🤨quote:
Max denkt er ook het zijne vanquote:
Hmmm, goed punt....quote:Op zondag 24 september 2023 09:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om echt nog aan status te winnen moet hij een topcoureur verslaan.
Ach ach. Waar komt nou toch weer die afkeer en haat vandaanquote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt....
Iemand zoals Norris of Russell. Hij heeft Lewis natuurlijk wel verslagen, maar dat is een pannekoek.
Omdat jij een fan van hem bent.quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ach. Waar komt nou toch weer die afkeer en haat vandaan
Jouw afkeer en haat tov Max, bedoel je?quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK! >>> Redditquote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon de bal terugslaan, omdat jij meegaat in het verhaal dat Max altijd mindere teamgenoten heeft, dat een paar weken geleden opeens door Mercedes gepusht werd.quote:Op zondag 24 september 2023 09:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wat zijn jouw prestaties, dat je hem een pannenkoek kan noemen?quote:Op zondag 24 september 2023 09:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, goed punt....
Iemand zoals Norris of Russell. Hij heeft Lewis natuurlijk wel verslagen, maar dat is een pannekoek.
Ga ergens anders staan mauwen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:32 schreef Zoon_John het volgende:
En wat zijn jouw prestaties, dat je hem een pannenkoek kan noemen?
Dat is zo. Maar ik ga toch even onderzoeken wat hier in godsnaam gebeurd isquote:
12 dacht ik.quote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoeveel strafpunten mag je maximaal hebben voor je in de problemen komt?
12quote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
12?quote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
12 strafpunten = racebanquote:Op zondag 24 september 2023 09:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
standaard reddit onzin. Ik moest laatst ook mijn account verifyen terwijl ik er al lang niet meer geweest ben. Als je dat dan nalaat word je na zoveel tijd automatisch geblockt.quote:Op zondag 24 september 2023 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik ga toch even onderzoeken wat hier in godsnaam gebeurd is
Ik mag toch hopen dat het nu wel heel duidelijk is dat Perez helemaal niks presteert en zo onprofessioneel is dat we hem niet een coureur van topkaliber kunnen verklarenquote:Op zondag 24 september 2023 09:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is gewoon de bal terugslaan, omdat jij meegaat in het verhaal dat Max altijd mindere teamgenoten heeft, dat een paar weken geleden opeens door Mercedes gepusht werd.
Als je op 11 staat kom je met alles weg.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dat die racebans die toch nooit worden doorgevoerd?
quote:
quote:
VOOR je in de problemen komt vroeg hij. Dus 11quote:
quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het nu wel heel duidelijk is dat Perez helemaal niks presteert en zo onprofessioneel is dat we hem niet een coureur van topkaliber kunnen verklaren
Bottas wel natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het nu wel heel duidelijk is dat Perez helemaal niks presteert en zo onprofessioneel is dat we hem niet een coureur van topkaliber kunnen verklaren
Troepquote:Op zondag 24 september 2023 09:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
standaard reddit onzin. Ik moest laatst ook mijn account verifyen terwijl ik er al lang niet meer geweest ben. Als je dat dan nalaat word je na zoveel tijd automatisch geblockt.
Beter in ieder geval dan Checo.quote:
niemand die wikipedia leestquote:
Dat was al eerder duidelijk, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt Perez is absoluut geen topcoureur. Het is alleen onzin om dat te gebruiken om Max' prestaties af te zwakken, terwijl hij keer op keer het hele veld op een hoop rijdt.quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 09:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand die wikipedia leest
ow wacht het staat op twitter
Hoe het eind is is niet zo heel boeiend, er zijn ook veel meer GP's dan bijvoorbeeld 10 jaar geleden.quote:
Selfiesquote:Op zondag 24 september 2023 09:39 schreef Mano_ het volgende:
Die selfie-kutjes die tegen iedereen aanlopen
Vind dat wel mooi. Moeten ze ook harder werkenquote:Op zondag 24 september 2023 09:42 schreef Tijn het volgende:
Leuk voor McLaren dat ze er nu echt structureel bij lijken te zitten. Ze laten hiermee ook zien dat zowel Ferrari als Metcedes echt hebben liggen slapen.
Grappig hoe records drie jaar geleden nog enoooorm belangrijk waren en nu ineens niet meer. Alleen voor wikipedia.quote:Op zondag 24 september 2023 09:42 schreef PS. het volgende:
Hoe het eind is is niet zo heel boeiend, er zijn ook veel meer GP's dan bijvoorbeeld 10 jaar geleden.
Daarbij zegt dit record sowieso al niet zoveel, want 20 jaar geleden waren er maar 16 GP's, en dit is al de 17e
Als ze er nou voor zorgen dat ze vanaf race 1 erbij zitten ipv halverwege.quote:Op zondag 24 september 2023 09:42 schreef Tijn het volgende:
Leuk voor McLaren dat ze er nu echt structureel bij lijken te zitten. Ze laten hiermee ook zien dat zowel Ferrari als Mercedes echt hebben liggen slapen.
Verstandig, kruimels in bed zijn niet fijn.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik m'n bed maar uit ga voor een ontbijtje
Hij is ook de enige die de auto handeling precies krijgt waar die wil.quote:Op zondag 24 september 2023 09:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Klopt Perez is absoluut geen topcoureur. Het is alleen onzin om dat te gebruiken om Max' prestaties af te zwakken, terwijl hij keer op keer het hele veld op een hoop rijdt.
Katten eten toch wel kruimels opquote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Verstandig, kruimels in bed zijn niet fijn.
Wat ze hebben gedaan dit seizoen is beginnen met een kutauto terwijl een totaal nieuw concept nog ontwikkeld werd. Waarom tijd steken in een concept die je toch gaat opgeven immers.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze er nou voor zorgen dat ze vanaf race 1 erbij zitten ipv halverwege.
Zeker. En een half uur later kan je de kots opruimen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Katten eten toch wel kruimels op
Die van mij eten het niet als het niet van een beest af komtquote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Katten eten toch wel kruimels op
Record an sich zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar als het om punten gaat kun je het niet vergelijkenquote:Op zondag 24 september 2023 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Grappig hoe records drie jaar geleden nog enoooorm belangrijk waren en nu ineens niet meer. Alleen voor wikipedia.
Dat geldt ook voor het aantal poles en overwinningen. Dat soort dingen kan je alleen in relatieve vorm beoordelen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Record an sich zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar als het om punten gaat kun je het niet vergelijken
Vroeger kreeg de winnaar 10 punten, waren minder GP's, geen sprintraces.
Daar is gewoonweg geen vergelijking op te maken.
Ach, Max pakt daar de wereldtitel en dan heeft het een gouden randje.quote:Op zondag 24 september 2023 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog niet echt zin in het altijd walgelijke Qatar.
Dat is waar een topcoureur zich onderscheidt. Hij haalt altijd het maximale uit het beschikbare materiaal. Je zou Max bijvoorbeeld ook een badkuip met een hele sterke motor kunnen geven. Dan zou hij nog kampioen worden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die de auto handeling precies krijgt waar die wil.
Singapore is het daar niet mee eensquote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is waar een topcoureur zich onderscheidt. Hij haalt altijd het maximale uit het beschikbare materiaal. Je zou Max bijvoorbeeld ook een badkuip met een hele sterke motor kunnen geven. Dan zou hij nog kampioen worden.
Toen Hamilton altijd won, was het nog: hij heeft een betere auto dan Max.quote:Op zondag 24 september 2023 09:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is waar een topcoureur zich onderscheidt. Hij haalt altijd het maximale uit het beschikbare materiaal. Je zou Max bijvoorbeeld ook een badkuip met een hele sterke motor kunnen geven. Dan zou hij nog kampioen worden.
Volgend jaar zou dat zo kunnen zijn bij McLaren. Ze hebben nu eindelijk een goed platform waar ze op verder kunnen bouwen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vermoeiende act.quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang het ontwikkelen duurt, dit concept zijn ze in september vorig jaar zo'n beetje mee begonnen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De auto van Mercedes was ook beter. De van RB was toen beduidend minder. En toen al zag je hoe dicht Max in de buurt kwam. Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Toen Hamilton altijd won, was het nog: hij heeft een betere auto dan Max.
Captain Mark Rutte.
Nou is het natuurlijk wel zo dat de Merc een stuk dominanter was dan de RBR nu. Regelmatig werden puntenrijders op een ronde gezet toen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Captain Mark Rutte.
Wel met Vettel en Hamilton. Die zijn allebei meerdere malen kampioen geworden sinds het nieuwe puntensysteem.quote:Op zondag 24 september 2023 09:47 schreef PS. het volgende:
Record an sich zijn natuurlijk wel belangrijk. Maar als het om punten gaat kun je het niet vergelijken
2024 ergensquote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgend jaar zou dat zo kunnen zijn bij McLaren. Ze hebben nu eindelijk een goed platform waar ze op verder kunnen bouwen.
Ferrari en Mercedes daarentegen moeten een grote stap zetten, dus het is maar weer de vraag hoe dat gaat lopen.
Dit weerquote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, met minder races, en geen sprintraces. Dus nee, dat is ook totaal niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 24 september 2023 09:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel met Vettel en Hamilton. Die zijn allebei meerdere malen kampioen geworden sinds het nieuwe puntensysteem.
In welke seizoen van de F1 is de titel weggegeven na 1 race?quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Singapore is het daar niet mee eens
2009quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In welke seizoen van de F1 is de titel weggegeven na 1 race?
@klaasweetalles, ben jij dit?quote:Op zondag 24 september 2023 09:50 schreef Zoon_John het volgende:
2021quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
2021.quote:Op zondag 24 september 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmm, nope. Heb wiki gechecked. 22 races in 2021.quote:
Hamilton heeft natuurlijk echt wel talent, een 7 voudig kampioen afdoen als een pannenkoek is ook weer zwaar overdreven, al heeft het ook wel wat met leeftijd en honger te maken.quote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De auto van Mercedes was ook beter. De van RB was toen beduidend minder. En toen al zag je hoe dicht Max in de buurt kwam. Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton heeft natuurlijk echt wel talent, een 7 voudig kampioen afdoen als een pannenkoek is ook weer zwaar overdreven, al heeft het ook wel wat met leeftijd en honger te maken.
Is het een verrijking voor mijn leven om die analogie niet te missen? Ik denk het niet.quote:Op zondag 24 september 2023 09:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
@:klaasweetalles, ben jij dit?![]()
Grappig dat jij de 'badkuip met hele sterke motor'-analogie mist.
hij mag blij zijn dat hij DNF is, want als hij nog verder had gereden was hij ge-DSQ'd en dat is al eerder gebeurd na de race ook hier in Japanquote:
Het zou wel aangeven dat je meer verstand hebt van F1 dan je reacties op dit moment doen suggereren.quote:Op zondag 24 september 2023 09:58 schreef Zoon_John het volgende:
Is het een verrijking voor mijn leven om die analogie niet te missen?
Bij McLaren doet een update precies wat ze hadden verwacht en is het elke keer hosanna. Elke update is een schot in de roos. McLaren is hard op weg om volgend jaar de grootste uitdager van RBR te zijnquote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgend jaar zou dat zo kunnen zijn bij McLaren. Ze hebben nu eindelijk een goed platform waar ze op verder kunnen bouwen.
Ferrari en Mercedes daarentegen moeten een grote stap zetten, dus het is maar weer de vraag hoe dat gaat lopen.
Ik gebruik gewoon logische deductie.quote:Op zondag 24 september 2023 10:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het zou wel aangeven dat je meer verstand hebt van F1 dan je reacties op dit moment doen suggereren.
Misschien moet je de reactie lezen waar ik op reageer om het sarcasme te zien.quote:Op zondag 24 september 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
Hamilton heeft natuurlijk echt wel talent, een 7 voudig kampioen afdoen als een pannenkoek is ook weer zwaar overdreven, al heeft het ook wel wat met leeftijd en honger te maken.
Hij schijnt wel een goeie advocaat te hebben dus het stoeltje voor 2024 vooralsnog gegarandeerd.quote:
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij McLaren doet een update precies wat ze hadden verwacht en is het elke keer hosanna. Elke update is een schot in de roos. McLaren is hard op weg om volgend jaar de grootste uitdager van RBR te zijn
Het was geen reactie op jou toch?quote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Misschien moet je de reactie lezen waar ik op reageer om het sarcasme te zien.
Zal toch wel in een prestatiebeding in zitten, mag ik hopen als Red Bull zijnde?quote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een goeie advocaat te hebben dus het stoeltje voor 2024 vooralsnog gegarandeerd.
Nope. Is al officieel ontkend door RBR (qua verschil in punten dan).quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal toch wel in een prestatiebeding in zitten, mag ik hopen als Red Bull zijnde?
Heb ook al verschillende perma bans op subreddits gekregen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Zo zeker. Daar gaan wereldwijd miljoenen broekjes uitquote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn
Zolang hij tweede in het kampioenschap staat zal er wel niet veel aan te doen zijn, denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal toch wel in een prestatiebeding in zitten, mag ik hopen als Red Bull zijnde?
Zoals ik al zei, drie jaar geleden waren records nog wel heel belangrijk (voor sommige mensen).quote:
En dan nog op 20 seconden en dat nadat Verstappen van het gas afging na die FL, ze doen het wel goed maar een echte uitdager moet toch wel iets meer vinden dan dat.quote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij McLaren doet een update precies wat ze hadden verwacht en is het elke keer hosanna. Elke update is een schot in de roos. McLaren is hard op weg om volgend jaar de grootste uitdager van RBR te zijn
Beetje lastig om iemand te ontslaan omdat hij Verstappen niet verslaat, denkelijk, en 2e in het WDC wordt en de constructeurs titel binnenhaalt.quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, heel m'n accountquote:Op zondag 24 september 2023 10:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb ook al verschillende perma bans op subreddits gekregen.
Ben nog nooit gebanned op fok in twintig jaar en als je daar al niet 100% on topic bent vlieg je er gewoon uit.
Haalt de fun er wel af want ik gedraag me daar niet anders als hier dus of dat nou echt over de schreef gaat.
Reddit graaft zo z’n eigen graf met modjes met hun God complex
Jij refereert aan Lewis als pannekoek. Het zal toeval zijn dat ik dat een paar reacties geleden letterlijk heb gezegd.quote:
Bovendien was het niet consistent Hamilton die alles binnen hengelde, maar scoorden zowel Rosberg als Bottas ook vele malen pole en race wins. En Rosberg zelfs een keer een heel kampioenschap.quote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De auto van Mercedes was ook beter. De van RB was toen beduidend minder. En toen al zag je hoe dicht Max in de buurt kwam. Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.
Het lukt je nooit om heel lang hier te zijn zonder te trollen, hè?quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon on topic gaan?quote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, heel m'n account
Dat is een admin actie. Zullen het wel niet eens zijn met het feit dat ik een voorbeeld heb van Hamilton die weer eens ergens mee weg komt
Max heeft bijna de hele race op de cruise control geredenquote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog op 20 seconden en dat nadat Verstappen van het gas afging na die FL, ze doen het wel goed maar een echte uitdager moet toch wel iets meer vinden dan dat.
Zeker want ik had het niet gelezen, ga het bij deze opzoekenquote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij refereert aan Lewis als pannekoek. Het zal toeval zijn dat ik dat een paar reacties geleden letterlijk heb gezegd.
Ja, maar die waren veel beter dan Perez, natuurlijk, want de arme Hamilton heeft het altijd tegen betere rijders in zijn team moeten opnemenquote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien was het niet consistent Hamilton die alles binnen hengelde, maar scoorden zowel Rosberg als Bottas ook vele malen pole en race wins. En Rosberg zelfs een keer een heel kampioenschap.
Ik heb heel erg m'n best gedaan om het ontopic te makenquote:Op zondag 24 september 2023 10:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon on topic gaan?
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.quote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang hij tweede in het kampioenschap staat zal er wel niet veel aan te doen zijn, denk ik.
vergeten we even dat het niet alleen je eigen teamgenoot is op de baan waar te tegen gaat rijden, die andere 18 racers op de baan hoef je niet te verslaan om kampioen te worden.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar die waren veel beter dan Perez, natuurlijk, want de arme Hamilton heeft het altijd tegen betere rijders in zijn team moeten opnemen
Het seizoen is nog niet afgelopen, toch?quote:
Daar hebben ze Checo niet voor nodig. Op dit moment heeft Max meer punten in zijn eentje dan welk ander team dan ook.quote:....en de constructeurs titel binnenhaalt...
Jawel. Jongere coureurs een kans geven (let op: RIC is ouder dan Max)quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.
Daar hebben ze AlphaTauri voor, toch?quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Jongere coureurs een kans geven (let op: RIC is ouder dan Max)
Er wordt over geklaagd in het feedback over offtopic gaan over Reddit.quote:Op zondag 24 september 2023 10:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon on topic gaan?
plaatje?quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen van de vaste verfappen-clan is weer red hot van Reddit afgekomen en nu gaat het hier los
Aan de ene kant wel maar dat je die conctructeurs titel wint ondanks je 2e rijder ipv mede dankzij is toch wel schrijnend en zo'n makkelijk jaar als dit is hopelijk ook een uitzondering voor ons dan als kijker.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.
Kennelijk niet. Gezien het feit dat ze RIC een contract geven voor 2024quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar hebben ze AlphaTauri voor, toch?
Ja, ik snap ook niks van die aanstelling van Ricciardo.quote:Op zondag 24 september 2023 10:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Gezien het feit dat ze RIC een contract geven voor 2024![]()
Al is AT tegenwoordig officieel een zusterteam i.p.v. een opleidingsteam.
Wie?quote:Op zondag 24 september 2023 10:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Iedereen van de vaste verfappen-clan is weer red hot van Reddit afgekomen en nu gaat het hier los
er zit er maar 1 hier over reddit te mauwen dus ik vermoed dat het om die ene gaatquote:
die budgetcap die werkt nu (een soort van) tegen. Door de gelimiteerde mogelijkheden gaat geen enkel team voor 2026 de enorme achterstand goedmaken.quote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog op 20 seconden en dat nadat Verstappen van het gas afging na die FL, ze doen het wel goed maar een echte uitdager moet toch wel iets meer vinden dan dat.
Maar ga je als RB zijnde wachten totdat je door Perez de constructeurstitel mist of ga je op voorhand al acteren? Stel dat McLaren het voor elkaar krijgt om inderdaad aansluiting te vinden volgend jaar, is Perez dan sterk genoeg om Norris en Piastri van zich af te houden? Ik denk het niet.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat ze Perez eruit gooien in de loop van volgend jaar en Ricciardo en Lawson doorschuiven.quote:Op zondag 24 september 2023 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niks van die aanstelling van Ricciardo.
Whehehehequote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Perez gaf Leclerc valse hoop
Was niet zo erg toch?quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Dat dacht ik ook ja. 'iedereen', 'het gaat los hier'quote:Op zondag 24 september 2023 10:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zit er maar 1 hier over reddit te mauwen dus ik vermoed dat het om die ene gaat
Nee, ik denk dat RBR sowieso een probleem heeft qua coureurs, want met Tsunoda of Ricciardo ga je de oorlog ook niet winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar ga je als RB zijnde wachten totdat je door Perez de constructeurstitel mist of ga je op voorhand al acteren? Stel dat McLaren het voor elkaar krijgt om inderdaad aansluiting te vinden volgend jaar, is Perez dan sterk genoeg om Norris en Piastri van zich af te houden? Ik denk het niet.
Ik geloof er niks van dat Ricciardo het per se beter gaat doen dan Perez, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat ze Perez eruit gooien in de loop van volgend jaar en Ricciardo en Lawson doorschuiven.
En hij vroeg het team onderweg niet even om welke RB het ging?quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 24 september 2023 10:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
"We are checking"quote:Op zondag 24 september 2023 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij vroeg het team onderweg niet even om welke RB het ging?
nope. Het scenario van Lawson in de RB is best wel plausibel te noemenquote:Op zondag 24 september 2023 10:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Ricciardo het per we beter gaat doen dan Perez, eerlijk gezegd.
Kan dat?quote:Op zondag 24 september 2023 10:16 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had zijn post ook niet moeten uitklappen, heb hem niet voor niets geblokkeerd
Daarom is Lawson geen F1-contract geven ook idioot. Grootste talent dat ze hebben (naast Max)quote:Op zondag 24 september 2023 10:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat RBR sowieso een probleem heeft qua coureurs, want met Tsunoda of Ricciardo ga je de oorlog ook niet winnen.
Als Max besluit er nu mee te stoppen, zakt RBR gelijk als een baksteen.
Veel slechter kan toch ook niet lijkt me.quote:Op zondag 24 september 2023 10:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat Ricciardo het per we beter gaat doen dan Perez, eerlijk gezegd.
Ik heb niet eens de kans gehad om over Hamilton die weg komt te beginnen, dan is is het wel ergquote:
Ja, daar kwam ik nog niet zo lang geleden ook achter. Op de balk van de verstopte post klikken.quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan dat?Ik dacht dat geblokkeerde users onzichtbaar zijn.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik nog niet zo lang geleden ook achter. Op de balk van de verstopte post klikken.
Of ja, beter van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
dacht dat het plan was om RIC in de AT te laten wennen en dan voor 2024 naast max en checo naar AT of eruit. RIC voor een heel jaar in de AT lijkt mij vreemd want het is een team om talenten te testen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel slechter kan toch ook niet lijkt me.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Oh werkt dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het wel eens gebeuren ja.
Natuurlijk wel. Perez staat gewoon 2e in de standings, he. Dat is wel even andere koek dan Gasly of Albon die het regelmatig puur op pace niet voor elkaar kregen überhaupt punten te scoren.quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als red bull echt slim is werken ze aan een auto waarmee je allebei snel bent. Net als Mercedes met Lewis en Bottas.quote:Op zondag 24 september 2023 09:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit weerEen auto met de handling die Perez aan kan is niet sneller dan waar-ie nu mee rijdt. Het enige gevolg zou zijn dat Max minder ver voor ligt, niet dat Checo harder zou gaan.
En toch vind ik dat Lawson een gedegen opleiding en voorbereiding verdient. En dus ook minimaal 1 seizoen AT zou moeten krijgen voor hij naar RBR gaat. In plaats van hem abrupt in het diepe te flikkeren.quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nope. Het scenario van Lawson in de RB is best wel plausibel te noemen
Ik mag toch hopen dat je de nuance van dat feitje wel in ziet?quote:Op zondag 24 september 2023 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Perez staat gewoon 2e in de standings, he. Dat is wel even andere koek dan Gasly of Albon die het regelmatig puur op pace niet voor elkaar kregen überhaupt punten te scoren.
Dat gebeurde vorige week zaterdag in livetopicquote:Op zondag 24 september 2023 10:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo?Ik zie het wel eens gebeuren ja.
Daar heb je jarenlange stiekeme voorsprong op een bepaald onderdeel voor nodigquote:Op zondag 24 september 2023 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als red bull echt slim is werken ze aan een auto waarmee je allebei snel bent. Net als Mercedes met Lewis en Bottas.
Nou... RIC weleens in de McLaren gezien?quote:Op zondag 24 september 2023 10:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom heeft Max het dan zo moeilijk en Checo zo makkelijk? Omdat die auto neigt naar Max zijn stijl. Vind ikquote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vermoeiende act.
Is al tig keer besproken en tot het rijk der fabelen gewezen.
Inderdaad. Als je Lawson nu koud naast Max zet, kun je er vergif op innemen dat-ie door het ijs zakt, zoals ook al met Gasly of Albon is gebeurd. En dan is RBR nog verder van huis.quote:Op zondag 24 september 2023 10:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En toch vind ik dat Lawson een gedegen opleiding en voorbereiding verdient. En dus ook minimaal 1 seizoen AT zou moeten krijgen voor hij naar RBR gaat. In plaats van hem abrupt in het diepe te flikkeren.
Hij is het grootste talent dat ze hebben (naast Max) en zijn opleiding/voorbereiding was tot nu toe gedegen. Trek die lijn door.
Ja, die miste ik omdat ik in m'n hoofd had dat de kwali om 16u zou beginnenquote:Op zondag 24 september 2023 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gebeurde vorige week zaterdag in livetopic
Niet meer. Het is nu officieel een zusterteam i.p.v. een opleidingsteam.quote:Op zondag 24 september 2023 10:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht dat het plan was om RIC in de AT te laten wennen en dan voor 2024 naast max en checo naar AT of eruit. RIC voor een heel jaar in de AT lijkt mij vreemd want het is een team om talenten te testen.
nu maar afwachten of die complexe breuk 100% geneest.
Max z'n privejet heeft vast wel wat laadruimte over om wat Frans gekurkt druivensap mee te nemen. En een paar vaatjes Belgisch geneugd.quote:Op zondag 24 september 2023 08:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Groot probleem: Als Max in de sprintrace in de top 6 eindigt, is hij al wereldkampioen. Dan kunnen ze niet drinken. Want Qatar.![]()
![]()
Dus als Max en ik allebei in een, weet ik veel, Renault Clio gaan racen en Max is sneller dan ligt die auto Max gewoon beter? Cool.quote:Op zondag 24 september 2023 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heeft Max het dan zo moeilijk en Checo zo makkelijk? Omdat die auto neigt naar Max zijn stijl. Vind ik
aha, ja dan kan je dat idd verdedigenquote:Op zondag 24 september 2023 10:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet meer. Het is nu officieel een zusterteam i.p.v. een opleidingsteam.
Dat de Mercedes zo snel was kwam door de grote voorsprong van hun motor. Zoiets zit er nu niet zo snel meer in.quote:Op zondag 24 september 2023 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als red bull echt slim is werken ze aan een auto waarmee je allebei snel bent. Net als Mercedes met Lewis en Bottas.
Ik denk dat ze bij Red Bull zelf niet eens weten wat de plannen zijn, alleen de 1e rijder van Red Bull is wel een zekerheidje.quote:Op zondag 24 september 2023 10:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht dat het plan was om RIC in de AT te laten wennen en dan voor 2024 naast max en checo naar AT of eruit. RIC voor een heel jaar in de AT lijkt mij vreemd want het is een team om talenten te testen.
Kan je ook over RB zeggen. Maar van hun is het budgetschandaal openbaar. En dat Mercedes een voorsprong zou hebben gehad is niet eens te bewijzen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar heb je jarenlange stiekeme voorsprong op een bepaald onderdeel voor nodig
Lawson was net zo'n grote gok geweest aan het begin van het seizoen. Vergeet niet dat die een heel leerjaar voor de boeg heeft gehad.quote:Op zondag 24 september 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Red Bull zelf niet eens weten wat de plannen zijn, alleen de 1e rijder van Red Bull is wel een zekerheidje.
Nyck de Vries werd gehaald in een opwelling, die (b)leek niet genoeg te leveren dus dan maar Ricciardo in die auto, die breekt z'n hand dus Lawson erin en dat is eigenlijk degene die in eerste instantie al in die AT had gemoeten.
Wel als die Clio afgesteld is op Max zijn voorkeuren.quote:Op zondag 24 september 2023 10:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als Max en ik allebei in een, weet ik veel, Renault Clio gaan racen en Max is sneller dan ligt die auto Max gewoon beter? Cool.
Helmut maakt er idd een potje van. Tijd dat die vent met pensioen gaat.quote:Op zondag 24 september 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Red Bull zelf niet eens weten wat de plannen zijn, alleen de 1e rijder van Red Bull is wel een zekerheidje.
Nyck de Vries werd gehaald in een opwelling, die (b)leek niet genoeg te leveren dus dan maar Ricciardo in die auto, die breekt z'n hand dus Lawson erin en dat is eigenlijk degene die in eerste instantie al in die AT had gemoeten.
Lekker hypothetisch, dat is de RBR namelijk niet.quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel als die Clio afgesteld is op Max zijn voorkeuren.
Die hebben ze al, alleen is Max veeeeel sneller dan Perez.quote:Op zondag 24 september 2023 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als red bull echt slim is werken ze aan een auto waarmee je allebei snel bent.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel. Net zoals dat de auto van Checo is afgesteld op zijn voorkeurenquote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lekker hypothetisch, dat is de RBR namelijk niet.
Ja ok, de fijnafstelling tijdens de weekenden welquote:Op zondag 24 september 2023 10:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel. Net zoals dat de auto van Checo is afgesteld op zijn voorkeuren
Ik geef toe achteraf is alles makkelijker maar het is/was je opleidingsteam, dan is Nyck de Vries halen gewoon een zwaktebod.quote:Op zondag 24 september 2023 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lawson was net zo'n grote gok geweest aan het begin van het seizoen. Vergeet niet dat die een heel leerjaar voor de boeg heeft gehad.
Maar dat is NIET het geval bij de RBR. En dat weet je. Dat is je al vaak genoeg verteld (mét bronnen).quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door de vroege safetycar en omdat Max rustig aan deed, natuurlijk. Duh!quote:
Er is geen scenario waarin Perez sneller is dan Max. Zo simpel is het.quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max reed met de handrem er op
Daar verschillen de meningen over. En dat mag.quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lekker hypothetisch, dat is de RBR namelijk niet.
Ik durf te wedden dat in die periode de RBR eigenlijk de betere was. Maar omdat MER werkelijk een beest van een motor bouwde, lag die altijd voor. Zodra er rijders circuits waren, lag RBR er opeens dichtbij/voor. Power circuits was MER onbereikbaar. Dat was ook iedere keer het commentaar, dat Renault 40 en later 20 PK te weinig had.quote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neen. Die wordt al jaren langzaam en gedegen opgeleid. Ook begin dit seizoen zou hij niet door het ijs gezakt zijn bij AT.quote:Op zondag 24 september 2023 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lawson was net zo'n grote gok geweest aan het begin van het seizoen. Vergeet niet dat die een heel leerjaar voor de boeg heeft gehad.
Ja, dat dus. Zie het feit dat Checo 2e staat in het kampioenschap. Die RBR is hartstikke goed, ook in de handen van Perez. Max haalt er alleen veel meer uit, omdat-ie simpelweg een veel betere coureur is.quote:Op zondag 24 september 2023 10:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Die hebben ze al, alleen is Max veeeeel sneller dan Perez.
Ik had het er over dat het veel was, jaaaaaquote:Op zondag 24 september 2023 10:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Door de vroege safetycar en omdat Max rustig aan deed, natuurlijk. Duh!
Het plan voor Lawson was gewoon altijd een jaartje Super Formula, doet RB vaker. Dat ie volgend jaar niet in de auto zit is het echte zwaktebod.quote:Op zondag 24 september 2023 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geef toe achteraf is alles makkelijker maar het is/was je opleidingsteam, dan is Nyck de Vries halen gewoon een zwaktebod.
Vergeet niet dat Lawson in een hele andere auto rijdt nu dan De Vries. We zullen nooit weten hoe hij het had gedaan in die zeepkist, of andersom.quote:Op zondag 24 september 2023 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neen. Die wordt al jaren langzaam en gedegen opgeleid. Ook begin dit seizoen zou hij niet door het ijs gezakt zijn bij AT.
Natuurlijk is Max' auto afgesteld op zijn voorkeuren. Waar denk je dat hij met zijn engineer het hele weekend aan werkt? Maar dat is niet hetzelfde als dat de auto voor Max gebouwd is. Ik denk alleen dat deze redenering een beetje boven jouw F1-petje gaat.quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat deze auto niet op max is afgestemd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat om feiten. Niet om jouw "mening".quote:Op zondag 24 september 2023 10:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. En dat mag.
Ze gaan niet tijdens een seizoen Perez en Ricciardo swappen want daarmee verliest RBR blijkbaar zijn punten jn het constructeurskampioenschap. Dus we gaan in 2024 een heel jaar Perez in de RBR zienquote:Op zondag 24 september 2023 10:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt gehaald, maar dat is helemaal niet waar.quote:Op zondag 24 september 2023 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze gaan niet tijdens een seizoen Perez en Ricciardo swappen want daarmee verliest RBR blijkbaar zijn punten jn het constructeurskampioenschap. Dus we gaan in 2024 een heel jaar Perez in de RBR zien
Een Nyckfan gespotquote:Op zondag 24 september 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Lawson in een hele andere auto rijdt nu dan De Vries. We zullen nooit weten hoe hij het had gedaan in die zeepkist, of andersom.
Hmmm, gebaseerd op welke data maak jij deze bewering? Tsunoda haalde aan het begin van het seizoen betere resultaten dan nu. Hoezo was de AT toen een 'zeepkist' en nu niet meer?quote:Op zondag 24 september 2023 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Lawson in een hele andere auto rijdt nu dan De Vries. We zullen nooit weten hoe hij het had gedaan in die zeepkist, of andersom.
Hij staat 40 punten voor op de nummer 5 in het kampioenschap. En staat op P3.quote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.
Bronnen waarvan ik het recht heb om de betrouwbaarheid te betwijfelen. Dit is namelijk een kwestie die onmogelijk met interviewartikelen is te bewijzen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is NIET het geval bij de RBR. En dat weet je. Dat is je al vaak genoeg verteld (mét bronnen).
Echt heel vermoeiend dit
zeg ik niet.quote:Op zondag 24 september 2023 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze gaan niet tijdens een seizoen Perez en Ricciardo swappen want daarmee verliest RBR blijkbaar zijn punten jn het constructeurskampioenschap. Dus we gaan in 2024 een heel jaar Perez in de RBR zien
Deze post is vooral bedoeld als een "Lawson had het niet per se beter gedaan"quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een Nyckfan gespot, niks tegen die jongen verder maar ook in een knakenbak moet je het laten zien.
(lol)quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat Gasly het niet er niet mee eens was dat hij moest switchen met Ocon op het einde
Wat is er nou moeilijk aan te begrijpen dat meerdere coureurs in een neutrale auto snel kunnen zijn en maar enkelen dat kunnen in een niet neutrale die sneller is?quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bronnen waarvan ik het recht heb om de betrouwbaarheid te betwijfelen. Dit is namelijk een kwestie die onmogelijk met interviewartikelen is te bewijzen.
Daarvoor heb je namelijk simpelweg interne data van Red Bull nodig. Wat niemand hier heeft. Dus ik mag vinden dat Max de Red Bull beter ligt. Is naar mijn mening ook vrij duidelijk zichtbaar. Zie ook niet in wat daar zo erg aan is om te zeggen.
Beter mee om kan gaan. Dat is iets anders he?quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bronnen waarvan ik het recht heb om de betrouwbaarheid te betwijfelen. Dit is namelijk een kwestie die onmogelijk met interviewartikelen is te bewijzen.
Daarvoor heb je namelijk simpelweg interne data van Red Bull nodig. Wat niemand hier heeft. Dus ik mag vinden dat Max de Red Bull beter ligt. Is naar mijn mening ook vrij duidelijk zichtbaar. Zie ook niet in wat daar zo erg aan is om te zeggen.
Zullen we hetzelfde zeggen over Lewis zijn auto tijdens de Mercedes dominantie.quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post is vooral bedoeld als een "Lawson had het niet per se beter gedaan"
Hij laat het nu zien in een prima auto, maar het is gewoon niet te vergelijken. Ook met Ricciardo niet, want die updates kwamen pas in Zandvoort.
hoe was het dan vroeger in de STR?quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je verliest alleen punten in het constructeurskampioenschap als je van naam of motor switcht. Zoals Force India naar Racing Point. Niet als coureurs van team wisselen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
AT heeft hele grote updates naar Zandvoort gebracht en sinds Zandvoort kwalificeren beide ATs zich op eens dicht bij of in de top 10. En jij schijnt tevens te zijn vergeten dat Tsunoda in Monza en Singapore nooit voorbij de eerste ronde is gekomen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, gebaseerd op welke data maak jij deze bewering? Tsunoda haalde aan het begin van het seizoen betere resultaten dan nu. Hoezo was de AT toen een 'zeepkist' en nu niet meer?
Lees: betrouwbare bronnen die dingen zeggen die ik niet wil horen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bronnen waarvan ik het recht heb om de betrouwbaarheid te betwijfelen.
Of McLaren schandaal ala 2007quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je verliest alleen punten in het constructeurskampioenschap als je van naam of motor switcht. Zoals Force India naar Racing Point. Niet als coureurs van team wisselen.
Het sloeg ook echt nergens op. Wat schiet je er in godsnaam mee op?quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat Gasly het niet er niet mee eens was dat hij moest switchen met Ocon op het einde
Lawson zit in ieder geval dichter op Tsunoda dan De Vries.quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post is vooral bedoeld als een "Lawson had het niet per se beter gedaan"
Hij laat het nu zien in een prima auto, maar het is gewoon niet te vergelijken. Ook met Ricciardo niet, want die updates kwamen pas in Zandvoort.
Maar Tsunoda finisht niet hoger. We hebben het nog steeds over de F1, toch? Waar de punten verdeeld worden aan het eind van de race?quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
AT heeft hele grote updates naar Zandvoort gebracht en sinds Zandvoort kwalificeren beide ATs zich op eens dicht bij of in de top 10.
Regelmatig er vóór zelfsquote:Op zondag 24 september 2023 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson zit in ieder geval dichter op Tsunoda dan De Vries.
Hm ik zie het. Het was tijdje terug 1 van de 2 argumenten waadom RBR Perez tijdens de zomerstop niet zou vervangen. Klopt dus geen hout vanquote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je verliest alleen punten in het constructeurskampioenschap als je van naam of motor switcht. Zoals Force India naar Racing Point. Niet als coureurs van team wisselen.
Onderwerp van gesprek was De Vries ipv Lawson aan het begin van het seizoen. En dat is dusdanig appels met peren vergelijken dat er gewoon niets over te zeggen is.quote:Op zondag 24 september 2023 10:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lawson zit in ieder geval dichter op Tsunoda dan De Vries.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
In de kwalificatie zitten ze er beter hij, dus de auto is echt wel verbeterd sinds de zomerstop.quote:Op zondag 24 september 2023 10:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar Tsunoda finisht niet hoger. We hebben het nog steeds over de F1, toch? Waar de punten verdeeld worden aan het eind van de race?
Uwhm, nee hoor. Waarom zou Lawson het nu wél regelmatig van Tsunoda winnen en zou dat ah begin vh seizoen anders geweest zijn?quote:Op zondag 24 september 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderwerp van gesprek was De Vries ipv Lawson aan het begin van het seizoen. En dat is dusdanig appels met peren vergelijken dat er gewoon niets over te zeggen is.
Je doet een Chevy, laat dat lekker aan hem over.quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
AT heeft hele grote updates naar Zandvoort gebracht en sinds Zandvoort kwalificeren beide ATs zich op eens dicht bij of in de top 10. En jij schijnt tevens te zijn vergeten dat Tsunoda in Monza en Singapore nooit voorbij de eerste ronde is gekomen.
Ja, klopt. Maar dat heeft niks te maken met de verhoudingen TSU - LAWquote:Op zondag 24 september 2023 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de kwalificatie zitten ze er beter hij, dus de auto is echt wel verbeterd sinds de zomerstop.
Die wilde eerder naar de karaokebarquote:
In minder races zit Lawson er dichter bij en soms voor, dus ik denk dat Lawson dat dan ook geweest zou zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderwerp van gesprek was De Vries ipv Lawson aan het begin van het seizoen. En dat is dusdanig appels met peren vergelijken dat er gewoon niets over te zeggen is.
Lawson is een talent, De Vries was dat nooit.quote:Op zondag 24 september 2023 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Exactquote:Op zondag 24 september 2023 10:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In minder races zit Lawson er dichter bij en soms voor, dus ik denk dat Lawson dat dan ook geweest zou zijn.
als hij zuipt voor de race, rijdt hij lekker relaxedquote:Op zondag 24 september 2023 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wilde eerder naar de karaokebar
Omdat instappen in een makkelijke auto makkelijker is dan instappen in een moeilijke auto? Dat Lawson echt een potje kan sturen hoef je me niet van te overtuigen, maar zelfs jij als Lawson no1 fangirl moet toegeven dat de kans niet 0 is dat ie het heel zwaar had gekregen aan het begin van dit seizoen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uwhm, nee hoor. Waarom zou Lawson het nu wél regelmatig van Tsunoda winnen en zou dat ah begin vh seizoen anders geweest zijn?
Net als Kimi toentertijdquote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als hij zuipt voor de race, rijdt hij lekker relaxed
Ik had het dus over een prestatie beding in een contract en die zijn over het algemeen zo geschreven dat je aan bepaalde milestones moet voldoen en op die wijze bezien doet Perez het fantastisch.quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet afgelopen, toch?
[..]
Daar hebben ze Checo niet voor nodig. Op dit moment heeft Max meer punten in zijn eentje dan welk ander team dan ook.
En trouwens, Marko heeft zo zijn eigen criteria. Als hij van Checo af wil, dan gaat dat gewoon gebeuren.
quote:Op zondag 24 september 2023 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je doet een Chevy, laat dat lekker aan hem over.
Tsunoda heeft eerder in het seizoen ook Q3 gehaald.quote:Op zondag 24 september 2023 10:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de kwalificatie zitten ze er beter hij, dus de auto is echt wel verbeterd sinds de zomerstop.
Dat had Tsunoda ook. En voor Tsunoda was het ook een nieuwe wagen. Dus ik zie niet hoe dat verschil gemaakt zou hebben voor de onderlinge verhoudingen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat instappen in een makkelijke auto makkelijker is dan instappen in een moeilijke auto? Dat Lawson echt een potje kan sturen hoef je me niet van te overtuigen, maar zelfs jij als Lawson no1 fangirl moet toegeven dat de kans niet 0 is dat ie het heel zwaar had gekregen aan het begin van dit seizoen.
Achtste in de openingsrace zijn beste resultaat. En nog 2 tiende plaatsen. Dat is inderdaad vrij beroerd.quote:Op zondag 24 september 2023 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bottas heeft nog geen enkele leuke race gehad dit seizoen, geloof ik.
In Monaco. En als er één baan op de kalender is waar je geen enkele conclusie aan moet binden is dat Monaco. Verder vloog ie er voor Zandvoort vaker wel dan niet uit in Q1, nu halen beide ATs het redelijk eenvoudig.quote:Op zondag 24 september 2023 10:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tsunoda heeft eerder in het seizoen ook Q3 gehaald.
Eh, nee, Tsunoda zat vorig jaar ook al bij AT.quote:Op zondag 24 september 2023 10:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had Tsunoda ook. En voor Tsunoda was het ook een nieuwe wagen. Dus ik zie niet hoe dat verschil gemaakt zou hebben voor de onderlinge verhoudingen.
Alfa Romeo doekt zichzelf volgend jaar opquote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef DKUp het volgende:
Alfa Romeo en Sargeant mogen opgedoekt worden in de F1
Ja dat weet ik, maar dat team is dus gewoon grotendeels hetzelfde. Zhou en Bottas kunnen ook gewoon niet meer……quote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alfa Romeo doekt zichzelf volgend jaar op(het wordt voor 2 jaar Sauber om dan over te gaan naar Audi)
Kunnen ze nou niet even langer dan een paar jaar dezelfde naam houden?quote:Op zondag 24 september 2023 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alfa Romeo doekt zichzelf volgend jaar op(het wordt voor 2 jaar Sauber om dan over te gaan naar Audi)
Dingen waar ik het niet mee eens ben. Mag dat niet?quote:Op zondag 24 september 2023 10:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lees: betrouwbare bronnen die dingen zeggen die ik niet wil horen.
En Azerbaijan.quote:
Moet je even die ene vrouwelijke teambaas uit Giedo van der Garde zijn net niet F1 jaar even bedanken (ik ben haar naam even kwijt)quote:Op zondag 24 september 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen ze nou niet even langer dan een paar jaar dezelfde naam houden?
Zoals verwachtquote:
Maar de wagen was voor hem ook nieuwquote:Op zondag 24 september 2023 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eh, nee, Tsunoda zat vorig jaar ook al bij AT.
quote:Op zondag 24 september 2023 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dingen Feiten waar ik het niet mee eens ben. Mag dat niet?
Tsja, loopholes zijn nu eenmaal loopholes. De volgende keer doen ze eerst een pitsstop, inclusief penalty, en halen ze hem de volgende ronde binnen.quote:
Monishaquote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je even die ene vrouwelijke teambaas uit Giedo van der Garde zijn net niet F1 jaar even bedanken (ik ben haar naam even kwijt)
To be more exact: Monisha Kaltenborn.quote:
Gewoon negerenquote:Op zondag 24 september 2023 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er nou moeilijk aan te begrijpen dat meerdere coureurs in een neutrale auto snel kunnen zijn en maar enkelen dat kunnen in een niet neutrale die sneller is?
Hij sloopt die fles nog een keer. Oppassen geblazen met dat glas zou ik zeggen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Nizno het volgende:
gevonden.
[ twitter ]
was dus idd wel weer een onderkant tik, volgens mij op de grond en niet op de podiumblokken
Uiteraard is de RB getweakt naar de voorkeuren van Verstappen, maar dat heeft hij bewerkstelligd doordat hij sowieso sneller is dan Perez.quote:Op zondag 24 september 2023 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, dit is echt onzin. Verstappen kan gewoon om gaan met de snelste auto, Perez heeft een auto nodig die meer naar z'n zin is getweakt.quote:Op zondag 24 september 2023 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard is de RB getweakt naar de voorkeuren van Verstappen, maar dat heeft hij bewerkstelligd doordat hij sowieso sneller is dan Perez.
Nee, dat is de RBR niet.quote:Op zondag 24 september 2023 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard is de RB getweakt naar de voorkeuren van Verstappen, maar dat heeft hij bewerkstelligd doordat hij sowieso sneller is dan Perez.
Leuk om te zien, hij leert echt snel.quote:Op zondag 24 september 2023 10:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denk dat deze auto niet op max is afgestemd.
En zie hoe snel hij dat onder de knie heeft.
Klopt. Vind ik ook wel duidelijk te zien vooral sinds Spa vorig jaar. Max dwingt dat af met z’n consistentie, maar zorgt wel voor een steeds grotere gap naar Perez. En dat kan een risico vormen als de concurrenten dichterbij komen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan beter omgaan met iedere wagen dan Perez omdat hij een betere coureur is en de wagen is niet zozeer op hem gebouwd, maar wel op hem afgesteld. Ze gaan de wagen niet generiek configureren en dan tegen de coureurs zeggen: "Zie maar wat je eruit kunt halen", dat zou suboptimaal zijn. Op een gegeven moment krijgt de crew feedback van de coureurs en daar gaan ze mee aan de haal. De feedback van verstappen weegt veel zwaarder.quote:Op zondag 24 september 2023 11:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is de RBR niet.
Max kan gewoon beter omgaan met een wagen die NIET op zijn voorkeuren gebouwd is.
De oplossing is een betere coureur dan Perez, niet een auto waar Max minder mee kan.quote:Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook wel duidelijk te zien vooral sinds Spa vorig jaar. Max dwingt dat af met z’n consistentie, maar zorgt wel voor een steeds grotere gap naar Perez. En dat kan een risico vormen als de concurrenten dichterbij komen.
afstellen ja. maar dat is niet bouwen op idd.quote:Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan beter omgaan met iedere wagen dan Perez omdat hij een betere coureur is en de wagen is niet zozeer op hem gebouwd, maar wel op hem afgesteld. Ze gaan de wagen niet generiek configureren en dan tegen de coureurs zeggen: "Zie maar wat je eruit kunt halen". Op een gegeven moment krijgt de crew feedback van de coureurs en daar gaan ze mee aan de haal. De feedback van verstappen weegt veel zwaarder.
Ze nemen toch zijn feedback mee? Volgens mij moet je daar naar luisteren bij het bouwen van de auto. Anders heeft het weinig zin om Verstappen in een sim te zetten.quote:Op zondag 24 september 2023 11:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is de RBR niet.
Max kan gewoon beter omgaan met een wagen die NIET op zijn voorkeuren gebouwd is.
Lawson 2024quote:Op zondag 24 september 2023 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
De oplossing is een betere coureur dan Perez, niet een auto waar Max minder mee kan.
Je snapt volgens mij niet helemaal hoe die auto's verbeterd worden. Een update werkt wel of hij werkt niet, dat heeft niks met afstelling te maken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kan beter omgaan met iedere wagen dan Perez omdat hij een betere coureur is en de wagen is niet zozeer op hem gebouwd, maar wel op hem afgesteld. Ze gaan de wagen niet generiek configureren en dan tegen de coureurs zeggen: "Zie maar wat je eruit kunt halen", dat zou suboptimaal zijn. Op een gegeven moment krijgt de crew feedback van de coureurs en daar gaan ze mee aan de haal. De feedback van verstappen weegt veel zwaarder.
Ik heb niet zozeer over bouw of updates, die zijn inderdaad generiek, maar over verschillen in afstelling, subtielere verschillen dus, die zullen eerder de kant van Verstappen uitvallen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt volgens mij niet helemaal hoe die auto's verbeterd worden. Een update werkt wel of hij werkt niet, dat heeft niks met afstelling te maken.
De wagen op Perez afstemmen zorgt ervoor dat Verstappen langzamer wordt. Dat lijkt me een groter risico.quote:Op zondag 24 september 2023 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook wel duidelijk te zien vooral sinds Spa vorig jaar. Max dwingt dat af met z’n consistentie, maar zorgt wel voor een steeds grotere gap naar Perez. En dat kan een risico vormen als de concurrenten dichterbij komen.
Dat lijkt me voor iedere coureur persoonlijk. Ze hebben vaak elk hun eigen setup.quote:Op zondag 24 september 2023 11:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer over bouw of updates, die zijn inderdaad generiek, maar over verschillen in afstelling, subtielere verschillen dus, die zullen eerder de kant van Verstappen uitvallen.
Afstelling wagen Max is niet afstelling wagen Perez inderdaad. Die verschillen idd per coureur. Elk raceweekend weer.quote:Op zondag 24 september 2023 11:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer over bouw of updates, die zijn inderdaad generiek, maar over verschillen in afstelling, subtielere verschillen dus, die zullen eerder de kant van Verstappen uitvallen.
Er is nu niks aan de hand omdat Red Bull een straatlengte voor ligt op de concurrentie. Als de concurrentie er dichter op zit kan het je zo de constructeurstitel kosten.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet als je zorgt dat ze allebei sneller ervan worden.quote:Op zondag 24 september 2023 11:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De wagen op Perez afstemmen zorgt ervoor dat Verstappen langzamer wordt. Dat lijkt me een groter risico.
Hoe de auto wordt afgesteld hebben ze zelf volledige controle over. Ik denk alleen dat RB een beetje zoals dit werkt:quote:Op zondag 24 september 2023 11:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer over bouw of updates, die zijn inderdaad generiek, maar over verschillen in afstelling, subtielere verschillen dus.
Zoals de wagen nu is, is sneller dan als de wagen op Perez is afgestemd. Ook voor Perez, denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet als je zorgt dat ze allebei sneller ervan worden.
Dat kan denk ik alleen als ze de motor sneller maken, wat niet kan omdat het motorreglement vastligt.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
kan wel ivm betrouwbaarheid. En daarmee maak je de boel snellerquote:Op zondag 24 september 2023 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan denk ik alleen als ze de motor sneller maken, wat niet kan omdat het motorreglement vastligt.
RB heeft het goed voor elkaar omdat onder andere Newey precies weet hoe je een auto moet ontwerpen. Daar plukken ze nu en ik denk tot aan 2026 zeker de vruchten van.quote:Op zondag 24 september 2023 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat kan denk ik alleen als ze de motor sneller maken, wat niet kan omdat het motorreglement vastligt.
en zolang Max in zijn eentje genoeg punten pakt voor RBRs kampioenschap.... kan Newey ook gewoon echt ontwerpen op het scherpst van de snede.quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
RB heeft het goed voor elkaar omdat onder andere Newey precies weet hoe je een auto moet ontwerpen. Daar plukken ze nu en ik denk tot aan 2026 zeker de vruchten van.
Denk niet dat hij anders kan.quote:Op zondag 24 september 2023 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zolang Max in zijn eentje genoeg punten pakt voor RBRs kampioenschap.... kan Newey ook gewoon echt ontwerpen op het scherpst van de snede.
Dat is inderdaad mooi gemodelleerd.quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de auto wordt afgesteld hebben ze zelf volledige controle over. Ik denk alleen dat RB een beetje zoals dit werkt:
[ afbeelding ]
Links is makkelijk om te maximaliseren, maar trager dan rechts. Naarmate rechts dieper wordt, wordt de straf voor er net naast zitten ook groter. Denk dat je dan bedoelt dat ze voor Perez beter hadden kunnen focussen op dat brede dal?
quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe de auto wordt afgesteld hebben ze zelf volledige controle over. Ik denk alleen dat RB een beetje zoals dit werkt:
[ afbeelding ]
Links is makkelijk om te maximaliseren, maar trager dan rechts. Naarmate rechts dieper wordt, wordt de straf voor er net naast zitten ook groter. Denk dat je dan bedoelt dat ze voor Perez beter hadden kunnen focussen op dat brede dal?
Newey heeft al de snelst mogelijk auto ontworpen. Waarom zou je hem langzamer willen maken? Omdat de ene coureur dan maar 0.3 seconden achter de andere zit ipv 0.5 seconden?quote:Op zondag 24 september 2023 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
We gaan een groot genie verliezen als Newey besluit te stoppenquote:Op zondag 24 september 2023 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zolang Max in zijn eentje genoeg punten pakt voor RBRs kampioenschap.... kan Newey ook gewoon echt ontwerpen op het scherpst van de snede.
Tedje is de grootste Hamilton fanboy die er rond loopt op de paddock. Alles wat uit zijn mond komt over RB kun je het best met een enorme korrel zout nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |