De_Kraam het volgende:
Volendam krijgt de kans niet om Ajax KAPOET te maken.
Erg teleurstellond.
0-3 + 0-2 = 0-5quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Woensdag 27-9 14:00 Ajax - Feyenoord | ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Lange_Lans
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
Eindstand 0-4quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente
@:Tarado 0-5
2-4quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Oriente 0-4
0-5quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 2-4
0-3quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-4quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-4quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik denk na afgelopen zondag dat Steijn dom genoeg is om lekker opportuun alles of niets te gaan spelen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Ajax gaat de bus parkeren en Feyenoord vindt het wel best.
Speeltuin voor Minteh, Gimenez en Paixao.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk na afgelopen zondag dat Steijn dom genoeg is om lekker opportuun alles of niets te gaan spelen.
Als die idioot dat gaat doen, dan kan het een behoorlijke grote uitslag voor Feyenoord worden...quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk na afgelopen zondag dat Steijn dom genoeg is om lekker opportuun alles of niets te gaan spelen.
Ajax moet dit verlies gewoon pakken en zich richten op zaterdag. Lekker morgen met de krachten smijten voor een halfuurtje bij een kansloze stand en dan zaterdag weer 2-0 achter komen in Waalwijk schiet ook niet echt op.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Van beide valt wat te zeggen. Gok dat een deel van het publiek het hem ook niet in dank gaat afnemen als hij het morgen niet eens probeert.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax moet dit verlies gewoon pakken en zich richten op zaterdag. Lekker morgen met de krachten smijten voor een halfuurtje bij een kansloze stand en dan zaterdag weer 2-0 achter komen in Waalwijk schiet ook niet echt op.
3-3quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dit denk ik ook, vol op de aanval om weer 3 counters om de oren te krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk publiek?quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Van beide valt wat te zeggen. Gok dat een deel van het publiek het hem ook niet in dank gaat afnemen als hij het morgen niet eens probeert.
Dat gaat meestal niet zo snel, een straf zal ongetwijfeld nog volgen. Eerste prioriteit is de wedstrijd uitspelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Welk publiek?
Is het al bekend ķf de knvb een echte straf uit gaat delen? Ik las gisteren op twitter iets over dat de aanklager van de knvb "nog onderzoek" aan het doen is. Waarnaar is een raadsel, maar ok
Dat sws, maar was benieuwd naar ķf er nog een vervolg komt. De aansteker op het hoofd van Berghuis leidde bijv. niet tot consequenties.quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat meestal niet zo snel, een straf zal ongetwijfeld nog volgen. Eerste prioriteit is de wedstrijd uitspelen natuurlijk.
Als een wedstrijd definitief gestaakt wordt volgt er eigenlijk altijd wel een straf.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat sws, maar was benieuwd naar ķf er nog een vervolg komt. De aansteker op het hoofd van Berghuis leidde bijv. niet tot consequenties.
Vroeg mij al af of het ergens te zien zou zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 1-4
@:onlogisch 0-3
@:tong80 3-3
@:DombohetOlifantje1 0-5
@:3rr0r 1-4
quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:35 schreef Document1 het volgende:
Ik zit espn te kijken maar daar is een herhaling van zondag?
Wij gaan de wedstrijd morgen kijken.quote:
6-3quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-4quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:PicoMMP 6-3
0-3, dus totaal 0-6.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:klaasweetalles 0-4
0-8 en Ajax wordt per direct opgeheven.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-4quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:19 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Is deze user het gehandicapte broertje van user @KingRoland ?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:50 schreef KingRadler het volgende:
Ik verwacht dat de wedstrijd gestaakt gaat worden wegens vuurpijlen buiten het stadion.
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
steijn gaat de wedstrijd omdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |