Zal toch wel in een prestatiebeding in zitten, mag ik hopen als Red Bull zijnde?quote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij schijnt wel een goeie advocaat te hebben dus het stoeltje voor 2024 vooralsnog gegarandeerd.
Nope. Is al officieel ontkend door RBR (qua verschil in punten dan).quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal toch wel in een prestatiebeding in zitten, mag ik hopen als Red Bull zijnde?
Heb ook al verschillende perma bans op subreddits gekregen.quote:Op zondag 24 september 2023 09:28 schreef Nattekat het volgende:
Aw, mijn Reddit account is suspended
Zal wel per ongeluk op een publieke wifi zijn ingelogd
Zo zeker. Daar gaan wereldwijd miljoenen broekjes uitquote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn
Zolang hij tweede in het kampioenschap staat zal er wel niet veel aan te doen zijn, denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal toch wel in een prestatiebeding in zitten, mag ik hopen als Red Bull zijnde?
Zoals ik al zei, drie jaar geleden waren records nog wel heel belangrijk (voor sommige mensen).quote:
En dan nog op 20 seconden en dat nadat Verstappen van het gas afging na die FL, ze doen het wel goed maar een echte uitdager moet toch wel iets meer vinden dan dat.quote:Op zondag 24 september 2023 10:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij McLaren doet een update precies wat ze hadden verwacht en is het elke keer hosanna. Elke update is een schot in de roos. McLaren is hard op weg om volgend jaar de grootste uitdager van RBR te zijn
Beetje lastig om iemand te ontslaan omdat hij Verstappen niet verslaat, denkelijk, en 2e in het WDC wordt en de constructeurs titel binnenhaalt.quote:Op zondag 24 september 2023 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, heel m'n accountquote:Op zondag 24 september 2023 10:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb ook al verschillende perma bans op subreddits gekregen.
Ben nog nooit gebanned op fok in twintig jaar en als je daar al niet 100% on topic bent vlieg je er gewoon uit.
Haalt de fun er wel af want ik gedraag me daar niet anders als hier dus of dat nou echt over de schreef gaat.
Reddit graaft zo z’n eigen graf met modjes met hun God complex
Jij refereert aan Lewis als pannekoek. Het zal toeval zijn dat ik dat een paar reacties geleden letterlijk heb gezegd.quote:
Bovendien was het niet consistent Hamilton die alles binnen hengelde, maar scoorden zowel Rosberg als Bottas ook vele malen pole en race wins. En Rosberg zelfs een keer een heel kampioenschap.quote:Op zondag 24 september 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De auto van Mercedes was ook beter. De van RB was toen beduidend minder. En toen al zag je hoe dicht Max in de buurt kwam. Als Hamilton echt talent heeft, zou hij deze mindere auto ook consistent in de top 5 moeten kunnen rijden.
Het lukt je nooit om heel lang hier te zijn zonder te trollen, hè?quote:Op zondag 24 september 2023 09:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die de auto handeling precies krijgt waar die wil.
Kun je ook gewoon on topic gaan?quote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, heel m'n account
Dat is een admin actie. Zullen het wel niet eens zijn met het feit dat ik een voorbeeld heb van Hamilton die weer eens ergens mee weg komt
Max heeft bijna de hele race op de cruise control geredenquote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan nog op 20 seconden en dat nadat Verstappen van het gas afging na die FL, ze doen het wel goed maar een echte uitdager moet toch wel iets meer vinden dan dat.
Zeker want ik had het niet gelezen, ga het bij deze opzoekenquote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij refereert aan Lewis als pannekoek. Het zal toeval zijn dat ik dat een paar reacties geleden letterlijk heb gezegd.
Ja, maar die waren veel beter dan Perez, natuurlijk, want de arme Hamilton heeft het altijd tegen betere rijders in zijn team moeten opnemenquote:Op zondag 24 september 2023 10:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien was het niet consistent Hamilton die alles binnen hengelde, maar scoorden zowel Rosberg als Bottas ook vele malen pole en race wins. En Rosberg zelfs een keer een heel kampioenschap.
Ik heb heel erg m'n best gedaan om het ontopic te makenquote:Op zondag 24 september 2023 10:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon on topic gaan?
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.quote:Op zondag 24 september 2023 10:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang hij tweede in het kampioenschap staat zal er wel niet veel aan te doen zijn, denk ik.
vergeten we even dat het niet alleen je eigen teamgenoot is op de baan waar te tegen gaat rijden, die andere 18 racers op de baan hoef je niet te verslaan om kampioen te worden.quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar die waren veel beter dan Perez, natuurlijk, want de arme Hamilton heeft het altijd tegen betere rijders in zijn team moeten opnemen
Het seizoen is nog niet afgelopen, toch?quote:
Daar hebben ze Checo niet voor nodig. Op dit moment heeft Max meer punten in zijn eentje dan welk ander team dan ook.quote:....en de constructeurs titel binnenhaalt...
Jawel. Jongere coureurs een kans geven (let op: RIC is ouder dan Max)quote:Op zondag 24 september 2023 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar ook om. Zolang RBR het constructeurskampioenschap wint en Checo z’n puntjes pakt, is er eigenlijk geen enkele reden om de boel op te schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |