Goed punt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We hebben het hier over een land waar de bekerfinale over twee wedstrijden kan worden gespeeld.
Je kunt wel raden wat hier de oplossing wordt.
Dus moet je dit keihard de kop in slaan en dus afstraffen. Alleen 0-3 is te genadig.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dit al competitievervalsing. Zonder die onderbrekingen zouden we wellicht naar een monsterscore zijn uitgelopen.
Nee maar het is de verantwoordelijkheid van Ajax dat zulke dingen niet gebeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja, het is niet dat we anders doorgespeeld hadden als er vuurwerk op het veld lag.
Misschien is heel die staking wel zand in de ogen strooien en gaan we zo wel verderquote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die kuthooligans hebben er gewoon voor gezorgd dat we een weekend zonder Lingr hebben nu.
Alleen daarom al 100 punten in mindering.
Ja maar bij de KNVB luistert er nooit iemand naar mij.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou in theorie nu ook kunnen. Gok dat iedereen er nog wel is.
Klopt. En enkele users als @GGMM willen dat niet echt inzienquote:Op zondag 24 september 2023 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar het is de verantwoordelijkheid van Ajax dat zulke dingen niet gebeuren.
Wellicht dat dat ook nog gebeurt. Ik herinner mij een potje bij Nancy.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou in theorie nu ook kunnen. Gok dat iedereen er nog wel is.
of überhaupt naar zinnig advies.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar bij de KNVB luistert er nooit iemand naar mij.
Ik zei dat letterlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. En enkele users als @:GGMM willen dat niet echt inzien
Maar het waren geen batterijen!quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. En enkele users als @:GGMM willen dat niet echt inzien
Het is geen batterij!!!quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat letterlijk.
Wat probeer je nou precies?
Als de media storm is gaan liggenquote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Wanneer gaat de KNVB hier over beslissen? Vandaag nog of morgen pas?
Kloptquote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Als de batterij weer gevonden isquote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
Ze de batterij gevonden isquote:Op zondag 24 september 2023 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ze de batterij weer gevonden is
De F-side bepaalt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef fetX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |