Ja dit sloeg nergens op Berghuis schoptquote:Op zondag 24 september 2023 15:39 schreef H.FR het volgende:
Hoe was dat nou geeldeze scheids blijft een verschrikking
Dat zal de tweede helft wel minder worden gok ik. Die vermoeidheid van donderdag komt wel en als je achter staat meestal nog wat sneller.quote:Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt vloeken in de kerk van Arne.
Feyenoord heeft gewoon heel veel moeite met een ploeg die kneiterveel energie in een wedstrijd legt met drukzetten.
Ik wil hiervoor de nr.10 wel de schuld geven trouwens.
Plus dat ze zich voor moeten bereiden op de komende wedstrijd tegen Volendam. Daar maken ze tenminste een kansje om te winnenquote:Op zondag 24 september 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal de tweede helft wel minder worden gok ik. Die vermoeidheid van donderdag komt wel en als je achter staat meestal nog wat sneller.
We zitten inmiddels in de tweede rust van een kwartier.quote:Op zondag 24 september 2023 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zal de tweede helft wel minder worden gok ik. Die vermoeidheid van donderdag komt wel en als je achter staat meestal nog wat sneller.
Ja en dat stilleggen. Heb het gevoel ook dat we echt mokerslecht spelen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vorige Klassieker was erger
Maar ik ben mij ook aan het irriteren. Vooral aan de scheids die echt heel vervelend fluit, maar ik vind het gedrag van Taylor, Forbs en Berghuis ook een beetje treurig.
Ik had het gevoel dat we met een goede wedstrijd Ajax echt wel konden oprollen. Maar tot dusver dat niet eens nodig gehad. Nu moet je 0-4 maken om dat laatste beetje opportunisme uit ze te krijgen.quote:
En daarom sta je 0-3 voor.quote:Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is echt vloeken in de kerk van Arne.
Feyenoord heeft gewoon heel veel moeite met een ploeg die kneiterveel energie in een wedstrijd legt met drukzetten.
Ik wil hiervoor de nr.10 wel de schuld geven trouwens.
Eigenlijk waren alleen de laatste paar minuten voor rust echt goed. Door al die onderbrekingen komen we niet in ons spel, moeilijk om zelf de rust te bewaren.quote:Op zondag 24 september 2023 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en dat stilleggen. Heb het gevoel ook dat we echt mokerslecht spelen.
Met 0-4 zou je nog steeds niet rustig op de stoel zitten volgens mij.quote:Op zondag 24 september 2023 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat we met een goede wedstrijd Ajax echt wel konden oprollen. Maar tot dusver dat niet eens nodig gehad. Nu moet je 0-4 maken om dat laatste beetje opportunisme uit ze te krijgen.
Ik was bij de 6-2.quote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook al winnen we hier makkelijk, zo mooi als die 4-2 of die 6-2 zal het niet worden.
Tieft nou eens op kutzuigertje.quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Met 0-4 zou je nog steeds niet rustig op de stoel zitten volgens mij.
Ja precies.quote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk waren alleen de laatste paar minuten voor rust echt goed. Door al die onderbrekingen komen we niet in ons spel, moeilijk om zelf de rust te bewaren.
Ik was bij die 4-2, had toen een halve seizoenskaart. De ontlading toen is echt niet te evenaren. Met Ron Betongodquote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik was bij de 6-2.
Ik heb zelden zoveel verbaasde blikken om mij heen gezien als toen.
Toch wel knap om dan bij iedere aanval zelf zó rustig te blijven. Gimenez speelt echt briljant. Had begin dit jaar echt niet verwacht dat hij zo bizar goed zou worden.quote:
De tijd van halve seizoenskaarten.quote:Op zondag 24 september 2023 15:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik was bij die 4-2, had toen een halve seizoenskaart. De ontlading toen is echt niet te evenaren. Met Ron Betongod![]()
Of 2-3 Geertgod in de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook al winnen we hier makkelijk, zo mooi als die 4-2 of die 6-2 zal het niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |