SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
je staat 3-0 voorquote:Op zondag 24 september 2023 15:31 schreef bbuddybb het volgende:
We komen niet aan voetballen toe. Het is echt slecht.
FF de kindjes uit laten razenquote:Op zondag 24 september 2023 15:31 schreef bbuddybb het volgende:
Deze staking is ook kut voor onze jongens.quote:Op zondag 24 september 2023 15:31 schreef bbuddybb het volgende:
Dit moet toch gewoon tactiek zijnquote:Op zondag 24 september 2023 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom gaan we niet voetballen
AZ had een beduidend betere tegenstander.quote:
neequote:Op zondag 24 september 2023 15:36 schreef fetX het volgende:
Ajax gaat er zo echt nog wel 1 maken als je dit blijft doen.
Ben ik ook een beetje bang voor, misschien toch Ueda straks wat minuten geven.quote:Op zondag 24 september 2023 15:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Santi gaat nog rood pakken zo
Zeuren en janken kost dan ook veel energie.quote:Op zondag 24 september 2023 15:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De vermoeidheid slaat toe bij Ajax.
Dit en je weet dat Ajax fouten gaat maken, dan moet je klaar staan voor de omschakeling.quote:Op zondag 24 september 2023 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Zou Slot er bewust voor hebben gekozen om Ajax de bal te geven en van hun gebrek aan restverdediging gebruik te maken op de counter?
Lol en dan woensdag nog vol aan de bak moeten tegen volendam...quote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zeuren en janken kost dan ook veel energie.
Zo rolt Slot niet denk ik maar het pakt verdomd goed uitquote:Op zondag 24 september 2023 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Zou Slot er bewust voor hebben gekozen om Ajax de bal te geven en van hun gebrek aan restverdediging gebruik te maken op de counter?
Tegen clubs als Almere City, Utrecht, Heerenveen en Ajax ja. Nog geen serieuze tegenstander gehad!!quote:
Zou ik wel doen ja. Al was het niet eens een overtreding van Gimenez.quote:Op zondag 24 september 2023 15:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ben ik ook een beetje bang voor, misschien toch Ueda straks wat minuten geven.
Dit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Rare klassieker dit. 0-3 voor en zelden zo’n irritante wedstrijd gezien.
De vorige Klassieker was ergerquote:Op zondag 24 september 2023 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Rare klassieker dit. 0-3 voor en zelden zo’n irritante wedstrijd gezien.
Dit is echt vloeken in de kerk van Arne.quote:Op zondag 24 september 2023 15:40 schreef Kerftminister het volgende:
Ja dit sloeg nergens op Berghuis schoptquote:Op zondag 24 september 2023 15:39 schreef H.FR het volgende:
Hoe was dat nou geeldeze scheids blijft een verschrikking
Dat zal de tweede helft wel minder worden gok ik. Die vermoeidheid van donderdag komt wel en als je achter staat meestal nog wat sneller.quote:Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt vloeken in de kerk van Arne.
Feyenoord heeft gewoon heel veel moeite met een ploeg die kneiterveel energie in een wedstrijd legt met drukzetten.
Ik wil hiervoor de nr.10 wel de schuld geven trouwens.
Plus dat ze zich voor moeten bereiden op de komende wedstrijd tegen Volendam. Daar maken ze tenminste een kansje om te winnenquote:Op zondag 24 september 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal de tweede helft wel minder worden gok ik. Die vermoeidheid van donderdag komt wel en als je achter staat meestal nog wat sneller.
We zitten inmiddels in de tweede rust van een kwartier.quote:Op zondag 24 september 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal de tweede helft wel minder worden gok ik. Die vermoeidheid van donderdag komt wel en als je achter staat meestal nog wat sneller.
Ja en dat stilleggen. Heb het gevoel ook dat we echt mokerslecht spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige Klassieker was erger
Maar ik ben mij ook aan het irriteren. Vooral aan de scheids die echt heel vervelend fluit, maar ik vind het gedrag van Taylor, Forbs en Berghuis ook een beetje treurig.
Ik had het gevoel dat we met een goede wedstrijd Ajax echt wel konden oprollen. Maar tot dusver dat niet eens nodig gehad. Nu moet je 0-4 maken om dat laatste beetje opportunisme uit ze te krijgen.quote:
En daarom sta je 0-3 voor.quote:Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt vloeken in de kerk van Arne.
Feyenoord heeft gewoon heel veel moeite met een ploeg die kneiterveel energie in een wedstrijd legt met drukzetten.
Ik wil hiervoor de nr.10 wel de schuld geven trouwens.
Eigenlijk waren alleen de laatste paar minuten voor rust echt goed. Door al die onderbrekingen komen we niet in ons spel, moeilijk om zelf de rust te bewaren.quote:Op zondag 24 september 2023 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en dat stilleggen. Heb het gevoel ook dat we echt mokerslecht spelen.
Met 0-4 zou je nog steeds niet rustig op de stoel zitten volgens mij.quote:Op zondag 24 september 2023 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat we met een goede wedstrijd Ajax echt wel konden oprollen. Maar tot dusver dat niet eens nodig gehad. Nu moet je 0-4 maken om dat laatste beetje opportunisme uit ze te krijgen.
Ik was bij de 6-2.quote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook al winnen we hier makkelijk, zo mooi als die 4-2 of die 6-2 zal het niet worden.
Tieft nou eens op kutzuigertje.quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met 0-4 zou je nog steeds niet rustig op de stoel zitten volgens mij.
Ja precies.quote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk waren alleen de laatste paar minuten voor rust echt goed. Door al die onderbrekingen komen we niet in ons spel, moeilijk om zelf de rust te bewaren.
Ik was bij die 4-2, had toen een halve seizoenskaart. De ontlading toen is echt niet te evenaren. Met Ron Betongodquote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik was bij de 6-2.
Ik heb zelden zoveel verbaasde blikken om mij heen gezien als toen.
Toch wel knap om dan bij iedere aanval zelf zó rustig te blijven. Gimenez speelt echt briljant. Had begin dit jaar echt niet verwacht dat hij zo bizar goed zou worden.quote:
De tijd van halve seizoenskaarten.quote:Op zondag 24 september 2023 15:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik was bij die 4-2, had toen een halve seizoenskaart. De ontlading toen is echt niet te evenaren. Met Ron Betongod![]()
Of 2-3 Geertgod in de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook al winnen we hier makkelijk, zo mooi als die 4-2 of die 6-2 zal het niet worden.
En omdat Gimenez geweldig is.quote:Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah niet helemaal.
Dat komt omdat Ajax er echt geen ENE KLOTE van kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wat een spits. Als dit geen 40 miljoen wordt koop ik een seizoenskaart van de club waar hij heen gaatquote:Op zondag 24 september 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En omdat Gimenez geweldig is.
Ho, ho, ik voorspelde 1-4!quote:Op zondag 24 september 2023 15:48 schreef De_Kraam het volgende:
@:klaasweetalles zag het als eerste. Gewoon keihard KAPOET MAKEN.
Of hij scoort zo de 3-1 en dan komt het vingertjequote:Op zondag 24 september 2023 15:57 schreef CR7 het volgende:
Hopen dat die Taylor nog even een gele kaart krijgt.
We hebben amper de bal.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef fetX het volgende:
He he, eindelijk een beetje druk zetten.
Beetje voetbal kan geen kwaad.quote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bedenkt me net pas dat we Ivanusec helemaal niet nodig hebben gehad.
Zuipen?quote:Op zondag 24 september 2023 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nog steeds helemaal niet hoe ik moet reageren op deze weelde.
Zou ie Hlynsson en Axel van Dongen dan ook brengen? De rest is van Mislintatquote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef De_Pel het volgende:
Salah-edinne, die 4e of 5e keus zou zijn op LB erin![]()
Dit doet Steijn om mof te trollen toch.
Nou die missen we enorm juist, we houden geen bal vast.quote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bedenkt me net pas dat we Ivanusec helemaal niet nodig hebben gehad.
Nee vriend, voorsprong uitbouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen die zich nog druk maken om deze wedstrijd
rustig uitspelen
heel blijven
weinig krachten verspelen
en niet geblesseerd raken
Ik zit hier met mijn grootste kater in twee jaar tijd dus ik hou het bij een colaatje.quote:
Sws biertje of 2 drinken. Is je kater binnen no time pleitequote:Op zondag 24 september 2023 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn grootste kater in twee jaar tijd dus ik hou het bij een colaatje.
@:theplaneteer
Dit.quote:Op zondag 24 september 2023 16:06 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker dikke boete en puntenaftrek
Al is het maar 1 punt.quote:
Burgermeestertje mag dat beslissen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt het nu definitief gestaakt?
Tenzij de burgemeester het verstandiger vindt om toch door te gaan.quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt het nu definitief gestaakt?
WIJ ZIJNquote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Haringkop het volgende:
Wat een ontzettend kleine club als het even niet draait
En dat durft ze?quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Burgermeestertje mag dat beslissen.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Maar zonder netten en met deze stand kan dit ook gewoon bij ons gebeuren.quote:
Stadion leeghalen en uitspelen dus.quote:Op zondag 24 september 2023 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 16:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Maar zonder netten en met deze stand kan dit ook gewoon bij ons gebeuren.
Mag je dan de eerste of de tweede helft zien?quote:Op zondag 24 september 2023 15:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik was bij die 4-2, had toen een halve seizoenskaart.
Zonder netten zeg ik, zet je leesbril anders eventjes op.quote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]Moet je wel verdomd hoog dat vuurwerk kunnen gooien.
Dat gaat veel te lang duren. Denk niet dat ze dat gaan doen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stadion leeghalen en uitspelen dus.
Dank, ha'k idd niet gezienquote:Op zondag 24 september 2023 16:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonder netten zeg ik, zet je leesbril anders eventjes op.
Blijft kut wil die wedstrijd gewoon uitgespeeld hebben natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon dit als uitslag aanhouden.
Ze zijn geen haar beterquote:Op zondag 24 september 2023 16:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Maar zonder netten en met deze stand kan dit ook gewoon bij ons gebeuren.
Dit gebeurt idd overal. Iets met een maatschappelijk probleempje.quote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zijn geen haar beter
Ze hebben alleen de media mee waardoor de indruk gewekt wordt dan het voornamelijk alleen in Rotterdam voorkomt
NEEquote:Op zondag 24 september 2023 16:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit gebeurt idd overal. Iets met een maatschappelijk probleempje.
quote:Op zondag 24 september 2023 16:13 schreef asco het volgende:
Er is niks meer op te lossen aan deze hele maatschappij en mensen met verstand zagen dit al jaaaren aankomen.
Daar hebben ze dan ook een meldplicht én veel betere sociale controlequote:Op zondag 24 september 2023 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NEE
alleen in nederland worden de wedsstrijden gestaakt
engeland nooit
Natuurlijk kan dit ons ook overkomen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nja, met vuurwerk op het veld snap ik het wel.quote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dit ons ook overkomen.
Nu is het wel de zoveelste keer dat de F-side tijdens een Klassieker zich ernstig misdraagt, maar goed, wij hebben ook van die tokkies. Het probleem is hier echt de regelgeving die eerder bewuste sabotage dan gedragsverandering uitlokt.
Of coaches die ontslagen zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 16:19 schreef fetX het volgende:
Ik blijf de regels allemaal zo raar vinden.
Als je dit pas over een maand uit kunt spelen wat doe je dan met spelers die geblesseerd raken ondertussen? Het is daarnaast ook gewoon keiharde competitievervalsing. Het draait niet dus maar lekker vuurwerk op het veld gooien.
Tuurlijk maar dat vuurwerk wordt gegooid om een staking uit te lokken.quote:Op zondag 24 september 2023 16:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nja, met vuurwerk op het veld snap ik het wel.
Klopt maar wat is de oplossing dan met het vuurwerkquote:Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat vuurwerk wordt gegooid om een staking uit te lokken.
Doe dan maar een reglementaire overwinning voor ons.quote:Op zondag 24 september 2023 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat vuurwerk wordt gegooid om een staking uit te lokken.
Ja eens. Op z’n vroegst kan dit pas in november worden ingehaald. Het zou echt schandalig zijn als de KNVB dat toestaat.quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is keiharde competitievervalsing. Gewoon 0-3 voor ons opschrijven, of meer.
We hebben een goede advocaat. Hopelijk kan hij er wat tegen doen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Op z’n vroegst kan dit pas in november worden ingehaald. Het zou echt schandalig zijn als de KNVB dat toestaat.
Keihard optreden. Vuurwerk op veld, 0-3 nederlaag voor club wiens supporters vuurwerk gooien. Als je dat een paar weken vol houdt is het klaar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt maar wat is de oplossing dan met het vuurwerk
Toch voelt 0-3 opschrijven bij een 0-3 stand nou niet echt als strafquote:Op zondag 24 september 2023 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is keiharde competitievervalsing. Gewoon 0-3 voor ons opschrijven, of meer.
Laat je dit niet inhalen en doe je het af met 0-3, dan kan je straks alle wedstrijden wel reglementair afdoen met 0-3. Want na de 0-3 gaan er dan stukken vuurwerk het veld op.quote:Op zondag 24 september 2023 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens. Op z’n vroegst kan dit pas in november worden ingehaald. Het zou echt schandalig zijn als de KNVB dat toestaat.
Nee precies, dus wat er ook gebeurt, je bent gewoon de dupe van die idiote KNVB regels en een paar tokkies die daar handig gebruik van maken. Echt ongekend amateuristisch.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch voelt 0-3 opschrijven bij een 0-3 stand nou niet echt als straf
Verder spelen alleen maar in het voordeel van ajax. Da's geen straf, da's een beloningquote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat je dit niet inhalen en doe je het af met 0-3, dan kan je straks alle wedstrijden wel reglementair afdoen met 0-3. Want na de 0-3 gaan er dan stukken vuurwerk het veld op.
Verneder je voor het eerst in de historie Ajax in hun eigen huis en dan dit.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee precies, dus wat er ook gebeurt, je bent gewoon de dupe van die idiote KNVB regels en een paar tokkies die daar handig gebruik van maken. Echt ongekend amateuristisch.
Ben er helemaal klaar mee
Verdubbel dan op z’n minst de uitslag.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat je dit niet inhalen en doe je het af met 0-3, dan kan je straks alle wedstrijden wel reglementair afdoen met 0-3. Want na de 0-3 gaan er dan stukken vuurwerk het veld op.
hoe deden we dit vroegeh danquote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je dit ergens over een paar maanden uit laat spelen is dat toch keihard in het voordeel van Ajax? Dat zou echt niet mogen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doen ze dan nog steeds hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef asco het volgende:
Gewoon 6 punten in mindering brengen. Kijken wie er dan nog een fakkeltje in zijn aars meeneemt.
Verplicht met dezelfde staff en opstelling uitspelen vliegen ze die Steijn maar in als hij tegen die tijd ontslagen is.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Evangelion het volgende:
Gewoon genieten van de winst en de soap daar. Boosmaken heeft toch geen zin. In het slechtste geval dat het uitgespeeld wordt over 6 maanden is Feyenoord nog steeds veel beter.
Daarom ook nog punten in mindering erbovenop. En een fikse geldboete.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verplicht met dezelfde staff en opstelling uitspelen vliegen ze die Steijn maar in als hij tegen die tijd ontslagen is.
Wellicht moet je de regels nu ook gaan aanpassen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk dat de KNVB ook gaat inzien dat dit niet kan wachten tot ergens in november.
Ja maar ik vrees daar wel een beetje voor eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk dat de KNVB ook gaat inzien dat dit niet kan wachten tot ergens in november.
Stel dat je op een later moment moet uitspelen op een moment dat Ajax wat weer de weg omhoog heeft gevonden (onder Lowietje?) en Feyenoord die een mindere dag heeft. dan kan het nog penibel worden.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Elan het volgende:
Competitievervalsing.
Gewoon 0-5 voor die snavels.
Wordt gewoon maandag- of dinsdagochtend zonder publiek nu gok ik.quote:Op zondag 24 september 2023 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja maar ik vrees daar wel een beetje voor eigenlijk.
Gewoon de wedstrijd tegen Volendam verplaatsen en dan deze wedstrijd uit laten spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kun je lang dromen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zielig ja.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je lang dromen.
Jammer dat die idioten in Amsterdam nu hun zin hebben.
Gewoon als voorbeeld stellen. 0-3 en klaar. Geen gezeik meer.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gewoon de wedstrijd tegen Volendam verplaatsen en dan deze wedstrijd uit laten spelen.
Maar Ajax speelt woensdag.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wordt gewoon maandag- of dinsdagochtend zonder publiek nu gok ik.
0x in de problemen geweest, dus nee.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sorry heb niet meegelezen tijdens de wedstrijd dus idk wat jullie mening is, maar vinden jullie ook niet dat Ajax helemaal niet slecht speelde en ook beter was? Alleen die Deen verneukt het solo :’)
Roze bril in mokum.quote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zielig ja.
En dan zijn er nog gekken die het aanstekerincident hiernaast leggen.
Vind ik ook, maar met nog 35 minuten op de klok gaan ze dat niet doen verwacht ik.quote:Op zondag 24 september 2023 16:32 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gewoon als voorbeeld stellen. 0-3 en klaar. Geen gezeik meer.
0-6 lijkt me wel iets, maar goed... Volgens ESPN is daar helemaal geen mogelijkheid voorquote:Op zondag 24 september 2023 16:32 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nee dat vond ik niet.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sorry heb niet meegelezen tijdens de wedstrijd dus idk wat jullie mening is, maar vinden jullie ook niet dat Ajax helemaal niet slecht speelde en ook beter was? Alleen die Deen verneukt het solo :’)
Alsof de agenda van Feyenoord nog niet vol genoeg is.quote:Op zondag 24 september 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je dit ergens over een paar maanden uit laat spelen is dat toch keihard in het voordeel van Ajax? Dat zou echt niet mogen.
0-3 laten staan, niet meer verder spelen, klaar.quote:Op zondag 24 september 2023 16:32 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Das dan hun probleem, niet het onze.quote:
Ja en? Vind dat op zich wel een goede. Da's namelijk gewoon hun probleem, niet dat van Feyenoord.quote:
Het publiek wat er woensdag een herhaling van gaat makenquote:Op zondag 24 september 2023 16:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Niks mee te maken, ze mogen hun publiek bedanken.
Eens. Maar zo kan het publiek altijd de competitie "beïnvloeden".quote:Op zondag 24 september 2023 16:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar met nog 35 minuten op de klok gaan ze dat niet doen verwacht ik.
Dit ja. En mijn post hierboven. Je beïnvloed hiermee de competitie.quote:Op zondag 24 september 2023 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
0-3 laten staan, niet meer verder spelen, klaar.
Zou ik als werper van vuurwerk toch wel een keer extra over nadenken.
Ik weet niet hoe dat verder zit met regelgeving.quote:Op zondag 24 september 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Das dan hun probleem, niet het onze.
Wellicht is Ajax dan wel warmgedraaid en gaan ze gewoon vol op de aanval spelenquote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is wel wat ik verwacht, áls het in november uitgespeeld wordt. Zul je zien dat we de wedstrijd alsnog verliezenquote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht is Ajax dan wel warmgedraaid en gaan ze gewoon vol op de aanval spelendas voor ons dan ook een kutwedstrijd.
Dat moet KloeseGod dan maar allemaal weigeren.quote:Op zondag 24 september 2023 16:36 schreef De_Kraam het volgende:
De KNVB gaat dit gewoon over een maand of drie pas inplannen hoor. Tegen die tijd is Steijn er niet meer.
Deze 3 punten zijn wel binnen joh. Anders spelen ze het maar in een volle Kuipquote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht is Ajax dan wel warmgedraaid en gaan ze gewoon vol op de aanval spelendas voor ons dan ook een kutwedstrijd.
Doen ze inderdaad goed want ze hebben wat ze willen, die debielen in Amsterdam.quote:Op zondag 24 september 2023 16:36 schreef Elan het volgende:
0-3 voor en toch alle Feyenoorders boos.
Doen ze ergens wel goed.
Daarom. Dat zou gewoon competitievervalsing zijn. Dat zou echt ronduit schandalig zijn als dat de beslissing wordt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom. Dat zou gewoon competitievervalsing zijn. Dat zou echt ronduit schandalig zijn als dat de beslissing wordt.
Daarom. Als publiek kun je zo de competitie zo blijven beïnvloeden. Gewoon niet meer uitspelen. Gaat never nooit gebeuren helaas.quote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dit al competitievervalsing. Zonder die onderbrekingen zouden we wellicht naar een monsterscore zijn uitgelopen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Daarom. Dat zou gewoon competitievervalsing zijn. Dat zou echt ronduit schandalig zijn als dat de beslissing wordt.
We hebben het hier over een land waar de bekerfinale over twee wedstrijden kan worden gespeeld.quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat we anders doorgespeeld hadden als er vuurwerk op het veld lag.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dit al competitievervalsing. Zonder die onderbrekingen zouden we wellicht naar een monsterscore zijn uitgelopen.
Final solution?quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben het hier over een land waar de bekerfinale over twee wedstrijden kan worden gespeeld.
Je kunt wel raden wat hier de oplossing wordt.
Die kuthooligans hebben er gewoon voor gezorgd dat we een weekend zonder Lingr hebben nu.quote:Op zondag 24 september 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan wel een beetje Arne gebruiken.
Zou in theorie nu ook kunnen. Gok dat iedereen er nog wel is.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze hadden de wedstrijd na een uur moeten hervatten, zonder publiek
Iedereen het stadion uit en voetballen.
Goed punt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben het hier over een land waar de bekerfinale over twee wedstrijden kan worden gespeeld.
Je kunt wel raden wat hier de oplossing wordt.
Dus moet je dit keihard de kop in slaan en dus afstraffen. Alleen 0-3 is te genadig.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dit al competitievervalsing. Zonder die onderbrekingen zouden we wellicht naar een monsterscore zijn uitgelopen.
Nee maar het is de verantwoordelijkheid van Ajax dat zulke dingen niet gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat we anders doorgespeeld hadden als er vuurwerk op het veld lag.
Misschien is heel die staking wel zand in de ogen strooien en gaan we zo wel verderquote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die kuthooligans hebben er gewoon voor gezorgd dat we een weekend zonder Lingr hebben nu.
Alleen daarom al 100 punten in mindering.
Ja maar bij de KNVB luistert er nooit iemand naar mij.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou in theorie nu ook kunnen. Gok dat iedereen er nog wel is.
Klopt. En enkele users als @GGMM willen dat niet echt inzienquote:Op zondag 24 september 2023 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar het is de verantwoordelijkheid van Ajax dat zulke dingen niet gebeuren.
Wellicht dat dat ook nog gebeurt. Ik herinner mij een potje bij Nancy.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou in theorie nu ook kunnen. Gok dat iedereen er nog wel is.
of überhaupt naar zinnig advies.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar bij de KNVB luistert er nooit iemand naar mij.
Ik zei dat letterlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. En enkele users als @:GGMM willen dat niet echt inzien
Maar het waren geen batterijen!quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. En enkele users als @:GGMM willen dat niet echt inzien
Het is geen batterij!!!quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat letterlijk.
Wat probeer je nou precies?
Als de media storm is gaan liggenquote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Wanneer gaat de KNVB hier over beslissen? Vandaag nog of morgen pas?
Kloptquote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Als de batterij weer gevonden isquote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Ze de batterij gevonden isquote:Op zondag 24 september 2023 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze de batterij weer gevonden is
De F-side bepaalt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Shredder monteren na die draaideur. Opgelost.quote:Op zondag 24 september 2023 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen die kinderen en vrouwen moeilijk vragen om door deze uitgang te gaan
[ twitter ]
Lekker voor onze jongens in het al drukke programma, godverdomme zegquote:De verwachting is dat er dinsdagochtend zonder publiek verder wordt gespeeld.
Ajax heeft het moeilijk en Danny trekt meteen de stekker eruit.quote:
Ach, in plaats van de standaard training op Varkenoord hebben ze nu een training in de Arena. Weinig verschil.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker voor onze jongens in het al drukke programma, godverdomme zeg
Ik vind dit nog wel een prima optie eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja joh er is eigenlijk niks te verzinnen dat Feyenoord niet benadeelt behalve iets als "het was 0-3 op de helft ongeveer, dus we ronden het af op 0-6".quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had liever dit nu als eindstand aangehouden, maar goed. Lijkt mij niet dat Ajax er nog vol aanvallend op gaat klappen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel een prima optie eigenlijk.
Zou belachelijk zijn. Zoals eerder gezegd; je bevoordeelt de daders. Stel gewoon een daad. Alleen dan leren die randdebielen zich te beheersen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De minst slechte.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel een prima optie eigenlijk.
Neejoh die gaan echt niet over 2 dagen ineens geweldig voetballen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had liever dit nu als eindstand aangehouden, maar goed. Lijkt mij niet dat Ajax er nog vol aanvallend op gaat klappen.
Waarom wordt er niet schande van gesproken?quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De KNVB schakelt door en gaat de oven opstarten. @:de_kraam
Laten we hopen dat Ajax in ieder geval een serieuze straf te wachten staat, maar vrees dat het blijft bij een wedstrijdje de F-side dicht.quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn. Zoals eerder gezegd; je bevoordeelt de daders. Stel gewoon een daad. Alleen dan leren die randdebielen zich te beheersen.
Dit past beter in het Ajax topic.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef Ali_boo het volgende:
Politie wordt nu ook al aangevallen![]()
[ twitter ]
Omdat de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk nog uitgespeeld gaat worden feliciteer ik je nog niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit past beter in het Ajax topic.
Snap ik ouwe reus.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk nog uitgespeeld gaat worden feliciteer ik je nog niet.
Niet dat je denkt dat ik het vergeten ben
Hele goede reden om disndag niet te komen. "Veiligheid is daar overduidelijk niet te garanderen"quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat die jongens nu vast zitten in dat stadion vind ik ook maar triest en eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |