Shredder monteren na die draaideur. Opgelost.quote:Op zondag 24 september 2023 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen die kinderen en vrouwen moeilijk vragen om door deze uitgang te gaan
[ twitter ]
Lekker voor onze jongens in het al drukke programma, godverdomme zegquote:De verwachting is dat er dinsdagochtend zonder publiek verder wordt gespeeld.
Ajax heeft het moeilijk en Danny trekt meteen de stekker eruit.quote:
Ach, in plaats van de standaard training op Varkenoord hebben ze nu een training in de Arena. Weinig verschil.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker voor onze jongens in het al drukke programma, godverdomme zeg
Ik vind dit nog wel een prima optie eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja joh er is eigenlijk niks te verzinnen dat Feyenoord niet benadeelt behalve iets als "het was 0-3 op de helft ongeveer, dus we ronden het af op 0-6".quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had liever dit nu als eindstand aangehouden, maar goed. Lijkt mij niet dat Ajax er nog vol aanvallend op gaat klappen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel een prima optie eigenlijk.
Zou belachelijk zijn. Zoals eerder gezegd; je bevoordeelt de daders. Stel gewoon een daad. Alleen dan leren die randdebielen zich te beheersen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De minst slechte.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dit nog wel een prima optie eigenlijk.
Neejoh die gaan echt niet over 2 dagen ineens geweldig voetballen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had liever dit nu als eindstand aangehouden, maar goed. Lijkt mij niet dat Ajax er nog vol aanvallend op gaat klappen.
Waarom wordt er niet schande van gesproken?quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De KNVB schakelt door en gaat de oven opstarten. @:de_kraam
Laten we hopen dat Ajax in ieder geval een serieuze straf te wachten staat, maar vrees dat het blijft bij een wedstrijdje de F-side dicht.quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zou belachelijk zijn. Zoals eerder gezegd; je bevoordeelt de daders. Stel gewoon een daad. Alleen dan leren die randdebielen zich te beheersen.
Dit past beter in het Ajax topic.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef Ali_boo het volgende:
Politie wordt nu ook al aangevallen![]()
[ twitter ]
Omdat de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk nog uitgespeeld gaat worden feliciteer ik je nog niet.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit past beter in het Ajax topic.
Snap ik ouwe reus.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk nog uitgespeeld gaat worden feliciteer ik je nog niet.
Niet dat je denkt dat ik het vergeten ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |