En omdat Gimenez geweldig is.quote:Op zondag 24 september 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah niet helemaal.
Dat komt omdat Ajax er echt geen ENE KLOTE van kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wat een spits. Als dit geen 40 miljoen wordt koop ik een seizoenskaart van de club waar hij heen gaatquote:Op zondag 24 september 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En omdat Gimenez geweldig is.
Ho, ho, ik voorspelde 1-4!quote:Op zondag 24 september 2023 15:48 schreef De_Kraam het volgende:
@:klaasweetalles zag het als eerste. Gewoon keihard KAPOET MAKEN.
Of hij scoort zo de 3-1 en dan komt het vingertjequote:Op zondag 24 september 2023 15:57 schreef CR7 het volgende:
Hopen dat die Taylor nog even een gele kaart krijgt.
We hebben amper de bal.quote:Op zondag 24 september 2023 15:59 schreef fetX het volgende:
He he, eindelijk een beetje druk zetten.
Beetje voetbal kan geen kwaad.quote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bedenkt me net pas dat we Ivanusec helemaal niet nodig hebben gehad.
Zuipen?quote:Op zondag 24 september 2023 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet nog steeds helemaal niet hoe ik moet reageren op deze weelde.
Zou ie Hlynsson en Axel van Dongen dan ook brengen? De rest is van Mislintatquote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef De_Pel het volgende:
Salah-edinne, die 4e of 5e keus zou zijn op LB erin![]()
Dit doet Steijn om mof te trollen toch.
Nou die missen we enorm juist, we houden geen bal vast.quote:Op zondag 24 september 2023 16:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bedenkt me net pas dat we Ivanusec helemaal niet nodig hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |